"Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
ess80
Foorumi veteran
Postitusi: 519
Liitunud: 28 Nov 2010, 22:16

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas ess80 » 13 Juun 2011, 01:58

Piku kirjutas:Ju sa siis 90 alas sisse lendasid, kaamerad pildistavad 96 või 97 pealt. Sealt siis ka laks:) Selliste väikeste riikumiste juures on tulemuseks raha. Oleks Sa ilma pildistamata mööda saanud, poleks probleemi, nüüd maksad minu arust IGA ületatud km pealt.

Aga kui nüüd asjast rääkida, siis piinlik peaks küll olema, sest:
1. kaamerate asukoht on väga teada!
2. kaamerad on kaugelt näha!
3. kaamerad on gpsides
4. no kaamera pole nüüd küll parim asi spidoka täpsuse testimiseks!

Aga muidu edu kviitungi ootamisel. Kiireim viis oma saatuse teada saamiseks peaks olema vist paberivaba ARK.


Oli kaamera, mis on Pärnu-Ikla maanteel, tulin Ikla poolt (Valga ristist keerasin just sinna peale) ja kiirendasin alles ja teadsin väga hästi, et see kaamera seal on, lihtsalt enda arust ei olnud kiirus selline, et pilti oleks oodanud. Pärnu-Tallinn lõigul on Volvol cruise 100km/h peal ja pilti ei tee, Chrysleri spido näitas 98-99km/h sel hetkel, kui sähvatus käis. Eks näis, mis tuleb, maksan oma 10 euri ära, aga kurat loll on loll olla :evil:

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas hypnotiza » 13 Juun 2011, 07:54

ess80 kirjutas:
Piku kirjutas:Ju sa siis 90 alas sisse lendasid, kaamerad pildistavad 96 või 97 pealt. Sealt siis ka laks:) Selliste väikeste riikumiste juures on tulemuseks raha. Oleks Sa ilma pildistamata mööda saanud, poleks probleemi, nüüd maksad minu arust IGA ületatud km pealt.

Aga kui nüüd asjast rääkida, siis piinlik peaks küll olema, sest:
1. kaamerate asukoht on väga teada!
2. kaamerad on kaugelt näha!
3. kaamerad on gpsides
4. no kaamera pole nüüd küll parim asi spidoka täpsuse testimiseks!

Aga muidu edu kviitungi ootamisel. Kiireim viis oma saatuse teada saamiseks peaks olema vist paberivaba ARK.


Oli kaamera, mis on Pärnu-Ikla maanteel, tulin Ikla poolt (Valga ristist keerasin just sinna peale) ja kiirendasin alles ja teadsin väga hästi, et see kaamera seal on, lihtsalt enda arust ei olnud kiirus selline, et pilti oleks oodanud. Pärnu-Tallinn lõigul on Volvol cruise 100km/h peal ja pilti ei tee, Chrysleri spido näitas 98-99km/h sel hetkel, kui sähvatus käis. Eks näis, mis tuleb, maksan oma 10 euri ära, aga kurat loll on loll olla :evil:


Ma sain ka seal. Terve tee on enamasti 100km/h lõikude peal aga just see viimane on 90'ne alas ja hakkab klõpsima 97+

Enni
Kõva postitaja
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Juun 2007, 16:06
Asukoht: Järvamaa & Tallinn & Tartu

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Enni » 14 Juun 2011, 07:35

Krt käisin nädalavahetusel tehnoülevaatlusel. Krt praktikandid ei saanud heitegaasi kontrollis esimestel kordadel pöördeid paika või vajutasid valel ajal nuppu jne .. Viienda katsel hakkas mootor suitsema .. krt õli hakkas lekkima kusagilt. Krt nüüd peab teenindusse jälle minema .. FCK hinge ajab täis, et ülevaatlusel mootor lastakse mitmeid kordi piirajasse ja neil savi ...
Müüdud: Volvo s60 2.4 103kw, 2002 .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas risto » 14 Juun 2011, 07:49

Enni kirjutas:Krt käisin nädalavahetusel tehnoülevaatlusel. Krt praktikandid ei saanud heitegaasi kontrollis esimestel kordadel pöördeid paika või vajutasid valel ajal nuppu jne .. Viienda katsel hakkas mootor suitsema .. krt õli hakkas lekkima kusagilt. Krt nüüd peab teenindusse jälle minema .. FCK hinge ajab täis, et ülevaatlusel mootor lastakse mitmeid kordi piirajasse ja neil savi ...

Kui sul auto tehniliselt korras on mis siis on probleemiks kui piirajasse lastakse? Tähendab ,et su autoga ei ole ikka kõik nii korras nagu sa arvad, mul ei ole küll midagi selle vastu kui peeneks aetakse mis vahet selle on kas seda tehakse ülevaatuse käigus või teed seda ise tänaval. Õige ongi ,et peenestatakse ,vähemalt lendavad ämblikud silindritest välja ja k- arvu saab paika nagu ülevaatus eeskirjadega ette nähtud. Kurat.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas taavi » 14 Juun 2011, 09:11

kurat küla mingi kassiraibe on mu kasvuhoonesse pojad teinud, otse volvo talvekummide sisse :twisted: Kellegil pole soovi? muidu saadan merekooli :)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas tnx » 14 Juun 2011, 09:26

krt see ülevaatusel diisli peenestamine on tegelikult ikka idiootsus küll. tänaval ma ei lase elusees niiviisi pöördeid punasesse, milleks?
mootoril on oma ette nähtud pöörete vahemik ja neis piirides püsimise võimaldamiseks on auto külge monteeritud käigukast...
tahhomeetril punased kriipsud algavad minu autol 4500 peal ja juhendis on vist öeldud, et sealt edasi ei tohi vajutada.
tüv suitsutest tehakse 4950 kandis, ehk siis tehase poolt mitte ette nähtud töörežiimil?
ämblikke hoiab silindrist eemal ka tunduvalt rahulikuma sõiduga, tuleb lihtsalt sagedamini natuke vajutada. on tunduvalt kasulikum ka, kui kord aastas toru puhtaks lasta ja siis 11 kuud endist viisi tossutada.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas volvofriik » 14 Juun 2011, 10:05

Liiwaannus kirjutas:Keerad bussijaama juurest üles ja lähed masinast, pole mingeid foore, ainuke nõrk koht on Trt mnt le välja pööramine

Sa ei saa Bussijaama poole üles keeratagi.Enne istud ummikus.Ja see on tihti kuni pronkssõdurini.Ma olen selle liiklussõlme tihe kasutaja,mu ema elab sealsamas.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas volvofriik » 14 Juun 2011, 10:09

Minust tehti vist ka pilti.Aga tahaks näha,kuhu ja kellele nad selle "pileti" saadavad.Kiiver ka selline,kus päikeseprillid sisse ehitatud. :D :twisted:

Enni
Kõva postitaja
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Juun 2007, 16:06
Asukoht: Järvamaa & Tallinn & Tartu

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Enni » 14 Juun 2011, 10:35

risto kirjutas:
Enni kirjutas:Krt käisin nädalavahetusel tehnoülevaatlusel. Krt praktikandid ei saanud heitegaasi kontrollis esimestel kordadel pöördeid paika või vajutasid valel ajal nuppu jne .. Viienda katsel hakkas mootor suitsema .. krt õli hakkas lekkima kusagilt. Krt nüüd peab teenindusse jälle minema .. FCK hinge ajab täis, et ülevaatlusel mootor lastakse mitmeid kordi piirajasse ja neil savi ...

Kui sul auto tehniliselt korras on mis siis on probleemiks kui piirajasse lastakse? Tähendab ,et su autoga ei ole ikka kõik nii korras nagu sa arvad, mul ei ole küll midagi selle vastu kui peeneks aetakse mis vahet selle on kas seda tehakse ülevaatuse käigus või teed seda ise tänaval. Õige ongi ,et peenestatakse ,vähemalt lendavad ämblikud silindritest välja ja k- arvu saab paika nagu ülevaatus eeskirjadega ette nähtud. Kurat.


Ennem pole probleeme olnud, kuid kui korduvalt sellise kuuma ilmaga peenestati, siis paneb ikka mõtlema kas see on ikka õigustatud? Heitegaaside kontrolli saab ka ilma peenestamata kontrollida. Käsin ka eelülevaatlusel, siis peenestamisega probleeme ei tekinud, said vajalikud mõõtmised paika paari peenestamisega. Kuid viimasel korral peenestati ikka päris pikkalt ja probleemid käes. Otseselt õli ei tilgu, kuid oht on olemas. Mingeid ämblike silindrites küll ei ela, arvestades kilomeetreid mida aastas läbi sõidan, siis tuleb ka ette ämblike eemaldamist.
Olen tuttavatega antud teemal rääkinud ja väideti, et seal tehnopunktis on eelnevalt diisli mootoreid kotti aetud. Kes siis süüdi on ja kes vastutab?
Müüdud: Volvo s60 2.4 103kw, 2002 .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Leho » 14 Juun 2011, 10:47

Huvitav, et asi just nii peeneks lastakse.
Ma just enda testis vaatasin, et aparaat käskis gaasi anda ja pöördeid mingi 3800 peal hoida mõne sekundi ja oligi kõik.
Ülevaatuse vend veel kommenteeris, et masin läheb ikka ülihästi pöördesse. Mõnel rondil tuleb ikka oodata kui pöörded sinnamaani jõuavad.

Teemasse kah KURAT tahan oma masinaga sõita. Pole teda juba üle nädala näinud. Veel 5 päev ja saan koju tagasi.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
margus84
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 25 Juul 2006, 12:18
Asukoht: Tallinn

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas margus84 » 14 Juun 2011, 11:32

Dislade teema. Korras mootoriga paar korda peeneks laskmine ei tee midagi halba. Selles vist probleem oligi, et omanik never-ever liikluses peeneks ei lase. Niipalju kui mootor välja läheb, niipalju on ta ka ette nähtud välja minema.
Endal kadusid probleemid ülevaatusel peenestamisega kui pumbast kütust maha keerasin ja rihmavahetusel nn süüde paika sai. Eelmine kord tilkus kah süda verd kui 10 korda peeneks lasti (turbo poetas kah täpselt 1 tilga õli selle peale kanali põhja). Vana hoidis veel mitu sekundit kauem piirajas kah, kui aparaat käskis, lootis vist, et köhib puhtamaks. Kurat.
Volvo 945 2,4TIC

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas no1 » 14 Juun 2011, 12:02

Enni kirjutas:
risto kirjutas:
Enni kirjutas:Krt käisin nädalavahetusel tehnoülevaatlusel. Krt praktikandid ei saanud heitegaasi kontrollis esimestel kordadel pöördeid paika või vajutasid valel ajal nuppu jne .. Viienda katsel hakkas mootor suitsema .. krt õli hakkas lekkima kusagilt. Krt nüüd peab teenindusse jälle minema .. FCK hinge ajab täis, et ülevaatlusel mootor lastakse mitmeid kordi piirajasse ja neil savi ...

Kui sul auto tehniliselt korras on mis siis on probleemiks kui piirajasse lastakse? Tähendab ,et su autoga ei ole ikka kõik nii korras nagu sa arvad, mul ei ole küll midagi selle vastu kui peeneks aetakse mis vahet selle on kas seda tehakse ülevaatuse käigus või teed seda ise tänaval. Õige ongi ,et peenestatakse ,vähemalt lendavad ämblikud silindritest välja ja k- arvu saab paika nagu ülevaatus eeskirjadega ette nähtud. Kurat.


Ennem pole probleeme olnud, kuid kui korduvalt sellise kuuma ilmaga peenestati, siis paneb ikka mõtlema kas see on ikka õigustatud? Heitegaaside kontrolli saab ka ilma peenestamata kontrollida. Käsin ka eelülevaatlusel, siis peenestamisega probleeme ei tekinud, said vajalikud mõõtmised paika paari peenestamisega. Kuid viimasel korral peenestati ikka päris pikkalt ja probleemid käes. Otseselt õli ei tilgu, kuid oht on olemas. Mingeid ämblike silindrites küll ei ela, arvestades kilomeetreid mida aastas läbi sõidan, siis tuleb ka ette ämblike eemaldamist.
Olen tuttavatega antud teemal rääkinud ja väideti, et seal tehnopunktis on eelnevalt diisli mootoreid kotti aetud. Kes siis süüdi on ja kes vastutab?


Kas kuskil mitte ei antud isegi paberit allakirjutamiseks, et nemad ei vastuta, kui mootor lendab!?
Naise autoga(diisel) on ikka hirmus käia küll tehnos, eriti, kui nad gaase kätte ei saa üle 5 korra peeneks lastakse. Enne siiski küsiti, et kas õli on üle miinimumi?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

cyber
Kõva postitaja
Postitusi: 147
Liitunud: 16 Juul 2009, 12:05

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas cyber » 14 Juun 2011, 12:11

diislitel on mingi "full load" test (väga ei süvenenud reeglitesse, aga äkki see, annex 4, eesti keeles on ka ilmselt kusagil olemas), aga see ei ole küll kusagil määratud, et sellega peaks tegelema mingil kindlal rpm-il, ikka mootori tootja poolt ette nähtud piirides. Kui redline on ikka 4500 peal, siis üle selle lastes peaks nemad ka selle remondi eest maksma... Kahjuks küll oleks pidanud seda kohapeal kohe kisama, pärast rusikatega vehklema minemine ilmselt kasu ei too, sest nad ütlevad lihtsalt, et ju sa ikka ise tegid kusagil ja nüüd tuled nõudma. Iseenesest muidugi eelpool öeldu on õige, kui on korras, siis peaks ka seda testi kannatama teha igast asendist.

Bensukatel ikka palju lihtsam... idle ja ca 2800-3000 rpm-il 2 mõõtmist ja rahu majas.
V70 2.5T MY04

Argo
Foorumi veteran
Postitusi: 506
Liitunud: 01 Aug 2010, 23:59

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Argo » 14 Juun 2011, 12:41

Mul voyageril oli peale kompunnitud pöörete piiraja vabakäigul. Üle 3200rpm-i ei läinud. Ülevaatusel kehitati õlgu - et ilmselt mingi turvapiiraja ning jäid saadud andmetega alati rahule.
Kukkumine on hobi, mitte põhitöö.

Hõbedane 2002.a V70 D5 120kw - RõõmustaS
Sinine 1974.a Mazda 1300 1,3 ??kw- RõõmustaS
Sinine 1979.a 2door wagon Corolla - RõõmustaB

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas smurf » 14 Juun 2011, 14:21

krt hommikul aja ennast ekstra üles, et ühe õppejõuga koolis arutada üht asja, oota tund aega, helista talle kus on ja sellepeale ta vastab, et ei tulegi täna kooli.. eile kurat ütles, et tuleb täna.. täna ütles, et tuleb homme, no eks ole näha, krt.

ja kurat, ilm ka (tõlkimatu rõve sõim), eelmine nädal oli küll tore sõita ringi, igalpool kenades seelikutes piigad, nüüd kõik sisse pakitud. no kuramuse kurat


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist