Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Noh, tänane proov D5 peal näitas (2001.a v70), et armatuuris kustub tuli sekunditega, kuid küünaldel on vool peal veel u 30 sekundit, enne kui kontrolllambid kustusid. Oli ka teema, et juba praeguste ilmadega on külmkäivitus kehv, kokkuvõttes uued küünlad peale (pealolevad olid ära tahmanud otstega ja 2 tk hõõgusid valest kohast) ja mure murtud.
Aku on kindlasti tähtis element ja mida ma soovitan - kui on -25, siis keera uksed lahti, keera sisse süüde ja pane põlema kõik tuled, üldiselt olen pannud lähituled peale ja läinud aknaid kraapima. Kui aknad puhtad, peaks olema ka aku selle aja peale piisavalt ergutust saanud (tarbimisvool paneb elektronid liikuma ja hakkab akut seestpoolt sulatama) ning siis on käivitumine illmselt 50% tõenäolisem, kui hakata öö otsa külmunud akuga käivitama ja nautima igasugu erroreid. Saksa premiumrämpsu omanikud võivad pajatada, kuda BMW immo maha kärvab, kui tühja akuga loodetakse imesid korda saata.
Kõige odavam ja lihtsam hooldus on - tatiste ilmadega vahetada veel kütusefilter, teha akule hoolduslaadimine ja kontrollida/vajadusel vahetada küünlad.
Minu vana D5252T oli küll vanake ja lõpuks selgus, et viimase talve vedas end vaid 2 küünla pealt käima, kui kevadel katkised juhtmed ja piibud avastasin, kuid -30 vandus ka tema juba alla, siis oli mul brakecleaneri purk istme seljatoe taskus selleks puhuks.
Aku on kindlasti tähtis element ja mida ma soovitan - kui on -25, siis keera uksed lahti, keera sisse süüde ja pane põlema kõik tuled, üldiselt olen pannud lähituled peale ja läinud aknaid kraapima. Kui aknad puhtad, peaks olema ka aku selle aja peale piisavalt ergutust saanud (tarbimisvool paneb elektronid liikuma ja hakkab akut seestpoolt sulatama) ning siis on käivitumine illmselt 50% tõenäolisem, kui hakata öö otsa külmunud akuga käivitama ja nautima igasugu erroreid. Saksa premiumrämpsu omanikud võivad pajatada, kuda BMW immo maha kärvab, kui tühja akuga loodetakse imesid korda saata.
Kõige odavam ja lihtsam hooldus on - tatiste ilmadega vahetada veel kütusefilter, teha akule hoolduslaadimine ja kontrollida/vajadusel vahetada küünlad.
Minu vana D5252T oli küll vanake ja lõpuks selgus, et viimase talve vedas end vaid 2 küünla pealt käima, kui kevadel katkised juhtmed ja piibud avastasin, kuid -30 vandus ka tema juba alla, siis oli mul brakecleaneri purk istme seljatoe taskus selleks puhuks.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Pigem aku ja eelsüüteküünlad ma jah välistaks. Pihustite kohta ei oska ma midagi öelda. Soojade ilmadega pole probleemi. Külmade ilmadega kui käima läheb siis viskab käivitumisel sinist ning turtsub mõne sekundi. Kuid peale seda ei ole enam mingit probleemi. Kiirendades ei ole ka mingit suitsemist.
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tere.
Kui ees on 205/50/16 naastud ja taga (ajutiliselt)!205/55/16 naastud, kas see kõrguse vahe pidurdamisel suurendab avarii tekkimist rohkem?
Kui ees on 205/50/16 naastud ja taga (ajutiliselt)!205/55/16 naastud, kas see kõrguse vahe pidurdamisel suurendab avarii tekkimist rohkem?
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Muretsemiseks pole põhjust.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
nelikveolise ja automaadiga oleks jama. Kui on manuaal ja/või üheveoline, siis ei pea põdema.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mario_L kirjutas:nelikveolise ja automaadiga oleks jama. Kui on manuaal ja/või üheveoline, siis ei pea põdema.
Manuaal, mis veab eesmiseid rattaid. Aitäh teile info eest!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Küsimus suurele ringile,et minu ettevõtte direktor on küsinud infot Uue xc 90 kohta,Kuna siin ei ole lahatud või omanik on peidus,siis mis on arvamused.ette tänades mati
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mati kirjutas:Küsimus suurele ringile,et minu ettevõtte direktor on küsinud infot Uue xc 90 kohta,Kuna siin ei ole lahatud või omanik on peidus,siis mis on arvamused.ette tänades mati
Kui kõrvale jätta fakt, et head R5 häält enam ei saa ja diisel rögiseb hullemini, kui 30a suitsetanud vanamees, siis bensukas on rafineeritud ja päris sitke.
8astmeline kast on sitaks uimane, kuid sujuv ja märkamatu, kui ükskord hoo üles saab. T6 bensakas saab 6.5 sekundiga hoo üles, selle kõrvale sama number on nt uus Hyundai i30N. Aga kuna uus 90 on suurem ja raskem, kui vana, siis igati hea tulemus. Diisli puhul, kui oled sellest värinast ja vibrast ja lõginast üle saanud, siis vääne tuleb madalamal ja noh, diisli väände vastu ei saa
Soovitan jääda ka standard 19" velgede juurde, nendega on sõit kõige pehmem. 20 ja 22" on ilusad vaadata, aga rehvitehnik kirub sind ja rehv on kallim osta. lisaks on auto jube vanker ning kallist velge ei tahaks metsa lõhkuma minna siis enam. Lisaks on JÕHKER rehvimüra, isegi võrreldes minu 2006.a ameeriklasega.. nagu plekk puuduks autol, aga eks seda saab rehvidega mängida. Proovitud autol oli all 22" ja michelini sport rehvid.. 35 oli profiilikõrgus äkki..
Aga kui nüüd see kõrvale jätta, siis on mugav salong, mugavuslisasid on hulgim ning LED tuled on sigahead. Nähtavus on super. Ja kui diiselmootorist tulenev roolivibra kõrvale jätta, siis on juhitavus päris tasemel.
Koostekvaliteet ei ole nüüd päris Audi Q7, aga Volvo alla ei jää. Enamus kohtades on siiski pehmed ja kvaliteetsed pinnad ning mõnus katsuda.
kellad ja viled on üldjuhul igaühe enda maitse, nendesse ei lasku. kui keegi ostaks selle mulle, ma sõidaks küll. Aga isiklikult häirib jah veermiku osa, see rikuti juba XC60ga ära ja see mölakas plastikust ristivedru (nagu vanal 960 multilingil)... ilmselt hiinlased tahtsid midagi uut proovida. Käänmikud on rammusad ja õõtsad ka, aga neid on lihtsalt liiga palju. Audide esi ja tagasillad on poisike Volvo oma kõrval.
Firmaauto, siis on savi nagunii.. ja koolitatud mehed peaks hakkama saama.. mina oma hyundai litsentsiga ei oskaks seal midagi peale hakata.
aga väga vinge auto on ja kui soetatud saab, siis võib ülemuse kogemusi ikka jagada, kuda sellisega koos elada on.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mario_L kirjutas:mölakas plastikust ristivedru (nagu vanal 960 multilingil)
Mis imeloom see veel on?
Вольво c cемëрки начинается!
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Igor kirjutas:Mis imeloom see veel on?
See on see risti asetsev plastikust vibu/vedru.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
ehk siis see kollane asi pildil. plastik, aga jube tugev. Volvo ise ütleb et komposiitkarbon.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Minu küsimus on, et nendel uutel SI6 6silkustel mootoritel, palju ketivälp on?
Üks tuttav ostis soodsalt uhke 3.2liitrise, kuid ketikõrin käib ajudele.. lugedes internetti, on see päris oluline ja kallis süsteem, piisab ühe hammaka valesti paigaldamisest ja võib mootorit otsima hakata.
Huvitaks, palju Info-Auto seda juba teinud on, kui üldse? Kõnealusel autol on 150 000kopikatega, Rootsi Volvo esinduse ajalugu, keti kohta info puudub. Ja mingi uhke Volvo dokument, numbriga 21-9, väidab, et tegemist on üsna tavalise veaga ja aitab vaid kallis remont.
https://www.scottsautomotivemd.com/volv ... ory-drive/
Üks tuttav ostis soodsalt uhke 3.2liitrise, kuid ketikõrin käib ajudele.. lugedes internetti, on see päris oluline ja kallis süsteem, piisab ühe hammaka valesti paigaldamisest ja võib mootorit otsima hakata.
Huvitaks, palju Info-Auto seda juba teinud on, kui üldse? Kõnealusel autol on 150 000kopikatega, Rootsi Volvo esinduse ajalugu, keti kohta info puudub. Ja mingi uhke Volvo dokument, numbriga 21-9, väidab, et tegemist on üsna tavalise veaga ja aitab vaid kallis remont.
https://www.scottsautomotivemd.com/volv ... ory-drive/
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 14 Aug 2015, 14:31
- Asukoht: Harjumaa, Anija/ Tallinn
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Küsimus selline ss et kas on mõtet siduri peasilindril hakata tihendeid vahetama või pole mõtet mässata ja pigem uus osta? Kogemusi kellelgi?
Immistseb õli salongis ja õli juba anduri pekki keeranud!
Autoks: 2002a. S60
Immistseb õli salongis ja õli juba anduri pekki keeranud!
Autoks: 2002a. S60
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas 2006 XC90 LED pirn tagurdustule sisse peab olema canbusi lisaga?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas uuematel 2010+ volvodel on keegi vahetanud välimist pooltelje otsa?
Esindused ütlevad, et aind terve veovõll tuleb ära vahetada, eraldi ei saa.
Küsin, sellepärast et otsasid on eraldi müüa. Väga ei tahaks seda 600e eest uut veovõlli osta
Xc60 2.0 120kw d3 2012
Esindused ütlevad, et aind terve veovõll tuleb ära vahetada, eraldi ei saa.
Küsin, sellepärast et otsasid on eraldi müüa. Väga ei tahaks seda 600e eest uut veovõlli osta
Xc60 2.0 120kw d3 2012
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist