Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas smurf » 19 Juun 2013, 14:53

Seda ma nüüd ei oskagi öelda, kas klotsid liiguvad vabalt või mitte, paigaldades läksid nad kenasti paika, rohkem ma neile tähelepanu ei pööranud. Supportite liugurid said samuti puhastatud ja määritud, paar tükki läksid ka täitsa tutikad. Märkusena võin lisada, et enne ketaste ja klotside vahetust sellist probleemi ei olnud.

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas baxxter » 19 Juun 2013, 18:48

Võibolla rumal pakkumine, aga on olnud endal juhus, kus pidurivoolikul on tükk kuidagi sees lahti, et pidurit vajutades pidurdab, aga tagasi enam ei tule. Sai ka võetud sadul maha, ja kolbe tagasi lükates oli aru saada, et kolvid käisid kergelt, aga kahte korraga ei suutnud tagasi lükata, nokk kinni saba lahti versioon oli.
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas junga » 19 Juun 2013, 19:12

Kui pedaal jala all kõvaks läheb, viitab see rohkem lekkivale vaakumile . tõmmake vaakumvõimendi küljest volla lahti, mis juhtub, pedaal läheb kõvaks . Ehk membraan hoopis seest mõrane?! Ärge pekske , see oli lihtsalt minu arvamus :)

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas smurf » 19 Juun 2013, 20:12

Muidugi töö käigus lasin vahetada ka ühe piduritoru, kuna oli katki. Muidugi pärast remonti oli mitu päeva kõik ilus, probleemid algasid alles hiljem. Kuskohast ma selle vaakumvõimendi leian?

Sent from my ME301T using Tapatalk HD

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas junga » 19 Juun 2013, 22:17

Vaakumvõimendi on piduripeapumba taga.

usualsuspect
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:39

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas usualsuspect » 23 Juun 2013, 16:11

kas c70, 98, 2.3 t5 pihustid peavadki valjult töötama? kapott üleval on eriti hästi nn särinat kuulda. klapiklõbin see ei ole, too oleks teravama tooniga.

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Ollu » 24 Juun 2013, 17:30

Tagurdustuled ei tööta. Pirnid terved, kuskohas see lüliti täpselt asub?
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 24 Juun 2013, 19:45

Ollu kirjutas:Tagurdustuled ei tööta. Pirnid terved, kuskohas see lüliti täpselt asub?


Käigukasti küljes.
745 GL ´91; LR90 ´87.

eestirula
Kõva postitaja
Postitusi: 180
Liitunud: 04 Mai 2010, 18:24

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas eestirula » 27 Juun 2013, 13:31

Kui raske on V70 2002 aasta juhi küljeklaasi eemaldada? Kas saab ise hakkama või spetsialisti abi vaja?

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas bjorn » 27 Juun 2013, 15:13

On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?

Eeldan et pealt on vaja ära võtta õhu sissevõtt, aku, aku alus, kastiõli voolikud.

Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Keegi appi tahab tulla, siis tööriistad, õlled ja grill minu poolt!

dieseldoctor
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Okt 2012, 21:47

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas dieseldoctor » 27 Juun 2013, 15:52

bjorn kirjutas:On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?
Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Umbes nii jah, Leho teemas on pilti ja juttu. Küllap peagi kommenteerib ise täpsemalt:
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=11155&start=285

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Tanel » 27 Juun 2013, 22:27

bjorn kirjutas:On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?

Eeldan et pealt on vaja ära võtta õhu sissevõtt, aku, aku alus, kastiõli voolikud.

Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Keegi appi tahab tulla, siis tööriistad, õlled ja grill minu poolt!


http://www.volvohowto.com/how-to-convert-from-automatic-gearbox-to-manual-on-volvo-850-s70-v70-or-c70/
Osad pildid võid jätta vahele.

Usu, ülevalt poolt koos mootoriga välja võtta on kordades kergem ja kiirem kui abiraam alla lasta ja siis seal koopas uritseda.


Jõudu tööle
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas hypnotiza » 27 Juun 2013, 23:25

Tanel kirjutas:
bjorn kirjutas:On keegi V70 2.5TDI automaatkasti eemaldanud?

Eeldan et pealt on vaja ära võtta õhu sissevõtt, aku, aku alus, kastiõli voolikud.

Siis mõlemad veovõllid välja, aga siis mis? Kas mootori raami on vaja lahti lasta? Kuidas reaalselt ta väntvõlli otsas ära tuleb. Tungrauaga hoiad üleval, et poldid lahti võtta, kuid siis mis? Päris niisama ta alla ju ei kuku. Varsti puhkus ning plaanis alla lasta ja väntvõlli taguine simmer ära vahetada. Aega on, aga teadmisi napid.

Keegi appi tahab tulla, siis tööriistad, õlled ja grill minu poolt!


http://www.volvohowto.com/how-to-convert-from-automatic-gearbox-to-manual-on-volvo-850-s70-v70-or-c70/
Osad pildid võid jätta vahele.

Usu, ülevalt poolt koos mootoriga välja võtta on kordades kergem ja kiirem kui abiraam alla lasta ja siis seal koopas uritseda.


Jõudu tööle


... või siis mootor alla lasta koos raamiga.
Kinnitan omaltpoolt öeldut.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Leho » 27 Juun 2013, 23:33

Ise tegin koopa kaudu nagu vadis õpetas.

Lühikokkuvõte oleks selline.

Toestad ülevalt mootori ära.
Võtad maha aku + aluse. Õhufiltri +aluse. Kasti kaablid võid kah küljest ära võtta.
Võtad maha turbotoru sisselaskest. Võtad ära jahutusvedeliku torud. (Enne võid muidugi jahutusvedeliku ilusti välja lasta) Keerad lahti summuti turbo küljest.
Võtad ära veovõllid (siin jookseb ka õli kastist välja) JA juhipoolse amordi püstaku. Võtad ära õlitorud radika küljest.
Võtad ära ülemise mootoritoe ja starteri. Starteri augu kaudu keerad lahti hooratta küljest hüdrotrafo.
Keerad lahti roolilati alusraami küljest. Keerad lahti kõik. alusraami poldid umbes poole peale.
Keerad lahti mootori padjad raami küljest (need mis on kasti küljes.)
Keerad lahti kasti mootori küljest. Jätad ainult ülemise poldi kinni.

Alt raami toetades ja ülevaltpoolt mootorit hoides keerad peaaegu lahti teisepoole alusraami poldid. (algselt on lihtsam polt välja keerata ja siis umbes kolm ringi sisse tagasi)
Kastipoolsed võtad üldse ära ja lased vaikset raami ja mootori alla niipalju, et kast rattakoopasse mahub. Alla laskmisel tuleb ülevalt jälgida, et mingid torud/voolikud liiga pingule ei lähe. Raami lased lõpuni alla niipalju kui need teised poldid lasevad.

Siis toetad kasti ülevalt ära ja lased selle viimase poldi lahti. Natuke lapik kruvikaga aidates peaks kast mootorist eralduma. Hüdrotrafo peab jääma kasti külge.
Nihutad kasti niipalju eemale, et saad mootori ja kasti vahel rahulikult asjatada ja eemaldad hooratta. Jättes muidugi meelde asja täpne asend. (Bensukatel on see oluline. Ei viitsi praegu otsida kas diislitel kah. Lihtsam on asend sama jätta)

Hooratas ära ja siis peaks juba simmer paistma.

Kokku tagurpidises järjekorras. ja valma.

Kui kastis õli normaalne ja tahad sama kasutada siis on mõtet see enne sellest õigest väljutusavast välja lasta.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas hypnotiza » 27 Juun 2013, 23:54

Jajah... geberniit ruudus mumeelest :D Riputa mootorit, toeta mootorit, nikerda poltide lahtisaamisega seal vahel jne.
Proovinud nii üht- kui teistmoodi. Kõige lihtsam ikka üles välja hops. Ehk siis:
Mootori ümbert üleliigne ära, juhtmestiku lased lahti aju karbist aju alt ja radika ventika juurest. Veovõllid, mootoripadjad, trossid, summuti ja torud lahti ning eemale. Ja tõstad maha. Edasine juba starter, turbiini poldid, kast maha. 8 polti veel ja passibki simmer sulle otsa :)
Mälu järgi täpselt ei või öelda kuidas automaatkastil, aga manuaalkastil ei tohiks õli tulla veovõllide avadest kui kast otse on.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist