B230f vs b230ft vördlus

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 17 Veebr 2016, 21:13

Nonii, sepiskepsud kohal, ikkagi tellin ka veel sepis kolvid, kuid ennem kui tellima hakkan, oskate ehk pakkuda mida keda kust tellida, hetkel ise leidnud kõige parema pakkumise ebay vahendusel tootjalt wiseco hinnaks 590 daala plus saatmine
http://www.ebay.com/itm/Wiseco-Pistons- ... NP&vxp=mtr

mootori kohapealt, olen hetkel võtnud suuna et turbotama ei hakka ja paigaldan hoopis kompressori peale, kuna sellega jõud madalalt juba olemas.

Vahepeal hankisin veel omale ka B234 silindripea turbomootorilt, kui keegi teab kust sellele saaks ka veel head nukad oleks ka see hea uudis

Tervitades, ja kriitikat ootamas :)

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 17 Veebr 2016, 22:17

Üksküsimus veel, kas teadjamad oskaks õelda mis ja kui suuri kütuse pihusteid ma peaks otsima ?

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas volvo245 » 17 Veebr 2016, 22:41

B234turbo mootor? tehasest pole küll tulnud sellist!pigem b204ft ehk 2l 16V turbokas?
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 18 Veebr 2016, 07:16

:D okei, sellisel juhul on see 204 oma :D mulle serveeriti see 234 oma pähe

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Tanel » 18 Veebr 2016, 07:25

Antud kolb eeldab ploki läbi puurimist. Oled sa sellise töö hindadega kursis?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 18 Veebr 2016, 07:39

Mis kolb mis ploki läbi puurimist ?

mul on aluseks b230 mootor mitte 204, 204 kaan sattus nüüd mulle ekslikult, kuid saan ka sellega hakkama....

Muidu läbipuurimis hindade asjadega olen kursis küll, pole midagi hullu...

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Tanel » 18 Veebr 2016, 09:24

Pidasin silmas sinu viidatud ebays olevatele kolbidele. Kas su olemasolev plokk on nii kulunud, et vajab suuremaid kolbe ja ploki suuremaks puurimist?

Kui tahad panna kompressorit 2,...l mootorile siis peab ikka suur kompressor olema, et suudaks toota sinu soovitud 400hp.
Mersu, kui suurim kopressoritega mootorite kasutaja saab 400hp lähedale oma 4.0-5.0l mootoritest.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 18 Veebr 2016, 10:35

Jah antud wiseco kolb on suurem, ju siis tuleb puurida suuremaks...

Nagunii turul õige suurusega sarnases hinnaklassis kolbi pole ma leidnud, või oskab keegi suunata kust ma leian ?

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas kaak » 30 Mär 2016, 22:19

Hunnev kirjutas:
enda soov saada mootorist ca 400 kätte, ja vajadusel kui leian mõistliku hinnaga uued kolvid kepsud siis ka rohkem


(Y) kolbe pole vaja sellise jõu jaoks vahetada ja 9,5 surveaste pole ka eriline probleem. kolbidele on vaja klapi sälgud sisse freesida, tehakse ka nii et valmistatkse üks abitööriist aka klapp millele pannakse treiterad külge ja lõigatakse klapi süvend otse moto küljes.

Hunnev kirjutas:Nonii, sepiskepsud kohal, ikkagi tellin ka veel sepis kolvid, kuid ennem kui tellima hakkan, oskate ehk pakkuda mida keda kust tellida, hetkel ise leidnud kõige parema pakkumise ebay vahendusel tootjalt wiseco hinnaks 590 daala plus saatmine


Dude, 100 hp silindrisse on stock volvo kolbidega lumme kusta! (ja paljude teiste automarkide kolbidega ka)
pane see raha parem laua peale oraegu tagasi ja otsi selle eest mõned head suured pihustid ja kütusepump. sinu projekti sobiks ideaalselt 880cc dekad/boshid ja originaal 044 pump

Seda kõike hakkab arvatavasti juhtima progreaju? Ma olengi alati tahtnud näha, mida see 16v kaan normaalse seadistusega teha suudab! :)



Hunnev kirjutas:Vahepeal hankisin veel omale ka B234 silindripea turbomootorilt, kui keegi teab kust sellele saaks ka veel head nukad oleks ka see hea uudis

Aga prooviks esialgu olemasolevate originaal b204ft nukkadega, hangi lihtsalt reguleeritavad nukarattad et veits "finetuningut" dynos teha. vabalthingava 16 kaane nukad on muidugi võimekamad küll, selles suhtes on su huvi täiesti põhjendatud.

käimakast, sidur cooler jne on välja mõeldud?
1800s T5
e36 T5


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist