354. leht 412-st

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 14 Dets 2018, 10:10
Postitas princeAndrew
Ei ole aktiivne

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 16 Dets 2018, 19:53
Postitas joura

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 16 Dets 2018, 20:20
Postitas Liiwaannus
Polari oma automaailmas 6senti kallim ja automaailma oma 3euri odavam. Ei imedtaks kui nii fixus sama asja müpvad, mis polarigi sildi all liigub, sest ega kindlalt tea kus sedagi toodetakse ja majabrändid on üldjuhul sildivahetus.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Dets 2018, 16:15
Postitas crapss
crapss kirjutas:
crapss kirjutas:Aidake mind.
Tankisin autot ning peale seda sain 100m sõita kui auto suri välja.Uuesti käivitades käis paar sekundit ning suri jälle välja. Sai siis vahetatud kütuse filter ära ning välja suremise probleem kadus ära kuid nüüd on nii, et kui lööb vea sisse siis on 2000rm piiraja peal.
Arvuti näitab vigadeks:
2505 Fuel/rail system pressure- too high
- intermitten
2503 Fuel/rail system pressure- too high
- intermitten



Tänaseks päevaks kütusefilter vahetatud, paagi pump kontrollitud ja puhastatud, Kõrgsurvepump koos regulaatoriga vahetatud, kütuselati küljes olev surveandur vahetatud, pihustid kontrollitud, kütusetorud läbi puhutud, Kütuselatt läbi pestud, kütuselati otsas olev klapp puhastatud. Sõita sain u10km kui ikka lõi häiresse ( 2000rpm piiraja). Süüde välja keerata siis mingiks hetkeks jälle korras.



Vida'ga sai vaadatud pihusteid.
Kas 4 ja 5 pihusti on normaalsed? Või pigem võibki 5es pihusti jamasid korraldada?
https://www.upload.ee/image/9314631/IMG_1230.JPG

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Dets 2018, 08:50
Postitas kaupz
HiinaVida pidi nende näitudega villast panema, kuskil teemas keegi vahetas ka 1 ja 5. pihusti ära, aga suurt kogust näitas ikka nr5.
ECM - fuel quantity correction cylinder kütusekogus
viewtopic.php?p=286525#p286525

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Dets 2018, 13:47
Postitas hypnotiza
kaupz kirjutas:HiinaVida pidi nende näitudega villast panema, kuskil teemas keegi vahetas ka 1 ja 5. pihusti ära, aga suurt kogust näitas ikka nr5.
ECM - fuel quantity correction cylinder kütusekogus
viewtopic.php?p=286525#p286525


Küsimus pole hiina või originaal variandis. See näit on D5244T/T2 mootoritel paigast niikunii. Usaldusväärsus tekib järgmise geni mootoritel. Nendel mootoritel on kõige õigem teha pihustite ülevoolu test. Seda nii külmalt kui ka soojalt. Külmalt jälgida ainult erinevust, soojalt erinevust ja koguseid - töösoojalt 1min jooksul mitte üle 40ml.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Dets 2018, 14:24
Postitas joura
Põhja all eesistuja jalgade kohal on augud, millel pole punne ees. Üks juhi-, üks kõrvalistuja poolel. Pildil on juhipool. Kas nii peab olema?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Dets 2018, 10:20
Postitas Margus_
Punnid peavad igalpool olema. Iseasi palju neist kasu on, sest ka punnidel on keskel auk sees.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Dets 2018, 22:56
Postitas Inc555
Tere,
kas I gen. V70-le lähevad 17" Thor veljed 1:1 le alla või hakkab vastu käima ja on vaja rohkem toimetamist?

http://photobucket.com/gallery/user/JRL ... Zw==/?ref=

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Dets 2018, 08:35
Postitas PorisedRattad
Pigem on rehvi mõõdud olulised . Pane andmed kalkulaatorisse ja saa teada. Näiteks 205/55 R16 on läbimõõdult sisuliselt sama, mis on 205/50 R17.
https://tiresize.com/comparison/

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 23 Dets 2018, 10:51
Postitas t4rio
Diisel v70 1.gen. Ei puhu enam salongi hästi sooja, pigem kergelt leige. Mootoritemp läheb ilusti üles. Salongiradikas iseenesest ei leki, et kas pääseb lihtsamalt kui vahetusega, nt kannataks läbi pesta mingi keemiaga? Jahutusvedelik ise on oma eluea korralikult ületanud, roostepruun ja kole, tuleb kiiremas korras ära vahetada.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 23 Dets 2018, 16:19
Postitas ahoi
V70 2012, juhul kui on olemas ABL, siis kas selle jaoks peaks kuskil mingi füüsiline nupp olema või on menüüs selle jaoks koht olemas? Kellade juures on kollane tuluke selle jaoks olemas muidu.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 23 Dets 2018, 16:32
Postitas Liiwaannus
Sattus ette 2012 xc70 manual, seal oli juttu menüüst.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 26 Dets 2018, 13:12
Postitas Mario_L
t4rio kirjutas:Diisel v70 1.gen. Ei puhu enam salongi hästi sooja, pigem kergelt leige. Mootoritemp läheb ilusti üles. Salongiradikas iseenesest ei leki, et kas pääseb lihtsamalt kui vahetusega, nt kannataks läbi pesta mingi keemiaga? Jahutusvedelik ise on oma eluea korralikult ületanud, roostepruun ja kole, tuleb kiiremas korras ära vahetada.

salongiradika vahetus võtab sul max 15-20 minutit, mis on oluliselt vähem aega, kui paar tundi nende läbipesudega jebida.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 26 Dets 2018, 15:00
Postitas Liiwaannus
Lisaks on vanadel radikatel komme lekkima hakata ja maha oeale loksutamine, ilmselt eluiga pikendavalt väga ei mõju. Kolmas aspekt on rahaline, kui läbipesuks kemikaale kasutad, siis oma 10kond euri kultad ikja, kvakiteetradika saab 50ga kätte, võib leiduda ka soodsamalt, kiire otsinguga ei näinud. Ehk kas 40euri säästmiseks on pointi kulutada mõned tunnid ja riskida ebakibdla tulevikuga või maksad selle summa ära ja tead, et sind see radikas rohkem ei tüüta. Odava otsa radika saab paarikümnega, aga neil kohati küttevõimsus kehv ja pärast ei saagi sooja.