PostitusPostitas Oldschool79 » 13 Mär 2018, 02:36
Asi pole läbisõidus vaid nagu nii mõnedki eelnevalt on maininud- kuidas eelmine omanik/müüja hooldanud on. Loomulikult, kes tegeleb juurdehindluse teel (ostab odavalt)müüb kohapeal kallimalt maale toomisega siis suur osa nendest on samuti kusagilt väljamaa platsidelt/turult kokku ostetud no ja kus see Eesti maaletooja siis tegelikult ka ajalugu teab- ei teagi. Ja seepärast autoaiast ei maksagi osta, sest enamikel juhtudel pole ajalugu teada või kui on teada siis umbmääraselt, pealiskaudselt. Hooldusraamatu olemasolu ei muuda midagi. Ainult siis on välismaalt sadud hooldusraamatust abi, kui VIN tõene ja registreeritud ehk auto on üle-Euroopalises ametlike teeninduste andmebaasis sees. Miks VIN varjatakse? Sest ei taheta näidata auto tegelikku läbisõitu, millal viimati hooldust sai. Ja siinkohal, ükskõik kes, olgu sullerdajast maaletooja või petturist eraisik, teevad kõik selleks et sa tagatulede kadudes garantii kaotaksid. A24-s liigub autosid, millel 2 nädalane garantii. No mis see annab??? Ära siis üldse midagi garanteeri. Mulle müüs eraisik ja pani ostu-müügi lepingusse tingimuse, et olen autoga tutvunud/võtsin üle nagu on, pretensioone ei esita ja kohustun 3 päeva jooksul oma nimele võtma . siiani sõidan, põhimõtteliselt ainult kütust kallan. kuigi lepingu järgi mul olid suured riskid, poleks mul olnud muud võimalust kui minna tsiviilhagiga kohtusse, mis kindlasti oleks auto ostuhindagi ületanud. Põhimõtteliselt vahet pole- kui kerijad ja sullerdajad tunnistaksid ausalt- ei tea seisundit, siis jutt lühike- ostja poolt valitud ja ostja kulul ostueelsesse kontrolli, kui rahakott kannatab, siis margiesindusse. Kui müüja pole nõus, siis jääb tehing ära. Milleks lasta ennast pimestada läbisõidust ja odavast hinnast? See on isegi teada, et Lõuna-Euroopa kliimas sõitnud autod omavad suuremat läbisõitu, vahemaad suured, aasta keskmine temp kõrgem ja see tähendab, et sõidetakse rohkem, antakse valu kiirteedel mootorile, olgu see 1,6 liitrine punn või 3 liitrine maanteehai. Mis tähendab, et auto kulub. Olen näinud A24-s kuulutust, kus müüja ausalt tunnistab- Volvo läbisõit 500000 km. Vana. Jah. Kasutatud jah, kasuliku ea ära elanud jah- Hind soodne jah- aga sõltub muidugi kust otsast vaadatuna. Mõnedes tingimustes tasub üldse mingi teine kasutatud mootor vana asemele peale tõsta, sest päris uus ei tasu ära. Mis selle asja mõte on, on see, et hooldama peab nii ehk naa. Eesti teid ja kliimat arvestades on siin nagunii alusvankril ja kerepõhjal ühel päevad piinad käes. TEine on küsimus , et mida Eestlane siis ostab? Ma arvan, et mitte lihtsalt läbisõitu. Ostetakse ikka pigem hinda. Ja kui võimalik siis võimalikult suurt- noor pere, tuleb lisa vaja suuremat. Kui just pangas või riigiametis ei tööta on enamasti valik 200000- ja enam läbisõiduga odavam, kuid suurem liikur. Jah on üksikuid, millel läbisõit alla 150 000 ja auto5-7 aastat vana- Isegi minul võhikuna tekib küsimus, miks autol niiväike läbisõit on? Minu isiklik reaktsioon on- Sel autol peab midagi viga olema. Tõenäoliselt on masin juba niivõrd targaks tehtud, et esinduses aju- ja anduritega mässamine on liiga kallis ja käib auto omanikule üle jõu. Kui müüja on piisavalt aus ja ütleks, et ei tea mis on tehtud siis vähemasti, kui mees ei tee takistusi ostueelse kontrolli läbiviimiseks siis võib isegi kaaluda ostu, kui esmainvesteeringud ei lähe kalliks. Aga tavaliselt müüjad seda kardavadki, et ostueelses tulevad vead ja ostja hüppab alt ära. Lisaks siin mainiti, et müüja tahab leiba lauale- OK, aga ära keera siis käru. Kui ei ole midagi varjata, siis ei ole ja kui oled nii piisavalt aus, et loetled nähtavad, sulle teadaolevad vead üles, siis võib isegi kaubaks minna, kui tingides alla saab. Aga see muidugi sõltub. Rihmavahetus soodsamalt käib tutvuste kaudu, remondikojas alla 250 vast ikka ei saa. Aga nüüd on valida, kas loobud autost ja otsid teist, millel on rohkem või hullemad varjatud vead või ostad auto, mille vead on teada, kulud planeeritavad, aga sa vähemalt saad masina oma kontrolli alla. varsti muutuvad 2000+ väljalaske masinad uunikumideks ja nende auväärset kohta võtavad üle 2005 aasta masinad. see tähendab, et 2005 aasta masinates on rohkem ajusid, rohkem veakohti (vähem kvaliteeti, kui vanema generatsiooni esindajatel), rohkem mässamist.kuni 2000+ masinat saab hooldada nii, et ei pea jooksma iga asja pärast teenindusse. 2005+ juba on asju, mida ilma teeninduseta ei saa või saab ainult juhul kui on tegija, kellel diagnostikavahendid ja tööriistad, millega viga kõrvaldada. ja see maksab ja sellega viiakse auto väärtus iga kuuga allapoole. lõpptulemusena on odavam sõita autoga lõpuni kui hakata tegelema müügieelse ettevalmistusega ja ma ei räägi ribadeks sõitmisest vaid ikka hooldustega kuni auto eluiga otsa saab. ilmselt, kuni kast, kere või mootor otsad annab.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM