Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

kivi89
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 10 Aug 2018, 11:56

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kivi89 » 07 Mär 2019, 16:07

Isegi sama probleemiga maadelnud, 16 tolli velg ja 316mm sadul. No ei taha mahtuda :) P3 V70 2008
2x klotse vahetanud, esimesel korral arvasin et ise midagi segi ajanud et ei istu (st klots istus liiga kõrgel, üle ketta serva), aitas tookord relakaga klotsi kõrvade lihvimine.
Teisel korral proovisin klotse mis mõeldud 300mm ketta jaoks, täpselt sama probleem, ikka istus liiga kõrgel.

Lahendasin selliselt et panin alla 300mm ketta ja 300mm sadula, nüüd istub väga ilusti 16 tolli velg all.

kloox
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kloox » 07 Mär 2019, 19:03

bjorn kirjutas:Keegi lühidalt tahab selgitada Volvo piduri ketaste/sadulate/klotside loogikat.

Volvo V70 P3 2008 2.5T, originaalis 16" veljega. Tellisin klotsid ja kettad vastava mõõdu järgi, st. 16" veljele peaks vastama 302mm ketas.
Alla pannes velg enam peale ei läinud ning näha oli, et ei sobi kokku. Piduri sadula raami peal on kirjas 316, mis võiks viidata 316mm ketta mõõdule, mis omakorda peaks vastama 17" veljele.

Minu loogika oleks arvanud, et 316mm 17" kettaga ei saa kasutada 16" velge, aga näib, et just nii ongi?

Mingi variant, et algselt oli auto tulnud 17" veljega, st. piduri detailid selles mõõdus, kuid hiljem pandud 16" velg alla mis üllatavalt kombel mahub? Ebaloogiline minu jaoks. Auto VIN igaks juhuks: YV1BW565081010862


Tehasest su masin tulnud 16 tolli veljega siia ilma vin-I järgi.Mul s80 ,aga talvekad on 16 ja suvekad 17 tolli ja mingit muret pole.Samuti 316 ketas ees ja pole mingit muret olnud.Klotsid said hiljuti vahetatud esimesed ate vastu kuna vanad vilistasid ja sobisid korralikult.
S80D5 Aut+AWD Teoorias olen tugev. :D

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 548
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas bjorn » 08 Mär 2019, 10:18

Kas siis on pigem probleem auto varuosade kataloogis kus antud mudelile 16" veljega pakutakse 300mm ketast?
http://www.tagalatoetus.ee
Sulgmagamiskotid, sulgjoped, kanuurent, airsoft, jaotelgid ja kõike muud matkamisega seotud.

Aitan Vändras ja Pärnumaal Volvo veakoodide lugemise ja kustutamisega

kloox
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kloox » 08 Mär 2019, 17:42

bjorn kirjutas:Kas siis on pigem probleem auto varuosade kataloogis kus antud mudelile 16" veljega pakutakse 300mm ketast?


Eip ,lihtsalt pakubki kõike 3 varjanti enamustes kataloogides ja tuleb ise mõõtma minna,milline see õigem on.Või kataloogist vaadata,mis tehases pandud alla on.Nt su massinal tehasest paigaldatud sellised pidurid RE03 WHEEL BRAKES TYPE FRONT Brake discs 16,5 FNR ,peaks olema siis 316 mm kettaga,ehk on abiks.
S80D5 Aut+AWD Teoorias olen tugev. :D

vellolasman@hot.ee
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27

Re:VOLVO D5224T turbo ja geomeetria?

PostitusPostitas vellolasman@hot.ee » 22 Mär 2019, 22:23

Küsimus;Kas tasub endal kodustes tingimustes geomeetriat puhastada,on keegi ise teinud? Teine küsimus;Kas pole äkki turbokal tihend(id) kulunud,sest olen leidnud musta õli jääke kummilõdvikust,mis läheb vahejahutisse ja lõdvikust edasi mootorisse?Mootori pealt veel ei võtnud lahti õhujaotus kaant,kuid arvata on et on ka sealt must. Mootoriks on ; D5244T ilma DPF-ita.a.2005 ja odo näit oli 249.000km. 2a.ja 3k. tagasi ostetud ja tänaseks 260.000km. ja ainult Info-Autos kõik rem.-hooldused tehtud. Mootorist õlikadu oli 7000km.peale 1,5L,on see normaalne?Mootor töötab hästi,ei suitse ja ülevaatused kiitusega läbitud (mootorit kiideti).

kloox
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kloox » 23 Mär 2019, 08:52

Too õlikadu küll paljuvõitu,tuleks hakata otsima,kuhu kaob.Muidu on diislitel tavaline nähtus,et sisselaske torustik õline seestpoolt.Geomeetria puhastamine on täiesti individuaalne tegevus ,mis sõltub sinu julgusest-osavusest-teadmistest,kui käed p-st välja ei kasva on täitsa tehtav.
S80D5 Aut+AWD Teoorias olen tugev. :D

vellolasman@hot.ee
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas vellolasman@hot.ee » 24 Mär 2019, 09:57

kloox kirjutas:Too õlikadu küll paljuvõitu,tuleks hakata otsima,kuhu kaob.Muidu on diislitel tavaline nähtus,et sisselaske torustik õline seestpoolt.Geomeetria puhastamine on täiesti individuaalne tegevus ,mis sõltub sinu julgusest-osavusest-teadmistest,kui käed p-st välja ei kasva on täitsa tehtav.

Tänud vastamast.Eks ma vaatan siis ja mõtlen,ehk vajab turbokas remonti,turbiini võllil õlitõrjeseibid peaks olema kulunud.Vanasti,kui sai Kirovetsidega töötatud,siis oli sama lugu,kui turboka seibid ära oli, siis õlikadu märgatav.Oma autol pole kusagilt leidnud õlileket ja ei usu et kolvi-rõngaste kulumine oleks suur,siis ka suitseks masin ja surve karteris,kuid seda pole.Aga noh ennem ei saagi teada,kui turboka maha olen võtnud,eks siis näeb,kas on turbiini õhulaadimise pool õline. EGR pole veel maha võtnud,kuid kavas on ka see töö teha,siis kui soojemaks õues läheb. Minu arusaamise järgi ei tohiks sisselaadimise pool turbiinil olla must ega õline,seda tean juba oma 45a.traktoristina töötamise ja remondi kogemustest,kuid kas siis volvo tehnoloogia on teine??Miks on siis turbokast tulev õhutoru vahejahutisse musta põlenud õliga koos kuni EGR klapi ühenduskohani,sest sinnani ma ta lahti võtsin ja ka õhupuhasti sai maha võetud ja sissevõtutoru oli puhas ??? Siis peakski seal mootorist tulev õlisurve turbiini võllile määrimiseks ja survega võlli hoidma,ja kui seibid kulunud,siis sealt nii väljalaske poole kui sisselaadimise poole õlikest minema?? Veneaegsetel oli küll selline süsteem,ei tea kuidas tänapäeval siis tehtud on, sest õlisurve oligi turbiini võllile laagrite eest,muidugi puks,kuhu õlisurve tuli ja hoidis võlli ja puksi vahel õlikihti. ??Tuleb veel vaadata karterituulutuse toru,ega umbes ole.Või jäi midagi veel mul arusaamatuks,siis andke teada ja nõu.

Kasutaja avatar
Antlane
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 09 Dets 2017, 16:11
Asukoht: Türi vald

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Antlane » 26 Mär 2019, 14:34

Mõistus otsas... Räägin siis lühidalt. Kuna oli vaja 02.a V70-el tagumised amordid ära vahetada, siis otsustasin uued tellida Aeromotorsist. Andsin neile auto VIN koodi ja nemad soovitasin mulle MONROE G55023 amorte. Tellisin ära, sain kätte, vahetasin ära, aga tulemuseks oli autol tagaots liiga madalal. Uurima hakates sain teada, et eelmised amordid olid nivomat tüüpi. (Tänu foorumile sain teada, et mis ülesanne on nivomat amortidel.)
Oma probleemi lahendamiseks oleks siis vaja uued, tugevamad ja gaasiamortidele sobivamad vedrud alla paigaldada. ( Hetkel odavaim variant, kui osta originaal amordid.)
Aga nüüd siis küsimus. Mille järgi ma pean neid uusi vedrusid valima? Kui vaatan neid näiteks Aeromotorsist, siis neid on kolme eri tüüpi. Ühed on siis tasemeregulaatoriga sõidukile, teised on ilma nivooreguleerijata sõidukile ja kolmandad tavavedrustusega sõidukile. Loogilisem tundub, et pean ostma tavavedrustuse või ilma nivooreguleerija sõiduki vedrud, aga Aeromotors soovitas just tasemeregulaatori sõiduki vedrusid... Samuti on neid erinevates mõõtudes.
Ehk keegi oskab nõu anda? Vastuse võib kirjutada ka minu ps-i.
Tänud!
Volvo V70, 2.4 D5, 2002a

hendrikmm
Kreisi postitaja
Postitusi: 368
Liitunud: 19 Mär 2013, 18:32

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas hendrikmm » 26 Mär 2019, 15:33

Ilma nivooreguleerijata = tavavedrustus. Ning kui panid tavalised amordid siis sinna käivad tavavedrustuse vedrud

Oliver70
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Jaan 2019, 21:22

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Oliver70 » 02 Apr 2019, 17:08

Küsimus. 05 aasta xc70 vahetasin pidurikettad ja klotsid uute bermbo omade vastu. Vasakule keerates vasak pidur krigiseb nii, mis kole. Nüüd juba kaks korda lahti võtnud ja mõistus otsas. Kõik ilusti puhastatud, ketas, ketta tagant, kolvi pinna ja klotside kinnitused puhastasin haljaks, määrisin brembo b-quiet määrdega. Kaitseplekk ka nagu vastas ei käi. Mida veel peaks vaatama, või, kust viga otsida? Väga häiriv on sõita nii, eriti kuskil parklas.

princeAndrew
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas princeAndrew » 05 Apr 2019, 11:14

Kas 2015 V70 `le saab Waze ja kõik muu tlf tarkuse sisseehitatud ekraanile lasta?Juhtmega või läbi bluetoothi ? Volvo enda GPS pole aktiivne aga uuemad trendid räägivad et tehase GPS selle raha eest mõtetu.

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Oldschool79 » 05 Apr 2019, 23:01

Tere! Jõudsin omadega nii kaugele, et sai muretsetud 20 l metallkanister ja ostetud ka jäiga kaelaga plastiklehter. Selline:Pilt . :roll: Aga kütusepaagi tankimisavasse asetades tundus kuidagi kahtlaselt imeliku nurga alla jäävat, lehtervaatab pigem alla. kas selline lehter liiga suur ei ole S40-se bensiinipaagi korgi ava jaoks? Esimene mulje jäi, et kui valama hakkan, siis ei püsi lehter paigal. Krt oleks pidanud metallkanku standardi järgi ikka võtma. Aga universaalne sai võetud selle mõttega, et kui kunagi tuleb tankida mõnest teistsugusest kanistrist nt ilma valamisotsikuta plastikkanistrist, siis on olemas universaalne. Ühesõnaga tundub, et proovin siis pereliikme abiga, üks hoiab, teine kallab, sest lehtri tila kõige peenem osa on vaid 4-5cm pikk vist napilt tankuripüstoli toru läbimõõduga. minu hinnangul nagu jääb väheks vist,aga võib-olla on see petlik, ei tea. plastikust keeleke tuleb küll ilusti eest ära, kruvikaga sai katsetatud, aga lehter ei taha hästi püsida. Samas kui valima poes hakkasin, siis tundus, et see painduva toruga on liiga kerge,väike ja näeb välja nagu mänguasi. kuna ammu sai sellest juttu foorumis tehtud ning soovitus oli võtta kas jäik või metallkanku oma, siis mõtlesin selle järgi ka valida. üks mõte on see lehtritoru õhemaks teha, mahub paremini sisse, teine idee on voolik paigaldada, kuid siis vist mõttekam juba plastkanistri korgile mingi tila aretada. et siis oleks nii, et metallkanister hoiustamiseks ja mingi väiksem nt 5-l tankimiseks. lehtriga kallan siis kanistrist ümber.
Kanister sai võetud mõttega, et kui võimalik, siis ostan soodushinnaga natuke ette. Nagu täna oli Olerexis -4 senti liitrist. Paak täis ja üks kanister peale.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 6586
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 05 Apr 2019, 23:21

Kokkuhoidu silmas pidades tundub kahtlane. 20l kanistriga võidad nii maks 80 senti tankimisega, mitu soodsat päeva vaja on, et kanister tagasi teenida? Lisaks oma vaev. Reaalselt teistel päevadel ka mingi soodukas 2 või 3 senti, seega säästad isegi ainult 40 või 20 senti korraga.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Oldschool79 » 05 Apr 2019, 23:34

nojah, aga kütust kulub nii või naa. on juhtunud ka nii, et sõita ei saa, sest osta pole võimalik. siis ongi selline variant, et kui kitsas käes siis tangid seda, mida oled ette ostnud, 20 liitriga kuigipalju sõidab, suvel vähemalt. raha eraldamine ja kõrvalepanek ei õnnestu. eks ta psühholoogiline värk ole. aasta peale tuleb kümnekas ära :D tunnistan, et kanistriga oleks tülikas igapäevaselt sõita, sest tühja pagassi loksuma panna ei taha. on küll ühed koormakummid, aga nendega oli mässamist enne kui sain fikseeritud nii, et ümberkukkumist ei karda. ütleme nii, et autojuhi kohustuslik varustus, eriti kui kuhugi pikemale reisile lähed. et oma vaev- noh, autojuht peab oskama ka ise oma vahenditega tankida eriolukorras, sest iial ei tea, millal seda oskust vaja läheb. kuigi ühe kanistri pealt tõesti palju kokku ei hoia.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 6586
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 05 Apr 2019, 23:50

Ei pidanudki silmas, et ostma poleks pidanud, lihtsalt säästupäeval kanistrit võtta ja tankima sõita võib tähendada miinust, kui teed selle pärast ekstra sõidu. Ilmselt annab oma ökosõidu oskuste lihvimine kiiremini tulemusi või kaalumine, et kas üldse sõita on vaja ja auto võimalikult kerge hoidmine ning rehvirõhkude jälgimine.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist