Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 25 Mär 2013, 19:00

Sul V50 peal ei pruugi isegi Volvo mootor olema.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Tanel » 25 Mär 2013, 19:32

soca kirjutas:"Foorumi liikmete autod" teema all olen märganud, et kõigile kes õlivahetusest räägivad soovitatake Castrol õli sisse panna? On see õli just Volvole mõledud? Sügisel peale auto ostu mäletan poemüüja vaatas arvutist, et mis õli läheb ja andis Mobili kanistri pihku ja sisse see ka läks ning nüüd aprillis läheb taas õlivahetuseks. Ning soovitage häid kojamehi!


Volvo recommends castrol. Kui siin keegi ei usu võin teha suurtest liikuvatest reklaamidest pilti
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
soca
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 12 Okt 2012, 06:15

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas soca » 25 Mär 2013, 20:08

gljuk kirjutas:Sul V50 peal ei pruugi isegi Volvo mootor olema.


Peugeot mootor jah. See õli küsimus pigem üleüldine.
Volvo V50 Summum, 2005

Tired of German tehcno?
Try some Swedish metal.
Volvo

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Tanel » 29 Mär 2013, 09:03

Kas mõni 850 või x70 omanik viitsik minna auto alla ja mõõta ära stabika otsa (kondi) läbimõõdu. Mul auto selleks paarkümmend km liiga kaugel

Ise küsin, ise vastan rubriik: 10mm on originaalid paksud
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas torms » 01 Apr 2013, 22:39

Mis krdi vahe on neil tugivarrastel?
Pilt

Pilt
Poleerin läigestan vahatan

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas supp » 02 Apr 2013, 19:40

mingit vahet pole, osad tootjad teevad lapikuna osad ümarana, mõlemaid saab kasutada, muidugi niipalju tasub meeles pidada, et v/s40netel esineib neid kahe pikkust
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas torms » 02 Apr 2013, 19:59

Ülemine ja alumine erinevad jah, aga kas ülemised ja alumised võivad omavahel ka veel eraldi erineda?
Poleerin läigestan vahatan

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas supp » 02 Apr 2013, 20:35

jah võivad, on erinevate pikkusetga varjante, vist mingist auto aasta arvust olenes
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 02 Apr 2013, 20:47

Ülemisel need ülemised peened vardad vahetatakse koos puksidega,
alumistel vartel puksid vahetatavad.
See minu arvamus.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas torms » 02 Apr 2013, 22:34

A, no ilmselt pikkuse vahe on kuni 2000 ja 2000 ja edasi. Mõtlesin et ehk lapikumad paremad vms, aga siis kena.
Poleerin läigestan vahatan

muhlui
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 30 Mär 2008, 20:06
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas muhlui » 14 Apr 2013, 21:41

"Saunas" räägiti ,et Igen 70-l käivad roolilatis timmimiseks mingisugused reguleerseibid. Kas kellegil on asjakohast läbilõiget ja seibi sisemist ja välimist mõõtu ?
V70 2,5td 97

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas supp » 14 Apr 2013, 21:49

hmm huvitav, näiteks vanadel jaguaridel on sisemised otsad seibidega regullitavad aga neil pole latiga midagi pistmist, üdiselt esiveduste volvode latid on emexi kaup(99% volvodel on latt peetis), aga valgustage kuidas neid saab regullida seibidega siis
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Sax82
Kõva postitaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Jaan 2013, 20:53

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Sax82 » 14 Apr 2013, 23:47

Kas 2002 v70 sobib külge s60 ruuduline esigrill ?

Kasutaja avatar
HendrikS
Kreisi postitaja
Postitusi: 433
Liitunud: 16 Mai 2010, 18:11

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas HendrikS » 17 Apr 2013, 21:52

Tervist,

kuna viimasel ajal on kahemassiline hooratas üha rohkem ja rohkem häält tegema hakanud, olen mõelnud selle vahetusele.
Aga kuna siin on välja käidud mitmeid eri variante mis teha, tahaksin laiema ringkonna arvamust teada.

Esimene variant on soetada originaal uus hooratas ning sidur.
Teine variant on mõelda vastupidavuse mõttes massideta hooratta peale ning sinna otsa leevenditega siduri peale. (küll ei tea kas sellist bolt on võimalust üldse on)
Kolmanda variandina olen kuulnud, et keevitatakse hooratas kokku ning tasakaalustatakse ja otsa tuleks sel puhul samuti leevenditega sidur leida.

Kuna olen ka softi vahetusele mõelnud siis võibolla peaks rohkem rõhku panema vastupidavusele.

Kasulik info on teretulnud.

terv,

Hendrik

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas supp » 17 Apr 2013, 23:03

kinni keevitamine unusta kohe ära, aga see swap kahemassiga vs ühemassiga, pead uurima, näiteks osadel toyota disladel teeb seda ka esindus aga osadel motodel mitte, sest kardab tasaklaalu pärast, kui volvodel seda tehtud, siis pead netist uurima ikka kuidas see ennast õigustab, ja anna teistel ka teada
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist