Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1433
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas kaupz » 03 Nov 2016, 22:37

Formula Ice (by Pirelli) naelrehv ja odav, on kogemusi?
Master Nordic 3 ulgumist ei varja isegi v70 heliisolatsioon?

Paistab et Formula on VenePirelli, võtsin ära 4tk 62eur 205/60-16 (master sama mõõt 55eur).
Raadius sama mis 225/50-17.

Tire Size Comparison
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/60-16 123mm 326mm 652mm 2050mm 488 0.0%
195/65-15 127mm 317mm 634mm 1993mm 502 -2.7%
195/65-16 127mm 330mm 660mm 2073mm 482 1.1%
205/55-16 113mm 316mm 632mm 1985mm 504 -3.1%
215/55-16 118mm 321mm 643mm 2020mm 495 -1.5%
225/45-17 101mm 317mm 634mm 1993mm 502 -2.8%
225/50-17 112mm 328mm 657mm 2063mm 485 0.7%
235/40-18 94mm 323mm 645mm 2027mm 493 -1.1%
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Tags:

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Traktorist » 04 Nov 2016, 21:33

Traktorist kirjutas:Talv kl juba läbi (Vist? :D ),aga mul all olnud esiveolisel Sava Eskimo Stud (Goodyear UG muster)-ei mitte ühtegi halba sõna,oma töö teeb nagu peab,olid all autot ostes,seega 4 hooaega nüüd sõitnud,kümmekond naela rehvi kohta kadunud,mustrit küllaga veel.Tundub,et selline rehv,mille omadused kulumisega suurt ei muutu ainult ektreemi ei luba.
Neliveolisel all Vredesteini Arctracid.Super lux minuarvates.Kindlasti on oma osa rahulolust tingitud ka awd-st,aga 2 hooaega sõidetud ja kenasti peavad.

Fordil olid all Goodyear UG-d,muidu ka head,aga vanusega jäigaks muutusid.Ennem olid Hakka4-d.Pidamine ja külgpidamine nagu paisu taga..esimene hooaeg siis.Kui juba veits kulunud,siis lasi külge juba kenasti.
Kõik naelad siis.


Peaks veel veidi tagasisidet andma: Sava Eskimod olid just sellised, nagu kirjeldasin, ainult et kuluvad päris aeglaselt, mis tähendab, et rehv jõuab ennem kõvaks minna kui kulumispiir vastu tuleb. Läksid mõni hetk tagasi müüki, 6mm mustrit järel, aga kummisegu tundus jäik juba. Ja Üks asi millele mu rehvivahetaja tähelepanu pööras : lamellid pole lõpuni läbi lõigatud , seega peale esimest kulumispinda on nad suht võrdväärsed kesk euroopa lamellidega, füüsiliselt nael ainult peab seal. See-eest just tänu sellele linnatingimustes suurepärane, märg asfalt ja lobjakas- nagu suvel sõidaks. Testides just neid omadusi neil ka hinnati.

Vredestein Arctrac: Viimati figureeris testides 2014 (9.koht) 2012,(7.koht) ,2009 sai 4.koha. Millegipärast igal aastal mängu ei võeta.
Minu kogemused siiani positiivsed, kõige vaiksem talverehv mis mul olnud on. Kindlasti mängib rolli ka Volvo keskmisest parem mürasummutus. EIle sai alla krutitud ja tna proovisin veits ekstreemsemat sõitu ja proovisin meelega uljamalt kurve võtta: koostöös awd-ga suurepärane. Ja asfaltil samuti hästi sõidetavad, ei saa arugi, et talvenaelad oleksid. Samuti lamelliplokid läbi lõigatud kulumispinna lõpuni ja naelu piisavalt.(Ka siin teemas lahatud Hankookil on lamellid lõpuni lõigatud ja naelu tervelt 170tk)
Isiklikult ostaks veel, kuigi tundub , et saadavus Eestis suht piiratud praegu. Hinnaklass 70-90€

Üleüldiselt tundub, et rehvide headus sõltub peale testides ilma tegemisele ka rehvimõõdust, veoskeemist, autost ja kus põhiliselt sõidetakse
Isiklikult ei julge (ei soovi,ei taha jne.) igasuguseid riisijahust kingkonge ja singsinge talveks alla kruttida, pigem siis juba eesti protikat kui muule hammas peale ei hakka. Arvatavasti proovin järgmiseks Hankookid, kuigi praegused kestavad tõenäoliselt 2 hooaega veel kindlasti, mul talviti ikka vähe tuleb seda sõitu.
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
minukiri1
Kreisi postitaja
Postitusi: 386
Liitunud: 15 Sept 2016, 18:02
Asukoht: kunagine Pala vald

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas minukiri1 » 06 Nov 2016, 10:55

kaupz kirjutas:Formula Ice (by Pirelli) naelrehv ja odav, on kogemusi?
Master Nordic 3 ulgumist ei varja isegi v70 heliisolatsioon?

Paistab et Formula on VenePirelli, võtsin ära 4tk 62eur 205/60-16 (master sama mõõt 55eur).
Raadius sama mis 225/50-17.

Tire Size Comparison
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/60-16 123mm 326mm 652mm 2050mm 488 0.0%
195/65-15 127mm 317mm 634mm 1993mm 502 -2.7%
195/65-16 127mm 330mm 660mm 2073mm 482 1.1%
205/55-16 113mm 316mm 632mm 1985mm 504 -3.1%
215/55-16 118mm 321mm 643mm 2020mm 495 -1.5%
225/45-17 101mm 317mm 634mm 1993mm 502 -2.8%
225/50-17 112mm 328mm 657mm 2063mm 485 0.7%
235/40-18 94mm 323mm 645mm 2027mm 493 -1.1%


Made in russia jah täitsa peal kirjas. Otseselt sellist ikarussi ulgumist nagu masteril ei ole aga müra puhtal asfaldil ikka kõrgem kui kallima klassi rehvidel. Pidamise osas mul võrdlusmoment selles suhtes puudub, et selle autoga esimene talv, aga kõige hullem ei ole. Madalamate käikudega kiirendades võtab ratta üsna kergelt ringi (või siis paneb sellekohase tulukese põlema) aga pidurdada justkui täitsa kannatab enne kui pedaal jala all vastupunnima hakkab. Valisin ise ka sama mõõdu (205/60 R16) Eks aeg näitab kuidas kestavad.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal

Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Iceman » 06 Nov 2016, 11:03

Minul tulid auto ostuga kaasa Maxtrek TREK M900 Ice rehvid. Mingid hiinakad (enne pole talvel hiinakaid harrastanud). Ulumist olen tundnud natukene 60 km/h sõites. Aga seda ainult siis kui raadio üldse ei tööta. Muus osas võib rahule jääda. Maanteekiirustel on täitsa vaiksed (või siis on 80-e heliisolatsioon väga tasemel). Kohaltvõtt ja pidurdamine okei. Lobjakas sõitmisel on natukene rahutu, aga selle häda panen ma v8-a 245/40 R18 rehvimõõdule. Sellised niidirullid võtavadki kiilu kergemini alla. Kitsas rehv on ikka talvel kuningas. Seega tuleb rahulikult võtta.

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Oldschool79 » 06 Nov 2016, 14:50

Suht vähe, allest esimest talve, algajana lamellidega lumel, julgen siiski öelda, et ma ei tunne ennast oma Volvo roolis üldse ebakindlalt, muidugi talv alles algas ja kiilasjää kogemust veel pole, aga palju julgustust sain oma talverežiimi teemas vastajatelt, et kui gaasiga mõistlikult käituda, ei tohiks hullu juhtuda. Praegu võtsin maha ja tagasi ei pane enne kui kiilasjää või väga muutlikud teeolud tulevad. Tõe huvides ütlen siiski ära, et mul kombineeritud rehvid esi- ja tagasillal kaks eri firmat, ees Hankook Winter i cept ja taga Westlake SW 608. Mustritüüp ühesugune. Lihtsalt vaese Volvo mehena kallimaid ei jaksa alla panna, tegelikult väga vahet pole ju, kui rehvid uued on. Sõiduoskused on olulisemad vist, ükski hea rehv ei hoia teel, kui juht ehk tihend rataste ja istme vahel valeotsuse teeb. Praegu tunnen end küll kindlalt- lamellidel on hea vee ärajuhitavus, kuna rehvimuster sügav veel, siis praegu märjal asfaldil on väga ok ja ei pea kartma, et naelad ilmaaegu ära kuluvad (mispärast ma naelu ei tahakski). Lisaks minimaalne vesiliu oht.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Liiwaannus » 06 Nov 2016, 15:05

Hea (üldjuhul kallim) rehv peab paremini, lausidiootsuste korral ei päästa muidugi, samas väiksemad vead ei tähenda juhitavuse kadumist või on võimalik kontroll tagasi saada. Samuti on pidurdusmaades oluline erinevus.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Oldschool79 » 06 Nov 2016, 16:35

Selle üle vist võibki lõputult arutleda, millised on andestavad ja millised andestamatud vead. Reeglina vist ikka kiirus või ebasoodsad tingimused (nendega mittearvestamine) möödasõidu vms manöövri sooritamisel. Karivärava õnnetus on ilmekaks näiteks mis juhtub, kui juht ei arvesta talverehvide seisukorraga ja teeoludega ning võtab riske, millega ta tegelikult pole valmis lõpuni minema. Kohapealt minekul või pööretel libisemine on vist väiksematsorti viga, aga sõltub tingimustest ja olukorrast, mõnikord maksab tagaosaga vastassuunda kaldumine ikka väga valusalt kätte. Eks ma katsun arvestada, et talvel pidurdusmaa 2x pikem, kui suvel, ega siin muu ei aita, kui jalg gaasipedaalilt õigel ajal ära. lumes loomulikult peab piduritega ettevaatlikumalt ümber käima, ei tee ka ABS imet, kui piduripedaali viimasel sekundil põhja surud, rattad kaevuvad õrnalt, kuid kindlalt lumme ja mingil määral pehmes lumes või jää peal libiseb edasi enne, kui seisma jääb. Lihtsam on lasta ratastel veereda aeglasemalt, kuid kindlalt teepeal. Ristmikele lähenedes jälgin, et eesmisele otsa ei sõidaks ja eriti oluline on see siis, kui kõrvalt keegi peateele keerab, paljud kasutavad ära juhust, kui näevad, et sõidan aeglasemalt, jõuavad üle, seepärast võtangi jala gaasilt maha või vähendan survet pedaalile, sest kui panen blokki, siis võib juhtuda, et tagantsõitev reageerib üle ja paneb ka blokki, ning põrutab otsa. Mind ei huvita, et tagantsõitev reeglina (kusjuures ei pruugi) süüdi jääb, mind huvitab, et minu tegevuse tõttu ei kannataks ei minu, ega teiste vara ega tervis. Eks see tihedas liikluses keerulisem ole, ennekõike Tallinnas ja suurlinnades nagu Tartus, kehvades oludes on kaks varianti, kas on juhid kõik ettevaatlikud või on liiklus närvilisem. Maanteesõitu ei oska kommenteerida lamellidega, vähe sõitnud veel.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Liiwaannus » 06 Nov 2016, 17:45

Nõus, kui pauk käib, siis on tihend, mitte tehnika süüdi, va nt konkureeriva casanova saboteeritud pidurite puhul, aga see pigem krimikirjandus. Kui kohta on, siis tasub oma tehnika piire otsida, et tee peal ei üllatuks, kui pidamine kaob, kuigi seni tundus kõik nagu rööpaid mööda ja kiirust ka nagu lauges kurvis palju polnud. Olen ise korra kogenud, kus analoogses kohas saba ära minema hakkas, õnneks oli rehv, mis oli aimatav, mitte ei saabunud pidamise kadumine 100 pealt 0i sekundiga.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Traktorist » 07 Nov 2016, 09:48

No ei saa päris nõus olla sellega,et alati on tihendi viga.Tegevuses,kus määravaks on erinevate füüsikaliste suuruste summa, võib tekkida palju ootamatuid tegureid mida pea võimatu ette näha.Omal 2 elulist näidet:sõitsin esiveolise Focusega täiesti sirgelt täiesti sirgel teel,linnatingimustes suts alla 50km/h, teekatteks kinnisõidetud lumi, mille peale sadanud kergelt lund.All teist talve Hakkapeliita 4-d.Ja lihtsalt täiesti null koha pealt viskas tagumiku ette.Esiveolisel väga ei oskaks oodata sellist käitumist sirgel teel või mis.Kiire reageering ja piisav sõidukogemus ja tühi tee päästsid päeva tookord,liiklusega oleks kellad olnud.
Teine juhtus naisega,öösel valgustatud sirgel asulavälisel teel kus auto täiesti müstiliselt vastassuuna kraavi läks.Tagantjärele juureldes oli aravatavasti põhjuseks ootamatu tuulekoridori sattumine ja samal ajal erineva pidamisega teekattel olemine mille kroonisid minu arvates head,aga tõenäoliselt liiga kõvastunud seguga Goodyear UG naelad...
Sellest lähtuvalt üritan isisklikult alati hankida talveks võimalikult hea pidamisega naelad,et just kui seda viimast varu vaja läheb,oleks seda ka võtta.Rehvid on kõige odavam elukindlustus,pole midagi teha.
Sellepärast välistan enda jaoks igasugused noname ja testipõrujad.Kui raha oleks niipalju üle,sõidaks ainult Hakkadega ja vahetaks vähemalt iga teise talve järelt.
Kord olin sunnitud needsamad Hakka 4-d suvekateks jätma (naelad välja nopitud) ja siis pidin nende samadega ka järgmine talv sõitma..Sellist ekstreemi rohkem kogeda ei soovi.Tahaks rahulikult sõitu nautida.Ka talvel ;)

Tihend on kindlapeale süüdi siis,kui valib teadlikult mittekõlblikud rehvid.Kahjuks meil ja ka mujal maailmas statistika puudub talviste õnnetuste puhul,et millised rehvid avariides olnud autodel all olid-ainult mainitakse,et all olid nõutele vastavad talverehvid.
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas allan » 07 Nov 2016, 10:28

Vastupidiselt siin paljudele ostan suveks alati kõige paremad rehvid ja talveks vaatan midagi sellist, millega poleks kahju ka poolpaljal asfaldil põiki lasta ja iga 2 aasta järel uued panna.
V8-le võtsin eelmisel sügisel Federal Himalaya WS2 naastud. Eelnevalt olin neid võõraste autode all ja ka oma S80 diisli all proovinud. Pidamine väga hea, veidi häirib pehme segu tõttu vedelapoolne juhitavus asfaldil. Müra sõltub vist mõõdust, kuna D5 all 215/55R17 lärmas meeletult, V8 all 225/50R18 on vähekuuldav (või on erinevus mürasummutuses).
Esimese talvega mustri kulumist ei ole täheldanud, naaste kadus rehvi kohta 10 kanti, seega talub vägistamist päris hästi :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas diselmotoor » 08 Nov 2016, 15:46

Bridgestone blizzak naelrehv esimest talve. Mõtlesin, et panen see talv vähe rohkem raha alla ja proovin vähe kõvema klassi rehve (eelmise aasta hiinakas, mille naelad poole talve peale läind juba olid, ei kutsunud enam end ostma).. Hetkel on tunne, et lisaraha läks õigesse kohta - pidamine on esmaklassiline. Kohalt saab väga hästi minema, pidurdusmaa on üllatavalt lühike ning võrreldes eelmise aasta nankang-iga ei tahagi enam otse minna igas võimalikus kohas!

Külavaheteel vähe järsemaid võtteid proovides (ala teele jooksnud looma eest ära põikamine) ütleks, et vägagi hästi kontrollitav ning kui pidamise piir ületada siis tuleb see rahulikult ja sujuvalt, mitte järsult.

Stabiilsuskontroll saab ka paremini läbi selle rehviga - nankangiga looma eest ärapõige tihtipeale tähendas seda, et kui ühtepidi tõmbas külglibisemise kinni siis tahtis vägisi kohe teisele poole viskama hakata. Nüüd bridgestone rehviga seda muret pole - korraks käib autost nõksakas läbi ja stabiilsuskontrolli töö on tehtud. Ehk siis tark elektroonika peab vähem vaeva nägema, mis juba peaks päris hea näitaja olema.

Eks paari talve pärast saab järelmuljeid muljetada aga esmamulje on küll väga hea.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas tnx » 08 Nov 2016, 16:15

Traktorist kirjutas:Sava Eskimod olid just sellised, nagu kirjeldasin, ainult et kuluvad päris aeglaselt, mis tähendab, et rehv jõuab ennem kõvaks minna kui kulumispiir vastu tuleb. Läksid mõni hetk tagasi müüki, 6mm mustrit järel, aga kummisegu tundus jäik juba. Ja Üks asi millele mu rehvivahetaja tähelepanu pööras : lamellid pole lõpuni läbi lõigatud , seega peale esimest kulumispinda on nad suht võrdväärsed kesk euroopa lamellidega, füüsiliselt nael ainult peab seal. See-eest just tänu sellele linnatingimustes suurepärane, märg asfalt ja lobjakas- nagu suvel sõidaks. Testides just neid omadusi neil ka hinnati.


Minu poolt täpselt sama jutt Barumi kohta.

Järgmiste rataste valikul mõtlesin lähtuda testidest, aga kui olin 3 testi läbi lugenud, siis tõdesin, et segadus peas pigem suurenes :) Ühel nõul olid testijad selles, et 120€ rehvid on head ja 40€ rehvid kehvad, aga seal vahepeal on vahed nii väikesed, et kord on üks ees ja siis teine ning ka hinnangud võivad üsna vastukäivad olla, eriti mürataseme ja subjektiivsete tulemuste osas.

Ja muidugi kõige tähtsam on see, et suvaline enam-vähem uus või protitud talverehv on parem, kui 2mm jäägiga 10a vana pastel, millest kõik naelad välja kistud ja 1-2 hooaega suvel ka sõidetud (aga milliseid kahjuks rehvipunkti järjekorras oodates masendavalt palju sai nähtud autode alla minemas).

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Traktorist » 10 Nov 2016, 08:40

kaupz kirjutas:Formula Ice (by Pirelli) naelrehv ja odav, on kogemusi?
Master Nordic 3 ulgumist ei varja isegi v70 heliisolatsioon?

Paistab et Formula on VenePirelli, võtsin ära 4tk 62eur 205/60-16 (master sama mõõt 55eur).

Ma eeldan,et see teave pärineb autolehest?Seal sai hea keskmise tulemuse see.Mina polnud kuulnudki sellisest,aga tundub hea alternatiivina.
Samas huvitav,et Autolehe testis ,mille korraldas vene Avtorevju,polnud Cordiante,mis sisuliselt venemaal toodetud Nokian (kui ma olen õieti aru saanud)

http://www.rehvitakso.ee/talverehvide%20test%202015 (TM talvekad 2016)

Proovisin pilte teha Autolehe testist,esialgne katse polnud väga loetav.Panen siia,kui paremaks saan
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas tnx » 10 Nov 2016, 09:30

Vene tehasest tulevad ka päris Pirelli nimega Pirellid.
Nokia odavbränd on Nordman, mis tuleb ka venemaalt (mis ei tähenda, et Cordiant ei võiks samasugune olla).
Odavbrändi valida ainult selle põhjal, et emafirma on tuntud, siiski ei soovita. Väga paljudel markidel on seos mõne tuntud tootjaga, aga see ei tähenda veel, et konkreetne müüdav mudel baseeruks emafirma põhjamaa talverehvil.

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

PostitusPostitas Oldschool79 » 10 Nov 2016, 12:58

Sõltub jah kõik konkreetselt tootjast. Mõned odavbrändid on lihtsalt mingi vanema premiumklassi rehvi valmistamise litsentsi koos kasutustehnoloogiaga ära ostnud tingimusel, et ei riku kaubamärgiõigust. Mõnede puhul on emafirma tütarettevõte, kes kasutab emafirmast üle võetud tehnoloogiat- nendel rehvidel on seos emafiraga ära märgitud.
Eks omavahel konkureerivad ka tippklassi rehvid, aga nende puhul saab vist rohkem rääkida maitsest ehk , kes mida rohkem usub, head on nad kõik. Raha lugevad inimesed peaksid siiski arvestama, et et kõige odavamat normidele vastavat ei maksa siiski osta-talverehvid ei ole koht, mille arvelt viimse piirini kokku hoida. osta pigem nii kallid, kui alla panna kannatab. või osta talverehvid suvel ette ära, saad soodsamalt natuke paremat, kui hooajal.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist