1. leht 1-st

Mida uurida ostes?

Postitatud: 12 Nov 2007, 22:11
Postitas -kj-
2.8 115kw automaat
et mida uurida siukest masinat ostes? 83 aasta 760
mis on ta põhilised vead jne ?

ettetänades, Karl

Postitatud: 13 Nov 2007, 08:39
Postitas Heiki
Kui Sa kalendrisse vaatad ,peaksid mõistma,et kõik mis selle auto juures korras on ,oled Sa kingitusena pealekauba saanud.

Postitatud: 13 Nov 2007, 09:07
Postitas -kj-
omaniku sõnul mootoris kolinaid ei ole, kast töötab ilusti.. el lisad samuti...
pidurid ainult seismisest kinni jäänud, ja küljekarbid tahavad tegemist
aga muidu pidi ebaõnnestunud mootor olema vist ?
ostan lisade pärast, saan enda punasele sealt juppe...
peab kaua peab ja siis vaatab mis temast saab..

Postitatud: 13 Nov 2007, 09:53
Postitas vanapeer
Tee proovisõitu. Pane ise külmalt tööle, kuula, ja sõida kuni soojaks läheb. Ega muud tõesti peale kere ei oska vaadata. Eile volvo245 hirmutas selle V mootoriga jälle aga kuna Sa tema peale ei loodagi, et ta pikalt käib, siis pole karta. Samas võib imeks pidada seda, et see kurikuulus V6 veel töökorras :)
Ma ei taha siin vahendaja olla aga volvo245 ja Kustav otsivad just selle moto jaoks kasti ju ;) .... Jagage vennalikult!

Postitatud: 13 Nov 2007, 10:07
Postitas aibast
Vaata selle V6 tüüp järgi, kui on uuema tüübi oma siis olukord suht hea bäiteks B280E või miski taoline, kui aga on B28/B27 siis jäta sinna paika. Sest nendel oli õlituse probleem nukaga ja nukkvõll kipus ära kuluma. Uuemal on see viga parandatud. Samas peab V6 olema hästi hooldatud, õli kvaliteet mängib meil suurt rolli.

Postitatud: 13 Nov 2007, 10:08
Postitas vanapeer
Kas 83 aasta masinal saab olla uuema tüübi moto?

prv 6

Postitatud: 13 Nov 2007, 16:36
Postitas mgarageu
vana tüüp tõenäoliselt. see nuka probleem oli neil seoses halva õli ja mitte õigeaegse õlivahetusega seotud. kui mootor ühtlaselt käib, on nukk tõenäoliselt korras. probla tekkis vist selle juhipoolse nukaga... :idea:

Re: prv 6

Postitatud: 13 Nov 2007, 16:49
Postitas Tanel
mgarageu kirjutas:vana tüüp tõenäoliselt. see nuka probleem oli neil seoses halva õli ja mitte õigeaegse õlivahetusega seotud. kui mootor ühtlaselt käib, on nukk tõenäoliselt korras. probla tekkis vist selle juhipoolse nukaga... :idea:

just. ise müüsin ka just sama mootoriga isendi ainult et 125 KW.
nendel tuleb pidevalt jägida õli taset, et ei langeks alla miinimumi. õli vahetusega ei tasuks ka pikalt venitada neil.