Küsimused enne XC 60-ne ostmist

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Mudakoon
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 09 Dets 2023, 20:37
Asukoht: Viljandi

Küsimused enne XC 60-ne ostmist

PostitusPostitas Mudakoon » 10 Dets 2023, 15:54

1. Müügis on erinevate aastate isendeid. Teatud aastate väljalasetest soovitatakse ringiga mööda käia, vastab see tõele?
2. Kas XC 60 nelikvedu on väga kapriisikas, probleeme palju ja hooldus kallis?
3. Kas vanemate isendite automaatkastid on töökindlad?
4. Kas 2.0 mootorid on kehvemad kui 2.4?
5. Kas 2009a , 2.4 ja 129 kw, läbisõiduga alla 300k , manuaal ja esikveoline on 10K kirves hind?
Vabandan kui küsimused on kummalised ja väga võhiklikud, aga seda ma olengi ja sellepärast küsingi. Aitäh. :)

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Küsimused enne XC 60-ne ostmist

PostitusPostitas bjorn » 10 Dets 2023, 19:57

3. Aisin TF80 6 käiguline ei pruugi kõige siidisem olla, aga minu hinnnagul vägagi töökindel kast.
4. Jah, 2.4 5 CYL on kindlasti palju töökindlam kui uuem 2.0L 4 CYL.

Teiste osas vastab keegi targem. Ise olen piilunud viimaste aastate XC70 mudeleid mis on nelikveo puhul 2.4 5 silindrilise topelt turboga. Töökindel tehnika, võimsust usinasti. Veidi aegunud auto disain ainult.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Küsimused enne XC 60-ne ostmist

PostitusPostitas Mario_L » 10 Dets 2023, 21:45

Mudakoon kirjutas:1. Müügis on erinevate aastate isendeid. Teatud aastate väljalasetest soovitatakse ringiga mööda käia, vastab see tõele?
2. Kas XC 60 nelikvedu on väga kapriisikas, probleeme palju ja hooldus kallis?
3. Kas vanemate isendite automaatkastid on töökindlad?
4. Kas 2.0 mootorid on kehvemad kui 2.4?
5. Kas 2009a , 2.4 ja 129 kw, läbisõiduga alla 300k , manuaal ja esikveoline on 10K kirves hind?
Vabandan kui küsimused on kummalised ja väga võhiklikud, aga seda ma olengi ja sellepärast küsingi. Aitäh. :)


1. 2010, 2015, 2019 on need aastakäigud, mida tasuks vältida.
2010 tehti kõige nutusema kütusesüsteemiga mootorid.
2015 mudelitel on disainivea tõttu oht, et kogu jahutusvedelik jõuab käigukasti ning mõned salongi mugavusvidinad on defektsed algusest peale.
2019 mudeliaasta autodel on probleeme vedrustusega ja väidetavalt kipuvad rattad alt jooksu panema.
Küll aga on ühised probleemid kõigil diislitel heitgaasi järeltöötlussüsteemidega, roolivõimendid on nigelad (tean autot, mis on oma eluea jooksul kuuenda roolilati peal - originaalosa) ja kliimapumbad ei pea meie kliimas kudagi... Aga selle kõigega tuleb arvestada nagunii, hoolimata mudelist.. need on kõikidel autodel juba mureks, kui auto on ületanud garantiiaja.
2. Nelivedu on nõrgem, kui mõnel Audil või pärismaasturil aga mitte saamatu. Hooldama peab regulaarselt. Kütusekulule mõju puudub, sest nelivedu kasutab auto vastavalt vajadusele.
3. Käigukastid on toimivad, neid kasutatakse laialt, PSA grupp kasutas ka Geartronic kaste ja kasutab siiani. 8käiguline neist on kõige uuem ja päris mõnus. remontijaid peaks ka jaguma.
4. Niikaua, kuni on 5 silindrit, on mootorid head. Teised on PSA grupi tooted ja neid mõranevaid hammasrihmu näeb juba 30 000km läbimisel. Lisaks muud toitesüsteemide ja muude süsteemide mured. Kütusekulud on head aga mingi hetk saad säästetud raha kõik autosse tagasi maksta. Jällegi - ostueelne kontroll on väike hingerahu.
5. Hinna osas ei kommenteeri. Olen oma autod ostnud kõik turu keskmisest kõrgema hinnaga ja pole pidanud pettuma aga enne on vajalik spetsialistide arvamus. See 70 eurot täiskontrolli peale on mõistlikum, kui peale ostu hakata 3000 eest mootorit remontima näiteks. Üks XC90 on saanud juba 8000 euro eest varuosi ja kuuldavasti auto ikka ei sõida. ÜV punkti kontroll ei päde siin, sest nemad kontrollivad hetkeolukorda ja kas on liikluseks kõlbulik. Keegi ei ütle, et homme juba auto enam ei käivitu.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Mudakoon
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 09 Dets 2023, 20:37
Asukoht: Viljandi

Re: Küsimused enne XC 60-ne ostmist

PostitusPostitas Mudakoon » 11 Dets 2023, 16:17

Küsimus punkt 4. kohta.
D3 , 2.0 l, 120kw on kah 5-e silindriline, seega normaalne , töökindel mootor?

Kasutaja avatar
Paranormal
Kõva postitaja
Postitusi: 173
Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused enne XC 60-ne ostmist

PostitusPostitas Paranormal » 11 Dets 2023, 16:33

2.0 R5 diisel on võrdlemisi vaikne, väga töökindel ja ka ökonoomne.

Mudakoon
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 09 Dets 2023, 20:37
Asukoht: Viljandi

Re: Küsimused enne XC 60-ne ostmist

PostitusPostitas Mudakoon » 12 Dets 2023, 11:23

Minu siiras tänu, lugupidamine ja korralik kraaps kõigile kes vastasid. Aga jätkuvalt ootan infot antud autoisendi kohta, mis ilmselgelt aitab nii mind , aga ka teisi valikute tegemisel. Aitäh :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist