Vanem Volvo hobiautoks

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Sturm
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 23 Nov 2021, 22:51

Vanem Volvo hobiautoks

PostitusPostitas Sturm » 24 Nov 2021, 00:12

Õhtust!

Nagu pealkirjast lugeda saab, siis on tekkinud mõte üks vana kooli Volvo praegustele hobiautodele lisaks seltsi võtta. Seni on põhirõhk olnud USA päritolu autodel, kuid ka Made in Germany toodetel.
Soovitud Volvo peab olema vana, kandiline, bensiinimootoriga, vedava tagasillaga ja sedaan (780 puhul võib erandi teha). Võimalikud kandidaadid oleks 200-seeria, 700-seeria, 900-seeria.

Enim sümpatiseerib 700-seeria, siinkohal tahaks minna just 760 teed, eelistatud 1988 facelift mudel uue nina ja tagasilla tõttu. Mootoriks pigem V6, sest peaks see antud auto iseloomuga paremini kokku sobima.
900-seeria puhul oleks sihiks samuti mudel 960, kuid algne versioon. Facelift 960 kunagi välimuselt väga meeldis, kuid hobiautoks liiga uus, samuti ei meeldi facelift interjöör. Mootor kindlasti 3.0 R6.
Viimasel ajal on meeldima hakanud ka 1981+ 200-seeria sedaanid, 264 võib ka vanem olla.

Seega on sõelale jännud 1981+ 240 sedaan (mida ei ole vist enam sobilik 244 nimega kutsuda), eelistatud kombinatsioon oleks 2.3 mootor + manuaal. 760 nii algne kui ka facelift, pigem V6, kuid sobib ka turbo. 960 kindlasti algne ja 3.0 R6 mootoriga. 780 ja 264 oleksid muidugi toredad ja huvitavad väljakutsed, kuid kuna nende eest küsitavad hinnad on nüüdseks üsna soolased, siis julgen ausalt tunnistada, ma pole sedavõrd suur fänn, et sellise kulutuse teeksin. Lisaks olevat kooselu nendega ka keerulisem (780 vs 760 ja 264 vs 240).
Endal on mul sõidukogemus olemas 240, facelift 760 V6 ja 960 (algne 3.0 R6 ja 2.0 turbo, lisaks ka 960 facelift) mudelitega. Lisaks ka kahe 780 V6 mudeliga.

Siit ka mõned küsimused. Facelift 760 on mugavam sõita, kuid kuuldavasti pidi uus tagasild rahakotile märgatavalt kulukam olema, kas see mugavus tasub ennast rahaliselt ära? 760 V6 vs R4 turbo? Kas see V6 on vastupidavuse osas tegelikkuses parem või kehvem kui laialt levinud kuulujutud? Kui tahumatu olekuga R4 turbo on (2.0 turbo 960 puhul ei meeldinud, kuid see kogemus oli üle kümne aasta tagasi, seega vb nüüd hindaks asja teisiti)? Nende kahe kõrval oleks parim vast 3.0 R6, kuid see on jällegi igavamas 960 kestas.
Kui juba 240 kaalumisel on, kas siis võiks ka 740 mõeldav olla?

Ning ka tavapärane küsimus - millist sõelale jäänud autodest eelistaksite teie, ja miks?

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist