3. leht 3-st

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 09 Dets 2019, 23:02
Postitas Oldschool79
*

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 09 Dets 2019, 23:10
Postitas -kj-
Krt, misasja ma just lugesin...

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 10 Dets 2019, 11:13
Postitas Tuuletallaja
Antsu point ilmselt ikkagi selles, et ka põhjagaasivend pidi asulates, vastassuunas kohtuvate traktorite või gei-putkade pärast tihti maha pidurdama. Märksa tagasihoidlikuma vanuse numbri tõttu ei tea öelda, kas ja kui palju neid viimaseid sel trassi oli.

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 10 Dets 2019, 12:21
Postitas rotsa
Esimesed. mis meelde tulevad - Maardu, Kuusalu, Rakvere (Tallinna poolt minnes viimane rist)

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 11 Dets 2019, 09:43
Postitas SvenR
kaupz kirjutas:3detsembri sündmustes seda kirja ei pandud https://www.politsei.ee/et/uudised/liik ... -2019-1036

Teadmata täpset aastat ja mudelit, võib arvata et aastavahetuse masinal Külglibisemise vastast seadet DSTC ESP ei olnud.
Miinuses vist ka õhutemperatuur ei olnud.
minu teada olid STC ja TRACS sel ajal varustustes, aga tegu Veojõukontroll tüüpi lahendusega.
------------------
mul naine "proovis" 2000a I-gen STC ära suure libedusega, uute naeltega ja madalamal sõidukiirusel 70ga,
jälg oli sisekurvis asfaldi servast üle nihkunud ja ehmatas

samal sügisel ostsin 2005 koos DSTC, aga ka II-gen alguses oli osadel ainult STC !!
ega see ESP või DSTC füüsika seaduste vastu ei saa, aga midagi kindlasti suudab ka päästa.
https://www.youtube.com/watch?v=Mcg0cJ5yMqA

Nende abidega on mul tuttavad spetsialistid ja söiduöpetajad juba ammu rääkinud et see päästab vaid siis vöibolla kui puudub varasem pikk kogemus ilma abideta autodega. Isegi sain oma esmased kogemused nende abidega nii et pidin söbra x5 kodus puukuuri paugutama talvel! Kellel on varasemalt harjumus ilma abideta siis need hakkavad oma harjumusest käituma ja kuna abi hakkab teise loogika järgi toimetama siis pahatihti ongi tulemus sama kui 4vedune lappama läheb(loe issamameiet ja looda et pääsed pehmelt). Aga üldiselt kui hinnatakse üle oskusi ja teeolusid siis pole vahet kas pole abisid vöi söidad lausa mööda rööpaid, löppeb ikka samamoodi!!!

Ja videos läks auto söidujäljest välja ning sellest ka vibamine. Ning tulnuks keegi vastu olnuks kindel pauk, kui mitte otse kokkusaamisest tingituna siis vastutulija käitumisest kindlasti oleks asi sinna jöudnud.

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 20 Veebr 2020, 07:26
Postitas PorisedRattad
Kas keegi teab, et kas prügiveo autodel on ka mingid eriõigused liikluses ? Vahest hommikul teevad ikka päris huvitavaid manöövreid. Mul endal nende vastu ei ole midagi, pigem ootan rahulikult kuniks oma tagurdamise lõpetab, niigi raske neil nende suurte autodega korrusmajade vahel liigelda.

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 20 Veebr 2020, 09:15
Postitas -taf-
PorisedRattad kirjutas:Kas keegi teab, et kas prügiveo autodel on ka mingid eriõigused liikluses ? Vahest hommikul teevad ikka päris huvitavaid manöövreid. Mul endal nende vastu ei ole midagi, pigem ootan rahulikult kuniks oma tagurdamise lõpetab, niigi raske neil nende suurte autodega korrusmajade vahel liigelda.

Neil on veidi rohkem lubatud küll
Liiklusseadus
§ 84. Eritalituse sõiduk
(4) Hooldussõiduki juht, kelle sõidukil on sisse lülitatud kollane vilkur, võib tööülesannete täitmisel kõrvale kalduda käesoleva seaduse § 14 lõikes 1, §-s 20, §-s 45 ja § 48 lõikes 6 sätestatud nõuetest ning liiklusmärkide, välja arvatud eesõigusmärgid ja kiirust piiravad märgid, ja teemärgiste nõuetest

Re: Järelemõtlemist meie liiklusest.

Postitatud: 20 Veebr 2020, 10:09
Postitas j0hanne5
Mulle tulid ükspäev ühesuunalisel vastu Tartus raja tänaval, vilkuriteta ja puha ja vean kihla, et nad ei viitsinud lihtsalt ringi peale teha.