Re: Naast vs lamell
Postitatud: 30 Okt 2018, 06:46
Firestone on hea näide kivikõva seguga naastrehvist.
Liiwaannus kirjutas:Nimigi vastav
Oldschool79 kirjutas:Et siis nii nagu on hea lamell vs halb lamell, on ka head naastud vs halvad naastud ? Ei ole spets, aga minul endal näiteks pole usku sellesse, kuidas ostetakse naastutatavad lamellid ja siis lastakse vajadusel naastud rehvitöökojas paigaldada- minu isiklik nägemus (võin eksida) on, et kui naastud paigaldatakse tehases siis on protsessi töökindlus ja kvaliteet paremini tagatud, kui rehvitöökojas kus suvaline tööline suruõhutööriistaga naastud sisse laseb.
PorisedRattad kirjutas:Siis peaks ostma uue tavalise lamellrehvi ja siis viima kohe naelutamisse.
TiitR kirjutas:PorisedRattad kirjutas:Siis peaks ostma uue tavalise lamellrehvi ja siis viima kohe naelutamisse.
Nn. "tavaline" lamellrehv ei sobi ju naastutamiseks, kuna puuduvad naelte jaoks mõeldud "klots", ega sa sinna läbilõigatud klotsi sisse ju naastu ei põruta?
ants kirjutas:https://www.kummiekspert.ee/toode/continental-contiicecontact-22/
https://www.kummiekspert.ee/toode/265-6 ... pellita-r/
pilt 1, lamellidega naastrehv
pilt 2, kuhu Sa selle naastu siin surud?
PorisedRattad kirjutas:ants kirjutas:https://www.kummiekspert.ee/toode/continental-contiicecontact-22/
https://www.kummiekspert.ee/toode/265-6 ... pellita-r/
pilt 1, lamellidega naastrehv
pilt 2, kuhu Sa selle naastu siin surud?
Äärmistesse klotsidesse, mahub ka keskele ja vajadusel ka teiste kontuuride peale. Selles suhtes et see naelutamise teenus on kliendi poolne soov ja nende naelutatud rehvide sobivus liiklusesse jääb kliendi vastutada. Uue lamelli ost+ pakiauto naelte lisamine on rohkem jääraja teema ja tavaliikluses sellist rehvi ei kohta. Ülevaatusel tuleks niivõinaa probleeme. Tavanaelu kasutatakse naastrehvide taastamises - naelad lännu ja pannakse uued liimiga sisse.
TiitR kirjutas:PorisedRattad kirjutas:ants kirjutas:https://www.kummiekspert.ee/toode/continental-contiicecontact-22/
https://www.kummiekspert.ee/toode/265-6 ... pellita-r/
pilt 1, lamellidega naastrehv
pilt 2, kuhu Sa selle naastu siin surud?
Äärmistesse klotsidesse, mahub ka keskele ja vajadusel ka teiste kontuuride peale. Selles suhtes et see naelutamise teenus on kliendi poolne soov ja nende naelutatud rehvide sobivus liiklusesse jääb kliendi vastutada. Uue lamelli ost+ pakiauto naelte lisamine on rohkem jääraja teema ja tavaliikluses sellist rehvi ei kohta. Ülevaatusel tuleks niivõinaa probleeme. Tavanaelu kasutatakse naastrehvide taastamises - naelad lännu ja pannakse uued liimiga sisse.
Ma ei usu ikkagi seda lamelli naelutamise juttu - no pole füüsiliselt klotsi, mis seda kinni hoiab seal. Tahtku klient mida tahab. Ja mismõttes liimitakse uued naelad auku, kust nael on juba mi9nema lennanud? Seal auk nii suureks veninud ja sellep. see naelgi sealt jehhat on pannud.
Tegeled selle teemaga või? Ütle, mis firmas toimetad, siis teaks sealt eemale hoida.
P.S pakiauto naelu kasutasin mina maasturi LC120 all (Cooper Discoverer) ja sinna sobivad küll.