Totrad küsimused.

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Traktorist » 14 Jaan 2017, 23:07

Traktorist kirjutas:See on täiesti tõsi, esimese gen. V70 ja ka s70 ma arvan, on olemas keskkonsooli õhutusavasele oma jaheda õhu klapp. Kui auto juurde saan, võin pilti ka teha

2000-volvo-s70-12.jpg

Pole kl minu masin, aga vasakul pool on kaks rull lülitit, vasakpoolsem on külma õhu klapp
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas valus. » 14 Jaan 2017, 23:59

Traktorist kirjutas:
Traktorist kirjutas:See on täiesti tõsi, esimese gen. V70 ja ka s70 ma arvan, on olemas keskkonsooli õhutusavasele oma jaheda õhu klapp. Kui auto juurde saan, võin pilti ka teha

2000-volvo-s70-12.jpg

Pole kl minu masin, aga vasakul pool on kaks rull lülitit, vasakpoolsem on külma õhu klapp


Jap, täiesti töötab nii. Saab keskmised kaks ava jahedat puhuma panna samal ajal kui teistest tuleb sätitud temp sooja õhku.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
stonestick
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas stonestick » 15 Jaan 2017, 00:12

KRT... Tundub, et 2. gen masinatel sellist privileegi polegi?

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas maan » 15 Jaan 2017, 00:37

Mulle on jäänud mulje, et gen.2-l ei tulegi sealt keskelt sellist sooja nagu muudest aukudest, pigem nagu tuleks sealt sellist välisõhuga segatud tuult :)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Leho » 15 Jaan 2017, 01:08

See lisanupp laseb jah otse õuest sinna aukudesse. 8sajastel on kah see asi
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Oldschool79 » 15 Jaan 2017, 03:47

stonestick kirjutas:KRT... Tundub, et 2. gen masinatel sellist privileegi polegi?

loo moraal- osta vanakooli auto, see ikka etem, kui uuema põlvkonna nooremad esindajad... :D

tõttöelda ma oma volvoga juba nii harjunud, et paremat lihtsalt ei taha. pole jah tilulilusid stabiilsuskontrolle, veojõukontrolle , aga rool ja kiirendus sellise, vaid 1,8l mootori kohta on küll väga head. eks muidugi see, et mul automaat korras- ptüi-ptüi,ptüi üle vasaku õla ja seetõttu minek ka sujuvam. no ei tunne puudust multifunktsionaalsest roolist ega puuteekraanist keskkonsoolis. ainuke asi, et armatuuril võiks olla käigu positsiooni sümbol, kui park, siis p jne, mul on küll meeles , mis asendis käik on, aga ikkagi, kuna käigukangi kõrval on ledid juba nii tuhmid, et päevasel ajal õieti ei näe, siis võiks armatuuris põleda info, kui käik sees on. praegu vaatan käigukangi asendit tähemärgi kõrval, millega joones on, siis see on peal või loendan käigu vahetamisel astmeid.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Traktorist » 15 Jaan 2017, 04:10

Ma ei tea, - old school, njuu skuul ... Aga 1gen on selline selline lahendus (veri bra by tha vei) Sellest lähtuvalt oli minu soovitus ka :roll:
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Traktorist » 15 Jaan 2017, 15:52

Traktorist kirjutas:Ma ei tea, - old school, njuu skuul ... Aga 1gen on selline selline lahendus (veri bra by tha vei) Sellest lähtuvalt oli minu soovitus ka :roll:


No aga peale '98 Fordi insenerid lasti kallale ka ju..
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Martin460 » 15 Jaan 2017, 18:25

Vaatasin täna lähemalt ühte 1997a AWD V70 bens ja automaat. Käigukangi juures on kolm nuppu: E,S ja W. Mis need teevad? Ja kuidas sellel see nelivedu lülitub?

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Traktorist » 15 Jaan 2017, 18:36

Eco, sport ja winter. S läheb veits kiiremini pöördesse, E on ökom ja W läheb libedaga teise käiguga kohalt ära.
Awd on visco 1.põlvkond-kui esirattad läbi libisevad siis hakkavad tagumised tõukama. vastavalt olukorrale võib jaotus olla 10/90 emba - kumba silla kasuks. vaata ka. viewtopic.php?f=17&t=2677
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Martin460 » 15 Jaan 2017, 19:53

Tänan kiire vastuse eest.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Leho » 15 Jaan 2017, 20:53

Minu kastil läheb küll W läheb kolmandaga kohalt ära.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Mario_L » 15 Jaan 2017, 21:08

S ei lähe kiiremini pöördesse vaid laseb natuke kauem pöördeid üleval hoida, E vahetab varakult ära, et tarbetult kütust mitte kulutada. W läheb diislil ja bensukal 3. käiguga kohalt ja sõita ei soovitata pikalt sellega. gen.2 masinal lülitub W ise automaatselt välja teatud kiiruse juures juba. Mõte on jah kehvades teeoludes haaret hoida ja selleks kasutatakse kõrge käigu ja tundetu gaasipedaali kombinatsiooni, ehk siis sina talla palju tahad, aga auto rohkem kütust peale ei kalla. :D
Muud vastused on Traktorist juba katnud. :P Esimene põlvkond on tõesti veidi töökindlam oma viskoga.

https://youtu.be/RDtCbrF4z2E
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Traktorist » 15 Jaan 2017, 21:11

Äkki tõesti, mõte jääb samaks-kasutab kõrgemat käiku, et sussi ei libistas :) Ma pole seda talvel ise kordagi kasutanud, neliveolised läheb niigi hästi kohalt minema. Liiva sees igatahes kohalt ära ei saanud, ei liikunud millimeetritki. Aga ega vist selle jaoks mõeldud polegi
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Traktorist » 15 Jaan 2017, 21:20

Tänan täpsustamist, Mario. See 4käiguline aisini nurisünnitis on selline katastroof, et nutt tuleb peale, käike vahetab nahh .. I kuidas jumal juhatab, hoia neid nuppe kus tahad :D. mul kogu aeg s asendis, ecoga pole mingit kokkuhoidu märganud
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist