Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas valus. » 16 Jaan 2016, 10:51

Vaakumpumba klõbin kiirenes vastavalt pööretele ning kui pidurit pumbata, jääb hetkeks vait. Piduri pumpamisega saadki kindlapeale aru kas tegemist on vaakumpumbaga.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

zajets86
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 09 Dets 2013, 22:26
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas zajets86 » 17 Jaan 2016, 15:12

Nii, vaakumpump on välistatud. See töötab ilusti.

Täna hommikul autot käivitadas oli selline tunne, et üks silinder ei tööta ja klõbin oli ka vaiksem.
Mootor rappus ikka metsikult :)
Mida soojemaks mootor läks, seda suuremaks see hääl läheb.
Tuttav arvas, et äkki on mõni hüdrotõukuritest kinni.

Foorumis ringi vaadates jäi silma selline teema : viewtopic.php?f=14&t=27995
Äkki võib sama jama olla.
Peaks vist pihustid maha keerama ja üle kontrollima.
Volvo 940 2.4td 94.a
Zaz 968m 1.3 86.a
Toyota Liteace 1.3 81.a
zajets86@gmail.com

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 17 Jaan 2016, 17:45

Enne kui pihusteid maha keerad, proovi pihustitel kordamööda töötava mootoriga
torud lahti keerata, kuula millise silindri puhul tiks muutub.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Marxy
Kõva postitaja
Postitusi: 152
Liitunud: 12 Mär 2012, 19:03
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Marxy » 17 Jaan 2016, 18:54

Mul on ilmnenud mõned korrad tühikäigul mingi rappumine. Pöördesse läheb ilusti ja tuuridega on hääl ka normaalne, aga tühikäigul puterdab ja paar korda on välja ka surnud. Mõnikord saan mitu päeva sõita ja pole probleeme, täna oli näiteks kaks korda tunni aja jooksul.
Kas diagnost võib näidata midagi, olgugi et mootorituli põlema ei lähe?
Ise alustaks küünaldest, aga kuna probleem pidevalt ei ilmne, siis kallimaid komponente suure hooga kohe vahetama ei hakkaks.
Kes annab nõu?

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Iceman » 17 Jaan 2016, 19:29

Marxy kirjutas:Mul on ilmnenud .....


Mis auto, mootor, aasta jne...?

Marxy
Kõva postitaja
Postitusi: 152
Liitunud: 12 Mär 2012, 19:03
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Marxy » 17 Jaan 2016, 19:58

Iceman kirjutas:
Marxy kirjutas:Mul on ilmnenud .....


Mis auto, mootor, aasta jne...?


Vabandust, muidugi. S40, bensiin, 2002
B4184S2

Kasutaja avatar
kurivaim
Kõva postitaja
Postitusi: 187
Liitunud: 10 Aug 2012, 13:51
Asukoht: Kuressaare / Ääsmäe

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kurivaim » 18 Jaan 2016, 14:04

Mismoodi seitsmesajasel siduri trossi vahetatakse? Käib sinna juurde mõni trikk või nipp? Mäletan et mootorit vahetades, kasti eemaldamisel polnud üldse lihtne seda hooba kasti küljes liigutada.
Volvo 744 1988 B230F
Volvo 245 1983 D24

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Iceman » 18 Jaan 2016, 16:57

Marxy kirjutas:
Iceman kirjutas:
Marxy kirjutas:Mul on ilmnenud .....


Mis auto, mootor, aasta jne...?


Vabandust, muidugi. S40, bensiin, 2002
B4184S2



See juba vist elektroonilise gaasiklapiga jne. Selle puhastamine ei aita?

Kasutaja avatar
s60.
Kõva postitaja
Postitusi: 170
Liitunud: 19 Mär 2015, 20:00
Asukoht: Lääne-virumaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas s60. » 18 Jaan 2016, 20:03

Kõige pealt diagnosti, kui selgub, et on thorttle klapp siis dialabi, soovitan!
Volvo s60, 2.4 bi-fuel 2003a.

Marxy
Kõva postitaja
Postitusi: 152
Liitunud: 12 Mär 2012, 19:03
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Marxy » 18 Jaan 2016, 23:43

Arvate et diagnostika näitab kui eelmistel kordadel mingit tuld põlema ei hakanud ja viga ei ilmne ka iga päev?
Gaasiklapi kohta uurin ja võimalusel puhastan ära.
Kõige kehvem ongi seda viga otsida kui see korra nädalas kaubanduskeskuse parklas ennast ilmutab. Selge on see et midagi on valesti, peaasi et ükskord teepeale ei jää.

ahoi
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Juun 2015, 19:45

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ahoi » 20 Jaan 2016, 11:02

Kas 1999a s40 tule kojamehe mootor sobib 2003a s40 tulele?

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Iceman » 20 Jaan 2016, 11:42

Marxy kirjutas:Arvate et diagnostika näitab kui eelmistel kordadel mingit tuld põlema ei hakanud ja viga ei ilmne ka iga päev?
Gaasiklapi kohta uurin ja võimalusel puhastan ära.
Kõige kehvem ongi seda viga otsida kui see korra nädalas kaubanduskeskuse parklas ennast ilmutab. Selge on see et midagi on valesti, peaasi et ükskord teepeale ei jää.


Ega tuli ei pruugigi põleda armatuuris. Aga veakood võib ikka olla. Tee diagnost ära. Lampi remontida kilplase moodi pole mõtet.

Kasutaja avatar
soca
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 12 Okt 2012, 06:15

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas soca » 20 Jaan 2016, 13:54

Keegi teab kas 2006.a Volvo S80-le sobib ka mingi muu mudeli tunkraud?
Volvo V50 Summum, 2005

Tired of German tehcno?
Try some Swedish metal.
Volvo

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 20 Jaan 2016, 16:05

tungimiskohad on originaalis olemas ja vastavalt tungraud ka pagasnikus - kui ka ei ole, siis on tõstekohti ikka, millest saab tõsta ka teiste tungidega, tuleb lihtsalt tõsta sealt, kus on metallikihte rohkem või taladest. Poes müüdavad "käärid" ei oma tihtipeale toetuspinnal mingit süvendeid või nagasid, et kasvõi karpi servast tõsta, siis on auto ikka kolksti süles (kogetud). AGa osad on täitsa sellised, mis on sobilikud ja mahuvad ka pagasiruumi. Lammarites originaali ei ole?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

zajets86
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 09 Dets 2013, 22:26
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas zajets86 » 22 Jaan 2016, 19:37

ants kirjutas:Enne kui pihusteid maha keerad, proovi pihustitel kordamööda töötava mootoriga
torud lahti keerata, kuula millise silindri puhul tiks muutub.


Hommikul panin siis auto käima, lasin mootori natukene soojemaks.
Hakkasin siis kordamööda torusid lahti keerama. Esimene silinder ok, mootor hakkas rohkem tõmblema.
Teine silinder: mootor käis samamoodi edasi.
Kolmas silinder: mootor hakkas tõmblema.

Sellest järeldasin, et mingi jama seal. Keerasin pihusti maha ja läksin siis sugulase juurde kontrollima.
Pihusti kuseb.
Homme peaks kõik pihustid maha keerama. Üle kontrollima.
Ja vigased pihustid remonti viima.

Nüüd küsimus, et kui raske on selle kõrgsurvepumba eemaldamine/tagasi panek.
Esimesele neljale saab vabalt ligi, aga kahele jääb pump ette.
Volvo 940 2.4td 94.a
Zaz 968m 1.3 86.a
Toyota Liteace 1.3 81.a
zajets86@gmail.com


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist