Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

zajets86
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 09 Dets 2013, 22:26
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas zajets86 » 01 Veebr 2016, 21:18

ants kirjutas:Enne kui lahkama hakata, tuleks veel kompressioonid ära mõõta.
Äkki on II silindri klappide või kolviga midagi juhtunud.
Klapi klõbinana võib kosta ka vigane kolvisõrm.


Peab tõdema, teises silindris suuremat sorti jama.
Mõõtsin surved ära:
2 silinder 0 bar
3 silinder 17 bar
4 silinder 17 bar
6 silinder 17 bar
Esimest ja viiendat ei mõõtnud sellepärast, et ei saa pihustit nii kergelt kätte.

Samas lugesin vidast, et uuel mootoril peab olema 30 bar, ja min võib olla 24 bar.
:( :( :(
Volvo 940 2.4td 94.a
Zaz 968m 1.3 86.a
Toyota Liteace 1.3 81.a
zajets86@gmail.com

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 02 Veebr 2016, 08:53

zajets86 kirjutas:
ants kirjutas:Enne kui lahkama hakata, tuleks veel kompressioonid ära mõõta.
Äkki on II silindri klappide või kolviga midagi juhtunud.
Klapi klõbinana võib kosta ka vigane kolvisõrm.


Peab tõdema, teises silindris suuremat sorti jama.
Mõõtsin surved ära:
2 silinder 0 bar
3 silinder 17 bar
4 silinder 17 bar
6 silinder 17 bar
Esimest ja viiendat ei mõõtnud sellepärast, et ei saa pihustit nii kergelt kätte.

Samas lugesin vidast, et uuel mootoril peab olema 30 bar, ja min võib olla 24 bar.
:( :( :(


Haynes`i manuaal kirjutab, et
uus 32 bar, min 24 bar, erinevus max 8 bar.
Ega Sul ei jää muud üle kui laiali lahata, kaas maha, siis näed... :o
745 GL ´91; LR90 ´87.

tommid
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Veebr 2013, 19:11
Asukoht: Pärnu maakond,läti piiri ääres

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas tommid » 06 Veebr 2016, 09:24

Silindri surve mõõtmisega saab kindlaks teha kas viga on klappides või kulunud kolvi rõngastes.Survet mõõdetakse silindrites kaks korda.Üks kord "kuivalt" ja teine kord vähese õli lisamisega silindrisse.Kui õliga mõõtes surve ei tõuse on viga klappides,kui tõuseb on viga kolvigrupis.
v70-1999a,disla

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 06 Veebr 2016, 10:09

Seda küll aga kaas on vaja ikka maha võtta.
745 GL ´91; LR90 ´87.

tommid
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Veebr 2013, 19:11
Asukoht: Pärnu maakond,läti piiri ääres

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas tommid » 06 Veebr 2016, 10:19

Seda küll,aga kolvigrupi vea puhul oleks vist mõttekam otsida teist mootorit.Mina teeks vähemalt nii.
v70-1999a,disla

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 06 Veebr 2016, 11:22

Meditsiinis öeldakse, et lõplik diagnoos selgub lahkamisel.
745 GL ´91; LR90 ´87.

kaheksa
Kreisi postitaja
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Jaan 2016, 06:19
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kaheksa » 07 Veebr 2016, 16:19

2004 V70 - Kas ta peabki nõmedalt piiksuma iga kord kui süüte sisse keerad? Veateateid ei ole. Tahab, et turvavöö oleks kinni enne kui süüdet keerad juba?

zajets86
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 09 Dets 2013, 22:26
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas zajets86 » 08 Veebr 2016, 09:13

hei,
Esialgne tulemus selline, et viga on klappides.
Sai silinder survestatud ja sisselaskest tuli mõnuga õhku välja.

Muidugi proovisin ka veel uuesti silindri survet mõõta.
Seekord muidugi külma mootoriga. Näitas null, lisasin natukene silindrisse õli ja ikka oli null.

Eks ma lammutan teda vaikselt edasi.
Hetkel on aega natukene vähe, et seda kiiresti korda teha. :(
Volvo 940 2.4td 94.a
Zaz 968m 1.3 86.a
Toyota Liteace 1.3 81.a
zajets86@gmail.com

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas bjorn » 09 Veebr 2016, 10:05

Kust osta pidurisadula õhutusniplile kummist katet, et sodi sisse ei läheks ja kestaks kauem? Hea meelega ostaks terve karbiga erinevas mõõdus, tulevikus ka hea kasutada aga pole leid veel.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas taavi » 09 Veebr 2016, 13:08

pidurite rem komplektiga kaasas. Aga miks erinevas mõõdus neid vaja? niipalju kui olen näinud, on niplid suht ühte auku.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas bjorn » 09 Veebr 2016, 14:53

Otsa suurused veidi varieeruvad. Ilmselt saab ka ühe mõõduga hakkama. Leidsin lõpuks Ebay kaudu ka mingid pakkumised, aga hinnast tuleb hetkel väga kaua seoses Hiina uusaastaga. Tahaks 4tk praegu külge panna, et sõitma minna.

http://www.ebay.co.uk/itm/4x-6x-8x-10x- ... 4yJ4qtMB1w

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Klamber » 09 Veebr 2016, 15:09

Soliidsed autopoed müüvad neid. Näiteks hingusele läinud Ben Autotarve. Hetkel ühtegi head soovitust pähe ei tule kohe, agrovaruosad ja ida päritolu tehnika poed kindlasti pakuvad. Võibolla mustamäe fixus kuskilt leti alt võtab välja. Samas selliseid lingil nähtavaid sabaga korke pole näinud kuskil. Ja arvestades tõika, et hiinast saab nad tasuta kätte, võib ju seks ajaks teibi ümber tõmmata ja sõitu nautida, kuni laev kohale jõuab.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Leho » 09 Veebr 2016, 21:36

bjorn kirjutas:... aga hinnast tuleb hetkel väga kaua seoses Hiina uusaastaga.

Kusjuures se oleneb tegelikult müüjast. Ma tellisin esimesel veebruaril ühed eletripidurid. Teele läksid 02.02 ja täna 09. olid kodus kohal.

Aga niplitest niipalju, et iga autojupi pood nüüb neid ka. Suht hiljuti võtsin Fixusest mõned.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas -kj- » 10 Veebr 2016, 16:28

Millist pastat soovitate velgede rantidele viimase peegelläike andmiseks ?
Kasutasin seda : http://www.noortehnik.ee/meguiars-finis ... rimisaine/ , aga tulemus ei jää nii hea, kui lootsin, oleks midagi peenemat vaja. Mis konkreetne toode, kust saab ja kuidas täpsemalt toimida, mis võtetega poleerida?

Mingi kehva kvaliteediga pilt, sooviks paremaks saada pinda

Pilt

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas -spl- » 18 Veebr 2016, 17:45

On kellegil kogemusi XL(extra load) rehvidega.Manuaal näitab,et peab alla panema koormusindeksiga 93 rehvi mõõtudega 225/50/17.
Kas sama mõõduga rehv koormusindeksiga 98 ning lisaks veel XL jääb väga jäigaks ning muudab sõidu puuvankriga võrreldavaks ? Ehk on keegi tava rehvilt üle XL rehvile läinud ,ning oskab vahet kommenteerida. Peaaegu kõik müüdavad rehvid antud mõõduga on 98 XL. Üksikud leiab koormusindeksiga 94 ning ilma XL märgistuseta.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist