terva.
1. Sissejuhatus teemasse
Võtsin omale ühe projekti ette, nimelt siis volvo xc90 originaali gps välja vahetamine kaasaegsema ja lihtsama gps vastu. Olen siin foorumis otsinud inffi, et kuidas, mis teha aga kõikse info, mis leitud on kas pinna pealne või mingi muu jura , mis ei aita mitte kuidagi.
minu teises postituses tuleb ainult kogunprotsessi tegevus - see tähendab seda et kui tekib huvi siis saab sellega tutvude ainult minu teises postituses ( on juba algust tehtud vaikselt), teised postitusedvõi huviliste postitused on nii sama loba ja kaasa rääkimine aga kogu protsess on 2 postituses ainult.
aga vaatab mis välja tuleb ........
volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
Viimati muutis marko1975, 26 Juun 2022, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
siia tuleb siis tegevusest kogu protsessist teemast.
aega võtab kindlasti aga vaatab mis välja tuleb. piltide lisamisega läheb aega ja võimalikult ülevaatlikult proovin jutu ja pildimkokku viia.
2. teema protsess siis:
VOLVO RTI LAMMUTAMINE:
1. Sai soetatud lisaks üks volvo rti

2. Ostetud RTI oli kinnises asendis ja sain ilma voolu andmata ta ülesse asendisse.

tegesus1 - märgistatud kruvid eemaldada ja siis eemaldada kaan.

tegevus2 - peale kaane eemaldamist on võimalik seadme ekraan ülesse asendisse liigutada ringiga märgistatud hammasratas ja seda väga kergelt. ei ole ohtu et hammasrattad saaksid kahjustada. Peab jälgima et ekraan üleval on kuna kui ei jälgi siis jääbki kerima
kuna ei ole tunda kui ekraan üleval on

27.06.2022
3.
a) Ekraani taguse eemaldamiseks tuleb ära keerata noolega märgistatud 2 kruvi.

b)Eemaldamisel tuleb kergelt tegutseda ja jälgida, et ei lõhuks ära ekraani taguse ülemisi kinnitusi. Ülemised kinnitused on märgistatud oranzi kastiga ja need on suhteliselt peenikesed ja väikesed.

4.
Ekraani eemaldamine, selleks tuleb ära keerata noolega näidatud 4 kruvi. Lisaks tuleb ka 2 kruvi ära keerata, mis hoiab ekraani ja mikroskeemi vahelisi lint juhtmeid paigal. Lapiku kruvikeerajaga saab süsteemi sees alt eemaldada lintjuhtmed nende kinnitustest. .......

Siin siis ekraan eemaldatud ja ekraani ümbrisesse on kruvid tagasi pandud , kuna neid võib hiljem tegemistes vaja minna. Kruvidega on plaan sisse paigaldava GPS oma kohele kinnitada, kas see nüüd õnnestub see selgub kui aeg käes nendega tegelemiseks.
Üleliigseks muutunud ekraan jään tegutseja oma fantaasiad kasutades , mis sellega peale hakata.

ASENDUS GPS TEEMA:
5.
Sai siis soetatud Lisa GPS, mida on plaan volvo RTI asemele kuidagi sisse toppida.
GPS andmed:
NAVI Garmin Drive 50
Kaardi uuendus väidetavalt eelmisel (2021)aastal, juuni kuus.

01.07.2022
GPS RAKIS/HOIDJA
6.
tööl sai siis 3d printeriga vastav rakis valmis tehtud. kiiruga sai 2 poolse teibiga paika pandud ja eraldi jäi pilt tegemata. oli valida kas teha - must , sinine , valge - ja orantz - kuna orantz läheb suht hästi mustaga kokku siis jäin orantzi peale. valmis toodangut/rakist tuleb natuke äärtest lihvida, kuna grammi jagu on suurem kui plastikust kaan. Plastik kaanel tuleb ka ära likvideerida küljel ja üleval ääres väiksed plastik kriipsud. muretseda õhuke 2 poolne teip ja ongi see rakis paigas. gps läheb ilusti muretult rakise gps hoidjate vahele - ideaalis võiks sinna panna grammi jagu pehmendust et oleks kindlamalt nende klambrite vahel.

sellise siis pealt poolt

7.
ja selline hakkab välja nägema see armatuurist välja sõitev osa. tundub et see ülemine osa tuli suht norm välja. reaalsus on lahedam - proovin teha pildid ka päevavalges sellest.

sai natuke aega raisatud ja hetkeseisuga teema sealmaal,
et valmis sai gps sisse lülitusenupp ja gps paigalhoidvad lisa vidinad. lähiajal paigaldame lüliti gps infrapuna koha sisse ja siis peaks olema gpsautosse paigldamiseks.
https://www.upload.ee/image/14357946/IM ... 5555_2.jpg
NB: avastasin, et gps on olemas ka AV sisendi pesa. kuskil peaks olema mul ka AV juhe see läheb ka kohe paika hilisemaks teemaks. sinna peaks eeldusekohaselt saama ühendada tahavaate kaamera - kuidas see mull nüüd õnnestub seda näitab aeg.
ELEKTRILINE POOL:
8.
NJAA - see on paras gemüüse mulle:
aga eks pusin oma elektri idee ellu kuidagi. Kindlasti huvitab teid kuidas ma teen sisse ja välja lülitamise. Aga teen sedasi - gps vool taha nupust tööle ja vool tagant, kiskusime töökaaslasega gepsu lahti ja uurisime et mismoodi saaks seda nupu teemad aretada. tundus et see nupu värk tuleb lootusetu teema ja projekt läheb vett vedama , aga aga , pidasime väheke omavahel nõu ja eemaldasime hoopis aku pistikust ja ka üldiselt gpsist ( tundus nii või naa seal samuses olevat) ja kokku tagasi ning testima. VOILA - vool taha ja gps lõi pildi ette ja töötas , vool tagant ja ekraan pime. kohe siis välja auto peal testima. gepsule auto laadija külge ja ühendus auto külge. süüde sisse ja gps hakkas elama - süüde välja ja gps jäi tummaks.
seega gps sisse ja välja lülitamine olemas. ( lahendus selle et gps hakkab oma vooli saama eest sigari süütaja kaudu väikeste lisadega kuna seal on voolu kui süüde sees ja kui süüde väljas pole vooli ja elimineerida ka gps nii sama voolu saamise. aga see tuleb hiljem siia teema.
plaanis siis see originaal laadijad tuunida,

gps poolne ots jääb samaks auto poolne tuleb juhtme aretusega ja see nn voolu muundur plaan pardatsokki paigaldada, kuna seal on see pulk kaitse mis lihtsustab minu tööd väheke. auto sigarist tuleb vool siis lülitisse ja sealt lülitist liigub laadia kaitsmega voolu muundavasse ja sealt siis gpssi. kui ei kasuta tava sõitudega on lüliti välja lülitatud , kui kasutad lülitad lüliti sisse. selle lülitiga saab välistada gps koguaegse töötamise kui sõidad autoga aga ei kasuta ehk EI tarbib siis vooli.
9. OLUDE SUNNIL TULEB ANTUD GPS NÜÜD MITTE ÜLES-ALLA LIIKUVA EKRAANIGA, VAID JÄÄB KOGU AJAKS ÜLESSE ASENDISSE.
NB:
Kuna panin gps soetamisega mõõda väheke siis edaspidi on soe soovitus vaadata selliseid gpsse, millel on laadimise ja muud pesad KÜLJE peal mitte TAGA küljel
aga lähme siis teemaga edasi vaikselt :
et saada gps lülitamisest vabaks siis selleks tuleb aku eemaldada ja sellega on kõik tehtud. vähemalt minu carminiga toimis sedasi , et aku küljest , vool järgi ja hakkas gps ise elama, ilma et peaks sisse lülitama kuskilt.
siin pildil on näha see juhtme jada, kus on puudu veel lüliti ja aku imiteerib auto 12v sigari süütajad .

siin saab siis ekraani välimusest aimu:

10.
Nüüd jääb ainult autos majandada ja vast võib selle saaga lõppenuks lugeda.
aega võtab kindlasti aga vaatab mis välja tuleb. piltide lisamisega läheb aega ja võimalikult ülevaatlikult proovin jutu ja pildimkokku viia.
2. teema protsess siis:
VOLVO RTI LAMMUTAMINE:
1. Sai soetatud lisaks üks volvo rti

2. Ostetud RTI oli kinnises asendis ja sain ilma voolu andmata ta ülesse asendisse.

tegesus1 - märgistatud kruvid eemaldada ja siis eemaldada kaan.

tegevus2 - peale kaane eemaldamist on võimalik seadme ekraan ülesse asendisse liigutada ringiga märgistatud hammasratas ja seda väga kergelt. ei ole ohtu et hammasrattad saaksid kahjustada. Peab jälgima et ekraan üleval on kuna kui ei jälgi siis jääbki kerima


27.06.2022
3.
a) Ekraani taguse eemaldamiseks tuleb ära keerata noolega märgistatud 2 kruvi.

b)Eemaldamisel tuleb kergelt tegutseda ja jälgida, et ei lõhuks ära ekraani taguse ülemisi kinnitusi. Ülemised kinnitused on märgistatud oranzi kastiga ja need on suhteliselt peenikesed ja väikesed.

4.
Ekraani eemaldamine, selleks tuleb ära keerata noolega näidatud 4 kruvi. Lisaks tuleb ka 2 kruvi ära keerata, mis hoiab ekraani ja mikroskeemi vahelisi lint juhtmeid paigal. Lapiku kruvikeerajaga saab süsteemi sees alt eemaldada lintjuhtmed nende kinnitustest. .......

Siin siis ekraan eemaldatud ja ekraani ümbrisesse on kruvid tagasi pandud , kuna neid võib hiljem tegemistes vaja minna. Kruvidega on plaan sisse paigaldava GPS oma kohele kinnitada, kas see nüüd õnnestub see selgub kui aeg käes nendega tegelemiseks.
Üleliigseks muutunud ekraan jään tegutseja oma fantaasiad kasutades , mis sellega peale hakata.

ASENDUS GPS TEEMA:
5.
Sai siis soetatud Lisa GPS, mida on plaan volvo RTI asemele kuidagi sisse toppida.
GPS andmed:
NAVI Garmin Drive 50
Kaardi uuendus väidetavalt eelmisel (2021)aastal, juuni kuus.

01.07.2022
GPS RAKIS/HOIDJA
6.
tööl sai siis 3d printeriga vastav rakis valmis tehtud. kiiruga sai 2 poolse teibiga paika pandud ja eraldi jäi pilt tegemata. oli valida kas teha - must , sinine , valge - ja orantz - kuna orantz läheb suht hästi mustaga kokku siis jäin orantzi peale. valmis toodangut/rakist tuleb natuke äärtest lihvida, kuna grammi jagu on suurem kui plastikust kaan. Plastik kaanel tuleb ka ära likvideerida küljel ja üleval ääres väiksed plastik kriipsud. muretseda õhuke 2 poolne teip ja ongi see rakis paigas. gps läheb ilusti muretult rakise gps hoidjate vahele - ideaalis võiks sinna panna grammi jagu pehmendust et oleks kindlamalt nende klambrite vahel.

sellise siis pealt poolt

7.
ja selline hakkab välja nägema see armatuurist välja sõitev osa. tundub et see ülemine osa tuli suht norm välja. reaalsus on lahedam - proovin teha pildid ka päevavalges sellest.

sai natuke aega raisatud ja hetkeseisuga teema sealmaal,
et valmis sai gps sisse lülitusenupp ja gps paigalhoidvad lisa vidinad. lähiajal paigaldame lüliti gps infrapuna koha sisse ja siis peaks olema gpsautosse paigldamiseks.
https://www.upload.ee/image/14357946/IM ... 5555_2.jpg
NB: avastasin, et gps on olemas ka AV sisendi pesa. kuskil peaks olema mul ka AV juhe see läheb ka kohe paika hilisemaks teemaks. sinna peaks eeldusekohaselt saama ühendada tahavaate kaamera - kuidas see mull nüüd õnnestub seda näitab aeg.
ELEKTRILINE POOL:
8.
NJAA - see on paras gemüüse mulle:
aga eks pusin oma elektri idee ellu kuidagi. Kindlasti huvitab teid kuidas ma teen sisse ja välja lülitamise. Aga teen sedasi - gps vool taha nupust tööle ja vool tagant, kiskusime töökaaslasega gepsu lahti ja uurisime et mismoodi saaks seda nupu teemad aretada. tundus et see nupu värk tuleb lootusetu teema ja projekt läheb vett vedama , aga aga , pidasime väheke omavahel nõu ja eemaldasime hoopis aku pistikust ja ka üldiselt gpsist ( tundus nii või naa seal samuses olevat) ja kokku tagasi ning testima. VOILA - vool taha ja gps lõi pildi ette ja töötas , vool tagant ja ekraan pime. kohe siis välja auto peal testima. gepsule auto laadija külge ja ühendus auto külge. süüde sisse ja gps hakkas elama - süüde välja ja gps jäi tummaks.
seega gps sisse ja välja lülitamine olemas. ( lahendus selle et gps hakkab oma vooli saama eest sigari süütaja kaudu väikeste lisadega kuna seal on voolu kui süüde sees ja kui süüde väljas pole vooli ja elimineerida ka gps nii sama voolu saamise. aga see tuleb hiljem siia teema.
plaanis siis see originaal laadijad tuunida,

gps poolne ots jääb samaks auto poolne tuleb juhtme aretusega ja see nn voolu muundur plaan pardatsokki paigaldada, kuna seal on see pulk kaitse mis lihtsustab minu tööd väheke. auto sigarist tuleb vool siis lülitisse ja sealt lülitist liigub laadia kaitsmega voolu muundavasse ja sealt siis gpssi. kui ei kasuta tava sõitudega on lüliti välja lülitatud , kui kasutad lülitad lüliti sisse. selle lülitiga saab välistada gps koguaegse töötamise kui sõidad autoga aga ei kasuta ehk EI tarbib siis vooli.
9. OLUDE SUNNIL TULEB ANTUD GPS NÜÜD MITTE ÜLES-ALLA LIIKUVA EKRAANIGA, VAID JÄÄB KOGU AJAKS ÜLESSE ASENDISSE.
NB:
Kuna panin gps soetamisega mõõda väheke siis edaspidi on soe soovitus vaadata selliseid gpsse, millel on laadimise ja muud pesad KÜLJE peal mitte TAGA küljel
aga lähme siis teemaga edasi vaikselt :
et saada gps lülitamisest vabaks siis selleks tuleb aku eemaldada ja sellega on kõik tehtud. vähemalt minu carminiga toimis sedasi , et aku küljest , vool järgi ja hakkas gps ise elama, ilma et peaks sisse lülitama kuskilt.
siin pildil on näha see juhtme jada, kus on puudu veel lüliti ja aku imiteerib auto 12v sigari süütajad .

siin saab siis ekraani välimusest aimu:

10.
Nüüd jääb ainult autos majandada ja vast võib selle saaga lõppenuks lugeda.
Viimati muutis marko1975, 25 Juul 2022, 10:22, muudetud 16 korda kokku.
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
Kuna see RTI on ajast ja arust ja värskeid kaarte ei tarbi ning sateliidiga suhtlus on hullem, kui Nokia 3310, siis on paar varianti:
1. Vahetada makk moodsa androidi vastu, millel on kõik ühenduvused olemas, sest XC90 jookseb ka optika maki taga ja kui ühendused ei ole õiged, kliima tööle ei hakka ja airbagi tuled vapralt säramas.
Xtrons toodab meeldivalt kvaliteetseid asju ning võimalik sinna ka aktiivvuufer lisada. Valisin selleks Alpine PWE-S8. kõlab meeldivalt ja regulaatori saab omale meelepärasesse kohta paigutada. Kaasnevad ka kõik bluetooth ja mirror screeningu hüved. Kindlasti peab makiga kaasas olema can-bus moodul, et roolinupud tööle hakkaks. Multimeedia-androidi puhul on ka RSE võimalus olemas (rear seat entertainment) ja saad ekraane juurde liita, et tagaistujatel ka niisama igav ei oleks. Aga siis jäävad taga piilarite küljes kõrvaklapi pesad tummaks. Neid juhib ilmselt oma moodul, mis peale originaalmaki eemaldust enam neid ie tarvita.
Auto omanik algul arvas ka, et kuna tal makk ei ole parim (üks XC90 mudelitest lahjemaid), ostis ise raami ja iso pistiku ja lõppes asi sellega, et autos ei puhunud ükski puhur ning tulukesi oli armatuuri hulgim, sest läbi maki käib kliima ja muu suhtlus ka. Kui sa töötavalt autolt maki tagant tõmbad, jääb kliima tööle nii nagu ta oli ja seda kuni süüte välja keeramiseni.
2. Ekraan vahetada välja parema resolutsiooniga ekraani vastu (aliexpress aitab). Tehase RTI ekraan on nii väikse lahutusega, et seda ei saa millekski kasutada, vb kalkulaatorile.
Ekraani mootorile lüliti külge. Ma läksin lihtsama vastupanu teed, valisin Oomipoest 2 kenamat surunuppu - paigutasin nad mugavalt armatuuri peitu. Funktsioneerib ühega üles, teisega alla. Ja ekraanile ühendad sappa näiteks tagurduskaamera. Või siis jääb ekraan igavesti armatuuri peitu ja nupud rooli taga jäävad tummaks.
Üldiselt suht saast auto selliseks tegevuseks. Lihtsam on valida auto, kus on hea helisüsteem juba peal ja vahetada vb kõlarid välja, sest need hakkavad ka aja jooksul vastikult ragisema ja krõbisema.
Aga põnev näha, mis sa korda saadad.
1. Vahetada makk moodsa androidi vastu, millel on kõik ühenduvused olemas, sest XC90 jookseb ka optika maki taga ja kui ühendused ei ole õiged, kliima tööle ei hakka ja airbagi tuled vapralt säramas.
Xtrons toodab meeldivalt kvaliteetseid asju ning võimalik sinna ka aktiivvuufer lisada. Valisin selleks Alpine PWE-S8. kõlab meeldivalt ja regulaatori saab omale meelepärasesse kohta paigutada. Kaasnevad ka kõik bluetooth ja mirror screeningu hüved. Kindlasti peab makiga kaasas olema can-bus moodul, et roolinupud tööle hakkaks. Multimeedia-androidi puhul on ka RSE võimalus olemas (rear seat entertainment) ja saad ekraane juurde liita, et tagaistujatel ka niisama igav ei oleks. Aga siis jäävad taga piilarite küljes kõrvaklapi pesad tummaks. Neid juhib ilmselt oma moodul, mis peale originaalmaki eemaldust enam neid ie tarvita.
Auto omanik algul arvas ka, et kuna tal makk ei ole parim (üks XC90 mudelitest lahjemaid), ostis ise raami ja iso pistiku ja lõppes asi sellega, et autos ei puhunud ükski puhur ning tulukesi oli armatuuri hulgim, sest läbi maki käib kliima ja muu suhtlus ka. Kui sa töötavalt autolt maki tagant tõmbad, jääb kliima tööle nii nagu ta oli ja seda kuni süüte välja keeramiseni.
2. Ekraan vahetada välja parema resolutsiooniga ekraani vastu (aliexpress aitab). Tehase RTI ekraan on nii väikse lahutusega, et seda ei saa millekski kasutada, vb kalkulaatorile.
Ekraani mootorile lüliti külge. Ma läksin lihtsama vastupanu teed, valisin Oomipoest 2 kenamat surunuppu - paigutasin nad mugavalt armatuuri peitu. Funktsioneerib ühega üles, teisega alla. Ja ekraanile ühendad sappa näiteks tagurduskaamera. Või siis jääb ekraan igavesti armatuuri peitu ja nupud rooli taga jäävad tummaks.
Üldiselt suht saast auto selliseks tegevuseks. Lihtsam on valida auto, kus on hea helisüsteem juba peal ja vahetada vb kõlarid välja, sest need hakkavad ka aja jooksul vastikult ragisema ja krõbisema.
Aga põnev näha, mis sa korda saadad.

If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
ega omalgi põnev et mis korda saadan aga plaan on AINULT see navi teema muuta. selle saigi xc90 RTI lisaks ostetud et ei keeraks peal olevad asjandust peese. kui läheb õnneks saab siis pealt maha tuleva sama teedpiddi uuendada kaasaegsemaks
makk ja muu jääb samaks ega ei ole uuendamise plaanides.
makk ja muu jääb samaks ega ei ole uuendamise plaanides.
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1463
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
Ise toppisin aastaid tagasi ühe androidi lutsu originaalekraani asemele, natuke kruvimist ja mudimist. Kõik pistikud jäid külge, roolilt sõidab üles alla. Kõik toimib siiamaani, kuid S60 on see ekraan nii ebameeldiva koha peal, sõidu ajal ei näpi sealt midagi.
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
teema küll hetkel.vaikne aga areneb vaikselt. sain lõpuks teise.carmini toodangu gps kätte. puhkus ruulib aga homme tool aretame 3d printeriga vahe t<ki valmis.
aga eks tõestus piltide näol tuleb omal ajal kui jahetaks läheb.
aga eks tõestus piltide näol tuleb omal ajal kui jahetaks läheb.
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
lisasin väheke tegemist antud teemas.
NB: mõned pildid ajasid peas kõva ketta umbe aga sain ikka pildid toimima.
NB: mõned pildid ajasid peas kõva ketta umbe aga sain ikka pildid toimima.
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
nonii teema läheb pausile. tuli ootamatu kamm, mis tuli üllatusena. carmini gps ei sobi kuna tagune voolu pistik on jama koha peal ja ei lase ekraani paika saada. kui tagust lõhkuda siis hakkab see pistik piirama üles alla liikumist. .
eks paistab mis saama hakkab aga nüüd 2 varianti : mõlemad varjandi puhul võtab suht akaua aega.
1 varjant : teine 5 tolline gps millel laadimise pistik külgedel
2 varjant ; sama carmini gps tuleb aretada juhtme näol laadimise juhe ilma pistikuta
eks paistab mis saama hakkab aga nüüd 2 varianti : mõlemad varjandi puhul võtab suht akaua aega.
1 varjant : teine 5 tolline gps millel laadimise pistik külgedel
2 varjant ; sama carmini gps tuleb aretada juhtme näol laadimise juhe ilma pistikuta
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1463
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
Lammuta pistiku ümbris ära ja jäta ainult pistiku osa ja juhtmed, hiljem kuumliimiga kinni.
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
amazon86 kirjutas:Lammuta pistiku ümbris ära ja jäta ainult pistiku osa ja juhtmed, hiljem kuumliimiga kinni.
see etapp on ka juba läbitud ja tulemust ei andnud. mõtlesin ka, et kuna pistik nurgaga, et aitab selle ümbrise lammutamine aga ei aidanud , ainuke edasi sama gps majandamine on gepsu sees juhtmega küljepeale välja ja sealt edasi sigarisüütajasse vahe lülitiga.
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

Re: volvo xc90 RTI (GPS) kaasajastus.
sai natuke jamatud ja üleval pool 2 postituses nr7 juures ontehtud täiendus teemas.
Volvo XC90 - 2004
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist