Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas 7-istmelisest saab teha 5-istmelist? Ehk kas piisab tagant istmete, turvavööde ja muu liigse mandi välja tõstmisest? Vana XC90 siis.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Miks on vaja registris muuta? Julgeks arvata, et katku välja ja rega ümber.. kuigi järelturul oleks need kaks lisakohta müügiargumendiks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Seitsmesest viieseks - et kui turvavööd/istmed välja tõstetud, kas siis peab kompuutrile ka midagi "ütlema" ja kui keeruline või kallis see võiks olla?
Katus
Katuse peal on ,,kuiidas ütelda,hai uim,,.Kuid selle ees on veel mingi ümmargune asi,agu oleks kleebitud,.Millega tegemist on,kes oskab ütelda.
xc70-2,4-120 kw d4
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tegelikult pole see otseselt isegi volvoküsimus, kuivõrd sõltumata margist küsimus.
Nõmme nagu ka paljud muud kohad meie maal, on koduks nii meile, kui mändidele, mille vilus me sõiduvahendid redutavad.
Männipuudel on aga kombeks vahest vaiku alla tilgutada!
Otse loomulikult ka me sõiduvahendite klaasidele, katusele, kapotile...
Millega seda vaiku, nii et ülejäänud värv/lakk, kahju ei saa, maha võtta?
Nõmme nagu ka paljud muud kohad meie maal, on koduks nii meile, kui mändidele, mille vilus me sõiduvahendid redutavad.
Männipuudel on aga kombeks vahest vaiku alla tilgutada!
Otse loomulikult ka me sõiduvahendite klaasidele, katusele, kapotile...
Millega seda vaiku, nii et ülejäänud värv/lakk, kahju ei saa, maha võtta?
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Sooja pesuvett kasutades ei tule?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Igasuguseid naljakaid ja mitte nii naljakaid asju lahustab "brake cleaner". Üldjuhul ei ole see värvile midagi teinud ja ehk tasuks proovida.
Ärge põdege!
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Hunt kirjutas: Millega seda vaiku, nii et ülejäänud värv/lakk, kahju ei saa, maha võtta?
wd-40, nutella, toiduõli, piiritus.
Soovitatakse ka hambapastat, aga see võtab autol laki maha.
https://tootemaailm.ee/kuidas-puuvaiku-eemaldada/
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Katus
vraivo kirjutas:Katuse peal on ,,kuiidas ütelda,hai uim,,.Kuid selle ees on veel mingi ümmargune asi,agu oleks kleebitud,.Millega tegemist on,kes oskab ütelda.
P3 kerega masinal on seal tavaliselt olnud takso/politsei antenn
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
PorisedRattad kirjutas:Hunt kirjutas: Millega seda vaiku, nii et ülejäänud värv/lakk, kahju ei saa, maha võtta?
wd-40, nutella, toiduõli, piiritus.
Soovitatakse ka hambapastat, aga see võtab autol laki maha.
https://tootemaailm.ee/kuidas-puuvaiku-eemaldada/
Vaiku võtab hästi atsetoon. Laki/värvi kohta ei tea
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
ikstse kirjutas:Vaiku võtab hästi atsetoon. Laki/värvi kohta ei tea
Atsetoon võtab laki maha ja teeb plast osad "uduseks" .
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.
Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.
Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?
Update - tundub, et ei olegi kütuse pumbas küsimus. Panin Vida taha ning jälgisin kütuserõhku. Töötades ca 500 kpa, seistes ca 250-300kPa, sealjuures nii 250-300 kPa juures käivitus vabalt/normaalselt kui mootor oli soe või kuni 4h tagasi sõidust tulnud. Kui aga uus hommik käes, siis surve oli sama (proovisin ka võtit start nuppu all hoida ning sellega "kütust ette pumbata veidi" enne käivitust), kuid esimene käivitus probleemne. Niipea kui lülitad nupu välja ja annad kohe uuesti starti, läheb ilusasti käima.
Seega mõtted lähevad pigem süüte suunal? Vaatasin ECM ja teised bokid läbi Vidaga ning ei midagi tarka ei osanudki jälgida. Vanasti oli throttle body probleem eelmisel põlvkonnal, kuid seda ei ole kohanud, et P3 2.5T mudelitel oleks.
Ideid?
Veel üks update, loodetavasti viimane. Asi lahenes iseenesest. Ma kahtlustan et põhjuseks võis olla asjaolu, et autole on LPG seade paigaldatud. Ehk mõni teadjam täpsustab, kuid loogiline oleks mulle, et LPG aju paigaldades lõigatakse pihustitele minev signaalikaabel läbi ning signaal suunatakse läbi LPG aju mis siis ütleb kummale pihustile signaal edastatakse - kas gaasi või bensiini omale. Muude katsetuste käigus lükkasin manuaalselt LPG seadme välja ning tagasi sisse mõne aja pärast. Pärast seda on iga kord käivitunud nii nagu peab. Võta nüüd kinni...
Vahepeal jõudsin muidugi uued küünlad ja süütepoolid ära osta, aga kuna need varem või hiljem oleks kasutusse läinud nii ehk naa, siis pole väga lugu.
Kahjuks pean oma saagat täiendama. Paar päeva hiljem oli sama mure platsis. Mida külmemaks läheb seda kiiremini saabub raske käivitus. Uued küünlad ja süütepoolid paigaldatud, muutusi ei täheldanud. Kuna kerge "misfire" on ka pärast käivitust aeg-ajalt sees olnud siis uue nurga alt uurides tundub, et hoopis bensiinipihustite mure. LPG aju ühendasin vahepeal täiesti lahti ning see midagi ei muutnud.
Kuna uued pihustid maksvad üksjagu raha, siis soovitusi kus bensiinipihusteid kontrollida ning uuendada? Google viitab enamjaolt diiselautodega tegelevate ettevõteteni. Üks mis leidsin bensiini valdkonnas: https://bensiinipihustid.ee/avaleht
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Gaasi autodel bensu pihustid jäävadki kinni. Võid proovida ka mõnda pihusti puhastus ainet, mida paaki valad. Või siis jah kontrolli/ultraheli puhastusse viia. Ise olen Truumus seda paar korda teinud, aga see nii primitiivne töö, et vahet väga pole kuhu viid ilmselt. Truumus hind sama 60€/4tk. Uusi ilmselgelt pole mõtet osta.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.
Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.
Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?
Update - tundub, et ei olegi kütuse pumbas küsimus. Panin Vida taha ning jälgisin kütuserõhku. Töötades ca 500 kpa, seistes ca 250-300kPa, sealjuures nii 250-300 kPa juures käivitus vabalt/normaalselt kui mootor oli soe või kuni 4h tagasi sõidust tulnud. Kui aga uus hommik käes, siis surve oli sama (proovisin ka võtit start nuppu all hoida ning sellega "kütust ette pumbata veidi" enne käivitust), kuid esimene käivitus probleemne. Niipea kui lülitad nupu välja ja annad kohe uuesti starti, läheb ilusasti käima.
Seega mõtted lähevad pigem süüte suunal? Vaatasin ECM ja teised bokid läbi Vidaga ning ei midagi tarka ei osanudki jälgida. Vanasti oli throttle body probleem eelmisel põlvkonnal, kuid seda ei ole kohanud, et P3 2.5T mudelitel oleks.
Ideid?
Kahjuks pean oma saagat täiendama. Paar päeva hiljem oli sama mure platsis. Mida külmemaks läheb seda kiiremini saabub raske käivitus. Uued küünlad ja süütepoolid paigaldatud, muutusi ei täheldanud. Kuna kerge "misfire" on ka pärast käivitust aeg-ajalt sees olnud siis uue nurga alt uurides tundub, et hoopis bensiinipihustite mure. LPG aju ühendasin vahepeal täiesti lahti ning see midagi ei muutnud.
Kuna uued pihustid maksvad üksjagu raha, siis soovitusi kus bensiinipihusteid kontrollida ning uuendada? Google viitab enamjaolt diiselautodega tegelevate ettevõteteni. Üks mis leidsin bensiini valdkonnas: https://bensiinipihustid.ee/avaleht
Peaks vist eraldi teema tegema juba, aga mis seal ikka. Pihustid käisid kontrollis, puhastuses ning tasakaalustati uuesti. Juba siis ütles Bensiinipihustid.ee kutt, et selles pole asi. Nii oligi. Tagasi kokku ning sümptomid kõik samad. Siis sai tagasi algse teooria juurde mindud - kütus vajub alla. Ostsin manomeetri ning sain ka tõestuse. Pärast mootori seiskumist vaikselt kukub kütus alla ning peale paari h seismist juba esimese hooga ei käivitu. Sealjuures Vida näitas anduri pealt justkui oleks surve olemas. Andurit ei tõttaks vahetama kuna see ei saa olla seotud kütuse alla vajumisega. Selle aasta mudelil peaks ainuke filter ning tagasivooluklapp olema paagis pumbaga koos. Kuna see tähendaks päris suurt tööd ning paagi maha võtmist, siis prooviks äkki viimase "häki" ka ära. Selleks peaks siis olema eraldi tagasivooluklapp ehk "inline check valve". P2 bensiinivolvodel pidi see päris tihti minema ning selle kohta ka kirjutised olemas, mis selgitavad võimalust seda vidinad lisada välise kütusefiltri otsa. P3 V70-l seda aga ei ole. Loogiline koht oleks ca kõrvalistuja jalgade all olev ühenduskoht. Paagi tulev lühike toru läheb edasi mööda auto põhja kulgevat pikemaks toruks.
Toru OD on 12mm. See ei tundu pehme kütusevoolik vaid pigem jäik toru? Seest plastik, pealt kummeeritud? On kogemusi kas sellele kannataks sellist vidinat vahele panna? https://www.pmkaubamaja.ee/media/catalo ... 000986.jpg
Pilt kah manuses.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 74
- Liitunud: 11 Juun 2019, 17:39
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kui keeruline või lihtne on S80 -07 D5 vahetada intercoolerit? Äkki kellegi mõni juhend!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist