Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Tere!
Jäi silma selline kuulutus: http://www.auto24.ee/used/2410696.
Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel(Bensiin + CNG) 2006.
Toodud Rootsist.
Ls: 160 295km.
Kk: manuaal.
Auto peamine eesmärk oleks pikemad maanteesõidud (ca 100km päevas) ja tähtis on, et pere sisse mahuks. Käin igapäev Tartus ja sooviks surugaasiga peamiselt sõita (tankimine siis suht üle päeva). Kuna varem pole autoostja rollis olnud, mõtlesin, et küsin nõu, mida auto ülevaatamisel arvestada või kas üldse ongi mõistlik seda mudelit vaadata?
Tuttavatelt Volvode kohta uurides tuleb nii- ja naasuguseid arvamusi. Üks ütleb, et kallis remontida ja teine ütleb, et remont ei maksa pea midagi, sest väga vähe laguneb. Eks siin sõltub paljuski, mis mudel ja kuidas hooldatud jne.
Hetkel plaan selline, et lähen vaatan esialgu auto üle, teen proovisõidu ja kui sobib, laseks esinduses üle vaadata, mida ja kui suure raha eest tegema peab. Ja sealt siis mõtleks edasi.
Ühesõnaga oleksin tänulik, kui keegi oskaks anda häid näpunäiteid, mida esimesel kontrollil jälgida, millele tähelepanu pöörata. Või vahest keegi ütleb, et ei maksagi vaatama minna, sel.. ja sel.. põhjusel - paluks soovitust põhjendada
Vahest mõni V70 omanik oskab ka välja tuua suuremad kulud auto ülalpidamisega?
Allar
Jäi silma selline kuulutus: http://www.auto24.ee/used/2410696.
Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel(Bensiin + CNG) 2006.
Toodud Rootsist.
Ls: 160 295km.
Kk: manuaal.
Auto peamine eesmärk oleks pikemad maanteesõidud (ca 100km päevas) ja tähtis on, et pere sisse mahuks. Käin igapäev Tartus ja sooviks surugaasiga peamiselt sõita (tankimine siis suht üle päeva). Kuna varem pole autoostja rollis olnud, mõtlesin, et küsin nõu, mida auto ülevaatamisel arvestada või kas üldse ongi mõistlik seda mudelit vaadata?
Tuttavatelt Volvode kohta uurides tuleb nii- ja naasuguseid arvamusi. Üks ütleb, et kallis remontida ja teine ütleb, et remont ei maksa pea midagi, sest väga vähe laguneb. Eks siin sõltub paljuski, mis mudel ja kuidas hooldatud jne.
Hetkel plaan selline, et lähen vaatan esialgu auto üle, teen proovisõidu ja kui sobib, laseks esinduses üle vaadata, mida ja kui suure raha eest tegema peab. Ja sealt siis mõtleks edasi.
Ühesõnaga oleksin tänulik, kui keegi oskaks anda häid näpunäiteid, mida esimesel kontrollil jälgida, millele tähelepanu pöörata. Või vahest keegi ütleb, et ei maksagi vaatama minna, sel.. ja sel.. põhjusel - paluks soovitust põhjendada
Vahest mõni V70 omanik oskab ka välja tuua suuremad kulud auto ülalpidamisega?
Allar
Tags:
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Mu teada neil gaasipaak pakiruumi põhkas, seega pakiruun väiksem kui teistel v70 tel. Piltidel on seda näidatud harva, vähemalt müügikuulutustes.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
lisaks on ühtlustuspaagid veel põhja all...
kas diisel ei tuleks mõistlikum, arvestades, et bensupaak on vaid 30L ja gaas 35L ja tehas annab vastavalt ka bensuga sõites max 319km, gaasi pealt 241km. Keskmine kulu siis bensuga 9 ja gaasiga 9.6 liitrit sajale..
Rahaliselt tuleb gaas küll odav, aga diisli 70 liitriga paned manuaalkasti ja korras mootoriga 1000 lõtva, mina olen isiklikult juba S80 D5 120kW automaadiga sõitnud 100% maanteed 1489km ja siis ka veel tuli ei põlenud..
Aga kokkuvõttes taandub kõik soetushinnale ja kas auto vajab täiendavaid kulutusi, sest gaasisüsteemi tuleb ka üsna tihkelt hooldada, et see lekkima ei hakkaks..
Samas meil siin ongi suht vähe BiFueli omanikke, oleks huvitav lisa jälle.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Tingimisruumi peaks olema, arvestades et oksjonil kujunes l6pphinnaks ~3000EUR.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Siim kirjutas:Tingimisruumi peaks olema, arvestades et oksjonil kujunes l6pphinnaks ~3000EUR.
Soovid veidi lähemalt rääkida?
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Ju Siim peab silmas siis rootsis olnud oksjonit millelt auto ostetud.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Tere,
Oman samasugust autot, aasta uuemat. 103 kilowatti ja manuaal. Bifuel (Cng).
Sõitnud minu käes ca 25 000 km(kolmveerand aastaga). Samuti rootsi päritoluga, küll läbisõit 2,5x suurem, mis sellel seal kuulutuses on. Paagid asuvad põhja all (nagu eelneva postituse skeem näitab), kokku 3 tk. Puudub tagavararatas, asemel on kompressor.
Siiamaani väga hästi toimetanud. Hetkel tehtud vaid profülaktika mõttes mootoririhma vahetus ja õlivahetused.
Paak mootoribensiini kulub ca 4000 km peale (käivitamised, soojenemised). Muu aeg lülitub kiirelt gaasile. Olulist jõukadu ei tähelda (sealt ei ole väga midagi ära kaduda, võimsust niigi vähe).
Mõned tüüpvead esinevad antud mootoril (karterituulutuse ummistumine, sellest tulenevad õlilekked). Arvesta sellega, et kui ostad, vahetad rihmad ja rullid. Vb vajab veermik ülevaatust. Mingil põhjusel on ta ka maha ju müüdud, kiireks lahtisaamiseks on oksjon hea võimalus (minu isiklik arvamus). Kaalusin ka variante, aga võtsin nõksa kallima (Eestist), ent sellise masina, millel oli reduktor vahetatud. Kallid osad ongi reduktor ja samm-mootor (osad, mis vajavad peale x aega hooldust/vahetamist). Pigem võtaks masina, mis igapäevases kasutuses, mitte ei ole müügiks toodud - aga see on igaühe isiklik otsus ja kogemus.
Gaasisüsteem lihtsam kui LPG, minul hooldust vajanud ei ole, ei ole ka probleeme esinenud. Eks kevadel külastan pädevaid teadjamehi tavahoolduse tegemiseks.
Kulupoole arvutamine käib kilodes (kg), sest olenevalt rõhust on ju gaasil erinev maht. Eks naised räägivad saunas igast juttu, küll teeb gaas pauku ja küll peab teda tihti hooldama ja jõudu ei pidavat vapsee olema... Siinkohal saan tuua näiteks vaid enda kogemuse. Igat autot peab hooldama, aga niivõrd lihtsal ottomootoriga autol ei ole seal midagi juhtuda Kord sai räägitud ühe passatimehega tanklas, temast hakkas küll kahju (DSG kasti + siduri vahetus, paakide vahetus, elektroonikajamad - 2010 aasta auto).
Numbrite poole pealt, max sõiduulatus olnud 320 km gaasi pealt, tavapärase sügisilma korral (käivitus ja soojenemine bensu pealt). Maksimaalselt suutnud sisse tankida natuke üle 15 kg gaasi, oleneb palju tankurist, kõik ei jõua nii palju sisse suruda. Tankimine iseenesest väga lihtne ja võtab max 5 minutit. Minul tuleb tänaste ilmadega 100 km hind ca 3,7€ (80% maantee), seega kulu ca 5kg/100km . Suuemast vajutamisest väga ei olene gaasi kulu, ta saavutab oma maksimumi, ca 6-7 kg / 100 km kohta ja rohkem ei võta, kõlab küll kahtlaselt, aga kellel kogemus, ehk oskab kaasa rääkida. Linnasõit on eriti soodne, suvel ca 4,5-5 € /100 km.
Oleneb palju sõidad, endal veel olemas D5 mootoriga S80 (2007) ja vanem D5 mootoriga S60 D5 (2003). Gaasiga sõita on soodsam neist mõlemast, talvel gaas mugavam (läheb soojaks tunduvalt paremini). Diisel mõnusam ja dünaamilisem, aga sellel gaasil ka midagi häda ei ole, oleks võimsam ja tanklaid rohkem, jääkski gaasi peale.
Tankima peab tihedamalt, aga siin on igaühe enda otsustamise koht. Mõnele loeb ka keskkonna tegur, tõesti, nii kui gaasi peale lülitub, tuleb pmst tagant ainult veeauru.
Mine vaata ja võrdle sarnaseid pakutavaid variante.
Oman samasugust autot, aasta uuemat. 103 kilowatti ja manuaal. Bifuel (Cng).
Sõitnud minu käes ca 25 000 km(kolmveerand aastaga). Samuti rootsi päritoluga, küll läbisõit 2,5x suurem, mis sellel seal kuulutuses on. Paagid asuvad põhja all (nagu eelneva postituse skeem näitab), kokku 3 tk. Puudub tagavararatas, asemel on kompressor.
Siiamaani väga hästi toimetanud. Hetkel tehtud vaid profülaktika mõttes mootoririhma vahetus ja õlivahetused.
Paak mootoribensiini kulub ca 4000 km peale (käivitamised, soojenemised). Muu aeg lülitub kiirelt gaasile. Olulist jõukadu ei tähelda (sealt ei ole väga midagi ära kaduda, võimsust niigi vähe).
Mõned tüüpvead esinevad antud mootoril (karterituulutuse ummistumine, sellest tulenevad õlilekked). Arvesta sellega, et kui ostad, vahetad rihmad ja rullid. Vb vajab veermik ülevaatust. Mingil põhjusel on ta ka maha ju müüdud, kiireks lahtisaamiseks on oksjon hea võimalus (minu isiklik arvamus). Kaalusin ka variante, aga võtsin nõksa kallima (Eestist), ent sellise masina, millel oli reduktor vahetatud. Kallid osad ongi reduktor ja samm-mootor (osad, mis vajavad peale x aega hooldust/vahetamist). Pigem võtaks masina, mis igapäevases kasutuses, mitte ei ole müügiks toodud - aga see on igaühe isiklik otsus ja kogemus.
Gaasisüsteem lihtsam kui LPG, minul hooldust vajanud ei ole, ei ole ka probleeme esinenud. Eks kevadel külastan pädevaid teadjamehi tavahoolduse tegemiseks.
Kulupoole arvutamine käib kilodes (kg), sest olenevalt rõhust on ju gaasil erinev maht. Eks naised räägivad saunas igast juttu, küll teeb gaas pauku ja küll peab teda tihti hooldama ja jõudu ei pidavat vapsee olema... Siinkohal saan tuua näiteks vaid enda kogemuse. Igat autot peab hooldama, aga niivõrd lihtsal ottomootoriga autol ei ole seal midagi juhtuda Kord sai räägitud ühe passatimehega tanklas, temast hakkas küll kahju (DSG kasti + siduri vahetus, paakide vahetus, elektroonikajamad - 2010 aasta auto).
Numbrite poole pealt, max sõiduulatus olnud 320 km gaasi pealt, tavapärase sügisilma korral (käivitus ja soojenemine bensu pealt). Maksimaalselt suutnud sisse tankida natuke üle 15 kg gaasi, oleneb palju tankurist, kõik ei jõua nii palju sisse suruda. Tankimine iseenesest väga lihtne ja võtab max 5 minutit. Minul tuleb tänaste ilmadega 100 km hind ca 3,7€ (80% maantee), seega kulu ca 5kg/100km . Suuemast vajutamisest väga ei olene gaasi kulu, ta saavutab oma maksimumi, ca 6-7 kg / 100 km kohta ja rohkem ei võta, kõlab küll kahtlaselt, aga kellel kogemus, ehk oskab kaasa rääkida. Linnasõit on eriti soodne, suvel ca 4,5-5 € /100 km.
Oleneb palju sõidad, endal veel olemas D5 mootoriga S80 (2007) ja vanem D5 mootoriga S60 D5 (2003). Gaasiga sõita on soodsam neist mõlemast, talvel gaas mugavam (läheb soojaks tunduvalt paremini). Diisel mõnusam ja dünaamilisem, aga sellel gaasil ka midagi häda ei ole, oleks võimsam ja tanklaid rohkem, jääkski gaasi peale.
Tankima peab tihedamalt, aga siin on igaühe enda otsustamise koht. Mõnele loeb ka keskkonna tegur, tõesti, nii kui gaasi peale lülitub, tuleb pmst tagant ainult veeauru.
Mine vaata ja võrdle sarnaseid pakutavaid variante.
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Panen ka sõna sekka. Sõidan hetkel samasuguse isendiga, 2001a automaat.
Kõige suuremaks kulutuseks võib selle "hooldusel" ilmselt nimetada samm-mootorit, mis neil tüüpviga (ka minu omal oli). Kui seda aegajalt määrida, ei tohiks probleeme olla. Suure tõenäosusega on probleemiks nendel samm-mootoritel ka külmjooted. Üks klemm UK'st ostab neid katkiseid mootoreid hea meelega kokku ja teeb töökorda, seega midagi hullu matemaatikat neis ei ole. Muus osas on nad tavalise 103kw bensukaga pea identsed.
Kui gaasi tankur külje all olemas, siis väga mõnus pill liiklemiseks. Kuna ise töötan Ülemiste lõpus, siis kilomeeter sõita Sõjamäe tankurini pole mingi probleem. Sõites sellised 8-10km otsasid linnas tuleb gaasi kuluks minul automaadiga 5,9€ ja paagitäis annab kuskil 180km (ehk siis nädalas korra tangin). Maanteel saab mõned grammid üle 300km sõita ja kuluks 3,6€. Bensu kulu pole sisse arvestanud sinna (eelmise posti järgi siis ehk kuskil 0,7-0,8€ otsa). Minu marsruutidele sobib hästi - Tallinn-Viljandi või Tallinn-Tartu-Võru
Kõige suuremaks kulutuseks võib selle "hooldusel" ilmselt nimetada samm-mootorit, mis neil tüüpviga (ka minu omal oli). Kui seda aegajalt määrida, ei tohiks probleeme olla. Suure tõenäosusega on probleemiks nendel samm-mootoritel ka külmjooted. Üks klemm UK'st ostab neid katkiseid mootoreid hea meelega kokku ja teeb töökorda, seega midagi hullu matemaatikat neis ei ole. Muus osas on nad tavalise 103kw bensukaga pea identsed.
Kui gaasi tankur külje all olemas, siis väga mõnus pill liiklemiseks. Kuna ise töötan Ülemiste lõpus, siis kilomeeter sõita Sõjamäe tankurini pole mingi probleem. Sõites sellised 8-10km otsasid linnas tuleb gaasi kuluks minul automaadiga 5,9€ ja paagitäis annab kuskil 180km (ehk siis nädalas korra tangin). Maanteel saab mõned grammid üle 300km sõita ja kuluks 3,6€. Bensu kulu pole sisse arvestanud sinna (eelmise posti järgi siis ehk kuskil 0,7-0,8€ otsa). Minu marsruutidele sobib hästi - Tallinn-Viljandi või Tallinn-Tartu-Võru
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Tänud kõigile vastajatele. Väga hea ja informatiivne jutt.
Siim, vahest oskad lisada, kes müüs ja võibolla ka miks müüs? Vahest tead ostjast ka midagi?
Oletades, et piltidelt näha olevad probleemid on endiselt alles, mis sellises seisus auto õige(m) hind võiks olla?
Siim, vahest oskad lisada, kes müüs ja võibolla ka miks müüs? Vahest tead ostjast ka midagi?
Oletades, et piltidelt näha olevad probleemid on endiselt alles, mis sellises seisus auto õige(m) hind võiks olla?
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Eks oksjonihind oligi selline turuhind. Eelmiseks omanikuks oli naine, kes omas seda umbes 6 aastat. See, et oksjonil oli, ei tähenda automaatselt, et raibe vms. Paljud ei viitsi tegeleda müügiprotsessi endaga, meilid-k6ned jne.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Siim, tänud selgitamast.
Oskab keegi öelda, kas sellel mudelil tagaistmetel ISOFIX kinnitused ka on?
Oskab keegi öelda, kas sellel mudelil tagaistmetel ISOFIX kinnitused ka on?
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Kui ei ole, saad retrofittida.
Ma olen viimasel ajal täheldanud nossovite arvu suurenemist, kes Rootsist odava ja/v6i suure läbis6iduga auto toovad ning siin seda keritakse ja ebanormaalne marginaal otsa keevitatakse. Viimane eredaim näide oli 15k-ga ostetud masin, millele siin tuimalt 5k otsa pandi.
Ma olen viimasel ajal täheldanud nossovite arvu suurenemist, kes Rootsist odava ja/v6i suure läbis6iduga auto toovad ning siin seda keritakse ja ebanormaalne marginaal otsa keevitatakse. Viimane eredaim näide oli 15k-ga ostetud masin, millele siin tuimalt 5k otsa pandi.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Selge, lõin guuglisse ka sisse ja tundub, et ISOFIXi paigaldus rohkem mutrivõtme kättevõtmise vaev.
Nii palju kui ma nüüd infot olen osanud otsida, siis võib vist öelda, et antud isendil on läbisõit õige. Või vahest keegi parandab mind?
Uurisin sellistelt saitidelt:
http://biluppgifter.se/fordon/XNK780
https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb
Siinpoolse müüjaga tundub ka kõik esmapilgul korras olevat.
Muidu kuidas see Eestis registreerimine toimub? Või õigemini ost-müük? Rootsi registris on viimaseks omanikuk rootslanna. Siin ilmselt on mingi nüanss, mida ma ei tea/aru ei saa. Kuidas see Eestisse on toimetatud, kui omanikku ei ole?
Nii palju kui ma nüüd infot olen osanud otsida, siis võib vist öelda, et antud isendil on läbisõit õige. Või vahest keegi parandab mind?
Uurisin sellistelt saitidelt:
http://biluppgifter.se/fordon/XNK780
https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb
Siinpoolse müüjaga tundub ka kõik esmapilgul korras olevat.
Muidu kuidas see Eestis registreerimine toimub? Või õigemini ost-müük? Rootsi registris on viimaseks omanikuk rootslanna. Siin ilmselt on mingi nüanss, mida ma ei tea/aru ei saa. Kuidas see Eestisse on toimetatud, kui omanikku ei ole?
Re: Volvo V70 2.4 R5 103kW BiFuel
Passis on omanik eestlane, ilmselt siis müüja.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist