360. leht 412-st

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Veebr 2019, 10:36
Postitas d5volvo
D5 151kw mootoril tuleks kindlasti kasutada orig. geneka rihma ja pingutit või sobib ka nö Conti komplekt? Orig komplekt 93e ja vastavalt conti oma ca 41€. Kliimarihm vast nii oluline pole ja võib B-osa olla? Hetkel vaatasin on orig gen. rihm ja conti kirjadega kliimarihm

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Veebr 2019, 20:08
Postitas Antlane
Oleks vaja kahel pihustil vaskseibid ära vahetada (D5244T mootor) ja nüüd teen natuke eeltööd. Aeromotorsist uurides sain teada, et neid on erinevas mõõdus, ühel välisläbimõõt 16mm, teisel 15mm ja kolmandal 14,7mm. Samuti ka siseläbimõõt on erinev, ühel 7,2mm, teisel 7,8mm ja kolmandal 7mm. Ehk siis kas kõik sobivad või on ikka üks ja kindel mõõt...?
Teine küsimus pihustipesa hõõritsa kohta, ehk siis kui jäme see peab olema? Kas näiteks selles komplektis on vajaminev frees olemas https://www.tooriistad24.ee/7-osaline-d ... uskomplekt , https://www.antehnika.ee/toode/261/free ... seks-satra ?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 28 Veebr 2019, 22:13
Postitas SanderE
d5volvo kirjutas:D5 151kw mootoril tuleks kindlasti kasutada orig. geneka rihma ja pingutit või sobib ka nö Conti komplekt? Orig komplekt 93e ja vastavalt conti oma ca 41€. Kliimarihm vast nii oluline pole ja võib B-osa olla? Hetkel vaatasin on orig gen. rihm ja conti kirjadega kliimarihm


Soovitaks pigem originaali.

Tuttaval läbikäidud tee, algselt vahetas geneka vabajooksusiduri ja rihma (uued SKF osad). Midagi ei sobinud omavahel, rihm tõusis suhteliselt lühikese ajaga mööda vabajooksusiduri kiilusid kergelt üles, kulus läbi ja hakkas narmendama. Sai õigel hetkel käe vahele, kuna leidis põhjakatte pealt genekarihma tükke. Vahetas uuesti ära vabajooksusiduri (seekord Hella), rihma ning nüüd ka pinguti (SKF). Toimis, mingeid anomaaliaid ei esinenud ning seetõttu ei osanud enam muret tunda. Ega lõbu kaua olnud, 10k km hiljem viskas rihma ikkagist tükkideks ja jupid väntvõlli rihmaratta vahele. Kaputt. Pärast võttis ikka Info-Autost originaalina need 3 osa ning sõidab siiani. Sellest ajast peale on kasutanud mootori küljes kõikide liikuvate osade näol ainult OEM juppe. Samuti ei tea siiani, kumb osa selle probleemi tekitas, kas sidur või pinguti.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 28 Veebr 2019, 22:36
Postitas hendrikmm
SanderE kirjutas:
d5volvo kirjutas:D5 151kw mootoril tuleks kindlasti kasutada orig. geneka rihma ja pingutit või sobib ka nö Conti komplekt? Orig komplekt 93e ja vastavalt conti oma ca 41€. Kliimarihm vast nii oluline pole ja võib B-osa olla? Hetkel vaatasin on orig gen. rihm ja conti kirjadega kliimarihm


Soovitaks pigem originaali.

Tuttaval läbikäidud tee, algselt vahetas geneka vabajooksusiduri ja rihma (uued SKF osad). Midagi ei sobinud omavahel, rihm tõusis suhteliselt lühikese ajaga mööda vabajooksusiduri kiilusid kergelt üles, kulus läbi ja hakkas narmendama. Sai õigel hetkel käe vahele, kuna leidis põhjakatte pealt genekarihma tükke. Vahetas uuesti ära vabajooksusiduri (seekord Hella), rihma ning nüüd ka pinguti (SKF). Toimis, mingeid anomaaliaid ei esinenud ning seetõttu ei osanud enam muret tunda. Ega lõbu kaua olnud, 10k km hiljem viskas rihma ikkagist tükkideks ja jupid väntvõlli rihmaratta vahele. Kaputt. Pärast võttis ikka Info-Autost originaalina need 3 osa ning sõidab siiani. Sellest ajast peale on kasutanud mootori küljes kõikide liikuvate osade näol ainult OEM juppe. Samuti ei tea siiani, kumb osa selle probleemi tekitas, kas sidur või pinguti.


Kalduks arvama, et antud juhtumi puhul ikka tegu kas paigaldusveaga või praagiga. Viimaste aastate jooksul paigaldanud tublisti üle 100-le d5 mootorile skfi abirihmasid ja pinguteid ilma ühegi probleemita. Hammasrihma puhul eelistaks INA toodangut. Ega see OEM rihm nüüd mingi imeloom pole, tuleb samast tehasest kust muude tuntud tootjate rihmad, ainult et 1,5xhinnaga

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 01 Mär 2019, 13:45
Postitas taavi
millised oleks head akuklemmid v70 1. gen jaoks? praegustel on mutri keere ülekeeratud ja ei saa korralikult aku külge pingule tõmmata. Samas + klemmil on mitu jämedat juhet küljes ja kui need odavad allride klemmid osta, siis praegused kaablid ei ulatu ja peaks hakkama gemüset tegema, et ulatuks, aga tahaks veidi lihtsamalt läbi saada :) praegu lahendasin "korraks" asja nii, unustasin ja kuna ise reisil, siis loomulikult murphy seaduse järgi naisel käivitamisega probleemid (telefoni teel muidugi sai juhendatud, et toksi kiviga klemmi, küll hakkab - hakkas jah korra)Aga seal ka näha - klemm, millel juhe tuleb 90 kraadise nurgaga alt üles

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 01 Mär 2019, 15:26
Postitas -kj-
Miks uut polti ei pane ja mutrit ?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 02 Mär 2019, 14:10
Postitas taavi
Klemm on max kokku pingutatud juba, ei lähe rohkem koomale

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 02 Mär 2019, 17:25
Postitas ants
Sa pead uue klemmi leidma. See on juba välja veninud.
https://www.google.com/search?q=akuklem ... 50&bih=632

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 02 Mär 2019, 21:02
Postitas kloox
SanderE kirjutas:
d5volvo kirjutas:D5 151kw mootoril tuleks kindlasti kasutada orig. geneka rihma ja pingutit või sobib ka nö Conti komplekt? Orig komplekt 93e ja vastavalt conti oma ca 41€. Kliimarihm vast nii oluline pole ja võib B-osa olla? Hetkel vaatasin on orig gen. rihm ja conti kirjadega kliimarihm


Soovitaks pigem originaali.

Tuttaval läbikäidud tee, algselt vahetas geneka vabajooksusiduri ja rihma (uued SKF osad). Midagi ei sobinud omavahel, rihm tõusis suhteliselt lühikese ajaga mööda vabajooksusiduri kiilusid kergelt üles, kulus läbi ja hakkas narmendama. Sai õigel hetkel käe vahele, kuna leidis põhjakatte pealt genekarihma tükke. Vahetas uuesti ära vabajooksusiduri (seekord Hella), rihma ning nüüd ka pinguti (SKF). Toimis, mingeid anomaaliaid ei esinenud ning seetõttu ei osanud enam muret tunda. Ega lõbu kaua olnud, 10k km hiljem viskas rihma ikkagist tükkideks ja jupid väntvõlli rihmaratta vahele. Kaputt. Pärast võttis ikka Info-Autost originaalina need 3 osa ning sõidab siiani. Sellest ajast peale on kasutanud mootori küljes kõikide liikuvate osade näol ainult OEM juppe. Samuti ei tea siiani, kumb osa selle probleemi tekitas, kas sidur või pinguti.


Ma panin conti komplekti pinguti ja rihma ning geneka rullik sai ina(136 kw).Seal komplektis pinguti oli ka vist ina või dayco oma.Ja peale 30 tuhhi läbimist on ikka kõik ok.Geneka rihmal on oma vahetusvälp äkki 60 tuh km.
Aastat 5 tagasi oli skf-i geneka siduritega mingi komöödia küll,kui ma õieti mäletan.Jahvatas ivakese ajaga geneka rihma juppeks ja otse hammasrihma vahele.Peale seda pole nagu kuulda olnud.Üks endal juhtunud,siis 2.0 ja 120 kw motoga.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 03 Mär 2019, 16:17
Postitas taavi
ants kirjutas:Sa pead uue klemmi leidma. See on juba välja veninud.
https://www.google.com/search?q=akuklem ... 50&bih=632

Jep, soovikski teada milline järelturu oma sobiks sinna?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 04 Mär 2019, 13:12
Postitas diivan
On keegi kokku puutnud probleemiga kui manualil ei taha R külmalt sisse minna? (gen 1 v70)
Peab 1 sisse panema ja jõnksutama ning siis uuesti R proovima. Nii möllad siis lõheb lõpuks sisse, pärast seda jama nagu päeva jooksul ei kordu.
Väidetavalt sidur vahetatud paarkümmend kilo tagasi ja ei leinud et mingeid käimari pukse ka oleks mis ära sureks.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 04 Mär 2019, 13:16
Postitas ants
diivan kirjutas:On keegi kokku puutnud probleemiga kui manualil ei taha R külmalt sisse minna? (gen 1 v70)
Peab 1 sisse panema ja jõnksutama ning siis uuesti R proovima. Nii möllad siis lõheb lõpuks sisse, pärast seda jama nagu päeva jooksul ei kordu.
Väidetavalt sidur vahetatud paarkümmend kilo tagasi ja ei leinud et mingeid käimari pukse ka oleks mis ära sureks.


Trossid tahavad reguleerimist saada.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 04 Mär 2019, 14:10
Postitas bjorn
Keegi lühidalt tahab selgitada Volvo piduri ketaste/sadulate/klotside loogikat.

Volvo V70 P3 2008 2.5T, originaalis 16" veljega. Tellisin klotsid ja kettad vastava mõõdu järgi, st. 16" veljele peaks vastama 302mm ketas.
Alla pannes velg enam peale ei läinud ning näha oli, et ei sobi kokku. Piduri sadula raami peal on kirjas 316, mis võiks viidata 316mm ketta mõõdule, mis omakorda peaks vastama 17" veljele.

Minu loogika oleks arvanud, et 316mm 17" kettaga ei saa kasutada 16" velge, aga näib, et just nii ongi?

Mingi variant, et algselt oli auto tulnud 17" veljega, st. piduri detailid selles mõõdus, kuid hiljem pandud 16" velg alla mis üllatavalt kombel mahub? Ebaloogiline minu jaoks. Auto VIN igaks juhuks: YV1BW565081010862

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 04 Mär 2019, 19:39
Postitas joss122
Pilt

Vin koodi aluse annab tabeli järgi 16" veljega masinale 300mm ketta.
17" veljega on tõesti 316mm ketas- MUIDUGI päris õige originaal veljega võib sinna see 16" velg kh sobida.
Suuremad juba 336mm kettaga

302mm on ainult 1 generatsiooni volvode kettad- Näiteks: a`la T5 1999 aasta autol.

P2 kerel on esikettad 285mm ja 305mm ning 316mm. NB! neil on ka erinevad ketta paksused...
P3 keredel peaks esikettad olema 300mm, 316mm, 336mm

Ma ei tea- need mõned masinad, mida ma näinud olen on enam jaolt nii olnud.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 05 Mär 2019, 10:32
Postitas bjorn
Ladu24.ee kellelt sai valed kettad tellitud andis vastuseks, et nende "tehasekataloogi" alusel on mõõduks 16.5" ning 316mm on õige sobivus. Igal juhul originaal 16" veljed nende ketastega toimisid. Õnneks olid nad nõus ka kergelt määrdunud pakendiga valed kettad tagasi võtma ning sobivate vastu vahetama mida teen järgmine kord kui pealinna jõuan. Selles osas 5+ teenindus Ladu24.ee poolt ning tellin neilt edaspidigi kaupa.