Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas Traktorist » 17 Dets 2016, 15:14

Ma ka 1 nendest lollidest siis,kes esinduses oma 18a vana panni remondib :D Või pigem -remontis.Sest IA-s oli siiani eelmise sajandi Volvodele tunnihind 29 euri,mis kohati odavam kui tavateenindused.Samas tegid nad remonttööd ettemääratud programmi alusel,ehk iga töö jaoks oli tehas ette näinud kindla tundide arvu ja maksid kindla summa mille said teada juba pakkumuse käigus.Asja plusspooleks siis see,et teadsid alati kui palju raha läheb ja kui mingi jama vahetamine rohkem aega võttis,siis hind sellest ei muutunud.Ja hooldusaja sai ikka mõistliku aja jooksul.Miinuspoolelt -oma juppidega löögile ei pääsenud ja kui nt lambipirni vahetamiseks kulub reaalselt (pirnid vahetan ikka ise ;)) 5min,siis maksad ikka nii tunni eest.Logistiliselt on parima asukohaga ka minu elukoha suhtes (IA Tallinas siis)
Nüüd on neil asjad muutunud,vanadele autodele nüüd tunnihind 35e (äkki oli 33) ja tunnipõhine arvestus.Samas A-varuosad endiselt -30%
Ei välista muidugi ka tulevikus sealt teenuse ostmist,sest mingi 5-10e kokkuhoiu pärast pole mõtet teise linna otsa sõita alati.
Inccape siiski ei läheks väga (kuigi mul sealt võetud igaks juhuks autoabi)
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4388
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas gljuk » 17 Dets 2016, 15:30

103kw diisel paigaldati mis aastatel? Sellega minu vingumine algas.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas allan » 17 Dets 2016, 16:40

Mu vingumine algaks sealt, et 103kw diisel üldse ostetakse, aga üritan sellised seisukohad enda teada jätta. Igaühel oma põhjused.

Teeks hoopis ettepaneku, et igaüks ostab sellise auto, nagu soovib, hooldab autot ja remondib käigukasti seal, kus soovib, müüb velgi edasi sellise hinnaga, nagu soovib ja see ei tohiks teiste asi olla. Jõulud ikkagi :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4388
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas gljuk » 17 Dets 2016, 16:55

Jep, ja siis pole foorumit üldse vaja
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas Leho » 17 Dets 2016, 17:15

Aga olem ausad.
Enamus autoomanikke ei oska ega ka taha ise oma masinaga midagi teha. Isegi minu "UUS" roheline 18a vana S70 käis koguaeg SalomeAutos oma jamasi remontimas. Viimane arve Rihmade ja õlivahetusest oli 550€
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

ReioV
Foorumlane
Postitusi: 92
Liitunud: 14 Nov 2015, 00:13

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas ReioV » 17 Dets 2016, 21:18

Pange see teema lukku kui probleemi tõstataja ei avalda oma väite sisu. Probleemi kirjeldus ju puudub ja ainus mida postitustest teada saab on see, et gljuk ei suuda mõista teiste inimeste vaba valikut oma sõidukite remondikoha valikul.
XC90 MY2014 D5

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4388
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas gljuk » 17 Dets 2016, 21:20

Megairw veel kord.
Süüdistage veel, et puutini agent olen jne jne blablabla. Sooviga teema kinni panna täiesti nõus.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7602
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Dets 2016, 21:47

See polegi ju enam probleemi teema, vaid ongi mõeldud targutamaks, et kas peaks autot remontima kallimas või odavamas töökojas.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4388
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas gljuk » 17 Dets 2016, 22:27

Minu mõte:
Ei olnud selles, et autot tuleb remontida ise, ja kes seda ei tee, on loll.
Ei olnud selles, et inimene ei tohi ise otsustada, kus oma raha eest oma autot remontimas käia
Ei olnud selles, et 2006, 2009, 2011 jne autode hooldamiseks on IA või Inchcape vale koht.
Vaid selles ja ainult selles, et 103kw diisliga auto, ehk vana 16+a auto hooldamiseks on paremaid kohti, nii hinna, kui ka kogemuse poolest. Palju IA vennad näevad aastas d5252t mootoreid? Vähe, sest kogenumad mehhaanikud, kes neid kunagi tundsid, on sealt ammu läinud(Tln näitel), inchcape hakkas volvodega tegelema üleüldse 3-4a tagasi max. Palju need on vanu volvosid näppinud?
Ju ma siis ei oska õigetpidi ennast väljendada, kui igaüks sai omamoodi valesti minust aru. Ju ma pean oma järeldusi tegema tekkinud situatsioonist. Tänan neid, kes rahulikult reageerisid. Kes oli kriitilisem, tänan teid ka, vähemalt tean nüüd, kuidas suhtute minu isikusse :)))))
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

nemmu
Foorumlane
Postitusi: 67
Liitunud: 05 Veebr 2013, 19:53
Asukoht: Ida-virumaa

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas nemmu » 17 Dets 2016, 22:28

Ma käiks meeleldi oma 23 aastat vana autoga teeninduses, kui oleks ainult kuhu minna.

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas Traktorist » 18 Dets 2016, 12:08

Teema tõsteti jah eraldi algsest postitusest,sest nagu näha läks hoopis saagimiseks muul teemal..
gljuk kirjutas:Keegi käib 15a vana 103kw diisliga inchcabis?
megairw
-Selle eest saidki pähe ,Gljuk :D :D :D :D
Väljendusoskus kui selline ,niipalju kui mina olen siin foorumis ringi vaadanud ,
jätab -kellegi poole otseselt näpuga näitamata- tihtipeale veits lihvimata mulje (kui nüüd ennast diplomaatiliselt väljendada) :wink: Päris palju läheb "tõlkes kaduma" ja nii mõnelgi korral ka kirjutajal mõttelõng käest..Mis seal ikka,tegijal juhtub.Aga sellepärast foorum ongi,et pihta anda ,saagida,tülli minna ja siis taas ära leppida-loodetavasti kõik osapooled taas nõks targemana :D

Vaevalt,et siin keegi nüüd Gjluk`ki Putini mõjuagendiks peab.Heal juhul ehk etkari käsilaseks,aga mitte Putinlaseks :lol:
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas Traktorist » 18 Dets 2016, 12:14

Aga Inchcape oma 48€ tunnihindega pole tõesti rentaabel ja niipalju kui ma olen foorumist välja lugenud ,siis eriti loominguliselt seal probleemidele ei läheneta ka.Aga vanad autod vajavadki pigem loomingulist lähenemist.Teine samasugune fantaasiapuudusega koht (mis vähemalt Volvodesse puutub) on Stopbox.Fordidega saivad kenasti hakkama ,aga Volvot remonti sinna ei viiks isikliku kogemuse põhjal.Aga sellest kogemusest mitu aastat möödas kah
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4388
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas gljuk » 18 Dets 2016, 12:15

Hahaa :)
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas Leho » 18 Dets 2016, 13:20

Kusjuures minu masinal peale rihmavahetust oli kah süütenurk täitsa paigast ära. Se oli muidugi nii piiri peal, et niisama sõites ei olnud häda midagi agag kui käru järgi panin pani kohe mootori tule põlema.

Arvuti näitas +4 nurgaks. Kohe näha, et rihm lihtsalt üksühele ära vahetatud ja kõik. Tükid ja rullid olid õnneks kõik vahetatud. Tootjat muidugi ei tuvasta. Arvel on kah muidugi kõigile asjadele lihtsalt VOLVO juurde kirjutatud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

PostitusPostitas Oldschool79 » 18 Dets 2016, 14:08

Mina teen sellest järelduse, et väikesesse remondikotta pole mõtet minna, kui koja kohta pole head rahvareklaami. Kindlasti on häid tegijaid, kes teenivad sellega lihtsalt lisa, ilma, et neil ametlik teenindus oleks- lihtsalt peab teadma kelle kätte viid auto. Ametlikku teenindusse tasub minna, kui auto on uus- nagunii on siis garantiitingimustes see nõue sees, teiseks, kui auto omanik usub, et rikke-eelse seisundi taaste maksumus jääb uue samaväärse ostmishinnale alla s.t kasutamisega seonduv jooksevkulu ja ülalpidamine ei mõjuta auto kasutamist pikemas perspektiivis. Näiteks mul pole praegu raha, et teha IA-s rihmavahetus. kuigi tahaks tegelikult, et see asi oleks tehtud korralikult. 10 000km pärast peab selle ette võtma. toon teise näite- kui mul 15 a.vana volvo atm kastiga. kui kast üles ütlema peaks, siis mind on hirmutatud jutuga, et taaste automaatselt tonn, aga ma ei taha seda uskuda. mootoriga teine lugu- eraldi remont võib osutada mõttetuks, pigem juba teine kasutatud mootor osta- kah kulu. seega tekib küsimus, kas nt maksta pool auto hinnast peale, et temaga edasi sõita või müüa suure kahjumiga maha. maha müüa saab alati, sellisel juhul ilmselt juba kahjumiga, aga teise kasutatud auto ostmisega võivad kaasneda samasugused või hullemad üllatused, teist autot võib-olla remondid 3x rohkem kui vana- mis tähendab seda, et autoomanikuna kulud on püsivad, sõltumata auto väärtusest- ainus mida teha saab, profülaktilises mõttes hooldada regulaarsel, et püsikulud madalad oleksid . auto jääkväärtus langeb tavaliselt nulli siis, kui avariijärgne taaste ületab auto ostuhinda 30% ja enam. Sellisel juhul pole enam vahet, on auto uus või vana, kahjumis on omanik nii ehk naa. see viimane osa jutust kehtib rohkem vanemate autode kohta. isiklikult pole auto tehnilise küljega sina peal, mistõttu mul nagu valikut ei ole, peab minema teenindusse või anda spetsialisti kätte keda mu tuttav ja sugulane tunneb ning usaldab. hetkel mul vedanud, kuna läbisõit väike ja eelmine omanik käiski ainult IA-s, siis auto praegu ei kulu väga. . maha müüs selletõttu, et ostis uue (ökonoomsema, mitte Volvo ), vana rüüpab 8l-9l sajale, mis võib pikemas perspektiivis olla suur kulu, eriti, kui palju sõidad. Mul läheb praegu kütte peale umbes 30€ kuus, kui sõidaks rohkem, siis kasvaks kulu hüppeliselt. Aga hetkel korvab vana auto kasutamist üldine tehniline seisukord mis on väga hea, kuna minnes ülevaatusele sain temaga puhtalt ilma ühegi veata läbi.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist