Olen seda foorumit mõnd aega anonüümselt ja külalisena sirvinud kui volvo ostuplaane haudusin. Järgmine põngerjas on tulekul ja Golf hakkas väga väikseks jääma. Nüüd siis on volvo peres ja ajastukohaselt Volodomõriks ristitud, oli paras aeg kasutaja teha ja siin autopäevikut pidama hakata. Muidu ununevad detailid ära..
Parasjagu on auto ostuks muidugi eepiliselt s*tt aeg aga no mis sa hing teed, kui lihtsalt on vaja. Kuna eesti ja saksa turud on suht tühjad, siis sobiv suksu saabus aprilli alguses bytbili kuulutuse järgi euesti abiga Rootsist. 2015 jaanuaris esmaregatud, siia jõudes gramm üle 154200 sõitnud. Xc70 2,4 D5, awd. NB! Manuaalkast! (see hirmutas euesti poisse veidi, tahtsid lepingut, et me 2 nädala jooksul heast peast ostust ei tagane, muidu olla manuaalile keeruline ostjat leida..)
Hinna poolest oli euesti kaudu toomine, rihma, veepumba, haldexi- ja käigukasti õlivahetus kokku ainult natuke kallimad kui mobile.ee kaudu olnuks lihtsalt toomine.
Toomise käigus vahemikus kuulutusest meieni haihtus jooks 17" originaalvelgi asjalike hakkapelliitta talvekatega (vana automüügitrikkide klassika..), sellegipoolest oli volvo suverehvidel lumetormis stabiilsem kui golf talvekatega. Naiss.
Kuna aga kuulutusel olid rehvid-veljed ja liisingupakkumises pildil ka, siis euest andis päev hiljem oma laost sarnase komplekti 16" velgede ja natuke pastlamate rehvidega. Hääküll, tulevikus on talvekad soodsamad.
Mõlemad veljejooksud said spetsialisti juures tasakaalustatud ja vajasid hämmastavalt vähe lisaraskusi.
Rootsis õli ja filtrite vahetus tehtud 153100 pealt novembris 2021, seda ei hakanud siin kordama
Terve kasutusajaloo jagu hooldusarveid ja täidetud hooldusraamat tulid ka kaasa.
Varustuse kohalt on olemas enamvähem kõik mida hing ihaldab peale tagurduskaamera, esimeste parkimisandurite, elektrilise tagaluugi, istmeventilatsiooni ja kõrvalistuja elektriistme.
Esmamuljed - sõidab nagu kulda, sigamugav ja mõnus ja mahutab kõik tarviliku. 158kW teevad oma tööd igast asendist väga ausalt. Trassisõidul võib vist arvestada 5-5,5 sajale. Linnas rohkem. Samas võib kindel olla, et kõik sissevalatu põleb ära.
Seni selgunud kasutatud auto vigadest - tagurdamisandurid töötavad haruharva ja maanteekiirusel streigib pikivaheradar vahetevahel kui on eessõitva auto tuvastanud.
Hirmuhetk oli kui tln-trt suunal esimesel maanteeotsal Mäekülas jahutusvedelikku juurde küsis. Valasin täis, nüüd on 800km-ga ca 1cm jälle kulunud. Hüpotees on, et veepumbavahetuse järelmõjud - kas see on realistlik, oskab keegi kommenteerida?
Samuti on otsesõidul rool paar kraadi paremale viltu ja näidikuploki menüüs ei näita õlitaset.
Järgmine nädal läheb igastahes euesti kontrolli ja diagnosti. Õnneks on esimese kuu jooksul ilmnevad vead täisgarantiiga kaetud..
Lähiajal lisan pilte ka.
Arche valge xc70 2015 2,4D5 manuaal awd
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Arche valge xc70 2015 2,4D5 manuaal awd
20.5 käis euestis hoolduses, tagurdamisandurid töötavad nüüd nii nagu peab. Pikivaheradar kalibreerimist ei vajanud, tuleb järgmise hooldusega uus. Turvavöö tagasikutsumine tehti ka esinduses ära.
Vahepealse 2500 jooksul hakkas kõrv mingit lisaheli kuulma, kahtlusalune on praegu generaator, eks järgmise hooldusega paista..
Ja täna, 22.5 on superüllatus, Tartus maja ees tahtsin sõitma hakata, aga siduripedaal istub sügaval põrandas ja ei ilmuta erilisi kavatsusi sealt vabatahtlikult liikuma hakata. Ohkräpp. Ees ootab treilerisõit Tallinnasse või pukseerimine Cranki, et viga selgitada.
Hea et kusagil keset maanteed või metsavahel ei juhtunud.
Vahepealse 2500 jooksul hakkas kõrv mingit lisaheli kuulma, kahtlusalune on praegu generaator, eks järgmise hooldusega paista..
Ja täna, 22.5 on superüllatus, Tartus maja ees tahtsin sõitma hakata, aga siduripedaal istub sügaval põrandas ja ei ilmuta erilisi kavatsusi sealt vabatahtlikult liikuma hakata. Ohkräpp. Ees ootab treilerisõit Tallinnasse või pukseerimine Cranki, et viga selgitada.
Hea et kusagil keset maanteed või metsavahel ei juhtunud.
Re: Arche valge xc70 2015 2,4D5 manuaal awd
Päev hiljem ehk 23.5 jõudsin mõttega selleni, et prooviks õige pedaali ise üles sikutada. Ennäe imet, toimis. Loll on loll olla või kuidas selle kohta öeldigi..
Vahel harva kipub sidur ikka poolel teel kinni jääma, saab kinganinaga kätte. Seega viga on kusagil olemas, järgmise hooldusajaga tuleb korda teha, 7.6 on aeg kirjas.
Päeva, kui volvot iseseisvalt liikumisvõimetuks pidasin, sõitsime perega ringi ühe Octaviaga. Maanteel liikus kenasti ja mahutas tarviliku ja kõikjapuha ja viis sinna kuhu vaja. Aga tuleb tõdeda, et XC70 on siiski oluliselt mugavam, eriti istumisasendi poolest.
Vahel harva kipub sidur ikka poolel teel kinni jääma, saab kinganinaga kätte. Seega viga on kusagil olemas, järgmise hooldusajaga tuleb korda teha, 7.6 on aeg kirjas.
Päeva, kui volvot iseseisvalt liikumisvõimetuks pidasin, sõitsime perega ringi ühe Octaviaga. Maanteel liikus kenasti ja mahutas tarviliku ja kõikjapuha ja viis sinna kuhu vaja. Aga tuleb tõdeda, et XC70 on siiski oluliselt mugavam, eriti istumisasendi poolest.
Re: Arche valge xc70 2015 2,4D5 manuaal awd
Olen ka midagi sellest turvavöö tagasikutsumisest kuulnud. Aga mis ,kuidas ,keda ,millal.... kutsutakse ja mis tehakse või mis veaga.
Mul ka2015 aasta xc70 ja turvavööd tulevad halvasti lahti.
Mul ka2015 aasta xc70 ja turvavööd tulevad halvasti lahti.
- stonestick
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43
Re: Arche valge xc70 2015 2,4D5 manuaal awd
Harrikald kirjutas:Olen ka midagi sellest turvavöö tagasikutsumisest kuulnud. Aga mis ,kuidas ,keda ,millal.... kutsutakse ja mis tehakse või mis veaga.
Mul ka2015 aasta xc70 ja turvavööd tulevad halvasti lahti.
Halvasti lahtitulemisega ei tohiks antud tagasikutsumine kuidagi seotud olla. Uksepoolse "punkti" kinnitus vahetatakse ära. Mul tehti lihtsalt viimase hoolduse käigus ära.
EDIT: Parandasin, et mida recalli käigus vahetatakse - https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2020/R ... 8-1437.pdf
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist