782369 Volvo 960 B6254
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
782369 Volvo 960 B6254
Eile õnnestus saada ühe kena Volvo omanikuks.
Mudel on 960, man. kast, elektriaknad, elektripeeglid, riidest istmed.
Välja näeb selline:
Auto ajaloo kohta palju teada ei ole, toodi 2018 soomest (seal oli autorekisteri.fi andmetel üks omanik kuni 2018 aastani , peale mida liikus auto edasimüüjale ja sealt omakorda eesti esimesele omanikule).
Veider on ka see, et auto läbisõit on näidiku järgi 153300km. Seda toeataks justkui ka ülevaatuste info autorekisteri.fi lehelt...samas sisu järgi tundub ls suurem, ukselingid tolknevad ja nahk on veidralt deformeerunud :
Eelmine omanik lasi autole soomest tulles kohe põhja alla roostekaitse teha nii, et alt peaks asi korras olema.
Rool on väsinud:
Ma pole asutospetsialist aga mu arust on sel masinal roostega väga hästi...esimesed rattakoopa ääred ja õrnalt küljekarpidel:
Just on tehtud hooldus, vahetatud esiamordid.
Tundub, et tagumine ots on ilus ja ei pea selle kalli asjaga veel tegelema (ptüi-ptüi).
Tegemist vajavad asjad tähtsuse järjekorras:
1. Roostele piir ette
2. Tagurdustuli ei põle
3. Süütelukk veidi jupsib, kui käivitades liiga kaugele keeran siis tuled ei tööta, tuleb õrnalt tagasi keerata.
4. Uus rool/ukselingid (sisemised)
5. Tagaluuk ei lähe alati kinni, peab seest poolt hooba liigutama, siis toimib
5. Ventilaatori nupud ei helenda pimedas, ei näe keerata
Võite soovitada mulle kohti ja inimesi kes antud töödega hästi hakkama saaks.
Mudel on 960, man. kast, elektriaknad, elektripeeglid, riidest istmed.
Välja näeb selline:
Auto ajaloo kohta palju teada ei ole, toodi 2018 soomest (seal oli autorekisteri.fi andmetel üks omanik kuni 2018 aastani , peale mida liikus auto edasimüüjale ja sealt omakorda eesti esimesele omanikule).
Veider on ka see, et auto läbisõit on näidiku järgi 153300km. Seda toeataks justkui ka ülevaatuste info autorekisteri.fi lehelt...samas sisu järgi tundub ls suurem, ukselingid tolknevad ja nahk on veidralt deformeerunud :
Eelmine omanik lasi autole soomest tulles kohe põhja alla roostekaitse teha nii, et alt peaks asi korras olema.
Rool on väsinud:
Ma pole asutospetsialist aga mu arust on sel masinal roostega väga hästi...esimesed rattakoopa ääred ja õrnalt küljekarpidel:
Just on tehtud hooldus, vahetatud esiamordid.
Tundub, et tagumine ots on ilus ja ei pea selle kalli asjaga veel tegelema (ptüi-ptüi).
Tegemist vajavad asjad tähtsuse järjekorras:
1. Roostele piir ette
2. Tagurdustuli ei põle
3. Süütelukk veidi jupsib, kui käivitades liiga kaugele keeran siis tuled ei tööta, tuleb õrnalt tagasi keerata.
4. Uus rool/ukselingid (sisemised)
5. Tagaluuk ei lähe alati kinni, peab seest poolt hooba liigutama, siis toimib
5. Ventilaatori nupud ei helenda pimedas, ei näe keerata
Võite soovitada mulle kohti ja inimesi kes antud töödega hästi hakkama saaks.
Viimati muutis 782369, 28 Mär 2020, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo 960 B6254FS
Soliidne tõld!
