Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

"Kahtlase minevikuga"või siis "kahtlase kvaliteediga" Volvodest; just info nende isendite kohta, mida püütakse müüa väga korras auto pähe. Ka ebaausad müüjad ja müügi kohad. Volvo Club annab oma tagasihoidliku panuse ausale müügitegevusele.
Volvo on ju seda väärt ...

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer

Foorumi reeglid
Hea Foorumlane ja Foorumi Lugeja,

Antud alafoorumisse postitamine on avatud kõigile registreeritud kasutajatele, kuid oma postitust tehes mõtle alati läbi järgnevad punktid:
1) Kas see postitus on lugejale vajalik?
2) Kas selles postituses on selgelt aru saada, milline osa sellest on fantaasia ning milline osa sellest on faktid?
3) Süüdistuste välja ütlemise asemel oleks ju kindlasti kohasem püstitada loogiline arutelu lahenduste leidmiseks, millest kõik võiksid midagi õppida!


Palun arvestage et foorum kui avalik tahvel ei saa vastutada selle peale kirjutatud sõnumite eest, kuid vajadusel olge valmis ise nende eest seisma!
lux
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 27 Veebr 2013, 19:47

Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas lux » 27 Veebr 2013, 19:50

Tere!

Huvi järgneva isendi vastu: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1175639

Kas keegi volvoklubilistest on vaatamas käinud ja oskab asjalikku infot jagada?

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas tnx » 28 Veebr 2013, 17:27

Vaatamas pole käinud, aga juba kuulutuses olevad väited 1. omanik, Saksast toodud ja Eestis arvel ei saa kõik korraga õiged olla.
Tüüpiliselt võetakse auto enne müüki siin arvele selleks, et ostjale oleks garaneeritud võimalus auto omanikuks saada ilma, et peaks kasvõi kogemata midagigi teada saama auto varasemast ajaloost.
Teemasse sobib hästi 27.02.2013 Autolehes ilmunud ülevaade USA autode järelturust.

See kõik muidugi ei tähenda, et antud masin ei võiks kõigest hoolimata olla sellises korras, mis võimaldab temaga muretult veel tükk aega liigelda.

dieseldoctor
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Okt 2012, 21:47

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas dieseldoctor » 28 Veebr 2013, 18:13

Sellises hinnakategoorias tasuks kaaluda ka iseseisvalt auto toomist kusagilt Euroopast.

lux
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 27 Veebr 2013, 19:47

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas lux » 28 Veebr 2013, 23:29

Kui palju võiks kasu olla inchcape ostueelsest kontrollist? Kas nad uurivad ka auto ajalugu?

dieseldoctor
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Okt 2012, 21:47

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas dieseldoctor » 01 Mär 2013, 00:46

lux kirjutas:Kui palju võiks kasu olla inchcape ostueelsest kontrollist? Kas nad uurivad ka auto ajalugu?

Inchcape tegeleb Mazdadega, Volvodega hoopis Info-Auto.

lux
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 27 Veebr 2013, 19:47

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas lux » 01 Mär 2013, 07:25

Inchcape tegeleb nüüd volvodega ka, aga see selleks. Küsimus on pigem, et kui palju sellistest ostueelsetest ülevaatustest kasu on?

Kasutaja avatar
silf
Kreisi postitaja
Postitusi: 455
Liitunud: 23 Veebr 2011, 18:20
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas silf » 01 Mär 2013, 09:36

lux kirjutas:Inchcape tegeleb nüüd volvodega ka, aga see selleks. Küsimus on pigem, et kui palju sellistest ostueelsetest ülevaatustest kasu on?


Mingi ülevaate ikka saad autost,ajaloo ja varustusastme loevad ikka välja aga nagu mulle Info-Autos öeldi,käigukasti sisse nemad ei näe.

lux
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 27 Veebr 2013, 19:47

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas lux » 01 Mär 2013, 12:53

Kui auto lolli häält ei tee, siis ilmselt ei ole ka müüja teadlik sellest, mis toimub käigukastis või mootoris. Seega kõik, mida müüja hoiab saladusena, peaks saama esinduses välja selgitada? Olen ma õigesti aru saanud?

Kasutaja avatar
silf
Kreisi postitaja
Postitusi: 455
Liitunud: 23 Veebr 2011, 18:20
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas silf » 01 Mär 2013, 13:42

lux kirjutas:Kui auto lolli häält ei tee, siis ilmselt ei ole ka müüja teadlik sellest, mis toimub käigukastis või mootoris. Seega kõik, mida müüja hoiab saladusena, peaks saama esinduses välja selgitada? Olen ma õigesti aru saanud?


Niipalju kui arvuti välja loeb win koodi järgi,viimati käisin niiöelda Eesti ajaloo ja hooldusraamatuga autot kontrollimas kus tuli välja, et auto hoopis HOLLANDIst ja mingeid värvitöid seal tehtud jne,ühesõnaga kuulutuses kontrolliga võrreldes palju valeinfot ja auto ei vastanud enam minu nõuetele.

lux
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 27 Veebr 2013, 19:47

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas lux » 30 Mär 2013, 10:27

Inchcapes ostueelses kontrollis käidud:
Esimesed rattalaagrid teevad häält. Vasak rohkem. 2x 260 €; vahetus 2x 75 €
Tuulekeerise klapi süsteemi juures väike õlileke. Jupid + töö 370 €
Mootoris tiksuv hääl. Võimalik, et hüdrotõukurid ja nookurid vaja vahetada. Defekteerimine 160 €
Pihustid vaja kontrollida, võimalik, et tiksumine tuleb nendest. 35 €
Kaugtuled ei tööta - vajalik täiendav diagnostika.
Tagumiste piduriklotside jääk ca. 22 mm. Klotsid 78 €; vahetus 35 €

Lisaks on liiklusregistri andmetel toimunud väike kokkupõrge ka Toyota Corollaga, millest omaniku sõnul sai vigastada vaid tema numbrimärk, aga lähemal vaatlusel võis esistange sees kergeid mõrasid näha VIN: YV1AS714071001905

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas tallaploomi » 30 Mär 2013, 10:50

See pihusti tiksumise teema on suht kahtlane,mulle aeti ka seda pihusti tiksu juttu kuid tegelikult olid ikkagi tõukurid ja nookurid läbi ning nende vahetus koos tuulekeerise klappidega maksab IA-s kuskil 1300.-.Mul oli nii,et külmalt käima pannes oli kõik ok ja kui mootor soojaks läks tuli ka tiks sisse mis oli ikka korralikult kuulda ja kapott oli kinni.
H,s80-2007-d5-136kw

Volvo112
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Dets 2009, 21:53

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas Volvo112 » 30 Mär 2013, 18:40

Need esinduse hinnad on küll väga haiged:
1. Tuulekeerise klapi süsteemi juures väike õlileke. Jupid + töö 370 €, see on Volvo tüüpviga, et klapikambrikaane tihend seal nurgas laseb õli läbi, uus tihend maksab orienteeruvalt 30€ + uued pihustite seibid (hind ei tule praegu meelde) + tööaeg, maksimaalselt 3 tundi (kogenud mehaanik teeb kiiremini).
2. Mootoris tiksuv hääl. Võimalik, et hüdrotõukurid ja nookurid vaja vahetada. Defekteerimine 160 € - ilmselt hüdrotõukurite viga, kuna tihti kasutatakse vale markeeringuga õli, hüdrotõukurid jäävad kinni ja tuleb tiks sisse. Uue hüdrotõukuri hind orienteeruvalt 18€. Selleks et neid vahetada tuleb nukkvõllid maha võtta, tööaeg kuskil 7 tundi. (selle töö käigus vahetatakse ka hammasrihm, kuna nagunii see käib maha).
3. Pihustid vaja kontrollida, võimalik, et tiksumine tuleb nendest. 35 € --- nende tööd nad kohe näevad kui arvuti küljes, milleks teha eraldi kontrolli? või üritatakse igal võimalikul moel raha sisse kasserida.

bravia
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 07 Juul 2012, 17:57

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas bravia » 31 Mär 2013, 13:19

[quote="tnx"]Vaatamas pole käinud, aga juba kuulutuses olevad väited 1. omanik, Saksast toodud ja Eestis arvel ei saa kõik korraga õiged olla.

Kas saab tõesti nii .... olla.miks see ei saa õige olla. Lihtsalt tahtsid tähti närida kuulutuse kallal.

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Volvo S80 D5 2007 - kas kellegil kogemusi?

PostitusPostitas tallaploomi » 31 Mär 2013, 14:54

Volvo112 kirjutas:Need esinduse hinnad on küll väga haiged:
1. Tuulekeerise klapi süsteemi juures väike õlileke. Jupid + töö 370 €, see on Volvo tüüpviga, et klapikambrikaane tihend seal nurgas laseb õli läbi, uus tihend maksab orienteeruvalt 30€ + uued pihustite seibid (hind ei tule praegu meelde) + tööaeg, maksimaalselt 3 tundi (kogenud mehaanik teeb kiiremini).
2. Mootoris tiksuv hääl. Võimalik, et hüdrotõukurid ja nookurid vaja vahetada. Defekteerimine 160 € - ilmselt hüdrotõukurite viga, kuna tihti kasutatakse vale markeeringuga õli, hüdrotõukurid jäävad kinni ja tuleb tiks sisse. Uue hüdrotõukuri hind orienteeruvalt 18€. Selleks et neid vahetada tuleb nukkvõllid maha võtta, tööaeg kuskil 7 tundi. (selle töö käigus vahetatakse ka hammasrihm, kuna nagunii see käib maha).
3. Pihustid vaja kontrollida, võimalik, et tiksumine tuleb nendest. 35 € --- nende tööd nad kohe näevad kui arvuti küljes, milleks teha eraldi kontrolli? või üritatakse igal võimalikul moel raha sisse kasserida.


Päris nii lihtne see asi ka ei ole.
1.Volvo tüüpviga on tuulekeerise süsteemi juures lekke põhjuseks mitte klapikambrikaane tihend vaid tihend mis on justnimelt tuulekeerise klapisüsteemi küljes ja seda tihendit seal eraldi vahetada ei saa ja kui asi juba lahti siis pole mõtet seda mingi silikooniga ka kinni pläkerdada kuna see ei pruugi ikka pidama jääda.Omal kogemused olemas,õnneks oli autol müüja poolne garantii ja nemad ka selle lõpuks korda tegid.
2.Mootoris tiksuv hääl jah suur tõenäosus,et tõukurid ja nookurid läbi.Vahetada tuleb mõlemad,nii tõukurid kui ka nookurid kuna need ei ole mitte kinni jäänud vaid hoopis ära kulunud liiga pika õlivahetusvälba tõttu,sest dpf filtri tyhjakspõletamisel võib sattuda rohkem või vähem diislit mootoriõli sisse ja seega õli kvaliteet muutub halvaks.Volvo küll ise väidab,et see ei ole põhjuseks kuid ise nad on muutnud d5 mootoritel ära piiri kuhumaani õli sisse tuleb panna kontrollvarda peal,selleks on 2/3,mitte ülemise kriipsuni ja just seepärast,et kui õli sisse satub nüüd dpf tühjakspõletamisel diisel siis võib järsku õli tase üle maksimumi tõusta ja mootor läheb lõhkuma.Ja 30000km hooldusvälba juures võib ainult oletada palju selle lõpuks seda diislit seal õli sees kokku on.
Ja peale kõige ei pruugi asi piirduda ainult tõukurite ja nookurite vahetusega vaid viga on saanud ka plokikaan millel on kõvad kulumisjäljed juba sees.
Tõukuri hind ca.20.- tükk ja 20X20=400.- nookurid ca 7.-tükk 20x7=140 ja need on b varuosad.Pluss veel tihendid,pihustiseibid,hammasrihm ja kui tuulekeerise klapid lekivad siis 150.-orig. ja hea kohe ära vahetada koos nookurite ja tõukuritega kui pärast selgub,et ikka jäid lekkima siis tuleb uuesti maha keerata pihustid ja klapikambrikaan ja ühesõnaga maksta pärast 350.- uuesti ainult tuulekeerise klappide vahetuse eest.
Kuskil nurgataga garaasis odavalt mina sellist tööd teha ei laseks ja jumal teab kuipalju odavamate ja teadmata kvaliteediga varuosadega,tahad ju pärast sellisele suurele tööle mingit garantiid ka saada või mis.
3.Pihustite tööd ei näe tava volvo diagnostikaseadmega ning vidas on ka kirjas,et pihustite töö kontrollimiseks on teised vahendid ja seadmed.
H,s80-2007-d5-136kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist