B230f vs b230ft vördlus

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 03 Nov 2015, 07:52

Ega see kompressir pole ka üldse pha möte :). Leidsin rootsipoolepealt ka ühe saidi kus müüakse antud toodet... Neljasaja piir on setöttu et orginaal sisu pidavat kannatama sedakanti... Ka rohkem aga et adi töökindel oleks siis vötsin optimaalseks selle 400. Hetkel kogu mootor juba lahti lammutatud, täna vötan veel vända välja ja asun mootoriplokki puhastama ja möötma palju silindrid tünni on kulunud... Mootor ei näinud üldse kaunis seest välja... Tundub nagu poleks kunagi öli vahetatud...

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas allan » 03 Nov 2015, 08:28

Ma olen küll redblocki teemal rumal, aga kahtlustan, et originaalkeps ei tahagi seda madalat boosti, seega pole mõtet spooli pärast muretseda.
Võiksid muude plaanide osas ka natuke valgustada (pea, nukad, kolled, kütus jms), natuke kahtlen, et orig mootorile rekka turbo külgekruvimisega automaatselt 400hp teisest otsast välja hüppab ja kõik kestab.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas evald112 » 03 Nov 2015, 10:21

Suuremad pihustid ja IPD VX3 nukk, korralik torukolle. Tavalise küttega peaks kätte saama isegi.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas enta » 03 Nov 2015, 11:30

evald112 kirjutas:Suuremad pihustid ja IPD VX3 nukk, korralik torukolle. Tavalise küttega peaks kätte saama isegi.


IPD VX3 misasi?
soovitaks pigem K, KG2T vöi KG3T. Lisa pihusti etanooli jaoks. väike nos, ja 15c kanti turbot. boost alates 2300 ja kuni 5000 välja.

Kasutaja avatar
Volvo142
Kreisi postitaja
Postitusi: 368
Liitunud: 29 Sept 2007, 18:08

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Volvo142 » 24 Nov 2015, 11:40

Kergenda rahakotti ja mured kaovad. Osta valmis asi ja kaovad mõttetud kulutused ära.
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_16 ... ?ca=11&w=3

soovitud jõud ka asjal juba olemas ja seal maal tehakse asju hingega ja korralikult.
Volvo Amazon 2dr 66´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas aibast » 20 Jaan 2016, 09:34

njaah, kompressor + turbo oleks idee, samas kui tahad estfieldile - pisike kerge masin - siis ära unusta mootori väänet. Kuidagi pead ju jõu maha saama ning pidevalt rattaid sahistades pole sellest masinast eriti kasu. Idee ju ikka kiirelt kurve läbida mitte rehve hävitada.

Lisaks mootorile on ka muud komponendid, mis peavad sellise valu vastu pidama.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 28 Jaan 2016, 18:52

Tere taaskord, vahepeal palju aega mõõda läinud ja mootor täitsa lahti kistud ja osa asju juba kohale ka jõudnud, kuid ka osad asjad veel alles tulemas.

Mis siis vahepeal tehtud on:

Mootor täitsa legoks võetud, vana ja kulunud asjad minema visatud ja uute ja parematega asendatud.

Mootoriplokk sai ka puhtaks pritsitud soodaga, ja ka taas värvitud.

kuna sai õeldud et püüan sealt välja võtta ca 400 hp siis kahtlustan et orginaal kepsud seda vastu ei pea siis tellisin omale H profiili pefformance kepsud mis taluvad tootja hinnangul 600-800 hobust.

Kolvid lasen ka ümber teha, nimelt lasen sisse freesida klapi pesad, et hiljem nt käiguga eksides või mootoriga pidurdades klapid kolbidega kokku ei saaks...

Silindri pea läheb korrastamisse ning ka portimisse.

Muidugi läheb sisse ka uus nukkvõll.

hetkel veel on kollektori ja turbo kohalt asi lahtine, täpselt ei tea mis tulemas on..

Mootorit hakkab juhtima tõenäoliselt Megascuit aju või mõni sama väärne analoog toode

kindlasti lähevad peale ka suuremad pihustid

Käigukastikohapealt vaatan mõtlen veel mis saama hakkab, kohe kindlasti on ka sellega midagi muutumas, kuna selle orginaal kasti ülekanne on suht mannetu siis peab sellega kindlasti midagi ette võtma.


kui kellegil on mingit head nõuannet või midagi head selle projekti raameks head kasuliku pakkuda, siis võib julgelt teada anda...

Tervitades

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Ollu » 29 Jaan 2016, 00:44

Bemari ZF kast, keevita koda ringi ja mure lahendatud, need taluvad mürtsu ja matsu kindlasti paremini kui m46 v m47
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

unikturbo323
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Aug 2015, 21:26
Asukoht: viljandi

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas unikturbo323 » 30 Jaan 2016, 22:51

Mina panin samuti bemmi kasti.Mul küll vanem kast ja eks paistab kuidas vastu peab.

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 10 Veebr 2016, 12:45

Hetkel olen segaduses, kas lasta ära portida ja võtta jõudu välja oma 8 klapilisest peast või minna romulasse ja võtta sealt B234 mootori pea ja sokutada see sinna otsa ja portida ja teha too pea ära,

Mis arvate mis lõppkokkuvõttes mulle rohkem jõudu juurde annab madalalt kas 8 klapp või 16 klapp pea.

Turbotatud mootoril surutakse niivõi naa ju kütus surve all sisse, kokkuvõttes ei tohiks ju vahet olla kas 16 või 8 klapp pea

unikturbo323
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Aug 2015, 21:26
Asukoht: viljandi

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas unikturbo323 » 10 Veebr 2016, 18:35

16v igal juhul parem kui 8v kuna hingamine hoopis teine ju.Saab madalama rõhuga soovitud jõu rattasse.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Tanel » 10 Veebr 2016, 18:48

Sry kui nüüd risustan aga miks sa ehitad vana mootorit? (redblock-i)

Eeestis on juba 1 estfield millel on volvo t4 peal koos ms ajuga. Jõudu üle 250hp.
Kasuta R5 mootorit. Kaalus sa nagunii ei kaota ega võida kummagi mootori kasutamisel. R5 T5 vaheta vaid kepsud, lajata suurem turbo, aju progetava vastu + pudipadi veel ja voilaa ligi 400hp kombo olemas.
Mõtetu ju leiutada ja mängida mingite surveastmetega.
Sry kui nüüd otse ütlen aga su küsimusi lugedes siis saab aru, et sa pole turbotamises väga kodus.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas allan » 10 Veebr 2016, 19:01

>2002 T5-l pole vaja ilmselt kaantki maha võtta, et 400hp kanti saada. Seadistus peab hea olema muidugi.
Aga no redblock on maailma parim, saan aru, kui seda just vaja on :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 11 Veebr 2016, 11:42

Tere,

Ei ole tõesti turbotamisega kuigi kodus, olen siiani ehitanud vaid vabalthingavaid mootoreid.

T5 mootoroleks tõesti hea mõte, miks ehitan b230 plokki: ei mõelnud asju piisavalt läbi ja suures eufoorias tellisin ruttu asjad ära, nüüd oleks patt jätta antud mootor kõrvale... teen sellega asja valmis...

Hunnev
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Okt 2015, 08:26

Re: B230f vs b230ft vördlus

PostitusPostitas Hunnev » 17 Veebr 2016, 21:13

Nonii, sepiskepsud kohal, ikkagi tellin ka veel sepis kolvid, kuid ennem kui tellima hakkan, oskate ehk pakkuda mida keda kust tellida, hetkel ise leidnud kõige parema pakkumise ebay vahendusel tootjalt wiseco hinnaks 590 daala plus saatmine
http://www.ebay.com/itm/Wiseco-Pistons- ... NP&vxp=mtr

mootori kohapealt, olen hetkel võtnud suuna et turbotama ei hakka ja paigaldan hoopis kompressori peale, kuna sellega jõud madalalt juba olemas.

Tervitades, ja kriitikat ootamas :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist