1. leht 26-st

INFO AUTO teeninduskultuur

Postitatud: 09 Sept 2005, 10:34
Postitas tafka
Selline skeem siis jälle Info Autost.
Mul vana 480ES. Ja Info-s tuttav spetsialist, kellega sai privaateremondi aeg kokku lepitud. Kuna aga lepitud ajal ei saanud masinat viia otsustasin päev varem viia ja muud ei jäänud üle kui parkida masin nn. oma töötajate parklasse.
Järgmisel hommikul tuleb seal kõne, kus lubati esialgu kummid läbi torgata ja siis masin lasnakale tasulisse parklasse viia. Persse, ok. ma rikkusin reegleid ja sõitsin keelumärgi alt sisse. OK, minu viga Aga see oli ainus variant vältida võimalikku järjekordset sissemurdmist j aega 480-e küljeklaas oda lõbu pole. Ja oleks siis sellel kohalolnud märgitud mõne nn. oma töötaja auto number - s..gi.
Krt, ise olen samuti klienditeenindaja- konstruktor-müügiinsener praktilisel monopoolses ettevõttes aga sellsit käitumist küll omale lubada ei saa. Selle asjamehe nimi on niisiis mingi ELMO 50 55 013. Saadketalle õnnitluskaarte

Postitatud: 09 Sept 2005, 19:10
Postitas Volvo Club
Antud isik
Helmuth - Automüüja 6710024 5055013 helmuth.green@infoauto.ee
info Infoauto kodulehelt

Postitatud: 10 Sept 2005, 07:00
Postitas aibast
juhtub noh. Igasugu ole olemas. Eks ta tööle tulle avastas, et "tema" parkimisekoht ole ära võetud.

Postitatud: 10 Sept 2005, 10:13
Postitas vanapeer
Kuidas ta üldse su numbri sai?

Postitatud: 10 Sept 2005, 10:14
Postitas 760GLE
Äkki naine ei teinud talle too hommik putru ja arvas, et nüüd siis hakkab taevas kaela kukkuma.

Oleksid võinud talle öelda: "Ega sinu auto kummidki terasest pole".

Postitatud: 12 Sept 2005, 16:11
Postitas tafka
kuis ta mu numbri sai - ma vana loll kleepisin masina tagaklaasile suurelt oma numbri, kuna tahan teda maha müüa. aga vist hea oli, et kleepsin ja politrukhelistas, pärast oleksingi oma kopsiku kuskilt lammarist leidnud.
aga ega see pull nõnda ei jää. küll see politruk müügimeeste kursustele kupatatakse. terror tõuseb mõne aja pärast puht sportlikust huvist

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

Postitatud: 12 Sept 2005, 16:28
Postitas vanapeer
tafka kirjutas: Ja Info-s tuttav spetsialist, kellega sai privaateremondi aeg kokku lepitud.

vaata ette et sa tuttavale mäkra ei mängi, kas info talub sellist värki?

Postitatud: 13 Sept 2005, 10:44
Postitas aibast
käisin infos omal kollele tihendit ostmas :P Jalutad siism uksest sisse, käed õlised, nina õline, kõik kohad sitased. Mis ise arvad, kui jageled seal kapotti all, eriti kui õlitoru on natsa ennem lekkinud ja kõikkohad sitased. Jalutan siis letti äärde, varuosamees vaatab otsa nagu tulnukale. Eelmine kord sai käidud korralikult puhtals seal omal juppe võtmas, siis teenindus oli tip top. Nüüd aga suhtuti kui kohalikku parmaati :evil: (tõlkimatu rõve sõim), ise töötan kah teenindajana aga isegi pomsasid teenindame, ta ju kah inimene :P Muidu ok.

Postitatud: 13 Sept 2005, 10:48
Postitas vanapeer
Neil peavad olema seal üleoleva suhtumise koolitused, kuidas muidu enamus firma töötajaid suudab nii kõrk olla.

Postitatud: 13 Sept 2005, 10:52
Postitas kalacompany
Isiklik kogemus näitab,et need õlised vennad kellest kõigevähem klienti näed löövad tavaliselt papi rulli lauale ja nõuavad kiiresti kaupa:)
Samas tuleb Armani vend ja vingub 10 krooni pärast kaa :D

Postitatud: 13 Sept 2005, 10:55
Postitas aibast
kuule kala sul täeisti õigus :) Mul oli vaja kohe ja kiiresti juppi, kuna masin oli vaja liikuma saada, ja oligi nii, et tahan seda ja olgu hind mis ta on :P Endal kah sellised käinuyd, krt, üks vend tuli räbalates dressides laupäeva hommikul kell 10 mul plasmat ostma :) Üks EMT top klient kah jah vingus mul , et tema tahab odavamalt jn jne, kuigi asjadel niigi soodushind ning vaata kes ta on, tema peab saama oma 39.- aasja odavamalt.

Postitatud: 13 Sept 2005, 13:09
Postitas vanapeer
kes krooni ei korja, see miljonit ei saa

Postitatud: 17 Sept 2005, 18:33
Postitas urbaanboheemik
:D

Postitatud: 17 Sept 2005, 22:58
Postitas aibast
ära ikka pahnda väga. Lihtsalt, ise olen ju kah klienditeenindaja ja seda tööd juba 1,5 aastat teinud. Tean, et igasuguseid on. Aga no kuule, vahel väike austus võiks kah inimese suhtes olla. Endal oli vaid jah probleemiks just see, muidu kõik ok. Mis teha, kui mul kiire ja vaja jubin kätte saada ning ei jõudnud käppasid õlist puhtaks. Teadsin, et kui mujal teda kohapeal pole siis ikka vast infos on. Ja kui poleks olnud, siis poleks, elaks üle. Juhtub ju igasugu asju, ma vähemalt kõiki kohti täis ei pläkerdanud ega räusanud keset letti (mul endal kogemus meie totaalses pohmas põhjanaabritega kes oma okseloiguga pühapäeva hommikul otsustasid hakkata vist teenindajat ahistama, vääga ebameeldiv kogemus), et kas keegi siin teenindab kah (a.la . mingi suur firmaomanik eesti vabariigis, on alles ennast täis sead, kui mul veel järjekord kus ikka mittu klienti juba enne teda ootamas) ja avaldasin enda soovid ikka viisakalt, isegi ootasin kenasti oma järjekorra ära ega hakkanud teenindajat segama teise inimesega tegeledes. Egas ausalt, kui mingi jõmm ikka üle lett näkku hüppab, siis ikka mina teda ei teeninda lihtsalt. Mingu ja pangu end õige põlema. Krt teenindaja ju kah inimene. Nuuh, autot ostes oli kõik ok , siis kui sai Infos käidud. Mamps ostis sealt ühe fordi putuka. Muidu tip top teenindus aga vahel väheke rohkem sallivust. Natsa liialt on eelarvamuslikku suhtumist seal.

Jutt tallinna omast mitte tartust minu puhul. Pole sinna sattunud.

Postitatud: 18 Sept 2005, 00:23
Postitas kalacompany
Sry... aga see :et ma olen õhtu lõpuks ka väsinud .. ei ole mingi vabandus :!
Eriti inimesele kes on kaks nädalat tagasi läbinud koolituse.
Ma ei usu et keegi tuleb niisama lõugama. Juhul kui kliendile on antud tarneaeg millal teatud osale järgi tulla ning seda osa pole kokkulepitud ajaks kohale jõudnud siis kliendil on õigus esitada pretensioon.
Loomulikult pole süüdi selles müügimees. Aga müügimees kes on vastu võtnud tellimuse omab ka kliendi kontakte . Ja ma arvan, et tal ei ole raske helisada ja öelda :sry teie tellitud osad tulevad hiljem.

Peace

8)