Kortsus uksepaneelid ei pruugi viidata suurele läbisõidule/raskele elule. Pole kursis, kuidas 60nel, aga lõpuotsa 940nel on see tüüpviga, et nahk (loe: vakstu) päiksega liimist lahti tuleb ja kortsu tõmbab. Endal on kõik 4 ust vähemal või rohkemal määral selle puudega. Olevat olnud allhankija bläkk, püüdsid mingit öko-šmöko liimi kasutada, mis päris elus ei toiminud.
Kortsus uksepaneelid ei pruugi viidata suurele läbisõidule/raskele elule. Pole kursis, kuidas 60nel, aga lõpuotsa 940nel on see tüüpviga, et nahk (loe: vakstu) päiksega liimist lahti tuleb ja kortsu tõmbab. Endal on kõik 4 ust vähemal või rohkemal määral selle puudega. Olevat olnud allhankija bläkk, püüdsid mingit öko-šmöko liimi kasutada, mis päris elus ei toiminud.
boxy, but good.
Re: Volvo 960 B6254FS
cuda kirjutas:Soliidne tõld!
Kortsus uksepaneelid ei pruugi viidata suurele läbisõidule/raskele elule. Pole kursis, kuidas 60nel, aga lõpuotsa 940nel on see tüüpviga, et nahk (loe: vakstu) päiksega liimist lahti tuleb ja kortsu tõmbab. Endal on kõik 4 ust vähemal või rohkemal määral selle puudega. Olevat olnud allhankija bläkk, püüdsid mingit öko-šmöko liimi kasutada, mis päris elus ei toiminud.
Mul ka silma jäänud, et justkui tüüpviga...ei tea kas tasuks proovida lahti kakkuda ja uuesti liimida..
Re: Volvo 960 B6254FS
5+!
Vaatasin isegi seda kui müügis oli. Mu omale nagu kohvi-pasteet, ainult kasti ja sisu erinevus
Kas plaanid originaali jätta või paremaks teha?
Edu masinaga!
Vaatasin isegi seda kui müügis oli. Mu omale nagu kohvi-pasteet, ainult kasti ja sisu erinevus
Kas plaanid originaali jätta või paremaks teha?
Edu masinaga!
Re: Volvo 960 B6254FS
hypnotiza kirjutas:5+!
Vaatasin isegi seda kui müügis oli. Mu omale nagu kohvi-pasteet, ainult kasti ja sisu erinevus
Kas plaanid originaali jätta või paremaks teha?
Edu masinaga!
Esialgu plaanin originaaliks jätta ja võimalikult paljudest vigadest lahti saada...hiljem siis vaatab/mõtleb edasi.
Foorumeid lapates on mul mulje jäänud , et seda mootorit lihtsalt/soodsalt võimsamaks/kiiremaks ei saa, kas ma eksin?
Re: Volvo 960 B6254FS
782369 kirjutas:Mul ka silma jäänud, et justkui tüüpviga...ei tea kas tasuks proovida lahti kakkuda ja uuesti liimida..
Eks oleneb konkreetsest juhtumist ja sellest, kui käpas sellised tööd on, aga üldiselt on jäänud mulje, et head nahka sealt enam ei saa.
Ta on ikka välja veninud ja vormist väljas
boxy, but good.
Re: Volvo 960 B6254FS
Kõige lihtsam võimsamaks on T6
Ja väga ilus valik.
Omalgi 2x 960.
Ja väga ilus valik.
Omalgi 2x 960.
Viimati muutis volvofan, 09 Mär 2020, 20:07, muudetud 1 kord kokku.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Volvo 960 B6254FS
782369 kirjutas:Foorumeid lapates on mul mulje jäänud , et seda mootorit lihtsalt/soodsalt võimsamaks/kiiremaks ei saa, kas ma eksin?
Lihtne on muidugi suhteline ja niisama näppides või asju juurde kruvides ei saa vist küll midagi.
Samas turbotamiseks võetakse just 2,5 plokk, sest silindrisein on paksem/tugevam.
Paar päeva guugeldamist, mõned kõned sõbrale ja sõbra sõbrale, paar kuud tööd, mõni tuhat raha ja kui hästi läheb on juba aasta pärast võimalik palju nalja teha
Mul ühel autol sai hiljuti 2,5 moto asendatud 3,0ga ning tulemus on päris lõbus. Asi selles, et 2,5 moto peaülekanne on 4,1 (3,0 tuli tehasest reeglina 3,73). Praktikas tähendab see, et auto mis aut.kastiga kuival asfaldil (otse startides) mitte kunagi ratast ringi ei võta (torque limit jne) tuleb nüüd startida "poole gaasiga".
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Volvo 960 B6254FS
ddig kirjutas:782369 kirjutas:Foorumeid lapates on mul mulje jäänud , et seda mootorit lihtsalt/soodsalt võimsamaks/kiiremaks ei saa, kas ma eksin?
Lihtne on muidugi suhteline ja niisama näppides või asju juurde kruvides ei saa vist küll midagi.
Samas turbotamiseks võetakse just 2,5 plokk, sest silindrisein on paksem/tugevam.
Paar päeva guugeldamist, mõned kõned sõbrale ja sõbra sõbrale, paar kuud tööd, mõni tuhat raha ja kui hästi läheb on juba aasta pärast võimalik palju nalja teha
Mul ühel autol sai hiljuti 2,5 moto asendatud 3,0ga ning tulemus on päris lõbus. Asi selles, et 2,5 moto peaülekanne on 4,1 (3,0 tuli tehasest reeglina 3,73). Praktikas tähendab see, et auto mis aut.kastiga kuival asfaldil (otse startides) mitte kunagi ratast ringi ei võta (torque limit jne) tuleb nüüd startida "poole gaasiga".
Mu jaoks liiga palju jamamist ja investeeringut, jätan ilmselt nii nagu on.
Olen näinud et müüakse mingeid chippe mis annavad juurde paarkend hj. Kas see on mingi asi mida tasuks teha või pigem mõttetu?
Re: Volvo 960 B6254FS
Eile sai uued parkimistulede pirnid, nüüd näeb pimedas ka tagurdada.
Reedel läheb audiocitysse kus pannakse kõlarid uuesti külge, ilma muusika/podcastita on harjumatu sõita.
Mootoril oli selline rihmavahetuse kleepekas nii, et läbisõit ei ole kindlasti 150000, pigem sinna 450000 kanti
Reedel läheb audiocitysse kus pannakse kõlarid uuesti külge, ilma muusika/podcastita on harjumatu sõita.
Mootoril oli selline rihmavahetuse kleepekas nii, et läbisõit ei ole kindlasti 150000, pigem sinna 450000 kanti
Re: Volvo 960 B6254FS
Vahepeal on kõlarid külge kruvitud ja bt autoraadio paigaldatud, mõned pirnid vahetatud, tagaluuki õlitatud, ukselingi vedrud uued pandud, suverattattad alla pandud ja auto vahatatud.
Pilti kah:
Tundub, et tagumine ots ikkagi “ripub” veits.
Keegi sellise tootega on kursis: https://tinyurl.com/vjqfokn
Pilti kah:
Tundub, et tagumine ots ikkagi “ripub” veits.
Keegi sellise tootega on kursis: https://tinyurl.com/vjqfokn
Re: 782369 Volvo 960 B6254
Ma oma viimasele 960le panin need coilid, kaasasolnud vedrud olid nagu liiga lühikesed, kippusid loksuma vms. Aga kangemate vedrude ja abivedrudega jäi täitsa mehka, julgen soovitada küll.
viewtopic.php?f=25&t=26004&start=15#p326782
Sent from my iPhone using Tapatalk
viewtopic.php?f=25&t=26004&start=15#p326782
Sent from my iPhone using Tapatalk
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: 782369 Volvo 960 B6254
Täna õnnestus Volvoga esimest korda teele jääda:
Re: 782369 Volvo 960 B6254
Mis juhtus?
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: 782369 Volvo 960 B6254
volvofan kirjutas:Mis juhtus?
Generaator ei laadinud enam... mingi kinnitus puru...homme saab vast kätte.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist