Nael vs. lamell,siga või kägu-lõputu teema..Igalühel on omad argumendid ja minu arust pole ühtki nii kõva meest (ei siin foorumis,delfis ,autolehe foorumis ega EV-s) ,kes võiks väita,et tema argumendid on ülemad (sry,aga eriti on seda ülemuslikkust tunda padu lamellipooldajate hulgas).
Inimeste sõiduharjumused on erinevad,sõiduoskused on erinevad,trajektoorid ja kellaajad on erinevad ja ka Autod (ja rehvimõõdud) on erinevad,autode veoskeemid on erinevad (kui keegi arvab,et sama rehv erineva mõõduga ,kiirusindeksiga,erinevate autode ja erinevate veoskeemidega käitub samamoodi,siis arvaku edasi)
Ma saan aru,kui inimene eelistab lamelli.Samas saan aru kui inimene eelistab naastu.Saan arusaaja inimesena aru ka,kui inimene ülistab tagavedu,mõistan neid,kes eelistavad esivedu ja neid kes vannuvad nelikveo altaril truudust.Oldscool vs. njuuskuul...jne,jne,jne..(Ahjaa,diisel versus bensiin ka loomulikult
) Emad ja tütred jätame välja,see oleks liiga sovinistlik
Aga aru ma keeldun saamast nendest kodanikest,kes täiest kõrist kisendavad naastrehvide keelustamisest ja mis iganes lisamaksu kehtestamisest.Minu arvates tuleks diiselsõidukid hoopis ära keelata sest nad haisevad ja ei lase mul roosilõhna nuusutada.Elektriautod keelata,sest mul pole Tesla ostmiseks raha ja miks peaksid teised bussireas sõita saama ja tasuta parkida,kütuseaktsiisist rääkimata.Keelaksin ka V8 mootorid,sellepärast et ma olen liiga rott,et kütust osta sinna sisse.Ja keelata üldse kõik rohkem kui 25Kw autod ,sest (linna)liiklus pole kiirendusvõistlus.
Ja Valged autod ka,sest need on lihtsalt rassistlikud ja näevad määrdunutena koledad välja sest on kaetud naastrehvidega sõitvate tolguste poolt ülesfreesitud asfalditolmuga..
Ära tuleks keelata hoopis suvalised hiina plastikrehvid ja eesti oludes lääne-euroopa lamellide ekspluateerimine.
Sõida ise millega meeldib ja kuidas meeldib ja lase teistel ka sõita. Ega sõiduoskused tule koos rehviga või veoskeemiga,aga tihtipeale kipuvad need kaduma ,et õigustada oma rehvivalikut..
Naastud kulutavad asfalti - fakt
Asfalti kvaliteet on s..tt - fakt
Keemia lõhub koostöös naeltega niigi s.tta teepinda - kah fakt
Naast karestab jääd asfaldil,et lamellimehed ennast kindlamalt tunneksid - fakt
Naaste pole meie viimaste aastate talve ja suuremates linnades soolakasutuse rohkuse tõttu nagu üldse vaja..- kurb fakt.AGA : kui talv siiski tuleb,on kaos...
Korraliku firma lamell on hea..uuena! 3-4 milli kulunud lamellrehv on kaotanud sisuliselt poole oma omadustest.Fakt
Suvaline juust nael on juust,ka uuena.
Lamellid kuluvad võrreldes naeltega kiiremini -fakt-,need lamellid mis ei kulu tuleks kiiremas korras Aafrikasse kalosside tegemiseks saata. Lamellid kuluvad kiiremini=õhus lendleb sellevõrra rohkem kummitolmu.Fakt?
Etc,etc,etc ...-fakt
Life sucks and then you die -fakt
Lamellivennad ja naelajüngrid elavad - sõidavad hetkel igikestvas sümbioosis,tahame v mitte.Alustada tuleks (Toom)peast ja teede kvaliteedist ning hooldusest ,selmet kaasliiklejaid (lume)labidaga pähe peksta.
Kui lasta tagurlikel lollidel kõik ära keelata jääb järele hall-metallik-diisel...plekkvelgedel
Aga klubiürituse raames jäärada proovida,see on täiesti hea mõte.Mingeid põhjapanevaid järeldusi sealt vaevalt tuleks,aga ehk mõningaid üllatusi kindlasti,nii positiivseid kui negatiivseid.Pluss,et saab oma autot ja rehve paremini tundma õppida veits vabamas vormis.Ootan huviga
Huhh,saingi hingelt ära,kurat!