Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mis mootor tegi,kui 5 ja 6 lahti lasid.?
Kui midagi ei muutunud, siis viga 2 pihustis.
Lase stendida, pane tagasi ja jälgi mis toimub.
Kui midagi ei muutunud, siis viga 2 pihustis.
Lase stendida, pane tagasi ja jälgi mis toimub.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Hakkas samamoodi rappuma.
Vahetasin nüüd teise silindri pihusti ära. Enam ei toimu sellist lõhkumist mootoris.
Siin väike video, võrdlus see mis peal oli ja mille panin: https://www.youtube.com/watch?v=Eboz3pnnHSw
Aga nüüd on selline klapi klõbin mootoril ja teine silinder ikka ei tööta.![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Kas on võimalik, et see kusev pihusti midagi seal silindris p.... keeras.
Vahetasin nüüd teise silindri pihusti ära. Enam ei toimu sellist lõhkumist mootoris.
Siin väike video, võrdlus see mis peal oli ja mille panin: https://www.youtube.com/watch?v=Eboz3pnnHSw
Aga nüüd on selline klapi klõbin mootoril ja teine silinder ikka ei tööta.
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Kas on võimalik, et see kusev pihusti midagi seal silindris p.... keeras.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Enne kui lahkama hakata, tuleks veel kompressioonid ära mõõta.
Äkki on II silindri klappide või kolviga midagi juhtunud.
Klapi klõbinana võib kosta ka vigane kolvisõrm.
Äkki on II silindri klappide või kolviga midagi juhtunud.
Klapi klõbinana võib kosta ka vigane kolvisõrm.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tere, eile hakkasin 2007a XC70 parkima ning jäin veidi suurema lume sisse, kuna auto neliveoline, siis otsutasin läbi sumada sellest. Aga protsessi käigus tuli ette kolmnurkne hoiatusmärk, libisemise mark ning DSTC antispin off, samuti ütleb message all: antiskid rich. assistenza, kuna auto itaalia keelne. Kas keegi oskab öelda, mis värk nende message'tega on ning kuidas DSTC tagasi peale saada. Netist leidnud ainult videod kuidas maha võtta DSTC.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Neliveoga võib olla probleeme. Arvuti külge ja siis välja selgitada, mis on edasised tegevused.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Selge, aga kas kellelegi on olnud sarnast kogemust ning oskab anda veidi nõu, kuidas käituda?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Vaata eelmist posti uuesti.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Ei saa.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tavavedrustuse puhul ei kehti, aga Heico (Eibach) vedru, millel on üks keerd vähemaks lõigatud, kaotab pingsuse enne kui Bilstein B8 amordil mutter otsast tuleb.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tere, ehk keegi oskab natuke informeerida? Videos probleem- käigukang loksub kahele poole nagu lambajalg- see väike puks sealt läbi. Aga kuidas remont välja näeb? Saab selle puksi sealt ära vahetada või peab selle metallist jubina uue ostma, kus see puks sees?
Video:
https://vimeo.com/153657666
Ja ehk keegi oskab detaili täpset nimetust ka öelda?![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Video:
https://vimeo.com/153657666
Ja ehk keegi oskab detaili täpset nimetust ka öelda?
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Raits754 kirjutas:Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..
Saab ikka, tõmbad vedru vitsadega kinni auto all veel. Pärast kui pinge maha lased hoiavad vitsad vedru koos. Ise kasutan ehituse motaazilinti, mis ikka selle paarsada kilo vedru jõudu kinni jaksab hoida. 2tk vedru külgedele. Eluaeg nii tehtud
![Cool 8)](./images/smilies/cool.gif)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Klamber kirjutas:Raits754 kirjutas:Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..
Saab ikka, tõmbad vedru vitsadega kinni auto all veel. Pärast kui pinge maha lased hoiavad vitsad vedru koos. Ise kasutan ehituse motaazilinti, mis ikka selle paarsada kilo vedru jõudu kinni jaksab hoida. 2tk vedru külgedele. Eluaeg nii tehtudJa spordvedrudega on veel lihtsam nagu allan kirjutas..
Nii saab jah kuigi rihmad peavad head olema. Sest kui üks peaks katki minema siis jama rohkem kui asi väärt.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Seda muidugi, ma ei tea, mis rihm see olla võiks, püksirihm? Korralik rihm sinna väga ei mahu, pluss annab järgi ka. Aga see paari mm paksune plekklint on tugev piisavalt ja ei veni.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Leho kirjutas:Klamber kirjutas:Raits754 kirjutas:Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..
Saab ikka, tõmbad vedru vitsadega kinni auto all veel. Pärast kui pinge maha lased hoiavad vitsad vedru koos. Ise kasutan ehituse motaazilinti, mis ikka selle paarsada kilo vedru jõudu kinni jaksab hoida. 2tk vedru külgedele. Eluaeg nii tehtudJa spordvedrudega on veel lihtsam nagu allan kirjutas..
Nii saab jah kuigi rihmad peavad head olema. Sest kui üks peaks katki minema siis jama rohkem kui asi väärt.
Tänud info eest! Õnneks saan tuttava käest laenuks vedrutangid vms, ei pea hakkama neid eraldi soetama hakkama.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist