Volvo 945 D24TIC, sõidame
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 940 igapäeva liikur, hetkel sõidab
Kuni ootasin pumba ajastuse komplekti, võtsin ette klaaside toonimise. Jällegi esimene kogemus, mõnes nurgas ei olnud kile haakumine klaasi külge kõige parem. Võib süüdistada sitalt puhastatud klaasi, külma ilma, vähest kogemust või hiina kilet aga vahet pole, ise jäin rahule.
Jõudis ka kätte aeg kui sain hakata pumpa paika sättima.
Polte lahti keerates avastasin, et neljast poldist on olemas ainult kaks. Ühe sain ilusti asendatud aga seda kuuskanti mis hästi peidus käib, mul kahjuks polnud. Pumba ajastus oli 1.02mm, keerasin selle 0.95mm peale(foorum soovitas ). Manual küll soovitas 0.65-0.73 aga see tundus kuidas liiga off
Proovisõidu ajal tuli kapotialt imelikku häält, pidasin kinni ja kõik oli tossu täis, üks jahutuse voolikutest sisistas. Pikemat aega klapikambrikaan ka peale puhastamist ikka õline, leidsin lõpuks pahalase üles.
Vaatasin tootekoodid netist järgi (1328973, 1328650) ja kahe voolikuga olen nüüd 57.80 eurot vaesem, tarneaeg 21.11
Jõudis ka kätte aeg kui sain hakata pumpa paika sättima.
Polte lahti keerates avastasin, et neljast poldist on olemas ainult kaks. Ühe sain ilusti asendatud aga seda kuuskanti mis hästi peidus käib, mul kahjuks polnud. Pumba ajastus oli 1.02mm, keerasin selle 0.95mm peale(foorum soovitas ). Manual küll soovitas 0.65-0.73 aga see tundus kuidas liiga off
Proovisõidu ajal tuli kapotialt imelikku häält, pidasin kinni ja kõik oli tossu täis, üks jahutuse voolikutest sisistas. Pikemat aega klapikambrikaan ka peale puhastamist ikka õline, leidsin lõpuks pahalase üles.
Vaatasin tootekoodid netist järgi (1328973, 1328650) ja kahe voolikuga olen nüüd 57.80 eurot vaesem, tarneaeg 21.11
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Tags:
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Volvo 940 garaaži kaunistus
Tubli töö. See manuaali seade tundub vabalthingava vahemik. 0.95 õige valik . Oma RWD ajal oli ka periood, kus igasugu lõdvikud järgi andsid.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Volvo 940 (veereb)
Saaga jätkus nii, et ainuke koht kus lõdvikud veebis olemas olid, teatas peale ühte nädalat ootamist, "kahjuks pole saadaval"
(tõlkimatu rõve sõim) kah, leidsin enam-vähem õiges suuruses vooliku ja panin selle jahutusse, klapikaane ja turbo vahelist õlivoolikut ei leidnud, teipisin selle lihtsalt ära
Hea sõber kinkis sünnipäevaks korraliku tõstuki, kohe lihtsam rondi kallal tööd teha
Turbost läheb õlivanni mingi ühendus ja selle väike tilkumine häiris mind. Auto üles, õli välja, uus silikoon vahele ja järgmine päev õli tagasi sisse, nüüd oleme vist tilkumise vabad
Mootorist tuleb mingit imelikku häält ja piduripedaal raske, vaakumpump vist kannis.
Uue hind oli üllatuseks ainult 70 eurot, varsti läheb selle paigalduseks
(tõlkimatu rõve sõim) kah, leidsin enam-vähem õiges suuruses vooliku ja panin selle jahutusse, klapikaane ja turbo vahelist õlivoolikut ei leidnud, teipisin selle lihtsalt ära
Hea sõber kinkis sünnipäevaks korraliku tõstuki, kohe lihtsam rondi kallal tööd teha
Turbost läheb õlivanni mingi ühendus ja selle väike tilkumine häiris mind. Auto üles, õli välja, uus silikoon vahele ja järgmine päev õli tagasi sisse, nüüd oleme vist tilkumise vabad
Mootorist tuleb mingit imelikku häält ja piduripedaal raske, vaakumpump vist kannis.
Uue hind oli üllatuseks ainult 70 eurot, varsti läheb selle paigalduseks
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 (veereb)
ants kirjutas:Kas viimasel pildil mehhaanik ootab korraldusi?
Mehhaanik raporteerib, et rooliotsad vahetatud - mis järgmiseks, peremees?
Re: Volvo 940 (veereb)
Kui vaid rohkem oleks mehhaanikuid, kes nii aruka pilguga suudavad otsa vaadata ...
(ka pärast aastate pikkust koostööd)
(ka pärast aastate pikkust koostööd)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Volvo 940 (veereb)
Temal on palju tänamatum töö, peab mulle seltsiks olema
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 (veereb)
Tegin esimese pikema sõidu, võtsin natuke vineeri ja külastasin ikea't, kokku umbes 400km. Teele ei jäänud, kõik sujus üllatavalt hästi, kolme meetrine vineeri plaat mahtus ilusti katusele
Avastasin, et turbost tuleva toru ja õlivanni ühenduskoht ikka lekib. Ilmselgelt on silikoonist vähe, lõikasin seekord tihendi ka vahele. Iseenesest tundub nagu lihtne ülesanne, auto üles, õli välja, ühendus lahti, pinnad puhtaks ja tihend koos silikooniga vahele. Sain kolm korda pinnad puhtaks teha ja uue tihendi teha, sest poldid keeldusid sisse minemast ja silikooni tööaeg sai otsa Vanduda sai ikka korralikult, lõpuks andsin lihtsalt alla ükskõik kuidas see silikoon seal jääb või kuidas pidi poldid sisse lähevad, lihtsalt sitaauguni (ei ole uhke)
Õnneks vaakumpumba paigaldus oli lihtsalt vana maha ja uus peale
Avastasin, et turbost tuleva toru ja õlivanni ühenduskoht ikka lekib. Ilmselgelt on silikoonist vähe, lõikasin seekord tihendi ka vahele. Iseenesest tundub nagu lihtne ülesanne, auto üles, õli välja, ühendus lahti, pinnad puhtaks ja tihend koos silikooniga vahele. Sain kolm korda pinnad puhtaks teha ja uue tihendi teha, sest poldid keeldusid sisse minemast ja silikooni tööaeg sai otsa Vanduda sai ikka korralikult, lõpuks andsin lihtsalt alla ükskõik kuidas see silikoon seal jääb või kuidas pidi poldid sisse lähevad, lihtsalt sitaauguni (ei ole uhke)
Õnneks vaakumpumba paigaldus oli lihtsalt vana maha ja uus peale
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 (veereb)
Mis silikoon see sul nii ruttu ära kuivab?
Re: Volvo 940 (veereb)
keegi334 kirjutas:Mis silikoon see sul nii ruttu ära kuivab?
Penosil Motor Sealant, pindkuivamise aeg 10-12min
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 (veereb)
Kuubik kirjutas:Saaga jätkus nii, et ainuke koht kus lõdvikud veebis olemas olid, teatas peale ühte nädalat ootamist, "kahjuks pole saadaval"
(tõlkimatu rõve sõim) kah, leidsin enam-vähem õiges suuruses vooliku ja panin selle jahutusse, klapikaane ja turbo vahelist õlivoolikut ei leidnud, teipisin selle lihtsalt ära
...
Soovitan sellistel puhkudel isevulkaniseeruvat teipi. Kasutasin ise ühe õhulõdviku tarvis. Silikoonteip, mis jääb iseenda külge jäädavalt kinni ja talub igasugu ebamugavaid tingimusi. Tesa teip oli k-rautas saadaval
Re: Volvo 940 (veereb)
-taf- kirjutas:Kuubik kirjutas:Saaga jätkus nii, et ainuke koht kus lõdvikud veebis olemas olid, teatas peale ühte nädalat ootamist, "kahjuks pole saadaval"
(tõlkimatu rõve sõim) kah, leidsin enam-vähem õiges suuruses vooliku ja panin selle jahutusse, klapikaane ja turbo vahelist õlivoolikut ei leidnud, teipisin selle lihtsalt ära
...
Soovitan sellistel puhkudel isevulkaniseeruvat teipi. Kasutasin ise ühe õhulõdviku tarvis. Silikoonteip, mis jääb iseenda külge jäädavalt kinni ja talub igasugu ebamugavaid tingimusi. Tesa teip oli k-rautas saadaval
Tänud, jätan meelde
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 (veereb)
Vahepeal täitsa tundus, et auto sõidab ning töötab normaalselt ja sain keskenduda veidi teistele asjadele.
Näiteks ehitasin Volvosse koerapuuri, mis kasutab ära varuratta kohta, tulemuseks piisava pearuumiga puur mis on võimeline mahutama ära kaks keskmist kasvu koera ning see ei blokeeri tahavaadet.
Värvisin esimese võre mustaks.
Katkine raadio veits häiris mind, kuna niikuinii seisab kasutult, siis võib juba välja kiskuda. Vastu vaatas selline porr
Ühel päeval peale sõitu autost väljudes, tundsin räiget diisli haisu Kapott ruttu lahti ning minu kurvastuseks oli mootor üleni diisliga koos, leidsin ka kurikaela, vahetus oli kerge ja maksis 1.50€
Lootsin, et kütusenäidiku mitte töötamine on tingitud kehvast jootest armatuuril (http://www.turbobricks.com/maint.php?content=art0031)
Jootsin kaks korda üle ning viga ei paranenud, peab edasi mõtlema.
Pimedas sõites olid esituled ka veidi kehvad, vahetasin need Osram laser öömurdjate vastu, väike vahe on sees.
*
Mingi jama jahutusega, peale 40km sõitu on temperatuuri näidik on 1/4 peal, puhurist tuleb sooja minimaalselt. Mõtlesin, et äkki termostaat juba katki läinud, panin uue peale(enne testisin kas avaneb kuumaga) ja ikka sama jama. Peale pikemat sõitu on termostaati minev voolik külm ja paks, kui keeran paisupaagi korgi lahti, siis ajab õhku välja ja voolik läheb pehmeks(eelnevalt olen korduvalt õhutanud).
Näiteks ehitasin Volvosse koerapuuri, mis kasutab ära varuratta kohta, tulemuseks piisava pearuumiga puur mis on võimeline mahutama ära kaks keskmist kasvu koera ning see ei blokeeri tahavaadet.
Värvisin esimese võre mustaks.
Katkine raadio veits häiris mind, kuna niikuinii seisab kasutult, siis võib juba välja kiskuda. Vastu vaatas selline porr
Ühel päeval peale sõitu autost väljudes, tundsin räiget diisli haisu Kapott ruttu lahti ning minu kurvastuseks oli mootor üleni diisliga koos, leidsin ka kurikaela, vahetus oli kerge ja maksis 1.50€
Lootsin, et kütusenäidiku mitte töötamine on tingitud kehvast jootest armatuuril (http://www.turbobricks.com/maint.php?content=art0031)
Jootsin kaks korda üle ning viga ei paranenud, peab edasi mõtlema.
Pimedas sõites olid esituled ka veidi kehvad, vahetasin need Osram laser öömurdjate vastu, väike vahe on sees.
*
Mingi jama jahutusega, peale 40km sõitu on temperatuuri näidik on 1/4 peal, puhurist tuleb sooja minimaalselt. Mõtlesin, et äkki termostaat juba katki läinud, panin uue peale(enne testisin kas avaneb kuumaga) ja ikka sama jama. Peale pikemat sõitu on termostaati minev voolik külm ja paks, kui keeran paisupaagi korgi lahti, siis ajab õhku välja ja voolik läheb pehmeks(eelnevalt olen korduvalt õhutanud).
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 (veereb)
Mootor ei lähe soojaks, tee või tina. Võtsin ühe korra veel termostaadi maha ja testisin termomeetriga kuumas vees ära, kõik toimib
Sai siis autot garaažis soojendatud tükk aega ja ei tõuse see mootori temp näidiku peal üle 1/5, kui pöördeid anda, siis temperatuuri näidik hoopis langes silmnähtavalt. Mootori ventikas puhus nii kõvasti tuult, et tekkis õhkõrn kahtlus, äkki see jahutab mootori liialt maha(mootor oli käinud umbes tunnikese 1500p/min juures ja termostaat polnud ikka avanenud). Keerasime tiiviku maha ja auto uuesti käima ja tohhoo üllatust, mootor läks soojaks, suur ring avanes.
Nüüd teinud ka paar pikemat proovisõitu ilma tiivikuta ja ei lähe keema.
Edasi sai arutatud ka kütusenäidiku mitte töötamise saagat. Pagassist kütusepaagile ligi ja tirisin välja järgneva seadme(kütuse taseme andur?)
Seal on raudselt midagi puudu ning on märke mingist oma porr loomingust, kas kellegil on nr "36" varuosakoodi?
Sai siis autot garaažis soojendatud tükk aega ja ei tõuse see mootori temp näidiku peal üle 1/5, kui pöördeid anda, siis temperatuuri näidik hoopis langes silmnähtavalt. Mootori ventikas puhus nii kõvasti tuult, et tekkis õhkõrn kahtlus, äkki see jahutab mootori liialt maha(mootor oli käinud umbes tunnikese 1500p/min juures ja termostaat polnud ikka avanenud). Keerasime tiiviku maha ja auto uuesti käima ja tohhoo üllatust, mootor läks soojaks, suur ring avanes.
Nüüd teinud ka paar pikemat proovisõitu ilma tiivikuta ja ei lähe keema.
Edasi sai arutatud ka kütusenäidiku mitte töötamise saagat. Pagassist kütusepaagile ligi ja tirisin välja järgneva seadme(kütuse taseme andur?)
Seal on raudselt midagi puudu ning on märke mingist oma porr loomingust, kas kellegil on nr "36" varuosakoodi?
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 D24TIC fekaalimagnet
Tubli foorumi kasutaja r.k saatis mulle tagaklaasi klaasipesuri pritsi, kütusepaagi taseme anduri ja siduriga ventika(kahjuks ei sobinud, teine mootori gen äkki, oli nõus tagasi võtma. Respekt! ).
Saadetud taseme andur ei tahtnud tööle hakata, sai natuke testitud ning juhtmed vist lühises.
Minu omal olid juhtmed korralikud, siis sai need lihtsalt ringi joodetud.
Endiselt ei hakanud andur tööle, pistikust tulev takistus ka ei muutunud (oli ~130ohmi). Veidikene mõtlemist ja lammutamist hiljem selgus, et ujuk oli mingi pasaga sinna plastik toru põhja kinni jäänud, see probleem likvideeritud ning takistus hakkas muutuma. Taseme andur peaks nüüd nagu töötama aga näidik ikka ei liigu. Kontrollitud üle, 12v ilusti sees ja osutit ka liigutatud, pole kinni. Peab veel mõtlema, äkki uut kellaplokki või vähemalt uut kütusenäidiku armatuuri osa vaja.
Klaasipesuvedeliku tagumise klaasi pritsi voolik oli umbes, kontrollitud kompressoriga, vastu võetud otsus see välja vahetada.
Tegu oli suhteliselt straight forward ülesandega, vana välja ja uus asemele. Kui keegi peaks selle asja ette võtma, siis teadmiseks, et voolik jookseb paremal põranda plastiku all.
Talv käes ning oli tarvis koju graanulit tarida, sai ilusti hakkama.
Enda rumaluse tulemusena jäin järgmise päeva sõidul autoga teele, ei arvestanud, et tonni pelleti tirimine nõnda palju kütet võtab. Maantee ääres süsteemist õhu välja ketramise tulemusena keerasin vist starteri kannikasse, teeb veidrat häält. Kinnitus ka olemas.
Saadetud taseme andur ei tahtnud tööle hakata, sai natuke testitud ning juhtmed vist lühises.
Minu omal olid juhtmed korralikud, siis sai need lihtsalt ringi joodetud.
Endiselt ei hakanud andur tööle, pistikust tulev takistus ka ei muutunud (oli ~130ohmi). Veidikene mõtlemist ja lammutamist hiljem selgus, et ujuk oli mingi pasaga sinna plastik toru põhja kinni jäänud, see probleem likvideeritud ning takistus hakkas muutuma. Taseme andur peaks nüüd nagu töötama aga näidik ikka ei liigu. Kontrollitud üle, 12v ilusti sees ja osutit ka liigutatud, pole kinni. Peab veel mõtlema, äkki uut kellaplokki või vähemalt uut kütusenäidiku armatuuri osa vaja.
Klaasipesuvedeliku tagumise klaasi pritsi voolik oli umbes, kontrollitud kompressoriga, vastu võetud otsus see välja vahetada.
Tegu oli suhteliselt straight forward ülesandega, vana välja ja uus asemele. Kui keegi peaks selle asja ette võtma, siis teadmiseks, et voolik jookseb paremal põranda plastiku all.
Talv käes ning oli tarvis koju graanulit tarida, sai ilusti hakkama.
Enda rumaluse tulemusena jäin järgmise päeva sõidul autoga teele, ei arvestanud, et tonni pelleti tirimine nõnda palju kütet võtab. Maantee ääres süsteemist õhu välja ketramise tulemusena keerasin vist starteri kannikasse, teeb veidrat häält. Kinnitus ka olemas.
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 21 külalist