Naast vs lamell

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas TiitR » 02 Nov 2018, 22:57

Oldschool79 kirjutas: Veoautorehvidega pidi vist teine teema olema, et neile on võimalik uut mustrit sisse lõigata (regroovable tüüpi rehvid), sest veoautorehvid on kallid ja neid ei ole otstarbekas sedasi iga kahe aasta tagant vahetada... Parandage kui eksin.

Kuna tegelen veoautotranspordiga mingi 20a. juba, siis natuke parandaks küll. Veokatel lõigatakse tavaliselt (veosillas) vaid ääred nö. lahti. Ehk seal teema selles, et kui uue rehvi mustrisügavus keskelt on sinna 2 cm. juurde, siis äärmine serv on umbes pool sellest ja seda kannatab lahti lõigata, muidu ei toimi ka veel poole jäägiga rehvi keskosa.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Oldschool79 » 02 Nov 2018, 23:01

Tanel313 võib-olla, aga see ei tähenda, et ma oma vaistu ei peaks usaldama. ma saan aru, see on umbes nii, et enne peaks ma naeltega sõitma, laskma ühe aasta prottidega jne, et kui oled elu näinud, aga reaalselt võttes olen seda meelt, et kui nurga taga garaažis naelutamine ei tundu mulle väga usaldusväärne siis ei ole-usaldan pigem oma vaistu, kui mõnda nurgatagust rehvitöökoda. see on ju umbes sama, kui võrrelda erinevaid rehvitöökodasid- võib ju öelda ka, mis sa plärad, pole elu näinud, aga see ei tähenda, et ma peaks käima kõige kallimas või kõige odavamas. käin seal, kus teenindus tundub olevat paigas st pole probleeme, sest on rehvitöökodasid, kus müüakse pigem firma nime, aga mitte teenust ennast. või müüakse lihtsalt kehva teenindust. Seda kinnitavad erinevad arutelud erinevatest foorumites, mitte ainult volvoklubi omad. Siin polegi väga rehvitöökodasid vist lahatud, küll aga mujal. Ja jääbki mulje, et kõlav firma nimi ja ilus veebileht ei garanteeri veel teenindust, mida peaks pakkuma.

Ma ei ole pika staažiga juht ega pole omanud erinevaid rehve. Jõuan, aga see pole nii oluline, kui rehvide valikust olulisem on peaga mõelda, sest kui tihend istme ja rooli vahel lekib, siis ei aita mitte miski. Tõsi, pole ekstreemoludesse sattunud- selles osas hoian suu kinni küll, pole midagi öelda. Aga ma pole ka tüüp, kes usaldab ainult rehvibrändi. tuleb lihtsalt valida vastavalt rahakotile parimad mis selle eelarvega suudad hankida.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas ants » 02 Nov 2018, 23:30

Oldschool79-le 5+.
Ise olen elu jooksul ühe jooksu lasknud prottida, kuiva ilmaga kannatas sõita,
vihmaga olin kui tati peal. Autoks oli Galloper. Seisavad praegugi nö alusteks kodus.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Inx
Kõva postitaja
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Okt 2013, 09:45

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Inx » 03 Nov 2018, 02:19

Käis jutt siin lamellide naelutamisest.
Nokian Hakkapeliitta 9't on isegi naelutamata varianti müügis. Kujutan ette, et see võib ilma naelteta ka päris hea pidavusega olla.
Rehvi kummisegu on ülipehme juba naeltega variandil ja lamellid on niikuinii mustril sees.

https://www.amazon.com/Nokian-HAKKAPELI ... B077ZDX5FW
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tanel313 » 03 Nov 2018, 09:45

Euroopa poole sõitvatel, pidevalt suverehvidel sõitvatel veoautodel kannatab kõike lõigata, eriti haagiserehve.

Minul on Vallai prottidest ainult head kogemused. Kui müra kõrvale jätta, on Vallai naastude pidamine väga hea ning kestavad igavesti. Eestis ringisõitmiseks ostaks kindlasti.

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas j0hanne5 » 03 Nov 2018, 12:50

Rehvid mis igavesti kestavad küll hea pidamidega olla ei saa. “Hea” on inimestel muidugi erinev, aga igavesti kestev rehv on paraku nii kõva seguga, et pidamisest libedaga või isegi màrja asfaldiga küll sõnaga “hea” pigem iseloomustada ei saa.

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tanel313 » 03 Nov 2018, 13:08

Teooriat on siin teemas tõesti praktikast palju-palju enam.

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas TiitR » 03 Nov 2018, 13:34

j0hanne5 kirjutas:Rehvid mis igavesti kestavad küll hea pidamidega olla ei saa.


Jutt õige. Mul jahikaaslasel on jahiauto all igivanad (vast 12..13a. isegi) Nokia naelikud (teate küll neid esimesi Nokia omi). Klots on pmst plastmass juba ja liugleb sellega jääl rohkem, kui mina oma AT rehviga jahiautoga.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 266
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas marek555 » 03 Nov 2018, 13:48

Minu poolt ka Eestis toodetud prottide pidamisele viis viiest. Teevad nii mönelegi tuntud tootja rehvidele silmad ette. On muidugi probleeme kvaliteediga aegajalt, kuid üldjuhul vaidlusi ringivahetamisel ei teki. Lisaks tuleb neid ostes vaadata, et rehvi küljed oleksid sarnase jäikusega.

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas j0hanne5 » 03 Nov 2018, 14:26

Tanel313 kirjutas:Teooriat on siin teemas tõesti praktikast palju-palju enam.


Mina olen mitmendat aastat rehvidega tegelevas ettevõttes tööl, oma hea ja teooria juttu võid kuskil saunas külameestele rääkida. Igavesti kestev rehv on kõva seguga, pane kõrvale mõni uus rehv ja katsu näpuga erinevust - kumb sinumeelest paremini peab?

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tanel313 » 03 Nov 2018, 16:01

Teoorias oled tugev, ei vaidlegi. Ma olen peale salongis mustri silitamise ka väga palju sõitnud, tuleb kasuks. Kestvus ei ole absoluutses seoses pidamisega.

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas j0hanne5 » 03 Nov 2018, 17:14

Tanel313 kirjutas:Teoorias oled tugev, ei vaidlegi. Ma olen peale salongis mustri silitamise ka väga palju sõitnud, tuleb kasuks. Kestvus ei ole absoluutses seoses pidamisega.


Salongis mustri silitamise? Korras kloun oled ikka. Ma sõidan 55-60k aastas, sellest rohkem sõidad, siis võid mulle tulla rääkima mis ja kellele kasuks tuleb. Kestvus on seoses pidamisega, sest pehme rehv kulub kiiremini ja haakub paremini kui kõvema seguga rehv, ajajooksul nagunii kaotavad mõlemad oma omadusi ja siis olen nõus väitega, et mingist hetkest võib kõvem rehvisegu parem olla, kui mõlemad on uuestpeast ostetud ja samapalju sõidetud.
Sinu väide, et igavesti kestev prott on maru hea pidamisega on lihtsalt rumalus ja nagu enne ütlesin, “hea” on subjektiivne arvamus ja vbl sul polegi paremat rehvi kasutada olnud võrdlemiseks. Kui vallai prott mitme aasta vanusena mõne testi võidab või sellele lähedal on, olen nõus sõnad tagasi võtma.

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas TiitR » 03 Nov 2018, 17:30

j0hanne5 kirjutas: Kui vallai prott mitme aasta vanusena mõne testi võidab või sellele lähedal on, olen nõus sõnad tagasi võtma.
[/quote]

Protijunne ei lasta testidele ligi - (karkassi )tootja varieerub ju :D
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tanel313 » 03 Nov 2018, 18:32

Oled sa johanneseke salongis mustrit silitades ka seda täheldanud, et lisaks erinevale mustrisegule varieeruvad ka muster ise, lamellide arv, naastud, mustri laius?

Kui reastada need testivõitjad läbisõidu järgi, ei ole kõige pikema kestvusega rehv kindlasti pidamiselt viimane.

Vallai pole kindlasti testivõitja, kuid meie parasvöötmesse täiesti piisav. Nendele, kes reklaamitööstuse hirmutamise tulemusel ainult testivõitjatega hoovist välja julgevad keerata, ei sobi nad pigem psühholoogilistel põhjustel.

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas j0hanne5 » 03 Nov 2018, 18:50

Absoluutselt sõltub oluliselt rohkem istme ja rooli vahelisest tihendist kui rehvist, see pole arutelu teemaks. Ma ütlesin, et sinu väide on rumal prottide osas ja selles osas, et igikestev rehv on libedaga maru hea - ma ei hakka siin muid asju arutama ja ära vii teemat mujale.
Mine silita nüüd oma armsaid maailma parimaid protte minu poolt ka spetsialist, tundub sulle hingelähedane teema.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist