INFO AUTO teeninduskultuur

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
mell97
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 10 Veebr 2008, 18:52
Asukoht: Tallinn-Saku

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas mell97 » 10 Mär 2011, 16:52

Ma umbes kuu aega tagasi Järve IA-s sain küll väga hea teeninduse osaliseks, jupp oli koha peal olemas, pakuti istet niikaua kui jupp laost ära tuuakse, ime veel et kohvi ei pakutud :)
Audi A6 C5 1.8T 110kW MAN 2002
EX V70 2,4 125 kW AUT GLT 2000 I gen
EX VW Passat 2.0 85kW MAN Univ 1992

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6978
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas Leho » 10 Mär 2011, 19:03

mell97 kirjutas:Ma umbes kuu aega tagasi Järve IA-s sain küll väga hea teeninduse osaliseks, jupp oli koha peal olemas, pakuti istet niikaua kui jupp laost ära tuuakse, ime veel et kohvi ei pakutud :)


häh.
Kõrvalmajas mulle eile küll pakuti Amservist siis juttu
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas tnx » 11 Mär 2011, 08:58

Ehk olid ostetavad varuosad erinevast hinnaklassist :)
Mina ükspäev nägin Järve IA ees jällegi seda, kuidas tunkedes noormees tõi maja tagant kunde autot parklasse nii, et lumi ja pori lendas üsna suures kaares isegi tagurdades. Kaasaskantavat istmekatet tal ka polnud.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas supp » 31 Aug 2011, 20:54

ma ei tea kas see muidugi teeninduskultuuri alla läheb, aga miks ei viitsi margiesindused end varustada juppidega või siis pakkuda mõistliku tarneaega. Eila oli ühel kliendil häda 09a v70- nega, tagaõõtsa puks ribadeks kulunud, aga esinduses tarneaeg 1,5 nädalat (hind oli ca 350eur) jupp oli siukse kujuga et sinna ei areta ka midagi ja b-osa pole, ühesõnaga masin seisab, sama on on olnud mul honda sharniirga ja veel mõne suht leivinud osaga mersule ja fordile. Sellele volvo omanikul ma soovitasin muidugi mingi tagaveoline omale tagavaraautoks osta, aga noh majandulik olukord ju alati ei võimalda kõigil seda teha, no ma ei saa aru kas esindustel on raske omale kuluosasid lattu osta väike varu
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4183
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: Saue, Riisipere, Lihula, Väike-Maarja
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas aibast » 01 Sept 2011, 16:05

laovaru tähendab ju finantsvahendite kinnipanekut, ju siis pole neid seda jõukust millest laoseisu hoida.
1987 Volvo Nilsson 740 "kaubik"
1987 Toyota Starlet "sipelgas"

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2146
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas no1 » 01 Sept 2011, 16:28

Mida ma olen tähele pannud, et telefonile seal küll vastata ei taheta. :)
Aga eks kohapeal igatpidi parem asju ajada.

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas sipelgas » 01 Sept 2011, 18:09

Viimasel ajal üsna tihti käinud seal ja üldjuhul on ka järjekord. Eks siis pole imestada ka kui telefonile ei vastata. Tea kas teenindajaid lihtsalt vähe.

Ja ise saanud kõik vajaminevad asjad kohe kätte. Ehk laos igasugu (ka üsna kalleid) asju, kui neid ikka läheb. 2009 aasta autode puksid (või see konkreetne puks) pole ilmselt veel kuluosaks saanud ja seetõttu pole ka laos.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas supp » 01 Sept 2011, 19:16

selle telefonile vastamisega on jah nagu on, sest suvi , eriti august on ikka hullumaja varuosa müüjatel, mis aga tavaautode õõtsasid ja pukse puudutab siis esindus võik neid ikka kiiremini saada kui 1,5 nädalat, tegemist on ju kuluosadega
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas sipelgas » 01 Sept 2011, 21:15

Loomulikult võiks saada kiiremini ja eks ole kriitilisemaidki osasid kui puksid. Paraku on neil kõigi asjade tarneaeg pikk miskipärast. Ilmselt tuleb kaup ainult kord nädalas. Samas samamoodi on see paljudes teistes esindusteski nagu näiteks Saksa Auto. Ainus kes minuteada kiiresti saab (1-2 päevaga) on Toyota esindused. Võimalik, et neid muidugi veelgi.

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1740
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas Siim » 06 Sept 2011, 00:49

Silber saab samamoodi 1-2 päevaga Poola laost asjad kätte.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
Simsalabim
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 29 Juun 2009, 11:05

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas Simsalabim » 13 Sept 2011, 22:34

Proovisin eile ostueelset ülevaatust nädala lõpuks kokku leppida. 3 nda suunamisega õnnestus liinile saada ja teavitati ,et esimene vaba aeg 27. Nojah :?

Kasutaja avatar
aimar
Kõva postitaja
Postitusi: 121
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:06
Asukoht: Tallinn Maardu

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas aimar » 23 Sept 2011, 20:08

Terivis kaas kannatanud.Sai siis ka asjade sunnil IA remondis käidud ja kogemus ei ole kõige parem. Kui auto kätte sai ja pidi valmis olema käima pannes selgus et mingi plekk käib kuskil põhja all vastu kui ise põhja alla piilusin selgus et lausa mingi tross ripub lausa põhja mis ei peaks nii rippuma.No nii võtsin siis sammud meistri juurde tagasi kurtsin mure ära, saadeti siis uuesti töömees asja vaatama kes sõidutas auto sisse tagasi,aga asi selles tuli siis see töömees oma õliste tunkedega ja istus lihtsal autosse ilma et oleks midagi endale alla pannud (autol on hele sisu)vot see oli küll minujaaoks kõik.Üritan vältida seda kohta nii palju kui saan.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 3819
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas gljuk » 23 Sept 2011, 21:35

Miks keemilist puhastust ei küsinud? Vaevalt, et nad seda reaalselt teeks, vaid vähemalt mõtleks natuke selle peale, et mille eest nad nii palju raha küsida julgevad (palju nende tunni hind oli? 45EUR?).
Ma ise ka kardan sisu pärast, kui autot kellegile jätta. Seega, mina ütlen: "tahad, et oleks hästi tehtud - tee ise". See siis küsimus iseendale.

Homme lähevad mul puksid vahetamiseks.
REMONT:CEM,ECM kloonimine,DIM(kellad),SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,CCM,HU850/650 jm. Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, ChipTuning, EGR, DPF lahendused.
Tel:58O46O96

python
Kõva postitaja
Postitusi: 199
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:02
Asukoht: Tallinn

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas python » 27 Sept 2011, 13:02

Mul käis suvel IA keemilises auto, juhi mati peal oli arvatavasti auto välja ajamisest jäänud kaks porist kirsajälge, samuti oli jäänud tagaakna laud tolmuseks :D
Volvo C70 2,4T

Kasutaja avatar
ess80
Foorumi veteran
Postitusi: 519
Liitunud: 28 Nov 2010, 22:16

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas ess80 » 29 Sept 2011, 23:56

Miks te lärmi ei tõsta sellise asja peale?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist