Spido kerimine

"Kahtlase minevikuga"või siis "kahtlase kvaliteediga" Volvodest; just info nende isendite kohta, mida püütakse müüa väga korras auto pähe. Ka ebaausad müüjad ja müügi kohad. Volvo Club annab oma tagasihoidliku panuse ausale müügitegevusele.
Volvo on ju seda väärt ...

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer

Foorumi reeglid
Hea Foorumlane ja Foorumi Lugeja,

Antud alafoorumisse postitamine on avatud kõigile registreeritud kasutajatele, kuid oma postitust tehes mõtle alati läbi järgnevad punktid:
1) Kas see postitus on lugejale vajalik?
2) Kas selles postituses on selgelt aru saada, milline osa sellest on fantaasia ning milline osa sellest on faktid?
3) Süüdistuste välja ütlemise asemel oleks ju kindlasti kohasem püstitada loogiline arutelu lahenduste leidmiseks, millest kõik võiksid midagi õppida!


Palun arvestage et foorum kui avalik tahvel ei saa vastutada selle peale kirjutatud sõnumite eest, kuid vajadusel olge valmis ise nende eest seisma!
j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Spido kerimine

PostitusPostitas j0hanne5 » 06 Mär 2018, 15:02

omega kirjutas:Hollandi kliimas ja teedel peavad need autod kaks korda kauem vastu nagunii, siin Eesti kliimas sõita 500000km on jah suht võimatu nii kerele kui motole.


Moto ja ka auto korrasolek ikka sõltub sellest, kuidas teda hooldatud on, mitte kus sõitnud! Mu belgiast tulnud S80 oli küll paras õnnetus, aga remontisin ära (ca 3,5k eest) ja kestab. Muidu selle läbisõidu väitega olen nõus!
Mees on kriminaal, aga ega midagi teha ka pole, kui eesti inimese jaoks see ls nii tähtis on. Lihtsalt oleks hea teada läbisõidupõhiselt, kuna suuremad kulutused tulemas on ja mida enne päriselt tehtud autoga.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Spido kerimine

PostitusPostitas Liiwaannus » 06 Mär 2018, 20:28

Omega, aga võib kõiki neid boikoteerida ju. Auto võib lasta tuua endale või osta kindla ajalooga masina, sama hinna juures number küll suurem kellal, aga see ei loe ju ja vähemalt ei toeta pettureid. Nagu barastatud kaubagagi, kui kaob turg vähenevad vargused, kõik sõltub turu suhtumisest, et mida sinna müüakse.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Spido kerimine

PostitusPostitas Oldschool79 » 08 Mär 2018, 13:36

Kasutatud auto on igal pool loterii. Siiski- Mina olen seda meelt, et osta tuleb eelistatult eraisikult uuena Eestis olnud autot(ei ole reegel, pigem vist erand, mis kinnitab reeglit). Alati on olemas võimalus, et auto kindlustusjuhtum ei kajastu registris, sest pooled jõudsid menetlusväliselt kokkuleppele, aga sel juhul peaksid kahjud olema minimaalsed. Sest reeglina EEsti ajalooga auto liiklusajalugu on õige. Läbisõit kindlasti kahtluse alla seatav- no aga selle vastu aitab auto odomeetri visuaalne vastavus auto tegelikule kulumisele ja juhul, kui auto on ametlikus teeninduses käinud, siis auto ülevaatus ja dokumenteeritav päring. Mul esimesel korral küll tõepoolest vedas müüjaga. Aga seda ainult tänu sellele, et eelmistel omanikel oli raha ja tahtmist hooldada autot IA-s, krt vahetasin eile mootori ja salongi õhufiltri välja. Isegi need olid originaalid. Sestap mõtlen et peab auto väärtust enda jaoks (mitte müügiks) tõstma, et kestaks võimalikult kaua (Ehk kui mootori ja veermiku olen saanud täielikult kontrolli alla, siis tuleb põhja korrosioonikaitse ette võtta ja võimalusel detailhaaval auto üle värvida). Ehk hooldama ja hoidma autot, sest teist sellist on raske leida, mis tõesti varjatud vigu 238035 km läbisõidu juures ei oma (sellest 11000km on minu sõidetud). Autoplatsidest ja äsja välismaalt pakkumistest tuleb küll suure kaarega mööda käia. Või siis tõesti,ise välismaale minna autot üle vaatama ja müüjaga otse asjad ära klaarida.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

B0mbz
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Mär 2018, 11:11

Spido kerimine

PostitusPostitas B0mbz » 12 Mär 2018, 11:14

omega kirjutas:Ma ei saa aru, kas te ostate läbisõitu või autot ?? Saan aru, et kerimine on pettus, aga kui auto korras, mis vahet seal on palju sõitnud. Käisin täna seal platsil vaatamas S60, olles kursis selle teemaga siin. Auto oli korralik ja ilmselt läheb ostuks, olgu keritud või mitte, keda kotib.
Hinnad on samuti räägitavad seal.
Hollandi kliimas ja teedel peavad need autod kaks korda kauem vastu nagunii, siin Eesti kliimas sõita 500000km on jah suht võimatu nii kerele kui motole.

Oletame, et sa ostad heas usus keritud masina - saad kaasa Ebay hooldusraamatu, mis sinu jaoks justkui tõestab, et kõik on vinks-vonks ja hooldatud masin. Vaatad ka seda hooldusraamatust, et rihmad on vahetatud ja lased heas usus edasi, kuni päevani, mil hammasrihm puruks läheb.
Kui sinu endaga nii juhtuks, siis ikkagi oleks nii "savi" sellest, et petta said?

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4312
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Spido kerimine

PostitusPostitas Iceman » 12 Mär 2018, 11:27

Anna andeks, aga ainult loll ostab kasutatud auto ja jääb lootma, et eelmine omanik hoolas oli. Isegi kui on kõik hooldusraamatud jms, siis see 100-150 euri väljaminek hammasrihma peale tuleb alati teha oma meelerahu huvides. Olenemata sellest kas on kindla ajalooga või ei. Aga eelkõnelejatel on siin õigus - 90% Eestlastest ostab läbisõitu mitte autot.

B0mbz
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Mär 2018, 11:11

Spido kerimine

PostitusPostitas B0mbz » 12 Mär 2018, 14:19

Päris 100-150 euriga sa nüüd küll rihma vahetatud ei saa :)
Kui on nt esinduses tõestatav, et tõesti mingi X läbisõidul näiteks 50k km tagasi on rihm vahetatud, siis nagu ei oleks ju pointi uuesti vahetada? Või olen ma ise liiga sinisilmne...?

Loomulikult, kui tõendatavat fakti rihmavahetuse kohta ei ole, siis tuleb muidugi vahetada, aga praeguse näitega, mis ma välja tõin, pidasin siiski seda silmas, et kuna sellel kõnealusel isikul on kõik hooldusraamatud ja ka ilmselt rihmavahetuse kleepsud, siis need "lollid" kes ostavadki "ausa" läbisõidu ja ebay hooldusraamatuga auto heas usus ise sellise asja peale ei tule ja ühel heal päeval eelpool nimetatud stsenaarium võib ju tõeks saada...
Ja olgem ausad - neid "lolle" on ikka väga palju.
See minu eelmine post oli lihtne näide kasutajale omega selle nö kerimise/läbisõidu suuruse jutu peale...

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4312
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Spido kerimine

PostitusPostitas Iceman » 12 Mär 2018, 21:09

Rihmakomplekti saab selle raha eest vabalt. Kui käed pe•sest välja ei kasva, siis rohkem raha vahetamiseks ka ei kulu. Ja jääb raha üle veel kallist õlut Eesti riigist osta.
Aga point on see, et milleks peksta müüjat, kui sa oled ise loll? Ma mõtlen selle all seda, et müüjad ju tahavad ka leiba lauale ja lapsed toidetud saada. Kui ikka 90% eestlasi läbisõitu ostab ja eeldab et 10a vana auto on sama nagu uuena tehasest välja veerenu, siis tuleb seda ka pakkuda, et ellu jääda (spido Eesti mõistes max 180xxxkm peale, mootoripesu,kiire vaharing, rehviläige ja voila). Turg dikteerib - ma näiteks Soomes ja Rootsis pole kohanud autopesulateski sellist teenust nagu meil siin (müügieelne ettevalmistus). Niipalju kui ma ise oma masinaid müünud olen, siis keskmise kasutatud auto ostja profiil ongi selline nartsisisslik. 25 aasta vanuselt autolt oodatakse samuti 180 tuhandest läbisõitu nagu 5 aasta vanuselt. Eestlased oma väiksuses kujutavadki ette vist, et igalpool mujal maailmas ka on täiesti normaalne aastane läbisõit 5-10k km (lagi 20k km) nagu siin enamustel (kes sõidavad 2km tööle ja 2 koju igapaev) ja kõik autod, mis siia tuuakse on täpselt sellistelt kirikuõpetajatelt ja vanaprouadelt ostetud , kes täpselt niipalju iga aasta ongi sõitnud. Rohkemaks mõtlemisvõimet paraku ei jagu. Ja siis on müüja jobu ja fasist ja tuleks vangi panna kui tegelik elu teine on. Turg on niimoodi välja kujunenud, sest inimesed ei muutu. 300k - 500k läbisõiduga kuni 5a Rootsi taksot ikka ausalt meil ei müü- käi või peapeal. Mis siis, et esinduses hooldatud ja kõik õigeaegselt tehtud ning on sõidukorralt paremas seisus kui mõne mehe 100k sõitnud Eesti esindusest uuena ostetud aga hoolduses “optimeeritud” plastikkäru. A24' s on kuulutuse vormis minu arust hea see, et seal kunagi ei saa kirjutada auto läbisõitu vaid seal on läbisÕidumõõdiku näit. Ehk see juba ütleb, et see on indikatiivne.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Spido kerimine

PostitusPostitas Liiwaannus » 13 Mär 2018, 00:48

Iceman, see ei muuda fakti, et müüja on tra. Toogu siis kallimaid ja väiksema läbisõiduga autosid. Kas varastatud kraami on okei osta sest varas ei oska ausa tööga ära elada?
Saan aru, et turg määrab mida pakutakse, aga selle rubriigi mõte siin ongi turgu korrigeerida ja tõsta inimeste teadlikust.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Spido kerimine

PostitusPostitas Oldschool79 » 13 Mär 2018, 02:36

Asi pole läbisõidus vaid nagu nii mõnedki eelnevalt on maininud- kuidas eelmine omanik/müüja hooldanud on. Loomulikult, kes tegeleb juurdehindluse teel (ostab odavalt)müüb kohapeal kallimalt maale toomisega siis suur osa nendest on samuti kusagilt väljamaa platsidelt/turult kokku ostetud no ja kus see Eesti maaletooja siis tegelikult ka ajalugu teab- ei teagi. Ja seepärast autoaiast ei maksagi osta, sest enamikel juhtudel pole ajalugu teada või kui on teada siis umbmääraselt, pealiskaudselt. Hooldusraamatu olemasolu ei muuda midagi. Ainult siis on välismaalt sadud hooldusraamatust abi, kui VIN tõene ja registreeritud ehk auto on üle-Euroopalises ametlike teeninduste andmebaasis sees. Miks VIN varjatakse? Sest ei taheta näidata auto tegelikku läbisõitu, millal viimati hooldust sai. Ja siinkohal, ükskõik kes, olgu sullerdajast maaletooja või petturist eraisik, teevad kõik selleks et sa tagatulede kadudes garantii kaotaksid. A24-s liigub autosid, millel 2 nädalane garantii. No mis see annab??? Ära siis üldse midagi garanteeri. Mulle müüs eraisik ja pani ostu-müügi lepingusse tingimuse, et olen autoga tutvunud/võtsin üle nagu on, pretensioone ei esita ja kohustun 3 päeva jooksul oma nimele võtma . siiani sõidan, põhimõtteliselt ainult kütust kallan. kuigi lepingu järgi mul olid suured riskid, poleks mul olnud muud võimalust kui minna tsiviilhagiga kohtusse, mis kindlasti oleks auto ostuhindagi ületanud. Põhimõtteliselt vahet pole- kui kerijad ja sullerdajad tunnistaksid ausalt- ei tea seisundit, siis jutt lühike- ostja poolt valitud ja ostja kulul ostueelsesse kontrolli, kui rahakott kannatab, siis margiesindusse. Kui müüja pole nõus, siis jääb tehing ära. Milleks lasta ennast pimestada läbisõidust ja odavast hinnast? See on isegi teada, et Lõuna-Euroopa kliimas sõitnud autod omavad suuremat läbisõitu, vahemaad suured, aasta keskmine temp kõrgem ja see tähendab, et sõidetakse rohkem, antakse valu kiirteedel mootorile, olgu see 1,6 liitrine punn või 3 liitrine maanteehai. Mis tähendab, et auto kulub. Olen näinud A24-s kuulutust, kus müüja ausalt tunnistab- Volvo läbisõit 500000 km. Vana. Jah. Kasutatud jah, kasuliku ea ära elanud jah- Hind soodne jah- aga sõltub muidugi kust otsast vaadatuna. Mõnedes tingimustes tasub üldse mingi teine kasutatud mootor vana asemele peale tõsta, sest päris uus ei tasu ära. Mis selle asja mõte on, on see, et hooldama peab nii ehk naa. Eesti teid ja kliimat arvestades on siin nagunii alusvankril ja kerepõhjal ühel päevad piinad käes. TEine on küsimus , et mida Eestlane siis ostab? Ma arvan, et mitte lihtsalt läbisõitu. Ostetakse ikka pigem hinda. Ja kui võimalik siis võimalikult suurt- noor pere, tuleb lisa vaja suuremat. Kui just pangas või riigiametis ei tööta on enamasti valik 200000- ja enam läbisõiduga odavam, kuid suurem liikur. Jah on üksikuid, millel läbisõit alla 150 000 ja auto5-7 aastat vana- Isegi minul võhikuna tekib küsimus, miks autol niiväike läbisõit on? Minu isiklik reaktsioon on- Sel autol peab midagi viga olema. Tõenäoliselt on masin juba niivõrd targaks tehtud, et esinduses aju- ja anduritega mässamine on liiga kallis ja käib auto omanikule üle jõu. Kui müüja on piisavalt aus ja ütleks, et ei tea mis on tehtud siis vähemasti, kui mees ei tee takistusi ostueelse kontrolli läbiviimiseks siis võib isegi kaaluda ostu, kui esmainvesteeringud ei lähe kalliks. Aga tavaliselt müüjad seda kardavadki, et ostueelses tulevad vead ja ostja hüppab alt ära. Lisaks siin mainiti, et müüja tahab leiba lauale- OK, aga ära keera siis käru. Kui ei ole midagi varjata, siis ei ole ja kui oled nii piisavalt aus, et loetled nähtavad, sulle teadaolevad vead üles, siis võib isegi kaubaks minna, kui tingides alla saab. Aga see muidugi sõltub. Rihmavahetus soodsamalt käib tutvuste kaudu, remondikojas alla 250 vast ikka ei saa. Aga nüüd on valida, kas loobud autost ja otsid teist, millel on rohkem või hullemad varjatud vead või ostad auto, mille vead on teada, kulud planeeritavad, aga sa vähemalt saad masina oma kontrolli alla. varsti muutuvad 2000+ väljalaske masinad uunikumideks ja nende auväärset kohta võtavad üle 2005 aasta masinad. see tähendab, et 2005 aasta masinates on rohkem ajusid, rohkem veakohti (vähem kvaliteeti, kui vanema generatsiooni esindajatel), rohkem mässamist.kuni 2000+ masinat saab hooldada nii, et ei pea jooksma iga asja pärast teenindusse. 2005+ juba on asju, mida ilma teeninduseta ei saa või saab ainult juhul kui on tegija, kellel diagnostikavahendid ja tööriistad, millega viga kõrvaldada. ja see maksab ja sellega viiakse auto väärtus iga kuuga allapoole. lõpptulemusena on odavam sõita autoga lõpuni kui hakata tegelema müügieelse ettevalmistusega ja ma ei räägi ribadeks sõitmisest vaid ikka hooldustega kuni auto eluiga otsa saab. ilmselt, kuni kast, kere või mootor otsad annab.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Spido kerimine

PostitusPostitas Siim » 13 Mär 2018, 10:17

Iceman kirjutas:Turg dikteerib - ma näiteks Soomes ja Rootsis pole kohanud autopesulateski sellist teenust nagu meil siin (müügieelne ettevalmistus).


Pesulates ei pruugi eksisteerida, kuid müügiettev6tted teevad seda pea alati. Niipalju kui muudest asutustest müüdud pille näinud olen, teostatakse samad eeltoodud protseduurid - rehviläige, pesu ja vajadusel poleer, salongi keemiline jne. (k.a. ka margiesinduses kus ise töötan). Kerimine muidugi kuulub vast m6ndade urgaste repertuaari.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Spido kerimine

PostitusPostitas KuldarA » 13 Mär 2018, 13:26

Eks meil hakkab ka see turg vaikselt korrastuma ja kannatab ka suurema läbisõiduga asju müüa, aga alla 200 000 sõitnud autodele on nõudlus endiselt suurem.

Iceman: Rootsis on enamikel autodel väga korralik müügi-eelne ettevalmistused tehtud koos pestud mootorite ja muuga. Liiwaannuse Volvol olid isegi kummimatid mingi ainega üle käidud, et lausa libe oli sõita. Mootoripesu ei poolda ja ise ei tee, aga muus osas on ka ostjale hea, kui auto on puhas - saab oluliselt parema pildi, kui määrdunud sõidukist.

Oldschool79: Mainid ise ka, et iga autoga võimalik minna ostueelsesse kontrolli ja sellisel juhul pole vahet, kas ostad eraisikult või müüjalt. Väidan isegi, et automüüjaga on kergem sealt välja tulevate asjade osas kokkuleppele saada, kui eraisikuga. Hooldusajaloo osas on mul müügis 2007. aasta S80 V8, millel läbisõitu 280k ja kuni 270k-ni on kaasas iga hoolduse kohta eraldi kontrollleht ja tehtud tööd. See ei tähenda muidugi, et igal autol nii oleks, aga välismaalt toomine ei välista hooldusajalugu. VAG-il ja ka mõnel muul margil on ka võimalik esindusest saada väga detailne hooldusajalugu, kust saab ilusti tehtud tööde info kätte. Lisaks on ,suur osa autosid, mis Euroopast tulevad, juba sealsest paremast kliimast ja teedest tulenevalt paremini säilinud.
Eestis eraisikutelt tulevad autod on üsna tihti hooldatud "sõbra garaažis" ja hammasrihm ja õlivahetus said tehtud "mingi hetk". Lisaks leiab(kindlasti teame kõik mõnda) selliseid, kes suhtuvad viimane aasta autosse, et "nagunii läheb müüki". Seega ei taga see eraisikult ostmine mingit väiksemat riski, pigem on eraisikul just lihtsam vastutusest loobuda.

Ma ei löö siin kindlasti kõiki ühe pulgaga vaid ilmestan seda mõtet, et eraisik pole võlusõna, kui autoostust rääkida. Pigem on minu soovitus vaadata autoostu kainelt ja teha otsus konkreetse isendi põhjal ja mitte välistada autosid müüjate põhiselt.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Spido kerimine

PostitusPostitas Liiwaannus » 13 Mär 2018, 17:46

Kerimist soosib ilmselt ka pankade liisingupoliitika.Üle 200 sõitnud masinale on liisinguntingimused hulga kehvemad.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Spido kerimine

PostitusPostitas Oldschool79 » 13 Mär 2018, 20:07

KuldarA: Ma ei ole ilmselgelt pädev vaidlema, loomulikult, igaühel omad kogemused. Mul ilmselt lihtsalt vedas oma võimalusega. Ei ütlegi, et eraisikult vähemriskantsem oleks, aga see sõltub ka inimesest. On neid, kes tahavad mingil määral sisse laotud investeeringust midagi tagasi saada, eriti, kui uuem sõiduk liisitud/ostetud, siis kahte pole alati tarvis. Aus müük aga tähendab, seda et sa ei varja, oled sa eraisik või juriidiline. Mis puudutab auto hooldust siis sellega ju sama lugu. Kes peab asjast lugu hooldab, aga kelle jaoks on oluline ainult kiire vunk ja otse müüki, siis on ka tulemus teine, eriti kui vunk tähendab vigade varjamist. Ise/sõbra juures tegemine kahe otsaga asi. Kui ise oskad/teed, siis endale ikka käru ei keera, mis sõpru puudutab, siis see usalduse küsimus. ON asju, millest saab iga autoomanik jagu ja on asju, millest ei saa. Lõuna-Euroopas kere kindlasti säilib paremini, aga seal on sama moodi, et ametlik teenindus kallis ja kel pole raha sõidab otse utiili, teeb kodus jne. Ega ilmaaegu pole net Tee SEda Ise õpetusi täis. Osueelne kontroll- juriidilise isiku esindaja on luust-lihast inimene. Seega samamoodi mängib rolli suhtumine. Ma arvan, et enamus autoomanikest on teadlikud sellest, kui nii mõnigi inimene on autoaiast või kvalifitseerimata tööjõuga "töökodadest" petta saanud. Lausa sedasi, et platsilt ära sõites jääb seisma ja edasi ei liigu. Jah, siin jutt ilmselt alla 700€ liikurid aga samuti võib haledalt tünga saada kosmeetiliselt peidetud vigadega, millest isegi minusugu8ne võhik ei pruugi aru saada. Oled ehk näinud Tarbijakaitse videot autoostu teemal- Osta targalt. Ma arvan et see soovitus vaadata kapoti alla, kui tolmune on mootor (hoolega läikiv pidi olema kahtlust äratav), siis see tänapäeval ei toimi. Petturid oskavad jätta muljet autost, nagu oleks tõesti tegemist kasutatud, kuid hooldatud masinaga- siit küsimus, kui suller teab, et ostueelne kontroll toimub kohas, mis pole tema ringis (omad mängivad kokku), siis suure tõenäosusega jääb tehing ära, sest ostja võib alla tingida piirini, kust müük pole enam rentaabel. Aga mida siis selle panniga teha ? Korda teha ja kunstlikult väärtust tõsta ehk peale maksta selle eest et ära viiakse- seda ei taha mitte keegi. Isegi normaaltingimustes ekspluatatsioonis olnud masina puhul saabub ükskord kätte aeg, kus remontimine on mittekasulik. amortisatsioon liiga kiire, et targem maha müüa seisundis, kus pole selliseid vigu, mis takistaksid müüki. kujutaks ette ostueelset kontrolli mis oleks võrdne ülevaatuseelse kontrolliga, see tähendaks paljudel juhtudel probleeme lisaks alusvankrile ka heitmenormi ja müratasemega- katalüsaatori vahetus pannile aga on suht kirves. siit küsimus, kas tasub osta panni, mis normaaltingimustes isegi ülevaatust ei läbi? pidurikettad,lõtkud jne, see tegelikult pisiasi võrreldes sellega, mis vana auto puhul ületab kolmandikku tema turuväärtusest müügi momendil. ON muidugi hinnatundlikke, keda need probleemid ei takista, aga näiteks kui mulle tuttav ütles, osta pasnn 1500 eest ja remondi jupphaaval. Mina vastasin aga otse, et mul pole seda raha, et pidevalt remontida. Ise kõike ei oska ega saa. Tuleb osta nii korras, kui rahakott lubab. Alla 2000 pigem juba mitte osta. OK on erandeid, aga see sõltub sellest kui palju on ostja valmis pärast ostu investeerima et asi rahuldav oleks.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1434
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Spido kerimine

PostitusPostitas kaupz » 19 Mär 2018, 18:29

YV1SZ799741141714 google
http://www.auto24.ee/2780244 KIIRMÜÜK, ei tingi. MÜÜJA Eero Harjumaa 53363442 238000km punane xc70 2003
https://biluppgifter.se/fordon/YV1SZ799741141714 628 000km
https://www.facebook.com/autodna.ee/pho ... =3&theater
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1434
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Spido kerimine

PostitusPostitas kaupz » 25 Mär 2018, 20:29

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2789521 270 000km Toodud riigist: Rootsi Sõiduki asukoht: Tartu, Eesti
MÜÜJA Marko Tartu 58780639

https://biluppgifter.se/fordon/MYN917 62 306 mil
YV1BW63H0D1256161 V70 Bi-Fuel CNG

2018-01-19 Special usage ended: Taxi
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/MYN917
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist