Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 15 Nov 2018, 22:53

Noh, tänane proov D5 peal näitas (2001.a v70), et armatuuris kustub tuli sekunditega, kuid küünaldel on vool peal veel u 30 sekundit, enne kui kontrolllambid kustusid. Oli ka teema, et juba praeguste ilmadega on külmkäivitus kehv, kokkuvõttes uued küünlad peale (pealolevad olid ära tahmanud otstega ja 2 tk hõõgusid valest kohast) ja mure murtud.
Aku on kindlasti tähtis element ja mida ma soovitan - kui on -25, siis keera uksed lahti, keera sisse süüde ja pane põlema kõik tuled, üldiselt olen pannud lähituled peale ja läinud aknaid kraapima. Kui aknad puhtad, peaks olema ka aku selle aja peale piisavalt ergutust saanud (tarbimisvool paneb elektronid liikuma ja hakkab akut seestpoolt sulatama) ning siis on käivitumine illmselt 50% tõenäolisem, kui hakata öö otsa külmunud akuga käivitama ja nautima igasugu erroreid. Saksa premiumrämpsu omanikud võivad pajatada, kuda BMW immo maha kärvab, kui tühja akuga loodetakse imesid korda saata.
Kõige odavam ja lihtsam hooldus on - tatiste ilmadega vahetada veel kütusefilter, teha akule hoolduslaadimine ja kontrollida/vajadusel vahetada küünlad.
Minu vana D5252T oli küll vanake ja lõpuks selgus, et viimase talve vedas end vaid 2 küünla pealt käima, kui kevadel katkised juhtmed ja piibud avastasin, kuid -30 vandus ka tema juba alla, siis oli mul brakecleaneri purk istme seljatoe taskus selleks puhuks.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

crapss
Foorumlane
Postitusi: 92
Liitunud: 21 Juun 2017, 14:12
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas crapss » 16 Nov 2018, 16:43

Pigem aku ja eelsüüteküünlad ma jah välistaks. Pihustite kohta ei oska ma midagi öelda. Soojade ilmadega pole probleemi. Külmade ilmadega kui käima läheb siis viskab käivitumisel sinist ning turtsub mõne sekundi. Kuid peale seda ei ole enam mingit probleemi. Kiirendades ei ole ka mingit suitsemist.

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1078
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas McBrainless » 17 Nov 2018, 13:37

Tere.

Kui ees on 205/50/16 naastud ja taga (ajutiliselt)!205/55/16 naastud, kas see kõrguse vahe pidurdamisel suurendab avarii tekkimist rohkem?

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Nov 2018, 19:54

Muretsemiseks pole põhjust.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 18 Nov 2018, 16:55

nelikveolise ja automaadiga oleks jama. Kui on manuaal ja/või üheveoline, siis ei pea põdema.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1078
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas McBrainless » 18 Nov 2018, 19:51

Mario_L kirjutas:nelikveolise ja automaadiga oleks jama. Kui on manuaal ja/või üheveoline, siis ei pea põdema.


Manuaal, mis veab eesmiseid rattaid. Aitäh teile info eest!

Kasutaja avatar
Mati
Volvo Club liige
Postitusi: 274
Liitunud: 13 Jaan 2006, 18:02
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mati » 19 Nov 2018, 16:14

Küsimus suurele ringile,et minu ettevõtte direktor on küsinud infot Uue xc 90 kohta,Kuna siin ei ole lahatud või omanik on peidus,siis mis on arvamused.ette tänades mati

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 19 Nov 2018, 18:43

Mati kirjutas:Küsimus suurele ringile,et minu ettevõtte direktor on küsinud infot Uue xc 90 kohta,Kuna siin ei ole lahatud või omanik on peidus,siis mis on arvamused.ette tänades mati

Kui kõrvale jätta fakt, et head R5 häält enam ei saa ja diisel rögiseb hullemini, kui 30a suitsetanud vanamees, siis bensukas on rafineeritud ja päris sitke.
8astmeline kast on sitaks uimane, kuid sujuv ja märkamatu, kui ükskord hoo üles saab. T6 bensakas saab 6.5 sekundiga hoo üles, selle kõrvale sama number on nt uus Hyundai i30N. Aga kuna uus 90 on suurem ja raskem, kui vana, siis igati hea tulemus. Diisli puhul, kui oled sellest värinast ja vibrast ja lõginast üle saanud, siis vääne tuleb madalamal ja noh, diisli väände vastu ei saa :D
Soovitan jääda ka standard 19" velgede juurde, nendega on sõit kõige pehmem. 20 ja 22" on ilusad vaadata, aga rehvitehnik kirub sind ja rehv on kallim osta. lisaks on auto jube vanker ning kallist velge ei tahaks metsa lõhkuma minna siis enam. Lisaks on JÕHKER rehvimüra, isegi võrreldes minu 2006.a ameeriklasega.. nagu plekk puuduks autol, aga eks seda saab rehvidega mängida. Proovitud autol oli all 22" ja michelini sport rehvid.. 35 oli profiilikõrgus äkki..
Aga kui nüüd see kõrvale jätta, siis on mugav salong, mugavuslisasid on hulgim ning LED tuled on sigahead. Nähtavus on super. Ja kui diiselmootorist tulenev roolivibra kõrvale jätta, siis on juhitavus päris tasemel.
Koostekvaliteet ei ole nüüd päris Audi Q7, aga Volvo alla ei jää. Enamus kohtades on siiski pehmed ja kvaliteetsed pinnad ning mõnus katsuda.
kellad ja viled on üldjuhul igaühe enda maitse, nendesse ei lasku. kui keegi ostaks selle mulle, ma sõidaks küll. :D :D Aga isiklikult häirib jah veermiku osa, see rikuti juba XC60ga ära ja see mölakas plastikust ristivedru (nagu vanal 960 multilingil)... ilmselt hiinlased tahtsid midagi uut proovida. Käänmikud on rammusad ja õõtsad ka, aga neid on lihtsalt liiga palju. Audide esi ja tagasillad on poisike Volvo oma kõrval.
Firmaauto, siis on savi nagunii.. :P ja koolitatud mehed peaks hakkama saama.. mina oma hyundai litsentsiga ei oskaks seal midagi peale hakata. :D :D
aga väga vinge auto on ja kui soetatud saab, siis võib ülemuse kogemusi ikka jagada, kuda sellisega koos elada on.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 874
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Igor » 19 Nov 2018, 19:08

Mario_L kirjutas:mölakas plastikust ristivedru (nagu vanal 960 multilingil)

Mis imeloom see veel on?
Вольво c cемëрки начинается!

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 19 Nov 2018, 19:31

Igor kirjutas:Mis imeloom see veel on?


See on see risti asetsev plastikust vibu/vedru.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 19 Nov 2018, 20:48

Pilt
ehk siis see kollane asi pildil. plastik, aga jube tugev. Volvo ise ütleb et komposiitkarbon.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 19 Nov 2018, 20:58

Minu küsimus on, et nendel uutel SI6 6silkustel mootoritel, palju ketivälp on?
Üks tuttav ostis soodsalt uhke 3.2liitrise, kuid ketikõrin käib ajudele.. lugedes internetti, on see päris oluline ja kallis süsteem, piisab ühe hammaka valesti paigaldamisest ja võib mootorit otsima hakata.
Huvitaks, palju Info-Auto seda juba teinud on, kui üldse? Kõnealusel autol on 150 000kopikatega, Rootsi Volvo esinduse ajalugu, keti kohta info puudub. Ja mingi uhke Volvo dokument, numbriga 21-9, väidab, et tegemist on üsna tavalise veaga ja aitab vaid kallis remont.

https://www.scottsautomotivemd.com/volv ... ory-drive/
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

KennyBoy
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 14 Aug 2015, 14:31
Asukoht: Harjumaa, Anija/ Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas KennyBoy » 21 Nov 2018, 08:06

Küsimus selline ss et kas on mõtet siduri peasilindril hakata tihendeid vahetama või pole mõtet mässata ja pigem uus osta? Kogemusi kellelgi? :|
Immistseb õli salongis ja õli juba anduri pekki keeranud! :lol:
Autoks: 2002a. S60

ikstse
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 02 Aug 2018, 10:13

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ikstse » 27 Nov 2018, 13:05

Kas 2006 XC90 LED pirn tagurdustule sisse peab olema canbusi lisaga?

Kasutaja avatar
Arx12
Kõva postitaja
Postitusi: 146
Liitunud: 04 Okt 2011, 22:59

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Arx12 » 28 Nov 2018, 18:34

Kas uuematel 2010+ volvodel on keegi vahetanud välimist pooltelje otsa?
Esindused ütlevad, et aind terve veovõll tuleb ära vahetada, eraldi ei saa.
Küsin, sellepärast et otsasid on eraldi müüa. Väga ei tahaks seda 600e eest uut veovõlli osta
Xc60 2.0 120kw d3 2012


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist