Totrad küsimused.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Totrad küsimused.
700/900 alafoorumisse?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Totrad küsimused.
2004 V70 2.5T
Mis värvi jahutusvedelik käib? Vaja juurde lisada natuke ja tundub nagu, et oleks roheline sees, aga ei ole kindel
Mis värvi jahutusvedelik käib? Vaja juurde lisada natuke ja tundub nagu, et oleks roheline sees, aga ei ole kindel
Re: Totrad küsimused.
Igor kirjutas:Punane.
Kui punane kork, siis võib punast panna Mu masinal on kork roheline ja see näitab ka jahutusvedeliku värvi Volremi sõnul.
Re: Totrad küsimused.
Volvodel enamasti roheline soovitatud. Kunagi keegi rääkis, et kui on sinine, siis võib sinna panna veel rohelist ja punast. Kui on roheline, siis võib asendada ainult punasega ja kui punane, siis ainult punane. Ma muidugi ei tea kas see jutt vastab tõele või mitte. Olen oma Volvodele igaksjuhuks ainult rohelist pannud. Muudel autodel enamasti punane.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Totrad küsimused.
Aga kui on must kork, kas siis sobib ainult soolauka vesi?
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Totrad küsimused.
Mul oli üldse hall kork. Mis värv siis küll läheb.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Totrad küsimused.
Minu, aga ainult minu, tõde on selline.
Alumiiniumplokiga autodesse punane, sest see ei ole nii söövitav.
Ülejäänud, vanemad, jm autod vahet pole, mis värvi vedelik on. Julgen ka segada omavahel!
Kindlasti on veel muid värve (kollane, sinine) olemas, mida tootja sõnul mingil juhul asendada, segada ega midagi muud teha ei tohi, aga ei maksa üle mõelda.
See siis ainult minu arvamus!
Ka minu autol hall kork, seda värvi jahutusvedelikku pole kohanud.
Alumiiniumplokiga autodesse punane, sest see ei ole nii söövitav.
Ülejäänud, vanemad, jm autod vahet pole, mis värvi vedelik on. Julgen ka segada omavahel!
Kindlasti on veel muid värve (kollane, sinine) olemas, mida tootja sõnul mingil juhul asendada, segada ega midagi muud teha ei tohi, aga ei maksa üle mõelda.
See siis ainult minu arvamus!
Ka minu autol hall kork, seda värvi jahutusvedelikku pole kohanud.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Totrad küsimused.
Eks ta ole mul HILUXil oli kah lilla vedelik. Praegu SPRINTERil on kah mingi punase sarnane lilla asi.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Totrad küsimused.
dest vesi on neist vedelikest üle, ainult tal on üks halb omadus meie kliimas
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Totrad küsimused.
Vedelike värvidel pole ühtset standardit, seega absoluutset tõde pole. Tuleb küsida tootjalt, mis vedelikku soovitab. Kui tootjat ei usalda, siis osta esindusest.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Totrad küsimused.
Liiwaannus kirjutas:Vedelike värvidel pole ühtset standardit, seega absoluutset tõde pole.
Seda ma tahtsingi öelda.
Igalühel oma kirik.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Totrad küsimused.
Punane jah.vedelik tegelikult on küll ärritav, sest toodetud sünteetilistest materjalidest. Vanema aluploki sööb ära vähem, kui poole aastaga. Uuemad mootorid on valatud juba teistlaadi sulamiga, mis selle söövitamise elimineerib..
Roheline/sinine - on samast orgaanilisest toorainest ja peale värvi tegelikult polegi väga suurt vahet, inhibiitorid ja vahustumisvastased ained on samade koostistega. Mitte segi ajada tosooli nimelise piiritusjoogiga, mida venelased omal ajal villisid ja mida praegugi leiab veel poest... Seda lääne auto ei tarvita.
Roosakad ja lillad on mõeldud heavy-duty otstarbelistele masinatele, Hilux on üks neist. Ja lilla värv on põhjusega, sest seal on veel lisandaineid, mis aitavad rekka mootoril elus püsida ning mis suht kiiresti korrodeerivad väikeauto mootori - nähtud golf 3 peal, kus hiluxi omanik arvas, et ah, see roosa vesi käib kõikjale. Golfi veepump jäi 20 000km hiljem kinni ja mootor oli seest kõik oksiidi ja roostet täis.
Kollane on ameerika autode teema, glükooli baasil samuti, aga kõrge keemispunktiga (~130*C), aga ka ei soovitata jällegi euroopa autosse kallata, samas Opelis jällegi on, mis on küll GM kontsernis, aga autod toodab Euroopas otsast lõpuni...
Njah, lõputu vaidlus..
Minul on oma kogemus, kus punane vedelik andis alla 2 aastaga - jäätumispunkt jäi tookord isegi vist alla 10 miinuskraadi.. Samas oma Mazdal ei pidanud rohelist 5 aastat vahetama, sest ka viiendal aastal tundus külmumispunkt -31 kraadi piisavalt hea.
Ja see segamise teema on selline, et jah, segada neid võib. Aga kui juurde peab lisama juba rohkem, kui liiter (10% süsteemi kogumahust), siis tuleks vedelik asendada juba täielikult. Enamasti tehakse seda hammasrihma vahetusel, kui veepump ka vaja asendada...
Roheline/sinine - on samast orgaanilisest toorainest ja peale värvi tegelikult polegi väga suurt vahet, inhibiitorid ja vahustumisvastased ained on samade koostistega. Mitte segi ajada tosooli nimelise piiritusjoogiga, mida venelased omal ajal villisid ja mida praegugi leiab veel poest... Seda lääne auto ei tarvita.
Roosakad ja lillad on mõeldud heavy-duty otstarbelistele masinatele, Hilux on üks neist. Ja lilla värv on põhjusega, sest seal on veel lisandaineid, mis aitavad rekka mootoril elus püsida ning mis suht kiiresti korrodeerivad väikeauto mootori - nähtud golf 3 peal, kus hiluxi omanik arvas, et ah, see roosa vesi käib kõikjale. Golfi veepump jäi 20 000km hiljem kinni ja mootor oli seest kõik oksiidi ja roostet täis.
Kollane on ameerika autode teema, glükooli baasil samuti, aga kõrge keemispunktiga (~130*C), aga ka ei soovitata jällegi euroopa autosse kallata, samas Opelis jällegi on, mis on küll GM kontsernis, aga autod toodab Euroopas otsast lõpuni...
Njah, lõputu vaidlus..
Minul on oma kogemus, kus punane vedelik andis alla 2 aastaga - jäätumispunkt jäi tookord isegi vist alla 10 miinuskraadi.. Samas oma Mazdal ei pidanud rohelist 5 aastat vahetama, sest ka viiendal aastal tundus külmumispunkt -31 kraadi piisavalt hea.
Ja see segamise teema on selline, et jah, segada neid võib. Aga kui juurde peab lisama juba rohkem, kui liiter (10% süsteemi kogumahust), siis tuleks vedelik asendada juba täielikult. Enamasti tehakse seda hammasrihma vahetusel, kui veepump ka vaja asendada...
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Totrad küsimused.
Kui kunagi oli vaja esimest korda mu masinal juurde valada, siis ma läksin lihtsalt lemmik töökotta targema käest küsima. Kui tema ütles, et korgi värvuse järgi ja mu masinal kork roheline, siis miks ma peaks sinna midagi muud valama? Ju on neil värvidel ka miski tähendus, sest muidu ju nii poleks öeldud. Ei kujuta ette, mida need mustad või hallid korgid tähendavad, kuid küsija masin on 2004a ja ilmselt saaks ka tema sama vastuse. Aga eks igaüks ise teab, keda või mida usub.
Just täna tahtis auto paar lonksu juurde. Võtsin tanklast rohelise jahutusvedeliku pudeli, millel oli punane kork
Just täna tahtis auto paar lonksu juurde. Võtsin tanklast rohelise jahutusvedeliku pudeli, millel oli punane kork
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist