Volvo 940 2.4tic → om606
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Hyundai H1 silda kiidavad.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Kuna vahepeal ei jõudnud pilte postitada siis mõtlesin, et lisan mõne pildi ehitusest praegu siia
Turbo ja väljalaske vahele sai tehtud üleminek t3 flantsile. Muidu sai raketibaasist juba ära ostetud väljalaske kolde flants, et peale talve torukolle ehitada.
Turbo ja väljalaske vahele sai tehtud üleminek t3 flantsile. Muidu sai raketibaasist juba ära ostetud väljalaske kolde flants, et peale talve torukolle ehitada.
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Üleeile talverõõme nautima minnes otsustas kardaani muhv kuuenda käiguga kiirendades järgi anda ning kardaan lendas auto alt ära lõhkudes käiguhoovastiku Uue kardaani ja hoovastiku tegemine on hetkel poolik aga juba homme peaks auto uuesti sõiduvalmis olema
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Pead need paganama rõngad ümber gardaani tegema, mida kiirendusmasinatel nõutakse. Noh, need, mis ei lase gardaanil jeed tõmmata.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Loff kirjutas:Pead need paganama rõngad ümber gardaani tegema, mida kiirendusmasinatel nõutakse. Noh, need, mis ei lase gardaanil jeed tõmmata.
Peab midagi taolist ehitama tõesti, muidu järgmine kord võib äkki kardaan tuppa juba tulla
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Sai siis eelmine nädalavahetus Oras Luke rallipargis talve driftil käidud. Volvo pidas vastu kenasti.
Esimeses kvalifikatsiooni sõidus otsustas cooleri lõdvik lahti tulla
Veidi peab veel aju timmima, et vähem suitseks
Esimeses kvalifikatsiooni sõidus otsustas cooleri lõdvik lahti tulla
Veidi peab veel aju timmima, et vähem suitseks
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Ükspäev hakkas volvol mootoriaju jebima soojast pärast viskab aju avariisse ning suretab mootori välja. Uus aju õnneks tellitud ja järgmine nädal peaks kohal olema
See pühapäev(31.01) on veel plaanis osaleda talvedrifti teisel etapil vahakulmus https://fb.me/e/3tYmOFH26
Kellel igav siis tulge kindlasti vaatama
See pühapäev(31.01) on veel plaanis osaleda talvedrifti teisel etapil vahakulmus https://fb.me/e/3tYmOFH26
Kellel igav siis tulge kindlasti vaatama
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Talvedrifti teisel etapil käidud ning auto pidas vastu kenasti.
See nv plaanis minna autograatsia rajapäevale Äksi motoränzo rajale
See nv plaanis minna autograatsia rajapäevale Äksi motoränzo rajale
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
JanP kirjutas:Palju seal kapoti all hetkel kilovatte on?
Täpselt ei oska öelda kuna pole dünos käinud veel aga eks seal umbes 200~250kw kanti esialgu on, talveks täitsa piisav
Plaanis minna ka lähitulevikus dünosse, oleks täitsa huvitav teada palju originaal pumbast jõudu võimalik saada.
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Kuu aega tagasi otsustasid hooratta poldid pooleks minna
Sai siis vanad poldi jäänused välja puuritud ning uute poltidega kokku tagasi pandud. Autot käivitades polnud mootori hääl õige, sai kohe silindrites surved ära mõõdetud ning kahes silindris surve puudus. Sai plokikaas maha võetud ning viiendal ja kuuendal silindril oli mõlemal üks väljalaske klapp kolviga kohtunud ning klapid kõveraks löönud Hetkel plaanis uute klappide ja tugevamate klapivedrudega asi uuesti kokku laduda ning peaks olema parem kui kunagi varem
Sai siis vanad poldi jäänused välja puuritud ning uute poltidega kokku tagasi pandud. Autot käivitades polnud mootori hääl õige, sai kohe silindrites surved ära mõõdetud ning kahes silindris surve puudus. Sai plokikaas maha võetud ning viiendal ja kuuendal silindril oli mõlemal üks väljalaske klapp kolviga kohtunud ning klapid kõveraks löönud Hetkel plaanis uute klappide ja tugevamate klapivedrudega asi uuesti kokku laduda ning peaks olema parem kui kunagi varem
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Pole jõudnud ammu postitada aga hetkel siis seis selline, et mootor on uuesti kokku laotud ning sai paar rehvi asfaldil ära juba aurustatud kuni turbo otsustas otsad anda Nimelt turbol võll kõver ning kuumkoja labad kõik sodiks (võib pakkuda mõistliku hinna eest holset hx35/40). Kuu aega auto seisnud ning selle ajaga sai lõpuks ära keevitatud karbid kuna originaalidest midagi eriti enam alles polnud jäänud
Lisan siia lõppu veel lühikese klipi talvisest rajapäevast
https://youtu.be/o6sYRNj6kwU
Lisan siia lõppu veel lühikese klipi talvisest rajapäevast
https://youtu.be/o6sYRNj6kwU
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Mööda läinud peaaegu poolteist aastat viimasest postitusest ja selle ajaga on tehtud palju uuendusi volvol mis kõik kohe kindlasti meelde ei tule, aga lisan veidi pilte osadest tehtud asjadest
Mootor: Kolvide purunemise tõttu sai mootor puuritud 0.5 rem mõõtu, uued rem mõõdus kolvid, kõik uued tihendid ja plokk sai punaseks värvitud,kõik pihusti otsad uued ja avanemisrõhk 150bar peale tõstetud, kõrgsurvepump sai 7.7mm elemendid
Sai veel tehtud torukollektor ja uued mootorikäpad
Veermik: Kõik puksid vahetatud kollaste StrongFlex polüuretaan pukside vastu, vedrustuseks on BC racingu coiloverid
Sidurikomplekte on olnud vahepeal juba 2, peale sprinteri sidurit sai ostetud The kangaroos team 260mm -700nm sidurikomplekt millest jäi väheks ja hakkas libisema lõpuks, nüüd paar kuud tagasi sai tellitud The kangaroos team 260mm 940nm sidurikomplekt keraamilise kettaga mis tundub hetkel toimivalt
Mootor: Kolvide purunemise tõttu sai mootor puuritud 0.5 rem mõõtu, uued rem mõõdus kolvid, kõik uued tihendid ja plokk sai punaseks värvitud,kõik pihusti otsad uued ja avanemisrõhk 150bar peale tõstetud, kõrgsurvepump sai 7.7mm elemendid
Sai veel tehtud torukollektor ja uued mootorikäpad
Veermik: Kõik puksid vahetatud kollaste StrongFlex polüuretaan pukside vastu, vedrustuseks on BC racingu coiloverid
Sidurikomplekte on olnud vahepeal juba 2, peale sprinteri sidurit sai ostetud The kangaroos team 260mm -700nm sidurikomplekt millest jäi väheks ja hakkas libisema lõpuks, nüüd paar kuud tagasi sai tellitud The kangaroos team 260mm 940nm sidurikomplekt keraamilise kettaga mis tundub hetkel toimivalt
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Sai veel paigaldatud suur Griffini alumiinium radiaator
Tehtud sai parem shortshifter
Kuna see valge hx35 otsustas ka otsa lõppeda siis sai riiulist proovitud ühte suuremat borgwarneri turbot mis esimese käiguga üldse üles ei ärganud ja alles teise käiguga suht pöördes rõhku tootma hakkas Peale seda sai "ajutiselt" odavalt ostetud JRspec GT3076r JB turbo mis on nüüdseks juba umbes 4 kuud peal olnud ning tuleb ilusti vara järgi. Hetkel puhub 2,9bar rõhku
Suvest üks video ka siia kui veidi väiksema turbo rõhuga sai rehve aurustatud
https://www.youtube.com/watch?v=_YVr_VHmQbw&ab_channel=KertN
Tehtud sai parem shortshifter
Kuna see valge hx35 otsustas ka otsa lõppeda siis sai riiulist proovitud ühte suuremat borgwarneri turbot mis esimese käiguga üldse üles ei ärganud ja alles teise käiguga suht pöördes rõhku tootma hakkas Peale seda sai "ajutiselt" odavalt ostetud JRspec GT3076r JB turbo mis on nüüdseks juba umbes 4 kuud peal olnud ning tuleb ilusti vara järgi. Hetkel puhub 2,9bar rõhku
Suvest üks video ka siia kui veidi väiksema turbo rõhuga sai rehve aurustatud
https://www.youtube.com/watch?v=_YVr_VHmQbw&ab_channel=KertN
Re: Volvo 940 2.4tic → om606
Väga äge
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist