164 Amazon 121 P130 ´69

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 23 Okt 2021, 19:15

Tervitus volvosõbrad! [wink]

Nüüd jälle siis põhjust midagi kirja panna. Võib-olla mõni mäletab, siis paar aastat tagasi sai nii mõndagi müüki paisatud. See nö. hobiauto haigus oli võimu võtnud, eesmärgilt ambitsioonikaid projekte hakkas enda jaoks liiga palju tekkima, mõni neist oli kaotanud pika planeerimise tõttu subjektiivselt mentaalselt oma väärtuse. Sundisin ennast kainelt asjadele otsa vaatama, loksutasin mõtteid mida tegelikult hobitamiselt ootan ja mis selleks vaja teha on. Järgnesid väga ratsionaalseid otsused. Kõik läks müüki, üsna lühikese aja jooksul ka suur osa müüdud sai, osad jubinad sai ka ära antud, toimus volexit. Siit edasine jutt ei sobi selle foorumi konteksti vb. nii hästi, ehk sai vähe teise margi mänguasju keerutatud.

Ei läinud kaua aega kui kaasaegsema tehnika kõrval tekkis ikkagi tõsine vana raua puudulikkus. Erinevaid marke ja mudeleid sai läbi käidud ja plaane peetud - mis seal salata, enda jaoks kõigi oluliste linnukeste balansi tagas lõpuks ikkagi Amazon.

Eesmärgiks sai heas originaalseisukorras (roostevaba, keevitamata, üle värvimata) projekti toorik – et oleks selgelt näha milline tegelik seisukord on ning mida siis hakata oma maitse järgi ehitama.

Soome poole jälle ajama ja valik sai siis selline:

2021-10-17 15.58.29-l6ige,1.jpg
2021-10-17 16.51.13,1.jpg
2021-10-17 23.32.15.jpg

Ei läinud päris täpselt nii nagu plaanitud, päris toorik nüüd enam ei ole aga hetkel tundub, et tasus kompromissile minemist, eks edasine tegevus toob rohkem selgust.

Tags:

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 08 Nov 2021, 19:04

Nii, nüüd masin registris.
Paras seiklus, ühekorra sai tühja sõidetud, kuna enam elavat järjekorda esmasele ettenäitamisele ei eksisteeri - vaja iseteeninduses bronn teha ja noh oma aega pidin 2 nädalat ootama.
Lisaks kõrvale mahlakad hirmujutud kaaslaste varasematest kogumustest, et niisama lihtsalt registerisse enam ei saa, veljed peavad originaalid olema jne.

Nagu ikka vana auto sõit on lisaks oma elamus, juhtusid kõik jutud, aku sai tühjaks ja kütust valasin igaks juhuks kanistrist juurde + varuaku, tööriistakast, "krokodillid", slepp - standardvarustus ühesõnaga. Vanad ajad tulid meelde.
Vaja süsteemi vähe stabiilsemaks saada, siis julgeb äkki ka pikema otsa ette võtta.
Praegu tundub Tallinna teise äärde sõit kui mõne teise masinaga väike EU tripp. :P

Veljed võeti jutuks, kuid kuna rehvid mahtusid koopasse, siis probleemi ei tekitatud.

2021-11-05 10.11.46,1.jpg

2021-11-05 10.29.18,1.jpg

Nüüd saab siis putitamisega rahulikult jätkata. Ülevaatuse saamiseks mõned asjad vaja lahendada. Näiteks turvavööd puudu - äkki kellegil on pakkuda ? Eriti lahe oleksid originaalid.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 26 Mär 2022, 09:55

Omajagu on nüüd putitamist olnud, pisidetaile korrastanud, puuduolevaid osi külge kruvinud.
Loomulikult õlide, lekkivate simmerite vahetused.
Esmalt sai keskendutud elektrile. Ajapikku kiputukse igasugu juhtmepornot tekitama ning meelevaldselt armatuuri igasugustele lülititele ja lambikestele auke puurima, selle masinaga olid lood vähe paremad kui varasematega on ette tulnud, aga päris ideaalne ei olnud.

Püüdsin elektri osas nö. põhja paremaks muuta, et mõne uue seadme paigaldamisel uuesti ümber ehitama ei peaks hakkama.
Armatuuri alla said kaitsmeplokid, süüteluku voolust väljavõtted, releede pesad lisatud. Pagassi vool veetud kuhu ka eraldi kaitsmeplokk paigaldatud, sigarisüütaja pesa lisatud – äkki vaja mõnel kuumal suvepäeval külmikut kasutada vmt.

Sai ehitatud ohutuled. Kõige lihtsam oleks olnud kasutada spetsiaalset ohutulede lülitit, aga ei leidnud ühtegi Amazoni disainiga sobivat-kõigil on selline inetu plastik 1980/90 vibe juures. Sai katsetatud erinevaid skeeme, lõplik lahendus sai selline:
Screenshot_2.jpg
Sai päris hea, ise rahul. :D

Üks asi mis ennast alati häirinud, on üks suunatule indikaator armatuuris. Ohutulede ehitamiseks oli hea võimalus see ka ära lahendada. Kaotasin täistulede oma ära ja lisasin asemele vasakpoolse suuna indikaatori. Kaugtuledele sai pisike sinine led, millele oli vaja võimalikult karm takisti vahel panna, sisuliselt kustumise äärel – ilma selleta oli terve salong sinine. Selline avastus enda jaoks, et erinevat värvi LED´idega on takisti suuruse vajadus erinev, isegi kui on samade näitajatega. Sinine tahtis kõige karmimat, punane jäi keskele ja kollasele piisas väiksemast takistusest.
2022-03-16 22.18.28.jpg
2022-03-16 22.25.40.jpg
Veel üks asi mis vanurite puhul häirib on suunatule reageerimine ja vilkumise kiirus. Enne jõuab manöövri lõpetada, kui see esimese vilkumise suudab teha. Sai katsetatud erinevaid vanu ja kaasaegsemaid suunareleesid, kuid ma kõike tööle lõpuks ei saanudki. Jäi hetkel originaal ja ohutuledele VP ´st kunagi ostetud relee, mis on oluliselt kiirem kui originaal. Tellisin VP´st ka sama asja suunadele.

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas kaljukas » 28 Mär 2022, 17:37

Tore, et taas Volvo hoovi veeres. Jääme ootama postitusi arengutest.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 02 Apr 2022, 07:58

Pikk käigukang ei ole kunagi minu jaoks nauditav lahendus olnud, tingimusteta originaali nimel kannatamine ei ole see mida taga ajan. Rääkimata meeletust käigukangi käigust, lõi vahelduva eduga 1´se käiguga salongi ventilaatori nuppu kinni, noo võttis pehmelt öeldes grammi alati sõidumõnust maha. :-|

Meisterdasin külge uuema (´72 ja üles) 100´se kasti. Kuna ostuga õnnestus kast ja 100´se tunnel kaasa saada, siis need ka käiku läksid.
2022-02-06 19.05.46.jpg
Tunnelist sai vajalik osa eraldatud, liivapritsi ja epokrunt peale.
2022-02-18 19.28.30.jpg
Paljudele vb. on see tegevus arusaamatu, et oleks võinud juba midagi asisemat külge istutada – aga kuna kõik osad olid olemas ja see parem asi oleks hulga rohkem tööd nõudnud, siis liigume hetkel samm haaval edasi. Vaja hooajal ikka sõita ka, mitte ainult ehitada.

Kasutaja Tiblu õmbles ikka südamega tunneli külge. :thumbsup: Tähesajus purki segatud originaalvärv selga ja vahetulemus sai siis selline.
2022-03-20 11.05.58.jpg
Värvierinevus jäi ikkagi sisse, aga antud kohas see väga ei häiri.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 03 Apr 2022, 07:54

Kuna kasti tunneli liivapritsiga oli mõistlik veel nodi töösse anda, siis sai nii mõndagi veel kaasa saadetud. Sh. siis seekord kindalaeka tagune ja peegel. Lasin uue peegli ka teha, külge läks hetkel halli tooniga panoraam. Samas on mul nüüd 2 klaasi veel sahtlisse tehtud (üks tavaline kirgas ja teine sirge halli tooniga). Tegelikult istuvad sirged peeglid oluliselt paremini pesasse. Aga kuna mäletamist mööda sai ka eelmisel Amazonil panoraami kasutatud ja see sealt välja ei kukkunud, siis läks ka seekord nii.
2022-02-18 19.31.16.jpg
2022-03-20 20.33.49.jpg
Et kui vähegi panoraam sees püsib, siis vabatahtlikult seda pole mõtet vahetama hakata.
Kui keegi huvitatud, siis võin need ülejäänud peegli klaasid maha ärida.

Nüüd üks asi, mida pole suutnud maha murda on roolisamba probleem. Rool kiilub vastu roolisamba katet kinni. Auto tuli ilma katteta, seega minu silmad ei ole selle masinal seda hästi istumas näinud. Siin oleks nõu vaja. Silma järgi peaks liikuma luku süsteem vähe armatuurile ligemale, aga selle kinnituspoldid (või needid või mis iganes need on) on ümara peaga ja lahti keerata nagu ei saaks. Samas kui seda pole võimalik lahti võta, kuidas see üldse saab olla paigast läinud.
2022-03-20 15.27.36.jpg

Roolisambal ka sügavuse reguleerimist ega valesti paigaldamise võimalust ei leia.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 14 Mai 2022, 07:19

Nüüd siis omajagu putitatud, koondan siia mis toekamat ära tehtud ja mis veel vaja teha.

Tehtud:
- korralik juhtmete korrastamine, juurde sai lisatud võimalus voolu võljavõtteid uutele ideedele kiiresti teha, releesid lihtsamalt lisada. Korralik vool sai ka taha pakiruumi, sinna ka siis 12v pesa.
- peale läks signa
- sai kruvitud külge kesklukusüsteem, vajadus ustesse juhtmed saada-mis tähendas esitiibade eemaldamist. Sama hooga sai ka korralikud kõlarijuhtmed ära pandud. Mingi hetk võiks mõne hea heli ka sisse ehitada.
- armatuuri valgustus sai LED´dide peale
- meisterdatud ohutuled, üks suuna indikaator armatuuri lisatud.
- aknapesur sai eraldi nupu
- käigukasti vahetus lühema kangiga versiooni vastu vahetatud, kogu käigukasti tihendite vahetus, koos tunneli keevitusega
- vahetatud õlid: motor, tagasild, käigukast, pidurivedelik
- uus siduritross
- uus piduri peasilinder
- peegli korpus (uue peegliga) ja kindariiuli plekid pulberdatud
- taha aknale lisa pidurituli
- tagavedrude pikkust sai kärbitud
- pika kaalumise tulemusena tuli ära ka kogu uus turvavööde ring, tagaumised vaja veel paigaldada
- läksid alla 18"x8 Barzetta America Titanium´id koos siis uute 225/40 R18 Nokian Powerproof 92 Y XL rehvidega

Hunnik pisiasju veel lisks, kõvasti baltic bolti külastatud ("kulla" hinnaga rauda ostetud :?) jne.

Vaja teha:
- pidurivõimendiga mingi kamm, ütleme nii et see ei tööta, ei tea kas vaakumiga probleem või võimendi pekkis-peab katsetama.
- Dellortode häälestamine. Hetkel on segu väga rikas. Pöörete lagi ka ~4000-4500 juures.
- Dellortode külmkäivitus vaja selgitamist, ei funka.
- roolisüsteem vaja üle käia, sealjuures kokkujooks ja esisilla kalded.
- rooli läbimõõtu tahaks vähendada
- jätkuvalt käib roolisamba kate vastu rooli, ehk pole võimalik katet hetkel peal hoida
- kojameeste automaatne tagasitulemine hetkel ei tööta
- valgustuse võiks saada pakiruumi ja kapoti alla
- liisturingi vähe kõpitseda, mõlke välja võta vb. ka poleerida. Akende liistud vaja paigaldada.
- tagaamorte pehmemaks kruvida (all reguleeritavad konid), vb ka veel pool ringi vedrust maha lõigata.
- tagasilla ümberehitus plaanis, 240 sild coilide peale viia, ülekanne kiiremaks, tõenäoliselt järgmise talve teema (tahaks geomeetria osas targematega konsulteerida) ja noo ka R pidurid oleks edevad külge kruvida :D
- taha stabikas ja ette vähe jämedam.
- maitsekas ajastutruu keskkonsool ehitada, kuhu siis toekam heli juhtsüsteem aretada.

ja noo veel pisipudipadi...

Pikas vaates võiks ka sisu uuendamise ette võtta, küll aga ei tahaks seda vana haisvat kraami lihtsalt nahaga katma hakata, lisaks võiks juba ka midagi paremaks modifitseerida, vaja ka sobivad uued istmed ette leida, mingisugune idee on ka tagumise jaoks küpsemas. Kõlab suure projektina.

Mõni pilt ka siis hetkeolukorrast
2022-04-24 18.10.46,2.jpg
2022-05-05 17.53.41,2.jpg
2022-05-13 20.21.06.jpg

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas Klamber » 14 Mai 2022, 10:22

FB-s oli video just ükspäev, toredat häält teeb. Arvasingi et mis muu pill see nende velgedega olla saab.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 14 Mai 2022, 19:00

See vist:
https://www.facebook.com/groups/autodli ... 724995920/
Jah, väikemees kodus nõuab igaõhtust kruiisi, saab siis vahest tehtud. Nägin jah, et üks noor entusiast seal ristmikul midagi pildistas.

Tundub, et rohke kasutamine mõjub hästi, samas saab nõrgad kohad kohe teada.

Häälega muidu sellised lood:
2022-05-14 18.54.11.jpg
2022-05-14 18.55.05.jpg

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 24 Mai 2022, 21:42

Sai Vanatehnika lustisõidust osa võetud, mõni pilt publiku silme läbi:
52080676697_a9e5e5e8a4_k.jpg
52080676752_0c2596feaf_k,1.jpg

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 10 Aug 2022, 21:05

Suvel väga pole jõudnud rohkem putitada, pigem püüdnud leida põhjust sõitmiseks. 8)
Läks külge momo ja katte paigaldamise lootus kahanes veelgi. Proovisin süütelukku ettepoole koputada, aga see tulemust ei anna, roolivardal mingi äär ei lase plastikul lukuga kaasa liikuda.
2022-08-10 20.35.16,1.jpg
Kui isu ja aega leiab, tuleb kogu roolisüsteem maha võtta. Äkki saab selguse, mis müstika sellega siis on.

Kui sõidukogemust jagada, siis igati tore vaheldus kaasaegse tehnika kõrvale. Suvel kõik erasõidud saab ikka hobikatega korda aetud, daylid seisavad kurvalt. Endale väga istub lühikese kangiga M40 kast (igati õige modifikatsiooni otsus), konkreetne ja selge käiguvahetusega. Oleks vaid 5 ja 6, küll siis oleks maanteel lill. Kuna juhitavusega pole aega/tahtmist olnud tegeleda, siis seal veel arenguruumi on - meie teekatte seisukord ei aita siin üldse kaasa.

Suve alguses sai Speedsterit külastatud, krutiti karpad paika.
2022-06-16 19.15.24,2.jpg
Enam ei saa öelda, et "pikka" Mustamäe trippi ei julgeks ette võtta. :D Usaldus on kõvasti kasvanud.

Üks küljeklõps:
2022-06-28 20.19.19,1.jpg
Peab ütlema, et alguses see originaal värvitoon 99 päris isiklikule ootustele ei vastanud, aga olen hakanud vaikselt sellest aru saama, eks muud vidinad aitavad kaasa. Ei ole üldse võimatu, et see lõpuks vähestest ainuõige värvina hakkab tunduma, et noh et kui kunagi algosadeks võtta ja uuesti värvida. :)
Viimati muutis 164, 21 Sept 2022, 08:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas allan » 11 Aug 2022, 08:09

Väga lahe masin! Värv ka meeldib :thumbsup:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 15 Aug 2022, 16:29

allan kirjutas:Väga lahe masin! Värv ka meeldib :thumbsup:
Tänud!

Mida veel siia juurde pajatada, et mida ise teiste foorumi teemade juures ootaks, rohkem kogemuse jagamist ehk.

Siis endale vanemate volvode (amazon, P1800, 140, 164) sõidupositsioon istub hästi. Istme, rooli, käigukangi ja pedaalide suhe. Päris paljude samaaegsete teiste markide puhul ei saa seda väita.
Istet saab piisavalt alla viia. Kui poldiaukude vahe on ~1,5cm, siis kõrguse tunnetus muutub ühe astmega juba päris tuntavalt, hetkel on mul keskmises asendis, madalamaks ei tahakski.
2022-03-20 11.05.58,1.jpg
Originaal iste ise sobib visuaalselt küll hästi, aga tõenäoliselt vahetan selle vähe sportlikuma vastu mingi hetk välja (küljetuge ja peatuge tarvis) - ideaalis teeks ka tagumise ümber. Stiiliga sobitamine lihtne olema ei saa, aga mõned mõtted on, istme toorikuid tarvis. :)

Kui muidu selliste vanuritega on asi more show and less go, siis eks ta natuke nii olegi. Sõiduomadus võiks olla lollikindlam, lihtsam - tihkem, konkreetsem, et ei oleks vaja sõites nii palju tööd teha. Lühike kang on siin palju abiks tulnud, kui pidurivõimendi ka korda saab ja puksiringi ära vahetatud, ehk siis hakkab looma. Iga pisiasi loeb. Roolisüsteem on keeruline osa, originaal konditsioonis lõtkudest, loksudest väga lahti vist ei saa. Samas sai proovitud üks päev üht aftermarket elektrilise roolivõimutaolise abiga asja. Oli oluliselt parem. :nod: Võta nüüd kinni.

Muidu potensiaalne aparaat, ootused on kõrged, tööd jätkuvad. :D

Kasutaja avatar
Kuubik
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 26 Juul 2019, 00:16

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas Kuubik » 13 Sept 2022, 22:10

Väga huvitav teema, jätka samas vaimus. :)
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 Amazon 121 P130 ´69

PostitusPostitas 164 » 05 Dets 2022, 19:40

Võtame nüüd jälle ennast kokku ja paneme mõne mõtte kirja.

Suve lõpul sai võetud Kaak´i Tartu ürr ile suund. Teekond tundus mõeldamatult pikk ja riskantne – mitte mingit isu ei olnud hakata kuskil tee ääres putitama või ootamatut olukorda lahendama. Väljas +30c+… kraadi, väike ärevus sees, AC kolmnurgad lahti, paak täis ja teele. 80km/h kulgemise plaanist ei saanud suurt midagi, ikka tahtis 90+ rauda tulla, mis siis et mootori ja summuti lärm ning korralik „AC“ kohin tahtis ära tappa. Päris hea üllatus oli Tikupoisi juurde jõudes, et kütuse seier ei olnud langema veel hakanud, ~100km ikkagi. :shock:
Ilusti vedas kohale ilma väiksematki kahtlust loomata.

Üritus oli asine, grill, chill, ilm, joogid ja asjalik dünoseltskond. Võiks tradistiooniks saada.
Kui kohale sai ennast tiritud, siis ei saa heast düno võimalusest ära öelda.
2022-08-20 13.19.54,1.jpg
Oma tulemus natuke üllatas. Võiks ju arvata, et lubatud ehitatud mootorist hüppab vähe midagi enamat välja -seekord ~90hp rattast. Kaaki ürituse teemas on 200kw graafik mulle omistatud :D, vist peaks ikkagi see õige olema:
Dyno_Amazon.png

Kui päris aus olla, siis eks ta aimata natuke oli, kuna pe**e düno andis umbes samasse vahemikku, aga noh positiivne meelestatus andis lootuse paremat oodata.

Kogu selle sõidu kokkuvõtteks, keskmiseks kuluks tuli 9,3l/100km, mis on uskumatult vähe kahe 45 Dellorto kohta. Positiivne emotsioon laes ning 0 sõiduväsimust. See on vähe ebaloogiline, aga nii on. Tundub, et Amazonil kõige muu lärmi juures, rehvimüra on oluliselt vähem kui mõnel kaasaegsemal keskmisel autol, sportautodest rääkimata. Ju see mõjub, aga ka see vana raua analoog fiiling.
Jõust niipalju, et hooaja lõpul siin madala plussiga palju ringi veel kimanud, ja see pee düno on nüüd tuntavalt vähe parema tulemuse andnud - ehk tol korral 30c vist seadis ka omad piirid.

Nagu karta oli, on hakanud mootori osas jällekord teistsugused mõtted susisema, mõni T5 juba kõrvale võetud. Ülejäänud kraami nüüd vaja, eelistaks M90 ja noh kogu see sobitamise nodi ka veel puudu (karter, torud jne)-kui kellelgi pakkuda, koputage julgelt uksele.

Kõige nende mõtete juures tahaks ikkagi ka selle B20 lahti kiskuda. Mõni spekuleerib, et on vale nukk sees. Uudishimu ei anna rahu.
Praeguseks hetkeks on juba palju väärtuslikku talvist putitamise aega raisku lastud, aga noh ei ole leidnud seda energiat veel korralikult müttama hakata.
Väike meenutus hooaja viimastest sõitudest:
2022-10-30 12.14.37,1.jpg


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist