Volvo gen I V70 2.4 103kW Bi-Fuel ostuabi

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Kasutaja avatar
tiks
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 02 Apr 2018, 12:38

Volvo gen I V70 2.4 103kW Bi-Fuel ostuabi

PostitusPostitas tiks » 09 Apr 2018, 10:09

Tere

Silma jäänud esimese generatsiooni v70 Bi-Fuel aastast 2000, bensiin (LPG vist) ja automaat. Vaatama ei ole veel jõudnud. Soov on bensiin ja automaat combo järele. Mootori kood peaks olema B5244SG2? Tavalised ostuabi teemad läbi loetud ning enne ostu laseks ülevaatuspunktis läbi loksutada aga kuna konkreetselt bi-fuel autode kohta vähe infot siis sooviksin tagasisidet, et kas peaks millegile veel täiendavalt tähelepanu pöörama? Ise plaaniks bensiini pealt kihutama hakata.

Autol puudub püsikiirusehoidja ning tahtsin targematelt uurida kui keeruline/kas on võimalik originaal püsikiiruse hoidja järelpaigaldus (gaas ei ole trossiga enam). Lammarid on selle ajastu autosid täis, mis autode pealt annaks püsika komplekti ära nokkida?

Igasugune tagasiside oodatud.

Lugupidamisega

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 753
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: Volvo gen I V70 2.4 103kW Bi-Fuel ostuabi

PostitusPostitas SinineVagun » 09 Apr 2018, 10:58

Bi-Fuel peaks olema cng, kui plaanid ainult bensiiniga sõita, siis ei tundu mõtekas, kuna see auto on kahe paagiga ja kui õigesti mäletan, siis bensiini paagitäiega sai ainult paar-kolmsada km sõita.
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

metalliotsija
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 27 Dets 2006, 18:55
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Volvo gen I V70 2.4 103kW Bi-Fuel ostuabi

PostitusPostitas metalliotsija » 09 Apr 2018, 11:00

Tervist.

LPG-mootor on B5244SG2. Kui gaasiteenust plaanis kasutada ei ole, siis kehtivad kõik üldised bensiini-Volvo ostueelse kontrolli kriteeriumid. Gaasisüsteemi vigadest annab märku see, et mootor jääb gaasile ümber lülitades lonkama või ei tööta tühikäigul üldse (sureb välja). On juhtunud ka, et gaasipedaali vabastades jäävad pöörded peale. Gaasisüsteemi rikked auto check-engine tuld põlema ei pane. Lüliti peaks sel puhul oma üksikut rohelist LEDi vilgutama. Ise sõitsin `00 LPG-versiooniga paar aastat ja kogesin nii lonkamist kui väljasuremist, sellest hoolimata ei vilgutanud see LED aga kunagi midagi. 2014...2015 ei osanud ei IA ega suuremad "gaasikontorid" sellest 3. põlvkonna seadmest midagi arvata. Soovitati moodsama vastu välja vahetada.

Bensiinil ringi liikudes võib gaasiseadme täiesti ära unustada. Ainsateks erisusteks on jahutusvedeliku temperatuurinäidiku puudumine (selle asemel on gaasitaseme näidik), tülikas gaasipaak varuratta asemel ja summuti viimase lisapüti olemasolu - ehk siis hulk rasket rauda "niisama" kaasas. LPG-versiooni bensiinipaak on täismahus.

Kui jutt on CNG-mudelist, siis sööb gaasipaak suure osa istmetetagusest pakiruumist.

Edu!

Madis


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline