Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Oleneb, mis hinnaga sa asendust leiad. Mõni müüb 603 nii odavalt, et pole mõtet remontida üritadagi. Teine asi, kas roolinupud ja valgustus uue makiga tööle lähevad.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tere foorumirahvas! Mure järgmine: Mu kuldne Volvo , mida endamisi Blondiiniks kutsun korjab roosteplekke. Praegu enamus neist väikesed- kõige hullemad siiski küljekarpide alumised servad (rattakoopad), Kere alumises servas uksepiida juures jne jne. Kui väga teraselt vaadata, siis tundub, et roostetab liiga palju. Samas on auto tip-top korras tehnilises mõttes,mootoriga probleeme ei ole, ülevaatused on viimased läbinud suhteliselt probleemivabalt. ta on tegelikult ilus, kui korda teha (üle värvida). Küsimus- Kas tasub auto üle värvida, kui maksma läheb see laias laastus 1000 või rohkem? Või lihtsam lasta lõpuni ja uus osta. Maha müüa autot ei taha, esiteks uut praegu osta ei kannata (auto on oma ostuväärtusest tublisti kaotanud ka) ja teiseks ei julgegi, sest praegune masin teenib väga hästi- järgmise ostuga võin täielikult põrsast kotis saada. Minu plaan on- lasta jupiti üle värvida. Teiseks olen tähele pannud, et kuni 2004 vanema generatsiooni S40-del on üle rattakoopa serva ulatuvad logarid. Mõtlesin, et kui autole väikest iluravi lasta teha, need logarid uued panna, siis peaks kannatama küll veel edasi. Oleks veel küsimus, et ATM kast jupsib vms. Aga praegu pole ühtegi probleemi mille pärast peaks nurisema (pole teele jätnud vms ptüi-ptüi-ptüi)... Kahju lihtsalt kui nii ilus auto nagu mu Blondiin lihtsalt pressi alla läheb...Seepärast ma praegu teda foorumi liikmete autona näidata ka ei taha, kuna siin pole midagi, mida näidata.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mõtle mitu aastat sõita plaanid, jaga hind aastate peale ja mõtle kas asi on su jaoks seda raha väärt või mitte. 2002 osas asi vb parem, 99(my 2000) masinal oli peale värvimist paari aaataga kobrutus tagasi, tegin tiivad ja katuse. Kui kere tsinkimata, siis pikka pidu pole kui just vääga põhjalikult ei tehta. Ilmselt värvalite odavamast otsast sa seda kvaliteeti ei leia.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tere Oldschool79.
Kui detail haaval üle värvida auto, siis pead laias laastus arvestama 100€ detail. Nii mõnigi koht värvib auto üle 700€ eest kui otsida. Ma vb eksin aga keskmiselt küsitakse 1000€ üle kere värvi eest. Endal läks 2001a 5seeria bmw ülevärv (nii, et lasin uksed, kapoti, pagasniku luugi, esitiivad ära võtta) 1000€ maksma. Kvaliteet oli nii ja naa- Auto oli musta värvi ja must värv ei andesta kui vea teed. Näitab hästi välja. Kui värvija teeb tõesti roostesurma, niiskuskindla pahtli, korraliku värvikambriga tööd siis ehk peab paar aastat vastu nii, et järgmist rooste täppi ei tule. See on minu arvamus, kuid ehk oskab keegi ka omast kogemusest siia lisada. Kui tõesti on paar detaili värvida, siis laseks neid küll üks haaval. Muidu kui näed juba, et tulevikus vaja rohkem värvida, siis laseks terve auto üle. Kindlasti mõtle ka kuidas omal majanduslikult kasulik oleks.
Kui detail haaval üle värvida auto, siis pead laias laastus arvestama 100€ detail. Nii mõnigi koht värvib auto üle 700€ eest kui otsida. Ma vb eksin aga keskmiselt küsitakse 1000€ üle kere värvi eest. Endal läks 2001a 5seeria bmw ülevärv (nii, et lasin uksed, kapoti, pagasniku luugi, esitiivad ära võtta) 1000€ maksma. Kvaliteet oli nii ja naa- Auto oli musta värvi ja must värv ei andesta kui vea teed. Näitab hästi välja. Kui värvija teeb tõesti roostesurma, niiskuskindla pahtli, korraliku värvikambriga tööd siis ehk peab paar aastat vastu nii, et järgmist rooste täppi ei tule. See on minu arvamus, kuid ehk oskab keegi ka omast kogemusest siia lisada. Kui tõesti on paar detaili värvida, siis laseks neid küll üks haaval. Muidu kui näed juba, et tulevikus vaja rohkem värvida, siis laseks terve auto üle. Kindlasti mõtle ka kuidas omal majanduslikult kasulik oleks.
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tänud! No minu esimene mõte (ideaal) oleks sõita 5 aastat kindlasti ja kui auto kannatab, siis 10.Või vähemalt niikaua, kui normaalse töö peale saan. Praegu omandan IT kutsetunnistust ja auto peab mind sõidutama kindlasti niikaua, et saaks koolis käidud. Seda eeldusel et plaanid ei muutu- Kuna veel poissmees, siis perelisa pärast uut autot ostma ei pea. Sissetulekud ei kannata uut autot osta. 1000/5= 200€ See polev tegelikult hull summa, kui arvestada, et sellega pikendab kere iga ehk 3-5 aasta võrra. Kuigi ilmselt korraga värviteenuse eest ka välja käia ei jaksa. Võimalus oleks muidugi lasta Ametikooli poistel värvida, odavam, aga tööle garantiid ei saa. Et siis valikute küsimus, kui värviteenuspakkujaga saan kaubale osadena tasustamises siis mõeldav üle kere, kui mitte, siis detailidena. Põhimõtteliselt kummitab see, et mida kaugemale roosteuss närib, seda enam hakkab ülevaatuses probleeme tekkima, kuni selleni välja, et kui tahan edasi sõita, tuleb plekid välja vahetada ja üle värvida ikkagi, kui originaaltoonis ei leia. Nägin Auto24-s ühte oma auto 100%-list sugulast müügis, krt isegi mootor, käigukast ja kerevärv olid identsed. Tsipa noorem, aga roostetas hullusti. Kui midagi ette ei võta, lõpetab mu Blondiin samamoodi. Müügihind oli 700. Sellest järeldan, et et mul ei tasu müüa, Ise maksin auto eest 2160 (3a. tagasi). Nüüd Võib-olla max 1000 saaks, aga ei tasu ära, mõistlikum sõita lõpuni. küsimus ainult selles kas värvimata või mitte.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Korralik ülevärv maksab ikka 2k+. Tuhhi eest ei hakka ilmselt mitte keegi sul seda roostet eemaldama korralikult vaid tuisatakse kuidagi üle ning aasta pärast on asi hullem. Kui sa tahad et asi saaks hea siis tuleks ka kõik kerehermeetik välja vahetada kuna x40 see uss ronib sinna vahele. Samuti on see uss peidus ka tagumiste tiibade topeltpleki vahel, kõik murekohad tuleks piinlikult korralikult üle kontrollida, tagumiste õõtsade kinnitus, esimese karbi ots on sul tõenäoliselt aukus juba, et tuleks ka keevitustööd teha. Ma pole sinu autot näinud aga tavaliselt on asi juba nii käest ära et taastada pole mõtet. Kui auto on enesele kallis siis sõida niikaua kuniks saab, kui ülevaatusel tekib probleeme saad odavalt lokaalselt asja parandada ülevaatuse jaoks ja jälle aasta mureta. Variant on ka kuskilt odavad detailid osta ja lasta need täielikult korda teha ja ise samal ajal sõita autoga ja hiljem asjad ringi visata ning ka kere siis ära värvida. Keegi pole ilmselt huvitatud, et sa igakuu tood auto neile, et nad saaks seslt ühe detaili ära värvida. Värv tuleks sul osta kohe korraga terve kogus. Jupiti värvides on ka oht et jäävad värvi erinevused sisse (ühel päeval on maalril käsi väsinud ja tera laseb teisiti peale ja on kirju su auto)
Poleerin läigestan vahatan
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
V70 gen 1 93kw (100A bosch genekas). Küs pingeregulaatorites
Saan aru et regulaatoritel on erinevus sees? Osad sobivad boschile ja teised mitte?
Saan aru et regulaatoritel on erinevus sees? Osad sobivad boschile ja teised mitte?
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
diivan kirjutas:V70 gen 1 93kw (100A bosch genekas). Küs pingeregulaatorites
Saan aru et regulaatoritel on erinevus sees? Osad sobivad boschile ja teised mitte?
Miks mitte olemasoleva pingeregulaatori pealt kood võtta ja uus tellida?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Jh,aga sportlik huvi jääb siiski.
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Hei.
Kas keegi on tagurduskaamera lisanud oma volvole nii, et video pilt kuvab originaal navi ekraanil? See tähendab siis, et armatuuri seest välja tuleva ekraani peale kuvaks pildi.
Kas on keegi teinud? Kas on võimalik teha?
Kas keegi on tagurduskaamera lisanud oma volvole nii, et video pilt kuvab originaal navi ekraanil? See tähendab siis, et armatuuri seest välja tuleva ekraani peale kuvaks pildi.
Kas on keegi teinud? Kas on võimalik teha?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mis mudelist jutt?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas meil pole mitte juba vähemalt 20 aastat pliivabad 95 ja 98 müügil olnud?
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
95 on veega pooleks ju, mis tast ikka tankida.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 6 külalist