Nonii...
EKs näeb mis saama hakkab ja kas saab asja üldse, aga leidis minu juurde tee järgmine Volvo... Sai tegelt ostetud poisile esimeseks autoks, aga senikaua kuni ta lube teeb, siis saan mina temaga mängida
Tegu siis 92. aprillil Göteburgist välja veerenud 940 GLE'ga. Edasi veab teda 2.4 liitrit ja 60kW vabalthingav rauakolakas, mis oma njuutonid läbi viiekäigulise kepikasti ja läbi tagasilla tee peale laiali laotab...( iseasi kui hea mõte on noorjuhile tagaveoline masin enne talve anda...? ).
Lisadest on originaaltümm koos mingise alpine kassetikaga ja nahksisu. Rohkem pole...
Tegemist on ja seda on küllaga:
1.Salong vajab meeletut küürimist. Masin seisis kolm aastat kuskil puude ja lumehunnikute all ja sees kasvab sammal, hallitus, tikripõõsad jne.
2.Süütenurk vaja õigeks keerata. Enne seismajäämist vahetati rihmad rullid ära, aga keegi pumpa ei viitsinud õigeks keerata, praegu tulevad sõites meelde manööverõppused Pasi 188-ga kaitseväes ( hääl ja tahm ).
3.Salongiventika reostaat vajab vahetamist- puhub ainult viiendal astmel.
4.Mingi elektrikeeniuss on millegipärast ühendanud mingi pirni geneka ja eelsüüteküünalde plussi vahele, niiet kui auto käib siis kapotialune helendab oranšilt...( võibolla meeldis talle töötava mootoriga öösel õlitaset kontrollida või midagi...)
5.Katuseluuk vaja pulkadeks võtta ja liikuma ajada.
6. Ja kõige keerukam asi, näidikublokk remontida või vahetada. Odomeetri el.skeemile niiskus/vesi vahele sattunud ja see ei tööta, lisaks tahab koputamist, et teised näidikud elu sisse võtaksid. Kahjuks Harteronist sõnum selline, et pole erilist mõtet olemasolevat remontida, pigem leida uus või siis kahest kokku midagi aretada...uurime ja puurime ja vaatame mis saab. Muidu kelladel ees 320k läbisõit, aga arvestades bloki töötahet, siis ei tea kas usaldada seda näitu või ei.
Muidu kere ja muud osad on tugevad. Ülevaatusel jäi silma ainult üks mittetöötav numbrituli ja üks lõpupüti tripp oli alla andnud. Sõita on mugav, vaikne, sillaosad olid minu ja ülevaataja üllatuseks väga tuugad.
Aga hea küll, natuke silmale ka
ERN'i 1992 940 GLE ( LUKKU)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: ERN'i 1992 940 GLE
Praegu arvad, et poisile, aga mõne kuu pärast jätad endale hoopis..tagavedu talvel ikka ja vana auto jm ettekäänded
Jõudu taastamisel!
Jõudu taastamisel!
Re: ERN'i 1992 940 GLE
miks need turvavööd taga kinni on? Olen mõnel teisel autol ka näinud, aga pole otstarbest aru saanud varasemalt
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: ERN'i 1992 940 GLE
Lahtisel vööl kopsib kinnitus vastu uksepolstrit, näiteks?
Вольво c cемëрки начинается!
Re: ERN'i 1992 940 GLE
nt hallituse ärahoidmiseks?
Re: ERN'i 1992 940 GLE
Esialgu plaan siiski masinal need eelnimetatud vead likvideerida ja siis vaatame mis saab Järgmise nädala sees plaan minna panna pump paika ja ehk saab kellabloki ka selle aja sees. Huvitav viga on ilmnenud. Seisab ööpäevake, ja oleks nagu aku tühjaks saanud. Keerad süüdet, ei midagi, kesklukk ei toimi jne, pearelee nagu nagiseks ja undaks. Kas nendel on see ka selline minev kaup? Annad täkku siis asi hakkab ilusti ellu ja genekas laeb ka 14, midagi.
Re: ERN'i 1992 940 GLE
Lisaks veel üleskutse. Mul on küll vastav teema eraldi tehtud, aga kriban siia ka, et kõik kes saavad aidata ülalpool mainitud puuduste likvideerimisel, siis igasugune info saadaolevate juppide kohta on teretulnud.
Re: ERN'i 1992 940 GLE
Niisiis. laadimise teema sai korda, see põlev tuluke seal kapoti all, oli miskipärast sealt otsast, kus genekas saab signaali, et on aeg laadima hakata, viidud eelsüütekate plussi. See omakorda niipea kui süüte välja lükkasid, hakkas andma voolu süütekatele ja tulemuseks tühi aku ja ei mingit laadimist. Kuna näidikublokk ei toimi korralikult, sai igaksjuhuks süüte ja signaali vahele ühendatud see pirn hetkeliselt, et aegajalt kontrollida laadimise olemasolu. Järgneva kahe nädala jooksul plaan siis süüde paika keerata diislimeistrite juurde ja hakata salongi puhastama põhjalikult. Lisaks, kas kellegil on olnud kogemust katuseluugi lahtivõtmise ja puhastamise/hooldamisega? Tahaks selle ka liikuma saada.
Terv!
Terv!
Re: ERN'i 1992 940 GLE
Eile sai siis masin diislikeskuses süütenurga õigeks ja mootoritöö poolt asi jonksus. Töötab ilusti, vaikselt. Tõsi...60kw kiirendusi tegema ei hakka, aga astub vabalthingava diisli kohta üllatavalt hästi edasi. Nüüd järgmine mure on akulaadimine korda saada. Eluaegne volvoelektrik ( tervitused vanapagana poolt, kes teavad) leidis, et üks faas kaob genekal ära niipea, kui tarbijad taha lükata. Nüüd natuke uurime ja vaatame kas leiame kuskilt mingi vana boschi geneka, mida doonorina kasutada (dioodsillad jne) või aretame uuema golfi geneka peale.
Aga paar päeva tagasi muidu famiiliaga matkamas käidud. Pagass mahutas 4-inimese varustuse ilusti ära ja kogu selle massiga läks masin sealt läbi, kus ma olen eelnevalt vajalikuks pidanud neliveoskeemi. Seega, paras traktor
Aga paar päeva tagasi muidu famiiliaga matkamas käidud. Pagass mahutas 4-inimese varustuse ilusti ära ja kogu selle massiga läks masin sealt läbi, kus ma olen eelnevalt vajalikuks pidanud neliveoskeemi. Seega, paras traktor
Re: ERN'i 1992 940 GLE
Teema lukku, masin rändas taastaja kätte, kes autole uue elu sisse puhub
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist