149. leht 178-st

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 26 Mär 2019, 17:15
Postitas Johnson
Mul endalgi tüübi real ilusti r. Variandi rea peal on seevastu rs, vot see kõlab veel paremini. :)

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 26 Mär 2019, 20:09
Postitas hypnotiza
Jah. Aru ei saada, et see R tähistab ei midagi muud kui... (trummipõrin) - S60 kere.
P80: L
P2: S60=R, V70=S, S80=T, XC90=C
P3: V70=B, S80=A
jne jne jne

Selle tähise järgmine täht märgib versiooni. S=sedaan, W=universaal, Z=xc/nelivedu. XC90 puhul veel rohkem erinevaid modifikatsioone (exec/istmete arv jne).

Seega RS tähendab S60 sedaani, muud ei midagi.
Lühidalt öeldes Roheline Seep

34_17.jpg

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 28 Mär 2019, 09:27
Postitas PorisedRattad
Tanel kirjutas:
ants kirjutas:
wackou kirjutas:Postimehes uudis E10 kütuse sobivuse kohta sõiduautodel.
Volvo vist kõige parem v sitem, sest on lubatud kasutada kõikidel Volvo mudelitel, mis on toodetud alates 1976 aastast. E10 kütust ei ole lubatud kasutada mudelitel S/V40 1998-2001, mootoritüübiga 1.8 GDI.

https://tarbija24.postimees.ee/6554127/ ... 1527250531

Alfa Romeo näiteks lubab alates 2011.a. autodel kasutada.


Sõidab küll, aga nagu jutus kirjas, tarbib rohkem kütust.
Järgmiseks tangin 98-t, saab näha mis juhtub.

Tangid seni kuni hakkavad seda solkima, kuna 95 müük ei too enam niipalju sisse.
Toonud kohe E85 ja oleks mure lahendatud olnud


Eestis sõidan alati 98-ga, hoiab kütusekulu normaalsena. Soomes on 98E5, kütusekulu kohe kõrgem.

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 02 Apr 2019, 14:51
Postitas TheKris79
Küsimus nende uuemate distants kiirushoidjaga masinate kohta ja nimelt piduriketaste ning klotside kulumiskiirusest (esimesed). Kas kellelgi teisel samuti niivõrd kiiresti kuluvad või pean ma oma sõidustiili süüdistama)).

Mu S60nel on siis tänaseks 97tuh km ette kerinud ja esimest korda olin sunnitud kettaid vahetama 45tuh ning nüüd siis tuleb jälle see ette võtta ehk 2 paari 100tuh tundub palju (eelmistel masinatel S60 esimene põlvkond pidasid 100tuh vabalt vastu ja XC90nel kah). Klotse on juba 4 ring alla pandud ning kõik on need Ate originaal jupid olnud. Omale tundub, et kiiresti kuluvad (eriti klotsid) aga ise arvan, et kuna see püsikas on nö aktiivne siis hoiab kergelt klotse vastas ning juhul, kui mingi masina taga sõita siis pidevalt pidur peal (vähemalt lohutan ennast sellega sest kõik liikuvad osad oleks nagu uued, liugurid töötavad, silinder liigub peaaegu näpuga lükates jne). Põhiliselt kuluvadki sisemised klotsid ja ka ketta sisemine pool on oluliselt õhem ning märku annab siis sisuliselt vibratsiooniga e. kõveraks vist tõmmanud.
Aga võibolla on miskit valesti ja keegi oskab juhatada mida võiks sel juhul vaadata.

Tagumised on seevastu siiani originaalid ja ainult klotse korra vahetanud kuskil 75tuh peal. Oletan, et tagumisi pidureid see püsikas ei kasuta vast aga ei tea.

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 02 Apr 2019, 16:59
Postitas aspiriin
T6-ga rohkem kiirendad, rohkem pidurdad :D :lol:

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 02 Apr 2019, 17:15
Postitas Liiwaannus
Nelikvedu vs esivedu ja veojõu kontroll äkki ka oma panust andmas?

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 02 Apr 2019, 17:59
Postitas ikstse
TheKris79 kirjutas: Põhiliselt kuluvadki sisemised klotsid ja ka ketta sisemine pool on oluliselt õhem ning märku annab siis sisuliselt vibratsiooniga e. kõveraks vist tõmmanud.


Pakuks, et siis ikkagi lähevad laisalt maha kuna sisemisel klotsil on liikumistakistus. Endal silusin klotsituge viiliga. ATE vist soovitas ka määret vahele.

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 03 Apr 2019, 08:02
Postitas kloox
Selle jutu peale küsiks,et kas vag grupil,toyotal ja psa-l lähevad kõikidel laisalt maha?Kuna need,mis ma kohanud olen on suuremal osal sisemine klots otsas ja välimine pole poolepealegi kulunud.Klotsi kulumise kohta,siis tuttava hundail olid ka 40 tühi pealt esi klotsid otsas ja mu proacel sama lugu,esindus tahtis see hooldus (40000) esi klotse vahetada,et otsas.Ma saatsin kukele,50tuhhi sõidab vähemalt täis nendega,peugeoti klotsid üle 100 ja amserv tahtis 250 saada samade asjade eest.
Sellest järeldus,et kõik asjad ei kesta nõnna kaua kui vanasti :D

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 03 Apr 2019, 10:00
Postitas TheKris79
Eks need pidurid saavad piisavalt koormust aga arvestades kulumiskiirust jääb mulje, et materjali osas oleks tegu nagu võiga - sulavad. Iga kevad ja sügis võtan kõik pidurid osadeks ja puhastan ning määrin ära seega kinnijäämist ma ei tahaks uskuda. Seda vaadates siis klotsid 20tuh ja kettad u. 45tuh on ikka pehmed küll.
Sellepärast lihtsalt mõtlesingi küsida, et kas teistel distantskiirushoidjatega masinatel sarnane kulumine või olen siis lihtsalt mingite eriliste osade otsa sattunud.
Olen jah talvel parajalt jäärada vuranud ning mõned korrad rajal suvel käinud aga mitte ei tahaks uskuda sellist kulumist nende väikeste sõitudega. Ja tegemist on nelikvedusega seega suvel seda veojõukontrolli eriti ei rakendu, talvel muidugi kogu aeg ragiseb.
Eks ma vahetan siis uuesti ära ja vaatan kas sama kordub.

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 03 Apr 2019, 10:07
Postitas Iceman
TheKris79 kirjutas:Eks need pidurid saavad piisavalt koormust aga arvestades kulumiskiirust jääb mulje, et materjali osas oleks tegu nagu võiga - sulavad. Iga kevad ja sügis võtan kõik pidurid osadeks ja puhastan ning määrin ära seega kinnijäämist ma ei tahaks uskuda. Seda vaadates siis klotsid 20tuh ja kettad u. 45tuh on ikka pehmed küll.
Sellepärast lihtsalt mõtlesingi küsida, et kas teistel distantskiirushoidjatega masinatel sarnane kulumine või olen siis lihtsalt mingite eriliste osade otsa sattunud.
Olen jah talvel parajalt jäärada vuranud ning mõned korrad rajal suvel käinud aga mitte ei tahaks uskuda sellist kulumist nende väikeste sõitudega. Ja tegemist on nelikvedusega seega suvel seda veojõukontrolli eriti ei rakendu, talvel muidugi kogu aeg ragiseb.
Eks ma vahetan siis uuesti ära ja vaatan kas sama kordub.


Mul tundub samasse auku jäävat. Just kirusin suverehvide vahetamisega, et kurat alles sügisel sai klotse vahetatud. Nüüd jälle vaja. Aga samas nõks üle 20k sõidetud ka poole aastaga.

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 03 Apr 2019, 10:30
Postitas ikstse
kloox kirjutas:Selle jutu peale küsiks,et kas vag grupil,toyotal ja psa-l lähevad kõikidel laisalt maha?Kuna need,mis ma kohanud olen on suuremal osal sisemine klots otsas ja välimine pole poolepealegi kulunud.


Kestmine on üks asi. Mulle pakub rohkem huvi, miks üks pool rohkem kulub. Oma XC90-l oli ka sama jama. Ei taha uskuda, et Volvo on nii ette näinudki. Tundub ebaloogiline. Selle koha peal kus klotsi kõrv raamile toetub, oli korralik lohk. Viilisin selle peaaegu välja. Aga auto on 13 aastat vana ka. Käisin ka romulas vaatamas, seal olid raamid samasugused või hullemadki.

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 03 Apr 2019, 11:41
Postitas oleg

Re: lihtsalt jutu koht.

Postitatud: 03 Apr 2019, 14:41
Postitas kloox
ikstse kirjutas:
kloox kirjutas:Selle jutu peale küsiks,et kas vag grupil,toyotal ja psa-l lähevad kõikidel laisalt maha?Kuna need,mis ma kohanud olen on suuremal osal sisemine klots otsas ja välimine pole poolepealegi kulunud.


Kestmine on üks asi. Mulle pakub rohkem huvi, miks üks pool rohkem kulub. Oma XC90-l oli ka sama jama. Ei taha uskuda, et Volvo on nii ette näinudki. Tundub ebaloogiline. Selle koha peal kus klotsi kõrv raamile toetub, oli korralik lohk. Viilisin selle peaaegu välja. Aga auto on 13 aastat vana ka. Käisin ka romulas vaatamas, seal olid raamid samasugused või hullemadki.


Ma pakun,et see lihtsalt sellist tüüpi pidurite eripära kuna kui kolb mõlemal pool ketast,pole sellist muret kohanud väga.

Re: Allani 240 Grand Luxe Touring

Postitatud: 08 Apr 2019, 17:29
Postitas McBrainless
Vabandust rumala küsimuse eest aga kuidas on võimalik TÜV aega muuta?

Re: Allani 240 Grand Luxe Touring

Postitatud: 08 Apr 2019, 17:35
Postitas allan
McBrainless kirjutas:Vabandust rumala küsimuse eest aga kuidas on võimalik TÜV aega muuta?

Tuleb ülevaatusele hilineda rohkem kui 3 kuud, siis saab terve aasta pikendust.