V50 D5 Summum MY07 (Mairo)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

V50 D5 Summum MY07 (Mairo)

PostitusPostitas SvenR » 18 Sept 2021, 13:11

Sai siis soetatud pojale esimeseks autoks selline masin. Lube veel käes pole aga et saaks naise auto probleemidega rahulikult tegeleda(maal elades on mölemal meil vaja autot) siis sai juba ära soetatud. Varustus siis Summum nime vääriline, nahktuba esimeste soojadega, vihmaandur jne.

Aga nagu vahest ikka juhtub siis asendusautost saab projekt.
Pealinnast koju jöudes avastas naine et kuskilt miskit sisiseb, probleemiks esmavaatusel sukk mis kati ja tahmaka vahel. Mis seal siis ikka pikalt möelda, vötmed ja tööle.

Alustuseks avastasin et 1 polt puudu mis turbo külga kati osa flantsi kinnitab, ühe siis suutsin meeletu meelitamise kiuste siiski ka sisse murda. Hakkasin siis vaatama et kolle tuleb maha vötta et kuidas kinnituste seisukord ja avastasin et ka seal kaanest puudu 2 tikku(1. silindri sisemine ja 5. silindri välimine) aga tundub et neid vist sisse pole murtud vaid on unustatud nagu ka turbo külge lihtsalt tagasi keeramata. Traditsiooniliselt pole ju vöimalik köhualuseid väljalaske mutreid elusana kätte saada ja pigem peab üldse rauasaega liginema kui mahub vöi siis nagu naise V70 puhul kogu torustiku alt katkuma. Seal aga ju see tahmaka kärakas ja nüüd tuleb siis hakata neid mutreid lahti meelitama, sellega tegelen siis kui olemas ka rauasaag. Muidugi on suka ja tahmaka vahele tehas otsustanud 2 poldi lahenduse asemel 3 poldiga flantid paigaldada et see elu kindlasti liiga kerge ei saaks olema kuna muidu jääks ju ära vöimalus et tahmaka mutrid lahti ei tule ](*,)

Öli lekib ka kuskilt omajagu, väidetavalt klapikambrikaane vahelt aga tundub et kuskilt mujalt siiski kuid eks kui sinnani jöuab eks siis vaatab.

Pika halamise peale panen siis ühe pildi kah.

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: V50 D5 Summum MY07 (Mairo)

PostitusPostitas SvenR » 30 Sept 2021, 19:42

Kuna väljalaske mutrid ju nagu ikka ajalugu siis tuli taaskord oma tööristariiuleid täiendama tiigersaega mis toimib suruöhult. Eile sai siis väljalase peale tööd lambivalgelalt ära vöetud ja täna hommikul sukk tellitud. Täna peale tööd sai siis suka asenadamiseks eeltöö ära tehtud. Vast pühapäeval saab tööl ära keevitada(kodus komplekteerin keevitust juba 2,5 aastat, isegi 2 aastat renti maksin nii et grammigi gaasi ei kasutanud) kuna suka saab homme öhtul alles koju(siis kui elad maal ja töötad maal käib kogu varuosade kättesaamine 24+ tundi viitega paraku). Suka saaga on muidugi ju ka omaette teema, tehases on pandud 230mm pikk sinna aga meie turul pole sellise pikkusega muud saada kui pihlakapüssidele aga sellel on toru 65mm.

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: V50 D5 Summum MY07 (Mairo)

PostitusPostitas SvenR » 03 Okt 2021, 19:45

Täna sai siis uus sukk külge keevitatud ja ka tahmaka kinnituseks poltide paigaldamiseks vanad tikud välja nokitud.

Pilt

Edasi sai veits lammutatud et ligi pääseda turbo külge puruks murdunud alumise poldini pääseda. Ligi sain aga vot ikkagi piisavalt ruumi pole et tangidele jöudu saaks taha ja keerata ka mahuks. Egas miskit kui sai hakatud kollet maha katkuma kuna kuumkoda ju ühte valatud neil raibetel. Köik sain lahti aga vot öli survepoole polti lahti ei saanud vaid andis kunagi kiiruga soetatud torx vöti järgi hoopis. Kuna teist vötta pole siis homme töölt raban teise kaasa ja saab selle kokku valatud monstrumi kätte, siis järgmine päev tööle kaasa ja keevitab mutri otsa et saaks lahti loksutada selle poldi mis algul tegelikult liikus aga siis järsku kinni jäi.

Avastasin et turbost tulev survelödvik, mis köhualuse plastiktoru külge läheb, on turbo poolt otsast klambri servast veits vigane ja tuleb uus panna.

Kollektorile 1 tikkpoldi sain tagasi aga teine on siiski sisse murtud ning pilti tehes on näha et on ka juba puuritud kuid jäänud löpuni tegemata. Eks vaatan kui kolle maas et kas siis saab ka selle keermelöikajaga korda teha. Pildilt tundub et ka kolde tihend on kuidagi naljakalt aga eks see selgus saabub ka siis kui kolle maas on.

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: V50 D5 Summum MY07 (Mairo)

PostitusPostitas SvenR » 05 Okt 2021, 18:58

Täna sain siis kätte selle murtud poldi, otsast oli keere kadunud ja eks see oli ka pöhjus et ta ära murdus kuna kiilus kinni.

Pilt

Sai säästetud 56 jewrorubla ja soetatud turbo röhu otsa ja mootori aluse plastiktoru vahele OEM lödviku asemle silikoonist analoog, minut kohendamist ja ongi samas möödus. Hetkel aga tundub et originaal pole mitte 45 kraadi vaid 60 aga ka siis kui pean tellima 60 kraadise lisaks olen ikkagi 30 rahaga plussis.

Homme hakkab siis kokkuladumine, kuna seda tuleb teha öues ja peale tööd siis vast ülehomme saab ka käima masina jälle.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: V50 D5 Summum MY07 (Mairo)

PostitusPostitas SvenR » 08 Okt 2021, 07:11

Eile hoidsin taas pölve ja ei läinud tööle kitsasse teleskoobi kabiini ja traktoritesse üles-alla turnima. Kuna aga ilm oli ilus siis ei saanud päeva raisku minna. Sai siis masin kokku lapatud ja et lähen kohe tütrele lasteaeda kah järgi aga tutkit Vasja. Nimelt susises korrelikult kolde ja EGR toru vahelt, aga kui hakkasin tihendit otsima siis seda ei leidnudki.Lasin siis naisel tuua Tartu Infost. Pidama ikka ei saanud ja avastasin et klamber ei lähe korralikult peale kuna "huulik" pole enam selline et sobituda. Suure väänamise tagajärjel ei istunud toru kuju ka enam selliselt et "huulik" ilusti otsa ulatuks ja seega tuli EGR toru maha katkuda. Maha vöttes selgus et kuju oli "pisut" rohkem modifitseerunud ja tuli veits kohendada, lisaks oli ka EGR radika poolsest tihendist ainult mälestus alles ning nüüd tuleb oodata kuni laupäeval loodetavasti Volforist tellitud tihend kohale jöuab.

Pilt Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: V50 D5 Summum MY07 (Mairo)

PostitusPostitas SvenR » 24 Jaan 2022, 16:37

Täna siis ette vöetud pikalt edasi lükatud töö, klapikambrikaane/sisselaskekollektori tihendi vahetus.

Nagu ikka ei läinud ka see selle auto puhul juba harjumuseks saanuna ilma peavaluta.
Poldid olid nii kinni väänatud et 1 tuli eemaldada puuriga ning loomulikult oli ka jälgi taaskord liimist kohtades kus seda olla ei tohiks! Pihustite peal oli juba ka leiutatud, 2./3./4. pihusti olid saanud omale ülekeeratud pesade töttu uued poldi(naise auto pealt tean et saab hakkama ka pikema poldiga kuna ise läksin seda teed 1 pihusti puhul. 2. pihusti tuli eemaldada pesast roppude sönade leksikoni ja meeletu füüsilise jöuga, kätte saaduna tundus et seal vist on lisaks klapikambrikaanest lekkinud ölile ka pihusti seib lekkinud ning ette tuli vötta leotamine. Lisaks kirsina tordile jäi ka pihusti seib pessa ning mul hakkas sees keerama kuna meenus eelmine kord kui see juhtus naise autol ning mis päädis löpuks pesa freesimisega! 3. pihusti oli omale saanud juba 2 sebi alla, see vast seletab ka üle keeratud polti vähemalt selle pihusti puhul.

Kokku täna löpuni ei jöudnud kuna hakkas külm, sisselaske pistikud jäid ripakile ja torustiku lahtised otsad said omale paberist punnid.

Pilt
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist