Mida uurida ostes?

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Mida uurida ostes?

PostitusPostitas -kj- » 12 Nov 2007, 22:11

2.8 115kw automaat
et mida uurida siukest masinat ostes? 83 aasta 760
mis on ta põhilised vead jne ?

ettetänades, Karl

Heiki
Kõva postitaja
Postitusi: 197
Liitunud: 18 Mai 2006, 10:57
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Heiki » 13 Nov 2007, 08:39

Kui Sa kalendrisse vaatad ,peaksid mõistma,et kõik mis selle auto juures korras on ,oled Sa kingitusena pealekauba saanud.

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 13 Nov 2007, 09:07

omaniku sõnul mootoris kolinaid ei ole, kast töötab ilusti.. el lisad samuti...
pidurid ainult seismisest kinni jäänud, ja küljekarbid tahavad tegemist
aga muidu pidi ebaõnnestunud mootor olema vist ?
ostan lisade pärast, saan enda punasele sealt juppe...
peab kaua peab ja siis vaatab mis temast saab..

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 13 Nov 2007, 09:53

Tee proovisõitu. Pane ise külmalt tööle, kuula, ja sõida kuni soojaks läheb. Ega muud tõesti peale kere ei oska vaadata. Eile volvo245 hirmutas selle V mootoriga jälle aga kuna Sa tema peale ei loodagi, et ta pikalt käib, siis pole karta. Samas võib imeks pidada seda, et see kurikuulus V6 veel töökorras :)
Ma ei taha siin vahendaja olla aga volvo245 ja Kustav otsivad just selle moto jaoks kasti ju ;) .... Jagage vennalikult!
:unibrow:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 13 Nov 2007, 10:07

Vaata selle V6 tüüp järgi, kui on uuema tüübi oma siis olukord suht hea bäiteks B280E või miski taoline, kui aga on B28/B27 siis jäta sinna paika. Sest nendel oli õlituse probleem nukaga ja nukkvõll kipus ära kuluma. Uuemal on see viga parandatud. Samas peab V6 olema hästi hooldatud, õli kvaliteet mängib meil suurt rolli.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 13 Nov 2007, 10:08

Kas 83 aasta masinal saab olla uuema tüübi moto?
:unibrow:

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

prv 6

PostitusPostitas mgarageu » 13 Nov 2007, 16:36

vana tüüp tõenäoliselt. see nuka probleem oli neil seoses halva õli ja mitte õigeaegse õlivahetusega seotud. kui mootor ühtlaselt käib, on nukk tõenäoliselt korras. probla tekkis vist selle juhipoolse nukaga... :idea:
/brickboard member/
Pilt

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: prv 6

PostitusPostitas Tanel » 13 Nov 2007, 16:49

mgarageu kirjutas:vana tüüp tõenäoliselt. see nuka probleem oli neil seoses halva õli ja mitte õigeaegse õlivahetusega seotud. kui mootor ühtlaselt käib, on nukk tõenäoliselt korras. probla tekkis vist selle juhipoolse nukaga... :idea:

just. ise müüsin ka just sama mootoriga isendi ainult et 125 KW.
nendel tuleb pidevalt jägida õli taset, et ei langeks alla miinimumi. õli vahetusega ei tasuks ka pikalt venitada neil.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist