Volvoga Raadil

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 21 Mär 2007, 18:57

Üsna kole samas, kui kortsu üks 700ne võib minna. Huvitav mis need kiirused ka olla võisid tol hetkel?

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 21 Mär 2007, 19:18

aga pamper jäi terveks, ju siis pidurdamise ajal, nagu raportis väideti, läks nina alla ja vito taguots tõusis pamperi peale, sellest ka see plekihunnik, vitol ju ei paistnud suurt midagi häda olema
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 574
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 21 Mär 2007, 21:51

Kes veel ise proovinud pole, siis teadmiseks, et 700 seeria Volvodel on stange ja kere vahel mingid vedrud või amordid, mis kokkupõrke hetkel kokku tõmbuvad ja hiljem tagasi oma kohale lähevad. Peale tõsisemat avariid ilmselt enam neist muidugi kasu pole. Ise olen 3 autot selle vedrustangega katki sõitnud ilma oma autole viga tegamata. Peale ühe 400 seeria noorema venna tagaosa purustamist oli mul üks stange nurk kuidagi poritiivaga puseriti läinud. Hommikuks oli aga endine olukord taastunud ja avariist polnud enam jälgegi. Aga loomulikult, kui punane kangelane pidurdada jõudis, siis vajus esiots alla ja stange läks bussi alla peitu avarii ajaks. Minu 200 päästis sama asi, kui teine 200 seeria Volvo tagant sisse lendas ja tema stange minu auto alla läks ja mu sumpsi kaasa viis. Ise nägi ta peale samasugune välja nagu see punane seal telekas, mul vajas lappimist aga üks tagatuli.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist