Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Vaakumpumba klõbin kiirenes vastavalt pööretele ning kui pidurit pumbata, jääb hetkeks vait. Piduri pumpamisega saadki kindlapeale aru kas tegemist on vaakumpumbaga.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Nii, vaakumpump on välistatud. See töötab ilusti.
Täna hommikul autot käivitadas oli selline tunne, et üks silinder ei tööta ja klõbin oli ka vaiksem.
Mootor rappus ikka metsikult
Mida soojemaks mootor läks, seda suuremaks see hääl läheb.
Tuttav arvas, et äkki on mõni hüdrotõukuritest kinni.
Foorumis ringi vaadates jäi silma selline teema : viewtopic.php?f=14&t=27995
Äkki võib sama jama olla.
Peaks vist pihustid maha keerama ja üle kontrollima.
Täna hommikul autot käivitadas oli selline tunne, et üks silinder ei tööta ja klõbin oli ka vaiksem.
Mootor rappus ikka metsikult
Mida soojemaks mootor läks, seda suuremaks see hääl läheb.
Tuttav arvas, et äkki on mõni hüdrotõukuritest kinni.
Foorumis ringi vaadates jäi silma selline teema : viewtopic.php?f=14&t=27995
Äkki võib sama jama olla.
Peaks vist pihustid maha keerama ja üle kontrollima.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Enne kui pihusteid maha keerad, proovi pihustitel kordamööda töötava mootoriga
torud lahti keerata, kuula millise silindri puhul tiks muutub.
torud lahti keerata, kuula millise silindri puhul tiks muutub.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mul on ilmnenud mõned korrad tühikäigul mingi rappumine. Pöördesse läheb ilusti ja tuuridega on hääl ka normaalne, aga tühikäigul puterdab ja paar korda on välja ka surnud. Mõnikord saan mitu päeva sõita ja pole probleeme, täna oli näiteks kaks korda tunni aja jooksul.
Kas diagnost võib näidata midagi, olgugi et mootorituli põlema ei lähe?
Ise alustaks küünaldest, aga kuna probleem pidevalt ei ilmne, siis kallimaid komponente suure hooga kohe vahetama ei hakkaks.
Kes annab nõu?
Kas diagnost võib näidata midagi, olgugi et mootorituli põlema ei lähe?
Ise alustaks küünaldest, aga kuna probleem pidevalt ei ilmne, siis kallimaid komponente suure hooga kohe vahetama ei hakkaks.
Kes annab nõu?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Marxy kirjutas:Mul on ilmnenud .....
Mis auto, mootor, aasta jne...?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Iceman kirjutas:Marxy kirjutas:Mul on ilmnenud .....
Mis auto, mootor, aasta jne...?
Vabandust, muidugi. S40, bensiin, 2002
B4184S2
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mismoodi seitsmesajasel siduri trossi vahetatakse? Käib sinna juurde mõni trikk või nipp? Mäletan et mootorit vahetades, kasti eemaldamisel polnud üldse lihtne seda hooba kasti küljes liigutada.
Volvo 744 1988 B230F
Volvo 245 1983 D24
Volvo 245 1983 D24
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Marxy kirjutas:Iceman kirjutas:Marxy kirjutas:Mul on ilmnenud .....
Mis auto, mootor, aasta jne...?
Vabandust, muidugi. S40, bensiin, 2002
B4184S2
See juba vist elektroonilise gaasiklapiga jne. Selle puhastamine ei aita?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kõige pealt diagnosti, kui selgub, et on thorttle klapp siis dialabi, soovitan!
Volvo s60, 2.4 bi-fuel 2003a.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Arvate et diagnostika näitab kui eelmistel kordadel mingit tuld põlema ei hakanud ja viga ei ilmne ka iga päev?
Gaasiklapi kohta uurin ja võimalusel puhastan ära.
Kõige kehvem ongi seda viga otsida kui see korra nädalas kaubanduskeskuse parklas ennast ilmutab. Selge on see et midagi on valesti, peaasi et ükskord teepeale ei jää.
Gaasiklapi kohta uurin ja võimalusel puhastan ära.
Kõige kehvem ongi seda viga otsida kui see korra nädalas kaubanduskeskuse parklas ennast ilmutab. Selge on see et midagi on valesti, peaasi et ükskord teepeale ei jää.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas 1999a s40 tule kojamehe mootor sobib 2003a s40 tulele?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Marxy kirjutas:Arvate et diagnostika näitab kui eelmistel kordadel mingit tuld põlema ei hakanud ja viga ei ilmne ka iga päev?
Gaasiklapi kohta uurin ja võimalusel puhastan ära.
Kõige kehvem ongi seda viga otsida kui see korra nädalas kaubanduskeskuse parklas ennast ilmutab. Selge on see et midagi on valesti, peaasi et ükskord teepeale ei jää.
Ega tuli ei pruugigi põleda armatuuris. Aga veakood võib ikka olla. Tee diagnost ära. Lampi remontida kilplase moodi pole mõtet.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Keegi teab kas 2006.a Volvo S80-le sobib ka mingi muu mudeli tunkraud?
Volvo V50 Summum, 2005
Tired of German tehcno?
Try some Swedish metal.
Volvo
Tired of German tehcno?
Try some Swedish metal.
Volvo
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
tungimiskohad on originaalis olemas ja vastavalt tungraud ka pagasnikus - kui ka ei ole, siis on tõstekohti ikka, millest saab tõsta ka teiste tungidega, tuleb lihtsalt tõsta sealt, kus on metallikihte rohkem või taladest. Poes müüdavad "käärid" ei oma tihtipeale toetuspinnal mingit süvendeid või nagasid, et kasvõi karpi servast tõsta, siis on auto ikka kolksti süles (kogetud). AGa osad on täitsa sellised, mis on sobilikud ja mahuvad ka pagasiruumi. Lammarites originaali ei ole?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
ants kirjutas:Enne kui pihusteid maha keerad, proovi pihustitel kordamööda töötava mootoriga
torud lahti keerata, kuula millise silindri puhul tiks muutub.
Hommikul panin siis auto käima, lasin mootori natukene soojemaks.
Hakkasin siis kordamööda torusid lahti keerama. Esimene silinder ok, mootor hakkas rohkem tõmblema.
Teine silinder: mootor käis samamoodi edasi.
Kolmas silinder: mootor hakkas tõmblema.
Sellest järeldasin, et mingi jama seal. Keerasin pihusti maha ja läksin siis sugulase juurde kontrollima.
Pihusti kuseb.
Homme peaks kõik pihustid maha keerama. Üle kontrollima.
Ja vigased pihustid remonti viima.
Nüüd küsimus, et kui raske on selle kõrgsurvepumba eemaldamine/tagasi panek.
Esimesele neljale saab vabalt ligi, aga kahele jääb pump ette.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist