8. leht 8-st

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw

Postitatud: 14 Nov 2023, 20:32
Postitas molymees
Kuna sai soetatud originaal katuseraamid, siis peaks/võiks komplektis olla ka originaal võti.Ja täna see jõudis. :)
Pilt

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw

Postitatud: 14 Dets 2023, 17:10
Postitas molymees
Kahjuks on või õnneks leidis auto uue omaniku.Loodetavasti saab või sai auto hea peremehe kätesse.Kindlasti ei olnud see mu esimene, ega ka viimane Volvo.

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 14 Dets 2023, 19:04
Postitas kaheksa
Mis asemele tuli?

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 14 Dets 2023, 22:01
Postitas molymees
Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 15 Dets 2023, 16:04
Postitas kaheksa
molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.


Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad :D

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 16 Dets 2023, 12:20
Postitas Hr Erikson
kaheksa kirjutas:
molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.


Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad :D


Mõtlesin ka just palju edu soovida… :D

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 17 Dets 2023, 02:34
Postitas axo
Ega XC90 vähem ei lagune, aga selle ajastu BMW bensukas on tõesti pigem õnnetus.

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 17 Dets 2023, 13:15
Postitas molymees
axo kirjutas:Ega XC90 vähem ei lagune, aga selle ajastu BMW bensukas on tõesti pigem õnnetus.

Eks kõik vanad autod tahavad hoolt ja head omanikku.Valik sai tehtud pärsi pika taustauuringu põhjal.Kuna XC90 V8 bensukat ei olnud võtta.Ja alla 15 000 euri pole midagi võtta.Käisin ka S80 V8 proovimas, aga ei olnud päris see.Eelistan kõrgemat kliirensit ja seega ka selline valik.

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 18 Jaan 2024, 20:44
Postitas molymees
kaheksa kirjutas:
molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.


Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad :D


Ei ole vana autot mis ei lagune.Kuna eelmised omanikut on korralikult auto eest hoolitsenud, jätkan ka ise samas vaimus.:)
Eks igal margil ja mudelil on oma head ja vead.Jõudsin ka oma XC90-sse aasta jooksul päris palju sisse laduda ja lõppu veel ei paistnud :)

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 19 Jaan 2024, 07:27
Postitas kaheksa
molymees kirjutas:
kaheksa kirjutas:
molymees kirjutas:Hetkel proovin BMW X5 3.0Si E70.Kuna soov oli kindlasti bensukas, siis jäi sõelale just selline isend.


Vähemalt igav ei hakka arvestades kuidas need lagunevad :D


Eks igal margil ja mudelil on oma head ja vead


No X5 esimesed kaks põlvkonda on legendaarsed raha augud lihtsalt :D

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 19 Jaan 2024, 08:13
Postitas Priit_P
X5 oli juba uuena kallis auto ja kallis pidada. Ehituselt pigem keeruline. Ei ole mingit põhjust arvata, et pidamine pruugituna odav on. Ehk siis isegi kui finantsosakond ostmiseks rohelise tule annab, ei pruugi ta igaühe tassike teed olla. Selle pärast on ka palju käest ära lastud isendeid. Enne ostu kodutöö ära teha on igati mõistlik ja isegi vajalik.
Aga korras X`ga on hea ja mugav sõita küll.

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 19 Jaan 2024, 10:29
Postitas molymees
Olles ise varuosade see olnud natuke üle 20 aasta võin öelda, et X5 ja XC90 varuosade hinnad on võrdsed.Pigem isegi X5 omad soodsamad.Tegin XC90- le tegumised pidurid koos kõikide sinna juurde kuuluvaga.Jupid koos tööga läks kokku pea 800 EUR.Lasin just X5-l vahetada terve tagumise piduri ringi koos veovõlli ja diffri simmeritega.Kogu krempel koos tööga 500 EUR.Kindlasti on ka teistpidi erinevusi.

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 19 Jaan 2024, 14:14
Postitas kaheksa
molymees kirjutas:Olles ise varuosade see olnud natuke üle 20 aasta võin öelda, et X5 ja XC90 varuosade hinnad on võrdsed.Pigem isegi X5 omad soodsamad.Tegin XC90- le tegumised pidurid koos kõikide sinna juurde kuuluvaga.Jupid koos tööga läks kokku pea 800 EUR.Lasin just X5-l vahetada terve tagumise piduri ringi koos veovõlli ja diffri simmeritega.Kogu krempel koos tööga 500 EUR.Kindlasti on ka teistpidi erinevusi.


Kuidas sa suutsid 800eur kulutada tagapidureid tehes?
Vaatasin just, et kettad/klotsid + vedrud jne max 150eur, kui kasutada kallimate tootjate juppe

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 19 Jaan 2024, 14:38
Postitas Kustav
kaheksa kirjutas:
molymees kirjutas:Olles ise varuosade see olnud natuke üle 20 aasta võin öelda, et X5 ja XC90 varuosade hinnad on võrdsed.Pigem isegi X5 omad soodsamad.Tegin XC90- le tegumised pidurid koos kõikide sinna juurde kuuluvaga.Jupid koos tööga läks kokku pea 800 EUR.Lasin just X5-l vahetada terve tagumise piduri ringi koos veovõlli ja diffri simmeritega.Kogu krempel koos tööga 500 EUR.Kindlasti on ka teistpidi erinevusi.


Kuidas sa suutsid 800eur kulutada tagapidureid tehes?
Vaatasin just, et kettad/klotsid + vedrud jne max 150eur, kui kasutada kallimate tootjate juppe


Jutt ju kõik sinna juurde kuuluv.
Lisaks kettale ja klotsile läheb veel ju sadulad, käsipiduri klotsid, trossid, paigladus tarvikud, need kokku juba aerost 44x€ kui nüüd võtta ka piduriplekid uued, vedelik ja tööraha, võibolla tasus siis ka abs võru kohe vahetada kui üks lahtivõtmine on..

Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD

Postitatud: 20 Jaan 2024, 07:57
Postitas molymees
Piduriplekid ise maksid juba pea 170 EUR paar, kuna need ainult originaalina saadaval.Samuti lasin ka rattalaagrid vahetada, kuna kogu krempel oli juba lahti võetud.Juppidena eelistan alati pigem premium tootja omasid.