94. leht 412-st

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 15 Okt 2012, 18:41
Postitas torms
Kas keegi viitsib ja oskab mulle uurida (vadisest vms) t4 ja vabalthingava mootori ja kapoti aluse juhtmestiku erinevused. 97a b4194t ning 01a b4184s2 siis. Ühesõnaga keeruline jutt. T4 mootor tuleks tõsta vabalthingava asemele. Kuidas need el süsteemid klappima saada.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Okt 2012, 11:29
Postitas Kris.
Kas turbo rõhulekkest tingituna on võimalik, et kiirendades viskab terve tänava mustaks? Dislast siis jutt. Muidu suitses tagasihoidlikult aga viimasel paaril päeval on nii koledalt suitsema hakand, et lausa häbi linnas sõita... :(

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 17 Okt 2012, 17:55
Postitas amazon86
On küll võimalik. Kütet palju ja õhku vähe, siis ongi must juga järgi.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Okt 2012, 11:25
Postitas muhlui
Kas, keegi teab kedagi, kellel on tuttav , kes oskab öelda seda, kellel on infot ,et kui kõvasti (NM) keerata kinni süüteküünal.
Mootor: B6294S2 Küünal: NGK BKR6EKUB keere ~14mm. Auto S80 2,9 144kw 03a.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Okt 2012, 13:59
Postitas k1rsa
muhlui kirjutas:Kas, keegi teab kedagi, kellel on tuttav , kes oskab öelda seda, kellel on infot ,et kui kõvasti (NM) keerata kinni süüteküünal.
Mootor: B6294S2 Küünal: NGK BKR6EKUB keere ~14mm. Auto S80 2,9 144kw 03a.


Ehk on sellest abi.

http://www.scribd.com/doc/59629307/25/Specifications

25nm

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 18 Okt 2012, 15:26
Postitas zum
muhlui kirjutas:Kas, keegi teab kedagi, kellel on tuttav , kes oskab öelda seda, kellel on infot ,et kui kõvasti (NM) keerata kinni süüteküünal.
Mootor: B6294S2 Küünal: NGK BKR6EKUB keere ~14mm. Auto S80 2,9 144kw 03a.


Ja vaata, et sa külma mootoriga neid kinni keerad. Sooja plokikaande keeratud küünalt ei vägista mitte keegi kurat enam lahti mõistlikult.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Okt 2012, 15:37
Postitas smurf
Combotan siia kohe mitu küsimust kokku:

1) Kas amort saab tekitada kolksu? Kui jah, kuidas ma seda kontrollida saan kas see kolksub? Ette jälle mingi kolks sisse kolinud, kuigi hiljuti sai päris palju tükke esisillas vahetatud.

2) Mispärast rool aegajalt jõnksutab? Üldsegi mitte tugevalt, hästi minimaalselt, just siis kui näiteks rattad otseks tagasi keerata, on tunda paari kerget jõnksu. Roolivõimuõli on külluses.

3) Kuidaspidi peaks S40 numbritulede klaasid lahti kangutama? Kas peaks pagassipolstri eest haarama ja sealt altpoolt kuidagi? Või kuhu poole ta üldse välja liigub? Kurivaimud on igast plöga täis läinud ja pirni valgus ei jõua enam hästi läbi klaaside.

4) Kuskohast ma leiaksin Volvode kütusekulud tehaseandmetel? (Kui keski mingit linki vms ei oska öelda, siis tegelt spetsiifilisemalt huvitab mind C70 tehasekulu, kõigi mootorite puhul, manuaal)

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Okt 2012, 15:42
Postitas Heavy

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Okt 2012, 16:39
Postitas Liiwaannus
Numbrituled eeldavad jah luugi polstri eemaldamist. Iseküsimus kas neil klaasi eraldi ära sai, või oli suhteliselt liimitud plasttjunn.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Okt 2012, 19:03
Postitas Marxy
Ma ise ka murdsin pead oma ühe numbritulega mis oli kustunud. Väga murda ei julgenud, seega kakkusin hoopis polstri maha ja tuli välja, et pirn terve, aga pesa puruks. Seega, see ühes tükis, ega klaasi eraldi maha ei saagi. Võta terve tuli välja ja pese ja kuivata uuesti ära, muud ei oska soovitada.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 20 Okt 2012, 23:09
Postitas Kris.
Millega hooldada Volvol valget nahka? Turtle Waxi Leather Cleaner/Conditioner, mida paljud kiitnud, jätab naha ebameeldivalt libedaks ja läikivaks...

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Okt 2012, 14:54
Postitas smurf


Huvitav, see sait annab mulle kuluks 15,6L/100, aga SEE, sait väidab 2liitrit väiksemat kulu. Et võta siis kinni, milline neist see õige tehasekulu on. Inimeste suust kuuleb alati igasuguseid, kohati ulmelisi (väikseid) kütusekulusid, seepärast huvitusingi tehasekulust ja siis sinna ise tunde järgi otsa liita.

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Okt 2012, 15:11
Postitas samblik
smurf kirjutas:


Huvitav, see sait annab mulle kuluks 15,6L/100, aga SEE, sait väidab 2liitrit väiksemat kulu. Et võta siis kinni, milline neist see õige tehasekulu on. Inimeste suust kuuleb alati igasuguseid, kohati ulmelisi (väikseid) kütusekulusid, seepärast huvitusingi tehasekulust ja siis sinna ise tunde järgi otsa liita.


Meil oli kunagi tööjuures bussijuhtidel probleeme, nimelt süüdistai neid kütte varguses (Volvo bussid siis), põhjuseks liiga suur ja erinev küttekulu. (Sama juhtus ka minu meelest tollel ajal Rakvere ATP-s Scaniatel sõitvatel bussijuhtidel) Nad saatsid tehasele kirja küsimaks kui suur on/peaks keskmine kütte kulu nendel ja nendel bussidel olema. Vastuseks tuli, et nemad seda TÄPSELT määrata ei saa, kõik sõltub juhist,ilmast (tuul,vihm,lumi jne.) ,teeiseloomust, bussi läbisõidust jne.
Busse ja veokaid muidugi ei saa üks-ühele võtta sõidukatega, aga ma arvan, et mängus on samad sümptomid.
Kõige lihtsam arvutus viis on 10l/100km :D

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Okt 2012, 16:14
Postitas birgo99
Miks ma ei saa firefoxi-ga foorumi lehele enam? Viskab hästi pika arusaamatu inglisekeelse jutu ette?
Pilt

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Postitatud: 21 Okt 2012, 16:24
Postitas maan
birgo99 kirjutas:Miks ma ei saa firefoxi-ga foorumi lehele enam? Viskab hästi pika arusaamatu inglisekeelse jutu ette?
Pilt

Oli sama jama paar päeva tagasi Google Chrome ja Safariga. Mul aitas mõlemal ajaloo kustutamine.