Tere.
Kirjutan siia oma kogemustest selle automargi ja mudeliga. Mainin ära, et tegemist on tööandja autoga aga ise ma ta valisin ja tellisin. Hinnapiir oli etteantud aga muus osas suht vabad käed. Autoks siis uus Xc90, 2015, T6, 232kw. Hetkel l.s. tiba üle 80t. Bensiin sellepärast, et linnas sõitmist rohkem. Varustustase on momentum aga juurde sai võtta niimõnedki lisad, et hind tuli juba inscriptioni lähedale. Auto sai tellitud nii, et Info-Autos polnud veel demoautot kohal ja sellest ka mõned valed valikud lisade osas.
Etteruttavalt võin öelda, et ma pole kogu oma 20a. jooksul, mis ma erinevate volvodega sõitnud olen, nii tihti esinduses käinud.
Minu jaoks liiga palju vigu sellise hinnaklassi autol.
Umbes aasta peale ostu kustus kogu armatuur, mootor jäi tööle aga käikudest oli ainult esimene. Õnneks juhtus see linnas, mitte kusagil mujal ja liipasin esindusse. Kaks korda on hiljem kustunud keskkonsooli tabloo. Kõik korrad on aidanud softi vahetus. Miks nii juhtub, ei oska esindus öelda.
Kliimasüsteem ulub. Vahetati kondipump ära - ikka ulub. Rohkem ei oska nad midagi öelda. Paar suve tagasi hakkas järsku ühelt poolt külma, teiselt poolt tulikuuma puhuma. Aitas esinduses restart. Üleelmisel suvel, kui õues oli üle 26* sooja, hakkas puhuma ainult tulikuuma. Kui oli jahedam, oli kõik korras. Auto oli nädal aega esinduses, kasu ei miskit. Siis said õnneks kuumad ilmad otsa.
. Eelmisel kevadel lasin neil omal initsiatiivil välisõhu temp. anduri (peegli sees) ära vahetada. Siiamaani on kestnud.
Tagumised piduriklotsid kuluvad liiga kiiresti, kuigi kohaltvõtuabi on välja lülitatud.
Tankida saab poole paagini, siis hakkab tankuri püstolit iga paari liitri tagant lukku lööma. Aitab püstoli keeramine 45* ja hoidmine. Toru sees olev klapp on vahetatud, kasu ei miskit.
Kõige hullem praegusel talvisel ajal on see, et pärast pesulas käimist, külmuvad tagumiste uste lukud ära. Ja nii, et lahti saab aga kinni mitte, isegi mitte esimesse astmesse. Aitab soe garaas (mul seisab auto koguaeg väljas), uste seestpoolt koormarihmaga tagumise istme külge sidumine ja u`pool tundi ringi sõitmine, et lahti sulaks. Talviti väldin hommikuti tagumiste uste avamist (vahel muidugi läheb meelest...). Lukud on korra vahetatud ja mingid lisakatted uste sisse lukkude kohale pandud (esinduse poolt). Kasu väike.
Tagumise luugi amordid-mootorid loobusid töötamast. Vahetati ära.
Kiirendusest. Esimene käiguga jõud piiratud. Kohati jube uimane. Eriti situatsioonis kui enne ristmikku või ringteed pidurdad mootoriga ja siis järsku gaasi vajutad. Paar sekundit ei toimu midagi. Mõnedes situatsioonides jube ohtlik.
Samas linnast väljas maantee kiirusel möödasõidu kiirendus ülihea. Kõik toimib hetkaga. Näo tõmbab vägagi naerule
)
Paar korda on auto linnas pidurid plokki löönud kuigi teise autoni veel vahemaad küll (total braking system).
Distantsi hoidev cruise võiks parem olla. Kuigi on seadistatud kõige lühemale maale, on vahemaa ikka liiga pikk.
Vihmasensor minu jaoks liiga aeglane
Momentumi istmed on lühikese istumisepadjaga ja pakuva vähe külgtuge.
Elektriline esiklaasi soojendus ja 4tsooni kliima on mugavad.
Ledtuled väga head.
Isegi tavaline audiosüsteem üllatavalt hea.
Bensiini kulu. Tehaseandmetele võib julgelt kolmandiku juurde panna.
Diisemootoritest ei oska midagi kaasa rääkida.
Kõiki asju ei tule hetkel meelde. Aga kokkuvõtteks ma endale oma raha eest seda autot ei ostaks. "Seiklusi" saab ka odavamalt.
Samal ajal ostis sõber uue Lexus RX`i. Pole tal olnud mitte ühtegi probleemi. Kuigi kaalus ka XC90 ostu. Praegu tänab jumalat, et ei ostnud.
Samas sattus äkki ainult mulle selline "õnnetus"? Kuigi kammides välismaa volvo foorumeid, olen lugenud samadest muredest mujal kaa.
Varsti tuleb aeg see auto välja vahetada ja ma olen kindel, et volvot enam ei võta. Kahjuks.