129. leht 412-st

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Juun 2013, 14:53
Postitas smurf
Seda ma nüüd ei oskagi öelda, kas klotsid liiguvad vabalt või mitte, paigaldades läksid nad kenasti paika, rohkem ma neile tähelepanu ei pööranud. Supportite liugurid said samuti puhastatud ja määritud, paar tükki läksid ka täitsa tutikad. Märkusena võin lisada, et enne ketaste ja klotside vahetust sellist probleemi ei olnud.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Juun 2013, 18:48
Postitas baxxter
Võibolla rumal pakkumine, aga on olnud endal juhus, kus pidurivoolikul on tükk kuidagi sees lahti, et pidurit vajutades pidurdab, aga tagasi enam ei tule. Sai ka võetud sadul maha, ja kolbe tagasi lükates oli aru saada, et kolvid käisid kergelt, aga kahte korraga ei suutnud tagasi lükata, nokk kinni saba lahti versioon oli.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Juun 2013, 19:12
Postitas junga
Kui pedaal jala all kõvaks läheb, viitab see rohkem lekkivale vaakumile . tõmmake vaakumvõimendi küljest volla lahti, mis juhtub, pedaal läheb kõvaks . Ehk membraan hoopis seest mõrane?! Ärge pekske , see oli lihtsalt minu arvamus :)

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Juun 2013, 20:12
Postitas smurf
Muidugi töö käigus lasin vahetada ka ühe piduritoru, kuna oli katki. Muidugi pärast remonti oli mitu päeva kõik ilus, probleemid algasid alles hiljem. Kuskohast ma selle vaakumvõimendi leian?

Sent from my ME301T using Tapatalk HD

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 19 Juun 2013, 22:17
Postitas junga
Vaakumvõimendi on piduripeapumba taga.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 23 Juun 2013, 16:11
Postitas usualsuspect
kas c70, 98, 2.3 t5 pihustid peavadki valjult töötama? kapott üleval on eriti hästi nn särinat kuulda. klapiklõbin see ei ole, too oleks teravama tooniga.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 24 Juun 2013, 17:30
Postitas Ollu
Tagurdustuled ei tööta. Pirnid terved, kuskohas see lüliti täpselt asub?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 24 Juun 2013, 19:45
Postitas ants
Ollu kirjutas:Tagurdustuled ei tööta. Pirnid terved, kuskohas see lüliti täpselt asub?


Käigukasti küljes.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juun 2013, 13:31
Postitas eestirula
Kui raske on V70 2002 aasta juhi küljeklaasi eemaldada? Kas saab ise hakkama või spetsialisti abi vaja?

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juun 2013, 15:13
Postitas bjorn
On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?

Eeldan et pealt on vaja ära võtta õhu sissevõtt, aku, aku alus, kastiõli voolikud.

Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Keegi appi tahab tulla, siis tööriistad, õlled ja grill minu poolt!

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juun 2013, 15:52
Postitas dieseldoctor
bjorn kirjutas:On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?
Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Umbes nii jah, Leho teemas on pilti ja juttu. Küllap peagi kommenteerib ise täpsemalt:
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=11155&start=285

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juun 2013, 22:27
Postitas Tanel
bjorn kirjutas:On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?

Eeldan et pealt on vaja ära võtta õhu sissevõtt, aku, aku alus, kastiõli voolikud.

Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Keegi appi tahab tulla, siis tööriistad, õlled ja grill minu poolt!


http://www.volvohowto.com/how-to-convert-from-automatic-gearbox-to-manual-on-volvo-850-s70-v70-or-c70/
Osad pildid võid jätta vahele.

Usu, ülevalt poolt koos mootoriga välja võtta on kordades kergem ja kiirem kui abiraam alla lasta ja siis seal koopas uritseda.


Jõudu tööle

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juun 2013, 23:25
Postitas hypnotiza
Tanel kirjutas:
bjorn kirjutas:On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?

Eeldan et pealt on vaja ära võtta õhu sissevõtt, aku, aku alus, kastiõli voolikud.

Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Keegi appi tahab tulla, siis tööriistad, õlled ja grill minu poolt!


http://www.volvohowto.com/how-to-convert-from-automatic-gearbox-to-manual-on-volvo-850-s70-v70-or-c70/
Osad pildid võid jätta vahele.

Usu, ülevalt poolt koos mootoriga välja võtta on kordades kergem ja kiirem kui abiraam alla lasta ja siis seal koopas uritseda.


Jõudu tööle


... või siis mootor alla lasta koos raamiga.
Kinnitan omaltpoolt öeldut.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juun 2013, 23:33
Postitas Leho
Ise tegin koopa kaudu nagu vadis õpetas.

Lühikokkuvõte oleks selline.

Toestad ülevalt mootori ära.
Võtad maha aku + aluse. Õhufiltri +aluse. Kasti kaablid võid kah küljest ära võtta.
Võtad maha turbotoru sisselaskest. Võtad ära jahutusvedeliku torud. (Enne võid muidugi jahutusvedeliku ilusti välja lasta) Keerad lahti summuti turbo küljest.
Võtad ära veovõllid (siin jookseb ka õli kastist välja) JA juhipoolse amordi püstaku. Võtad ära õlitorud radika küljest.
Võtad ära ülemise mootoritoe ja starteri. Starteri augu kaudu keerad lahti hooratta küljest hüdrotrafo.
Keerad lahti roolilati alusraami küljest. Keerad lahti kõik. alusraami poldid umbes poole peale.
Keerad lahti mootori padjad raami küljest (need mis on kasti küljes.)
Keerad lahti kasti mootori küljest. Jätad ainult ülemise poldi kinni.

Alt raami toetades ja ülevaltpoolt mootorit hoides keerad peaaegu lahti teisepoole alusraami poldid. (algselt on lihtsam polt välja keerata ja siis umbes kolm ringi sisse tagasi)
Kastipoolsed võtad üldse ära ja lased vaikset raami ja mootori alla niipalju, et kast rattakoopasse mahub. Alla laskmisel tuleb ülevalt jälgida, et mingid torud/voolikud liiga pingule ei lähe. Raami lased lõpuni alla niipalju kui need teised poldid lasevad.

Siis toetad kasti ülevalt ära ja lased selle viimase poldi lahti. Natuke lapik kruvikaga aidates peaks kast mootorist eralduma. Hüdrotrafo peab jääma kasti külge.
Nihutad kasti niipalju eemale, et saad mootori ja kasti vahel rahulikult asjatada ja eemaldad hooratta. Jättes muidugi meelde asja täpne asend. (Bensukatel on see oluline. Ei viitsi praegu otsida kas diislitel kah. Lihtsam on asend sama jätta)

Hooratas ära ja siis peaks juba simmer paistma.

Kokku tagurpidises järjekorras. ja valma.

Kui kastis õli normaalne ja tahad sama kasutada siis on mõtet see enne sellest õigest väljutusavast välja lasta.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 27 Juun 2013, 23:54
Postitas hypnotiza
Jajah... geberniit ruudus mumeelest :D Riputa mootorit, toeta mootorit, nikerda poltide lahtisaamisega seal vahel jne.
Proovinud nii üht- kui teistmoodi. Kõige lihtsam ikka üles välja hops. Ehk siis:
Mootori ümbert üleliigne ära, juhtmestiku lased lahti aju karbist aju alt ja radika ventika juurest. Veovõllid, mootoripadjad, trossid, summuti ja torud lahti ning eemale. Ja tõstad maha. Edasine juba starter, turbiini poldid, kast maha. 8 polti veel ja passibki simmer sulle otsa :)
Mälu järgi täpselt ei või öelda kuidas automaatkastil, aga manuaalkastil ei tohiks õli tulla veovõllide avadest kui kast otse on.