1. leht 27-st

Naast vs lamell

Postitatud: 09 Veebr 2017, 08:16
Postitas minukiri1
Kõik naelrehvi omanikud ühinegem ja kehtestame uue maksu neile kes sõidavad ilma naelteta.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 08:20
Postitas Risu
Võtke ennast kokku nüüd, ma ei kavatse elusees hakata ringi klõbistama naeltega kui talve on nagunii paar nädalat ainult.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 09:57
Postitas arulage112
Tõmbaks sae käima :D Ma ei kavatsegi hakata sõtma ainult lamellrehvidega niikaua kui ka kõrvalmaanteid normaalsemalt hooldama hakatakse :D Kui kõrvalmaanteed on nagu peegelpõrand ja kaldus teeperve poole ning teehooldusmasinal on juba raske teel püsida (rageerimisaeg on 48-72h), siis millest me räägime :D
Aga eks inimeste sõidutrajektorid on erinevad ja kõike ei saa võtta musta-valgena. Mina pean näiteks talvisel perioodil iga nädal sõitma ca 60km mööda jäiseid teid ja oma perekliikmete ohutuse arvelt kokku hoidma ei hakka :)

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 10:08
Postitas ants
+1

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 10:15
Postitas 164
Risu kirjutas:Võtke ennast kokku nüüd, ma ei kavatse elusees hakata ringi klõbistama naeltega kui talve on nagunii paar nädalat ainult.

:thumbsup:
arulage112 kirjutas:Tõmbaks sae käima :D Ma ei kavatsegi hakata sõtma ainult lamellrehvidega niikaua kui ka kõrvalmaanteid normaalsemalt hooldama hakatakse :D Kui kõrvalmaanteed on nagu peegelpõrand ja kaldus teeperve poole ning teehooldusmasinal on juba raske teel püsida (rageerimisaeg on 48-72h), siis millest me räägime :D

](*,)

Kutsun üles viimaks läbi volvo foorumi kasutatud talverehvide suure võrdluseksperimendi, kasvõi seal samas arulage'da jäisel metsateel.
1a vana naast vs 1a vana lamell
2a vana naast vs 2a vana lamell
3a vana naast vs 3a vana lamell

Ideaalis võrreldavad rehvid võiksid olla nö. ühest hinnaklassist, aga ka eriklassidest rehvide tulemust oleks põnev näha.

Endal on hetkel all ~4-5 hooaega sõitnud (mustrijäägiga ~6mm) Continental Vikingcontact 5 (küll aga jah, need ei ole Volvo all), siis olen valmis oponendiks võtma samavanad naastud. 8)

Kui volvorahval huvi on, siis selle jaoks võiks lausa eraldi ürituse teema teha

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 10:51
Postitas arulage112
Kuradi kahju et ma ei ole teeoludest pilti teinud aga olukord on enamvähem sarnane nagu selle pildid:
Pilt
Ma julgeks küll väita et naastrehvist on sellisel teel rohkem kasu kui ainult lamellrehvist?
Igaljuhul oleks sinupoolt pakutud katse tulemusi väga huvitav võrrelda. :)

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 10:52
Postitas Klamber
Volvoklubi talvepäevad arulageda jäisel metsateel. Kõlab hästi:P Kõige põnevam formaat oleks kiirendusvõistlus. Mingi asjalikum tehnika peaks olema ka kohal, et pärast masinaid kraavist välja tõmmata. Teema iseenesest huvitav aga jah mida ja kuidas sa mõõdad, see pole vist nii lihtne ikka.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 10:59
Postitas arulage112
Oleks Tallinnas mõni korralik turvaline jäätee kus saaks katsetada, oleks ehk osaliste arv ka vähe parem kui Ida-Lõuna Eestis kuskil pärapõrgus libedal metsateel. Siis oleks küll huvitav võrrelda pidurdusteekonda, kohalt saamise võimalusi jne :) Jäisel metsateel ei oleks kõige parem ja turvalisem variant kiiruskatseid korraldama hakata :D

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 11:04
Postitas 164
Klamber kirjutas:Volvoklubi talvepäevad arulageda jäisel metsateel. Kõlab hästi:P Kõige põnevam formaat oleks kiirendusvõistlus. Mingi asjalikum tehnika peaks olema ka kohal, et pärast masinaid kraavist välja tõmmata. Teema iseenesest huvitav aga jah mida ja kuidas sa mõõdad, see pole vist nii lihtne ikka.

Võib-olla peaks algul väiksema formaadiga alustama. Mõned p.dünud suuremate huvilistega pidurdusmaa ning kiirenduse mõõtmises.
Suuremas mastaabis ideaalis peaks seda läbiviima ikkagi suletud territooriumil, tõenäoliselt mõnel vanal lennuväljal.
Kiiruseid ei ole mõtet suureks lasta, üle ~80km/h (või oli see 70) ei ole naastul ja lamellil mitte mingit vahet (peale müra).
arulage112 kirjutas:Kuradi kahju et ma ei ole teeoludest pilti teinud aga olukord on enamvähem sarnane nagu selle pildid:
...
Ma julgeks küll väita et naastrehvist on sellisel teel rohkem kasu kui ainult lamellrehvist?
Ma arvan, et oletatud on siin teemas juba kõvasti ning topelt, aga ma olen üsna kindel, et sa üllatud. :)
arulage112 kirjutas:Oleks Tallinnas mõni korralik turvaline jäätee kus saaks katsetada, oleks ehk osaliste arv ka vähe parem kui Ida-Lõuna Eestis kuskil pärapõrgus libedal metsateel. Siis oleks küll huvitav võrrelda pidurdusteekonda, kohalt saamise võimalusi jne :) Jäisel metsateel ei oleks kõige parem ja turvalisem variant kiiruskatseid korraldama hakata :D

Vaatame, kui palju ühuvi üles näidatakse, siis saab mingi kondikava paika panna.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 11:16
Postitas arulage112
Ma julgeks küll väita et naastrehvist on sellisel teel rohkem kasu kui ainult lamellrehvist? [/quote] Ma arvan, et oletatud on siin teemas juba kõvasti ning topelt, aga ma olen üsna kindel, et sa üllatud. :)[/quote]

Mul ei ole selle vastu midagi kui mu väiteid ümber lükatakse ja katse tulemused näitaksid hoopis midagi muud kui levinud arusaam :) Selliseid võrdlusteste võiks toimuda küll ja just erinevate hooaegade rehvidega.
Hetkel olen aga elanud selliste väljaütlemiste ja katsetuste raames ja oma eluga veel katsetama ei ole "katse eksitus meetodil" tahtnud hakata. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/rehviliit-parima-naastrehvi-ja-parima-lamellrehvi-pidurudusmaa-linnakiirusel-jaal-on-15-meetrit-naastrehvi-kasuks?id=68382993 :)

Igaljuhul jään ootama ühishuvi ja kui mingi üritus korraldatakse, siis oleks huvitatud katsetama tulema küll :) Ei väida et minustki kunagi lamellrehvidega sõitjat ei saa :D

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 11:28
Postitas 164
Ja delfit võiks vähem lugeda ning TTV vähem vaadata. Elu on siis kvaliteetsem, nagu päriselt. :twisted:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 12:12
Postitas minukiri1
Odav nael on võrdne kallima lamelliga. Ehk siis kui rahakott ei kannata rehvi eest 100 ja rohkem raha välja käia siis on mõistlikum osta naelad. Seda just selliseid kõrvalteid nagu üleval pildil sõites. Linnarahvale ei ole jah naelad nii olulised 50 km lähima arvestatava linnani maad ja kidur rahakott = siis saad aru miks naeltega sõitta.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 13:43
Postitas Traktorist
Nael vs. lamell,siga või kägu-lõputu teema..Igalühel on omad argumendid ja minu arust pole ühtki nii kõva meest (ei siin foorumis,delfis ,autolehe foorumis ega EV-s) ,kes võiks väita,et tema argumendid on ülemad (sry,aga eriti on seda ülemuslikkust tunda padu lamellipooldajate hulgas).
Inimeste sõiduharjumused on erinevad,sõiduoskused on erinevad,trajektoorid ja kellaajad on erinevad ja ka Autod (ja rehvimõõdud) on erinevad,autode veoskeemid on erinevad (kui keegi arvab,et sama rehv erineva mõõduga ,kiirusindeksiga,erinevate autode ja erinevate veoskeemidega käitub samamoodi,siis arvaku edasi)
Ma saan aru,kui inimene eelistab lamelli.Samas saan aru kui inimene eelistab naastu.Saan arusaaja inimesena aru ka,kui inimene ülistab tagavedu,mõistan neid,kes eelistavad esivedu ja neid kes vannuvad nelikveo altaril truudust.Oldscool vs. njuuskuul...jne,jne,jne..(Ahjaa,diisel versus bensiin ka loomulikult :D) Emad ja tütred jätame välja,see oleks liiga sovinistlik :P

Aga aru ma keeldun saamast nendest kodanikest,kes täiest kõrist kisendavad naastrehvide keelustamisest ja mis iganes lisamaksu kehtestamisest.Minu arvates tuleks diiselsõidukid hoopis ära keelata sest nad haisevad ja ei lase mul roosilõhna nuusutada.Elektriautod keelata,sest mul pole Tesla ostmiseks raha ja miks peaksid teised bussireas sõita saama ja tasuta parkida,kütuseaktsiisist rääkimata.Keelaksin ka V8 mootorid,sellepärast et ma olen liiga rott,et kütust osta sinna sisse.Ja keelata üldse kõik rohkem kui 25Kw autod ,sest (linna)liiklus pole kiirendusvõistlus.
Ja Valged autod ka,sest need on lihtsalt rassistlikud ja näevad määrdunutena koledad välja sest on kaetud naastrehvidega sõitvate tolguste poolt ülesfreesitud asfalditolmuga..
Ära tuleks keelata hoopis suvalised hiina plastikrehvid ja eesti oludes lääne-euroopa lamellide ekspluateerimine.
Sõida ise millega meeldib ja kuidas meeldib ja lase teistel ka sõita. Ega sõiduoskused tule koos rehviga või veoskeemiga,aga tihtipeale kipuvad need kaduma ,et õigustada oma rehvivalikut..

Naastud kulutavad asfalti - fakt
Asfalti kvaliteet on s..tt - fakt
Keemia lõhub koostöös naeltega niigi s.tta teepinda - kah fakt
Naast karestab jääd asfaldil,et lamellimehed ennast kindlamalt tunneksid - fakt
Naaste pole meie viimaste aastate talve ja suuremates linnades soolakasutuse rohkuse tõttu nagu üldse vaja..- kurb fakt.AGA : kui talv siiski tuleb,on kaos...

Korraliku firma lamell on hea..uuena! 3-4 milli kulunud lamellrehv on kaotanud sisuliselt poole oma omadustest.Fakt
Suvaline juust nael on juust,ka uuena.
Lamellid kuluvad võrreldes naeltega kiiremini -fakt-,need lamellid mis ei kulu tuleks kiiremas korras Aafrikasse kalosside tegemiseks saata. Lamellid kuluvad kiiremini=õhus lendleb sellevõrra rohkem kummitolmu.Fakt?
Etc,etc,etc ...-fakt
Life sucks and then you die -fakt

Lamellivennad ja naelajüngrid elavad - sõidavad hetkel igikestvas sümbioosis,tahame v mitte.Alustada tuleks (Toom)peast ja teede kvaliteedist ning hooldusest ,selmet kaasliiklejaid (lume)labidaga pähe peksta.

Kui lasta tagurlikel lollidel kõik ära keelata jääb järele hall-metallik-diisel...plekkvelgedel

Aga klubiürituse raames jäärada proovida,see on täiesti hea mõte.Mingeid põhjapanevaid järeldusi sealt vaevalt tuleks,aga ehk mõningaid üllatusi kindlasti,nii positiivseid kui negatiivseid.Pluss,et saab oma autot ja rehve paremini tundma õppida veits vabamas vormis.Ootan huviga

Huhh,saingi hingelt ära,kurat!

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 14:14
Postitas -taf-
Traktorist kirjutas:Nael vs. lamell,siga või kägu-lõputu teema..
...
Huhh,saingi hingelt ära,kurat!


Minu parteist :D

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 09 Veebr 2017, 14:33
Postitas ants
AAMEN =D>