Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

paasovich123
Foorumi veteran
Postitusi: 514
Liitunud: 10 Aug 2012, 23:13
Asukoht: Rakvere

Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas paasovich123 » 16 Aug 2016, 22:09

Tere,

Autol oli ees veateade "Emisses hoor service vereist". Diagnostika tuvastas vea EGR-ga. Muidu tankisin Statoilis ning aegajalt patustasin Olerexiga, kuna Iisakus muud ei ole. Mingi hetk pidin olude sunnil tankima Alexelas, sest kaugemale lihtsalt ei oleks jõudnud. Panin paagi Alexela Clean System 3 diislit täis ning pärast paarisaja kilomeetri läbimist ning musta suitsu tagant välja laskmist, pole veateade mitu kuud näole andnud. Minek on parem, mootor on erksam ning just käidud ülevaatusel, sain vastuseks, et heitgaasid on korras. Küsimus on selline, et kas see Alexela Clean System 3, mis on väidetavalt veel väävlivaba, on Volvo mootorile hea? Öeldakse ka, et vana mootorit ei tasu päris puhtaks pesta, pidavat liiga palju vana prahti lahti leotama. Veateate kadumine teeb head meelt, kuid nüüd on auto hakanud isegi madalatel pööretel kiirendades tagant tumedat suitsu välja laskma. Kas see tähendab, et midagi on viga või on lihtsalt põhjus selles, et väävlivaba kütuse põlemisjäägid ei ladestu nii suurel hulgal väljalasketorustikku, vaid tulevad kohe välja?
S60 2005; 2.4D 96kw (D5244T2); manuaal 5 käiku (M56L2)

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas Liiwaannus » 16 Aug 2016, 22:28

Kõik eestis müüdavad diislikütused on väävlivabad. Mootorite pesemise ja jama lahtitulemise jutu juures peetakse pigem silmas mootoripuhastusõlisid. Silindiritesse ei tohiks küll midagi olulist ladestunud olla. Õliosas on probleemiks just lahti tulnud suuremad tükid, mis peenemaid õlituskanaeldi ummistada võivad.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas maan » 16 Aug 2016, 22:44

Praeguse masinaga juba ligi 5 aastat enamasti Alexelas tankinud, mitte ühtegi probleemi.

volvonool
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Aug 2016, 21:41

Re: Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas volvonool » 17 Aug 2016, 21:31

Millal viimati õhufilter vahetatud on ? Kui filter must/umbes ja mootoril raskem puhast õhku saada hakkab ka rohkem musta viskama.
Kütus ja õli kokku ei puutu. Cleansystem puhastab toitesüsteemi. Selleks, et esimese posti hirmud teoks saaksid pead puhastusaine karterisse valama.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas tnx » 18 Aug 2016, 10:40

Vana prahti võib ka toitesüsteemis olla ning diiselmootoril on seal suurt täpsust nõudvaid detaile üksjagu. Kuigi jah, see lahti leotamise jutt käib enamasti tõesti õlidega seoses.

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas diselmotoor » 20 Aug 2016, 10:33

Ei tahaks küll saage käima tõmmata aga mind natuke huvitab, et kuidas neid peeneid cleansystem jms kütuseid saadakse? Erandlikult kõik eesti kütusemüüjad toovad oma kütuse leedust.. (Neste ainult vist pidi soomest tooma ja olerex mingi hetk väidetavalt tõi põhja eesti tanklatesse neste kütet?). Kas tõesti toovad kütte siia, lisavad siia mingeid lisaaineid ning alles siis jõuab kütus tanklasse? Või on tegu marketing tiimi raske tööga, kus müüakse tavatoode eritoote pähe ning seejuures osatakse veel selle eest kõrgemat hinda kasseerida?

Ise oma autoga 2a premium7-mes tankinud. Pole nagu kordagi mingeid probleeme olnud.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas Leho » 20 Aug 2016, 10:42

Ei tea ja kus või mis lisandeid sinna sisse pannakse aga erinevus on eriti näha seda statoili kütusel (diisel) mis on rohekat tooni võrreldes kõigi teiste kütustega.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 503
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Alexela Clean System 3 diislikütus ja D5 mootor.

PostitusPostitas Tuuletallaja » 20 Aug 2016, 19:42

Kunagi teadis üks sõber, kes sadamas töötas, rääkida, et põhimõtteliselt kõik võtavad samast mahutist aga uhke "supper-nitro-premium-system" nimi pannakse kütusele peale lisaainete lisamist. Mida need sisaldavad ja kui palju % seda jörri sinna küttesse kallatakse, jääb ärisaladuseks. Polnud vahet, kas bensiin või diisel, tegevus sama.

Natuke offtopicut ka: bensiini/diisli kohta ei oska öelda aga paadunud LPG entusiastina olen kohati ka Olerexi gaasi pruukinud (just neis tanklates, mille nad Sibulaõli käest üle võtsid) ning peab ütlema, et täis paagi meetodil arvestades on Olerexi gaasi kulu alati suurem. Siin kaldun arvama, et mingeid lisaained ei panda. Sellele firmale, kelle gaas kõige efektiivsemalt põleb, pole vaja enam rohkem reklaami teha.
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist