kas jutt käib kütuselisandist või adblue lisandist?
1. sellisel mootoril ei soovita kasutada ühtegi lisaainet, sest see keerab pihustid tuksi ja tekitab sodi paaki, millega pole pärast midagi peale hakata. küljes olev kõrgsurvepump koos oma mitmete anduritega ei kannata ühtegi sodi, mida lisandiks nimetatakse. volvo tegigi ekstra sellise tankimistoru, et kasutajad lõpetaks süsteemi rikkumise igasugu sodiga. ainuke lisand, mis neist toimib, on külmumise vastu Polari sinine ja seda võib ka vaid paar korda kasutada, siis on paagi põhi parafiinikihiga kaetud ja oo, kui see ükskord etteandepumba kinni tõmbab.
ma oma töökojas näen uute autode pealt praegugi, mida teeb nt. Shelli "veesiduja" ühisanumpritse pumbaga - pumba sees pisikesed tagasilöögiklapid paakuvad ära ja nende kummimembraanid tõmbuvad kipra, mistõttu esialgu veel probleemi nagu polegi, sest pihusti lülitus muutub, et kütuserõhk õige oleks. aga pikema aja vältel ei jõua lõpuks aju ka enam korrigeerida ja lükkab kõik täiega vastu taevast.
2. adblue lisamine käib põhja alt surumeetodil ja spetstööriistaga ning vajalik on softi uuendus koos resetiga, sest see on pesoo diisel ja pihustite kütusekaart kirjutatakse auto poolt jätkuvalt üle, vastavalt kulumisastmele, seetõttu on ülioluline see arvutiga liigutus.