Re: Maani XC60 T6 Polestar 2013
Postitatud: 01 Mär 2020, 22:44
Kardaanile sai seib vahele millalgi ja sellist vibratsiooni enam ei ole
Hiinast tellisin eelmine aasta porilapakad, 4tk ~16€ Istusid paika päris kenasti.
Käetoe alune sügav sisu häiris ja sai tellitud Hiinast ülemine sahtel. Väga hea ost oli see, enam ei pea asju sobrama sügavas augus
Esiklaasi pesurid said lehviku düüsid ning nendega peseb klaasi palju paremini ja vähema vedelikuga. Peale neid said ka uued Boschi kojamehed.
Tankimise probleem sai ka korda Volremis. Midagi vahetama ei pidanud ja piisas läbipuhumisest. Nüüd jookseb seisva mootoriga ilusti paak täis ka püstoli max asendis.
Autot ostes oli kapoti all kuulda ka mootori ebaühtlast käimist, VIDA-ga vaadates kõikusid pöörded tühikäigul umbes 590-610 vahemikus. Volremi esmane arvamus oli pihustid ning testis stendis pihusteid. 4 pihustit olid võrdsed, 1 erines 6% ja viimane 10%. Denzo pihustid ja b-osana ei ole saada, sai tellitud 2 uut originaali (225€/tk). Stendis aga tuli välja kardetud tulemus, 1 uus ja varasemas testis 10% erinenud pihusti olid võrdsed Läksid 2 uut külge ikkagi ja ebaühtlased pöörded olid natuke teistmoodi. Sõitsin ~300km edasi, et las juhtaju õpib, kahjuks selle ajaga midagi ei muutunud ja sai tellitud veel 3 uut pihustit. Paari nädala jooksul peaksid need külge saama ja eks siis vaatab edasi vajadusel
Kõige tähtsam uuendus:
See pöörete kõikumine ei häirinud enne üldse ja hakkas häirima alles peale IPD sport sumpsi paigaldust Väga hästi on kuulda nüüd sumpsi häält ja ebaühtlased pöörded tekitavad sellise norskamise hääle
IPD-st sai tellitud terve komplekt alates turbost. Tellitud sai siin foorumis kunagi kellegi mainitud Turboklubi Eikki kaudu. Transport siia palju soodsam nii, ainus miinus on umbes 2 kuud ootamisaega.
See sumps on tehtud küll S60/V60 T6 jaoks ja maili teel uurides sain vastuse, et nad ei ole seda proovinud XC60-le, aga peaks sobima. VIDA järgi leidsin, et võiks nagu sobida küll. Muidu istus kõik kenasti paika, aga downpipe rippumisaasad vajasid painutamist.
Kui sumpsi kätte sain, siis kohe samal nädalavahetusel sai auto külge esimene summuti ja lõpupütt. Kohe oli märgata hoopis teist nurruvat häält Proovisõidul sai tunda ka paremat reageerimist + pedaalile ja jõudsamat minekut, tekkis vajadus ka käigukast panna õppereziimi, kuna kiirendusel oli käiguvahetus kahtlane. Peale natukest aega õppereziimis hakkas ilusti käituma
Downpipe vahetus vajab nurkülekande eemaldamist ja see töö sai tehtud Volremis.
Stock downpipe on kahe katiga, IPD oma aga ühe katiga ning toru ka jämedam. Peale selle vahetust oli tunda paremat minekut ning kast sai ka õppima pandud. Häält downpipe ei mõjutanud.
IPD pakutavad suured ümarad sumpsiotsad ei olnud mu jaoks lõplik lahendus, tahtsin Heico stiilis topelt otsasid.
Heico asjade hindadest ei ole mõtet rääkidagi Sai tellitud UlterSport sarnased otsad:
Piltidel näha, et ei ole veel täitsa valmis hetkel. Natuke vaja kohendada sumpsiotsasid ja pamperit peale mõningat sõitmist
Umbes 2000km sõidetud IPD väljalaskega ja väga rahul sellega. Linnas keskmiselt kiirendades on varasemast tunduvalt jämedam hääl, maanteel 95kmh sõites on õrnalt kuulda teist häält aga mitte häirivalt. Kui tugevamalt kiirendada, siis kuuleb pigem mootori häält. Hetkel mu jaoks täpselt see õige, aga väike kiiks on ikka peas ja millalgi tuleb sumpsile vahele klapp, mis avatuna jätab vahelt ära lõpupüti
Hiinast tellisin eelmine aasta porilapakad, 4tk ~16€ Istusid paika päris kenasti.
Käetoe alune sügav sisu häiris ja sai tellitud Hiinast ülemine sahtel. Väga hea ost oli see, enam ei pea asju sobrama sügavas augus
Esiklaasi pesurid said lehviku düüsid ning nendega peseb klaasi palju paremini ja vähema vedelikuga. Peale neid said ka uued Boschi kojamehed.
Tankimise probleem sai ka korda Volremis. Midagi vahetama ei pidanud ja piisas läbipuhumisest. Nüüd jookseb seisva mootoriga ilusti paak täis ka püstoli max asendis.
Autot ostes oli kapoti all kuulda ka mootori ebaühtlast käimist, VIDA-ga vaadates kõikusid pöörded tühikäigul umbes 590-610 vahemikus. Volremi esmane arvamus oli pihustid ning testis stendis pihusteid. 4 pihustit olid võrdsed, 1 erines 6% ja viimane 10%. Denzo pihustid ja b-osana ei ole saada, sai tellitud 2 uut originaali (225€/tk). Stendis aga tuli välja kardetud tulemus, 1 uus ja varasemas testis 10% erinenud pihusti olid võrdsed Läksid 2 uut külge ikkagi ja ebaühtlased pöörded olid natuke teistmoodi. Sõitsin ~300km edasi, et las juhtaju õpib, kahjuks selle ajaga midagi ei muutunud ja sai tellitud veel 3 uut pihustit. Paari nädala jooksul peaksid need külge saama ja eks siis vaatab edasi vajadusel
Kõige tähtsam uuendus:
See pöörete kõikumine ei häirinud enne üldse ja hakkas häirima alles peale IPD sport sumpsi paigaldust Väga hästi on kuulda nüüd sumpsi häält ja ebaühtlased pöörded tekitavad sellise norskamise hääle
IPD-st sai tellitud terve komplekt alates turbost. Tellitud sai siin foorumis kunagi kellegi mainitud Turboklubi Eikki kaudu. Transport siia palju soodsam nii, ainus miinus on umbes 2 kuud ootamisaega.
See sumps on tehtud küll S60/V60 T6 jaoks ja maili teel uurides sain vastuse, et nad ei ole seda proovinud XC60-le, aga peaks sobima. VIDA järgi leidsin, et võiks nagu sobida küll. Muidu istus kõik kenasti paika, aga downpipe rippumisaasad vajasid painutamist.
Kui sumpsi kätte sain, siis kohe samal nädalavahetusel sai auto külge esimene summuti ja lõpupütt. Kohe oli märgata hoopis teist nurruvat häält Proovisõidul sai tunda ka paremat reageerimist + pedaalile ja jõudsamat minekut, tekkis vajadus ka käigukast panna õppereziimi, kuna kiirendusel oli käiguvahetus kahtlane. Peale natukest aega õppereziimis hakkas ilusti käituma
Downpipe vahetus vajab nurkülekande eemaldamist ja see töö sai tehtud Volremis.
Stock downpipe on kahe katiga, IPD oma aga ühe katiga ning toru ka jämedam. Peale selle vahetust oli tunda paremat minekut ning kast sai ka õppima pandud. Häält downpipe ei mõjutanud.
IPD pakutavad suured ümarad sumpsiotsad ei olnud mu jaoks lõplik lahendus, tahtsin Heico stiilis topelt otsasid.
Heico asjade hindadest ei ole mõtet rääkidagi Sai tellitud UlterSport sarnased otsad:
Piltidel näha, et ei ole veel täitsa valmis hetkel. Natuke vaja kohendada sumpsiotsasid ja pamperit peale mõningat sõitmist
Umbes 2000km sõidetud IPD väljalaskega ja väga rahul sellega. Linnas keskmiselt kiirendades on varasemast tunduvalt jämedam hääl, maanteel 95kmh sõites on õrnalt kuulda teist häält aga mitte häirivalt. Kui tugevamalt kiirendada, siis kuuleb pigem mootori häält. Hetkel mu jaoks täpselt see õige, aga väike kiiks on ikka peas ja millalgi tuleb sumpsile vahele klapp, mis avatuna jätab vahelt ära lõpupüti