Kasutaja Lookas tagasiside

"Kahtlase minevikuga"või siis "kahtlase kvaliteediga" Volvodest; just info nende isendite kohta, mida püütakse müüa väga korras auto pähe. Ka ebaausad müüjad ja müügi kohad. Volvo Club annab oma tagasihoidliku panuse ausale müügitegevusele.
Volvo on ju seda väärt ...

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer

Foorumi reeglid
Hea Foorumlane ja Foorumi Lugeja,

Antud alafoorumisse postitamine on avatud kõigile registreeritud kasutajatele, kuid oma postitust tehes mõtle alati läbi järgnevad punktid:
1) Kas see postitus on lugejale vajalik?
2) Kas selles postituses on selgelt aru saada, milline osa sellest on fantaasia ning milline osa sellest on faktid?
3) Süüdistuste välja ütlemise asemel oleks ju kindlasti kohasem püstitada loogiline arutelu lahenduste leidmiseks, millest kõik võiksid midagi õppida!


Palun arvestage et foorum kui avalik tahvel ei saa vastutada selle peale kirjutatud sõnumite eest, kuid vajadusel olge valmis ise nende eest seisma!
Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas Tanel » 20 Veebr 2020, 11:21

Vahet ju pole kas auto on 5 ... 10 või 20a vana
Teenust pakkudes vaatab teenuse pakkuja ka kere üle ja hiljem vastutab oma töö eest.

On ju suur vahe kas sillad ja mootor on korras ja kere on ümbert roostes.
P3 on antud klaasi serv tüüpviga. Liistu pole mis kaitseb ja kivid saavad otse plekki rünnata.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Steinhoff
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 08 Veebr 2020, 18:04
Asukoht: Tallinn

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas Steinhoff » 20 Veebr 2020, 13:03

Ma ei tunne ei teema algatajat, ega ka kasutaja Lookast.

Isiklikult olen 50/50 mõlema poolt.

1. Olen toonud tellimise peale auto, tellija oli kaasas. Koos sai kõik nii palju kui võimalik, kohapeal üle vaadatud (autot välisriigi müügiplatsil üles ei tõsta ja mootori rihma katteid maha ei võta (diagnosti ka kompruutriga 90ndate algus aasta autole ei tee).
Komistuskivi oli, kuna tellija küsis minu arvamust ostul, täna millele ta selle auto ka ostis. Ka minu huvi oli seda autot osta (kuid vahendeid polnud hetkel piisavalt).
Hiljem selgus töökojas veel puudusi, mida kohapeal ei leidnud ning remont maksis omajagu. Ilmselgelt oli tellija nördinud ja leidis, et ma kontrollisin autot kehvasti. Kuid siinkohal oli siiski 25a vana ja 200+kkm sõitnud japsiga. Neid puudusi oleks saanud aga ainult töökojas avastada, aga müügiplats ega tellija polnud nõus autot kuskile Leedu töökotta vedama. Siinkohal lõppes ka minu "vastutusala".
2. Teema algataja seisukohalt on mõistetav see, et talle ei mainitud antud puudusi, mida oli võimalik kohapeal silmaga näha. Ise soovin täpselt samamoodi asjadega kursis olla ning siis, kui ost läheb teoks, on see juba tellija edasine "vastutusala". Vastutusalaks ma seda siiski tegelikult ei loeks, kuna ülevaataja ei saa vastutata hilisemate vigade üle, mis hiljem ilmnevad (tarnija tingis veel hinna alla ka!).
3. Tarnija seisukohalt on tegu tavalise maailmavaadete erisusega. Sellised roostetäpid tekivad ka uuele autole, kui on saadud kivi ja soola. Mõne jaoks on probleem. Kes tahab antud raha eest uut autot, kes saab aru, et turu odavaimal on omad põhjused. Hinnalangus kompenseerib poolte puuduste likvideerimise ju?
Nii või naa, olenetama kui palju tarnija probleeme välja toob, on tellijal alati varrukast järgmine põhjus, kuidas raha tagasi nõuda ja tarnijat peedistada. Telefoni teel pooled märkused meelde ei jää, ja ilma oma silmaga nägemata, ei saada ka 100% üheselt asjadest aru.

Kunagi käis klient õlivahetuses, autoks 20 vana japs. Mootori ja põhjakaitse vahele on pandud mingi poroloon, mootorimüra summutamiseks. Õlivahetuseks tuleb põhjakate eemaldada ja see poroloongi tuleb ära. Kahjuks oli karter ajapikku nii roostes, et rooste kasvas porolooni külge. Samal ajal lekkis ka karterist õli porolooni sisse. Klient teadis, et mootoril on kerge leke juba ammu, aga poroloon ju imeb kõik endasse ja maha tilgub vähem.
Porolooni eemaldades hakkas karter "jooksma". Kuna kliendil oli veel 1000+euri eest lisatöid tellitud, tõmbasin koheselt kõne peale, et mis saab. Karter lekib, sõita kindlasti ei soovita ning kas üldse teeme ülejäänud töid?
Kuna klient telefoni teel ei adunud probleemi suurust ja oli veendunud lekke vähesuses, lasi jätkata lisatööde teostamisest.
Üllatus üllatus. Õhtul järgi tulles ja auto all loiku nähes, oli klient ilmselgelt rohkem kui pahane. Sama telefoni jutt näost näkku rääkides klient rahunes ja tõdes, et ise on süüdi, kuna ei tahtnud probleemist arusaada.
Päeva päästis see, et 3 järgneva päeva jooksul tegime töökoja poolt kõik selleks, et karter saaks alt ära, saadetud keevitusse ja alla tagasi pandud (karteri eemalduseks/paigalduseks tuleb esisild koos diffriga 2x alt ära võtta ja tagasi panna, kuna tõstukile on järgmised tööd planeeritud).

Pikk jutt, kuid loo moraal. Igasugu teenust pakkudes ja komplikatsioonide / vaadete erisuste korral, tuleb "vastutus" lükata kliendile.
Ning asjad tuleb läbi rääkida.

Kasutaja avatar
fic
Foorumi veteran
Postitusi: 1039
Liitunud: 04 Juul 2010, 23:47
Asukoht: Põltsamaa

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas fic » 20 Veebr 2020, 15:27

Mu meelest ka 50-50.

1. Jah, lookas oleks võinud mainida (kui tunnistas, et nägi neid ennem). Samas kas pesemata auto all neid näeb üldse hästi? Samas kasutatud auto ostja peab ALATI ka valmis olema lisainvesteeringuks. Kohe kindlasti turu odavaima auto puhul.

2. Vastutusest. Ise lookase nahas võtaks küll nii mõistliku kompromissi vastu, mis björn pakkus ja edaspidi parandaks teenuse kvaliteeti mingi checklistiga nt. Maine. Igaljuhul, Björn, ära pead norgu lase - väikese investeeringuga saad ju auto, mis jääb ikkagi soodsamaks, kui turuhind :)

Õppetund mõlemale. Isiklikult minu valulävele oleks see okei olnud. "Hope for best, expect the worse."
855 T-5R x XC90 '12

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas kloox » 20 Veebr 2020, 20:02

Minu silmis paistab siitnurgast tegu tüüpilise eestlasega,kes tahab aitähhi eest uut autot saada,aga kuna es vedanud,siis tuli leppida sellega,mis toodi ning kuskilt õiglust-õigustust otsida.Ja teiseltpoolt teine tüüpiline eestlane (nagu pool Eestit- kogenud autotoojad)üritab ennast õigustada-minu arust normaalne nähtus.Aga kuna kirjalikku lepingut polnud,siis pole millegi üle nagu kurta ka ju või mis?Jutt jutu vastu.Mina ise ,kui saadaks kellegi omale masinat tooma,siis annaks kaasa nimekirja,küsimused paberi peale üles tähendatult,millele ootaks konkreetselt vastust.(ja isegi mis diag seadmega masina kallale minnakse).Selle põhjal oleks tunduvalt lihtsam otsustada,ükskõik kui idiootsed-rumalad need küsimused poleks.Või valiks netist välja läheks ise kohale ja toksiks jalaga rehvi ning vaataks,kas tahan või keeran selja ja lähen vaatan järgmist.Siiamaani on elu näidanud,osta see mis meeldib-remontima pead niikuinii.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
japs4u
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 25 Sept 2018, 20:12

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas japs4u » 20 Veebr 2020, 21:09

võti+pult...mul pult veel 6 nupuga...ainuke miinus et keylessi ei saa nende poolt

stend
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Veebr 2020, 21:30

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas stend » 20 Veebr 2020, 22:13

stend kirjutas:Loen ja mõtlen praegu selle postituse peale, tekib küsimus kas sa tõesti arvasid et kui sa ostad 4500.- eurot maksva auto, mida müüakse alla turu keskmise hinna, et sa saad mingi "prillikivi"? Rootsi puhul see, et kasutatakse graniiti ja soola, need ongi peamised tegurid ja põhjustavad sellised defekte. Sellessuhtes on sellised asjad sellises vanuses Rootsi auto puhul normaalne, võin öelda omast kogemusest et kunagi autot ostes ei suuda sa alati kõiki asju märgata, alati on olnud peale esimest pesu, asju mida sa kohe ei märganud.
Ma saaks sinust täiesti aru, kui ta oleks toonud sulle 45000.- euri maksva aasta-kaks vana XC90 ja oleks sellised iluvead.
Sellise hinnaklassi puhul tuleb arvestada selliste asjadega, vaadates läbisõitu ja autot ennast, siis said igati normaalse hinnaga gaasika.
tegemist on sul kerge pindmise roostepunnidega.


Tere tulemast foorumisse. Tore näha, et esimene post on sisukas. Kuna saan aru, et sinu hinnangul kallimal autol ei oleks olnud aksepteeritav sellistest defektidest mitte teavitamine siis palun too välja omalt poolt mudeli/aasta/läbisõidu/hinna omavaheline seos mis hetkeni on okei ja kust alates enam ei ole okei. Mina väidan, et kui toomise eest küsitakse raha ja pakutakse teenust, siis ei ole vahet kas minnaks vanat või uut autot tooma. Põhimõtted peaks samad olema. Eelmise Volvo tõin ise Rootsist. Oli ka 10a vana ja ainult Rootsis sõitnud. Tänase päevani (2007a väljalase) on sama katuse serv laitmatu. Mis me nüüd siis teeme? Lähen toksin täkked peale, et vastavaks vanusele ja läbisõidule?

Antud auto puhul läksin esimest korda vaatama hämarasse garaaži, kus esimene ring ümber auto tehtud tõin välja roostekohad. Kui see jääb märkamata, siis leian, et autode toomise teenust ei peaks pakkuma. Antud juhul kasutaja Lookas kirjutas, et nägi, kuid ei pidanud vajalikuks teavitada. Siinkohal toimubki arutelu selle üle mida samas situatsioonis peaks tegema ning kuhu suunas kellegi arvamused lähevad.[/quote]

stend
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Veebr 2020, 21:30

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas stend » 20 Veebr 2020, 22:34

Olen ise samuti autosi toonud ja ütlen isegi et see on levinud probleem Rootsi puhul, ma arvan et 4-10k maksvate autode puhul on see paratamatu et leidub selliseid vigu, kuna rootsis on nii sool kui ka graniit. Ma isiklikult arvan et vb oleksid sa pidanud mainima täpselt, missugust autot soovid, mis tohib olla ja mis mitte, ütlen ausalt kui sa tahad saada roostevaba masinat, siis oleks sul tulnud käia vähemalt 2x nii palju välja vb isegi veidi rohkem. Kui sa oled kursis, et Rootsis on gaasikat taksodena, siis need sõidavad palju ja võib olla siin defekte ka. Mina isiklikult ei näe põhjust et asi on halb, ütlen seda et parem olgu sul 2-3 roostetäppi, kui see et kahe nädala pärast pead kasti või mootorit remontima. Kuna sa tellisid kasutatud auto, siis neil ongi iluvigu. Hinnaklass selline ka, nagu sa teada soovisid siis mina arvan et juba 10+ maksvad autod, neil ei tohiks enam selliseid asju olla aga paratamatult võib leida. Tõin 2017a rootsist,9a vana A6 Allroadi ja seal oli tagaluuk valsikohtades roostekahjustustega ja tuli luuk üle värvida. auto maksis toohetk 11k.
Kokkuvõttes, kui sulle ei sobi toomisteenus, too edaspidi ise.
Lihtsalt vaadates mis hinnaga need gaasikad liiguvad, siis on hind oli ikkagi väga hea, mis auto kätte said. Läbisõit ka suhteliselt okei ikkagi.
Kirjutan oma nime alt, keegi siin arvas et varikonto vms, ei ole! Lihtsalt ei ole volvo inimene, ei ole ka foorumis seetõttu.
Tulevikuks, kui tahate et teile auto tuuakse, siis öelge konkreetselt, mida tahate, et ei tekiks pärast segadusi.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas Liiwaannus » 21 Veebr 2020, 01:22

Mina arvasin jah, mulje oli selline jutt langes täpselt teisega kokku. See selleks. Mind hämmastab selle teema juures juba uus aspekt, kogenud teenusepakkuja süüdistab klienti teadmatuses. Tooks veits liialdusega paralleeli. Lähen pidurikettaid vahetama kohta, mis ütleb, et omab laialdast kogemust. Küsin, et kas kõik tehtud, ütlevad, et vahetatud ja korras. Kohale minnes on auto kõhu peal, rattad auto kõrval tornis ja meister kostab, et sa ei palunud ju rattaid alla keerata.

Vigadest õpitakse, mitte ei süüdistata neis teisi.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas Iceman » 21 Veebr 2020, 08:25

See teema jätab pigem mõlemast osapoolest 50/50 rumala mulje. Kas ilma avalikult musta pesu pesemata ei saanud siis asjades kokku leppida? Mees, kes on toonud ca 130 autot välismaalt võiks ju teada, et Eesti inimene ostab ALATI n.ö "uut" autot. Olenemata vanusest, läbisõidust, tehnilisest korrast jms. Ehk masin peab välja nägema nagu salongist täna ostetud uus. Teisel puhul jääb arusaamatuks, et mees, kes ise pakub Volvode diagnosti Pärnumaal ja muidu ka võtab aeg ajalt foorumis sõna ning tundub, et on Volvodega natukene ikkagi kodus, läheb ostma turu hinnast kõvasti odavamat autot lootuses saavutada mida? Et päriselt on olemas lotovõidud ja et päriselt uskusid, et saad turu hinnast kõvasti odavamalt prillikivi? Kui hind on ikka kõvasti alla turu keskmise, siis peaks ikka alarm peas pasundama, et midagi on valesti ja asja peab süvitsi uurima. Seda aga mõlema osapoole puhul. Praegu on lihtsalt seis, kus üks ei küsinud (ei osanud küsida) ja teine ei vastanud. Ja teine ei juhtinud tähelepanu (kuigi kogemusest oleks võinud) ning esimene uskuski piimajõgedesse ja pudrumägedesse. Ja kuna auto ostmine on nagunii emotsionaalne värk, siis sai kiirelt krabatud. Kas eelnevalt oli omavahel diskussiooni ka sel teemal või hakati kohe foorumis probleemi lahkama enne omavahel kokkuleppimist? Kui see etapp siiski vahel oli, siis ma eeldaks tooja oleks ju võinud mingi sooduka toomise tasult teha. Kui juba kooruva laki teema sai korda tehtud, siis ühe detaili (katuse) värvimine auto puhul ei ole ju teab mis kulu (paar-kolm sotti max) ja teine osapool oleks siis saanud ise otsustada, kas teeb seda või mitte.

Kasutaja avatar
Hahahaha
Kõva postitaja
Postitusi: 141
Liitunud: 08 Nov 2009, 21:56

Re: Kasutaja Lookas tagasiside

PostitusPostitas Hahahaha » 22 Veebr 2020, 21:29

Omavahel asjad neil ju räägitud. Jättis lihtsalt review. Sama nagu googlis saad firmade kohta lugeda inimeste arvamust teenuse kohta.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist